28 lipca 2016

Grafika

[Nie mam pomysłu jak to nazwać]
Hej.
W poprzednim poście pisałam wam o grafice ze mną [dałam chyba nawet screena], a dzisiaj ją skończyłam, i, jak się pewnie spodziewacie, zamierzam wam tę grafikę zaprezentować



Od razu uprzedzam, idealne to nie jest [szczerze, to jest pierwszy rysunek, który na kompie skończyłam, i który mi się w miarę podoba], nie, nie posiadam tableta, wszystko robiłam myszką [taką z ASUSa, była w zestawie z lapem ;-;], na fonie wygodniej mi rysować, jedynie przeszkadza mi mały ekran, dlatego tym razem zrobiłam coś w kompie.

Mam nadzieję, że gałek ocznych nie wypala...

TAK, obróciłam ten szkic tak, że ucięło głowę, a potem nie chciało mi się tego obracać ;-;
Wiem, włosy to masakra, ale już mi się nie chciało [jestem dość leniwa, jakby ktoś nie wiedział]...te 'kropki na skórze' to piegi [wiem, jak to dziwnie i oczywisto brzmi, ale tyle razy już przy pracach na ll spotkałam się z pytaniem o 'kropki na skórze', że wolałam was poinformować, co to jest...a szczerze, to wy nie widzieliście nigdy piegów, czy po prostu tak źle co wygląda?], i cały rysunek jest, jakby to powiedzieć/napisać...lustrzanym odbiciem mnie, nie wzorowanym ze zdjęcia, robionym tak z pamięci...

[*le screen z procesu tworzenia tego]

Hm, teraz takie jakieś techniczne info...
Program: FireAlpaca [darmowy, do ściągnięcia]
Czas: nie liczyłam, wolę nie dostać deprechy...
Bez tableta czy czegoś...w sumie, w tym programie graficznym boli mnie to, że nie mam tego 'rozmywacza' czy 'akwareli'...ech, tego:


Hm, jakoś muszę przeżyć...


Teraz takie info nie dotyczące posta: dodałam wam niedawno przyciski social media pod opisem mnie [po prawo, pewnie je zauważycie], żebyście nie musieli szukać moich kont ;-;

Hm, to chyba tyle...

Nie mam speedpainta, ale zapodam wam fajną nutę


[ych, nie znalazłam innej wersji ;-;]

4 komentarze:

  1. Ja osobiście jestem zachwycona *'*
    Gimme tego launchpada z pioseenki ;^;
    ~idę się w końcu zalogować ;^;

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne *.* Ja nie ogarniam rysowania na sprzęcie innym niż kartka :< Czas się naumieć ^^
    ~Beatka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super^^ Chciałabym się nauczyć grafiki i może sobie ściągnę ten program...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacny rysunek *^*
    Muza też niezła :D

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję