3 lipca 2016

Holidays

Hej...
Wiem, że miał być pokaz prac, ale nie mam na razie odpowiednich warunków do zdjęć [chyba że szare ujęcia  w niezbyt dobrej jasności was zadowalają], więc robię wam post o wakacjach.


Ten post może być nieco dziwny, z racji na to, że...nigdzie nie wyjeżdżam [prawdopodobnie] i nie wyjeżdżałam w poprzednich latach. [Tak, nin zostaje i pilnuje chałupy]

No więc...co ja zwykle robię w te całe 'wakacje', skoro nie wyjeżdżam? [oprócz tego, co robię w tej chwili, czyli słucham muzy na pół regulatora ze słuchawkami na uszach, żeby tylko nie słyszeć tego, co leci w tv]
Zwykle, po wstaniu rano [niestety, nie mogę powiedzieć, że wstaję koło południa, bo szczerze to na nogach jestem od 9 rano najpóźniej ;-;], idę coś porysować...słucham też muzy, zwłaszcza podczas rysowania i pisania na chrysi ^^
Jeśli już gdzieś jadę, to np. do restauracji, do uzdrowiska [nieważne, nieważne], co roku też jeżdżę do Krakowa...

Ludu, muszę wam o planach na wakacje opowiadać? Przecież to nudne jak flaki z olejem, albo nawet gorzej ;-; może jakbym gdziekolwiek była, albo cokolwiek planowała [no ok, planowałam się przefarbować, i postaram się wam pokazać, jak w tej 'fryzurze' wyglądam, ale to jutro...]...ale, niestety, tak nie jest...
Teraz trochę narzekania...
Strasznie mnie wkurza, jak ktoś się mnie pyta o plany na wakacje, czy gdzieś byłam, a jak mówię że nie, to zaczyna się przechwalać [co innego po prostu opowiadanie, gdzie się było, co innego chwalenie się, jakim to się jest światowym], gdzie to był...i zaczyna mi doradzać, że może pojadę tam czy tam. A czy ja mogę po prosty NIE CHCIEĆ gdzieś jechać? Może mi dobrze tu, gdzie jestem? Na wieś nie wyjadę, bo na wsi mieszkam, a miast nie lubię jakoś specjalnie. Może mi dobrze, że nigdzie nie byłam?


Więc...co zrobić, żeby ten post nie był do spisania na straty?
Otóż, obiecywałam kiedyś, że napiszę o muzie, której słucham podczas rysowania.

Co do muzy, to...ja co chwilę znajduję sobie nowe piosenki do rysowania przy nich, i naprawdę, nie da się przewidzieć, co będę lubić, a co nie, bo...sami zobaczycie ;-;

[A, i ja nie słucham tylko piosenek w tym sensie, że z teledysku...często po prostu znajdę jakieś wideo, które ma fają nutę, i słucham z niego...więc nie zdziwcie się, że to co tu zobaczycie, może być niekoniecznie w waszym guście, i nie będą to same oryginalne wersje piosenek...]

Postaram się zacząć od piosenek, które słucham najrzadziej [to oznacza przetrzepanie mojej playlisty], a skończyć na tych najczęściej słuchanych...aha, to że często słucham danej piosenki, nie oznacza, że jest moją ulubioną, i też nie każda piosenka jest dla mnie odpowiednia do rysowania ;-;


Piosenka, przy której fajnie mi się rysuje rzeczy...nie fantasy


Tak, tej piosenki słucham w wersji lyrics, bo...są takie piosenki, przy których lubię widzieć tekst, nie wiem czemu


Trudno mi było znaleźć na YouTube lepszą wersję tej piosenki...tu potwierdza się reguła, że jak coś ma w tytule czy w tekście coś z 'Alicji...', to mi się spodoba


Lubię tą piosenkę, nie wiem czemu...


Yes, słucham nightcore, choć mało które mi się podoba...


Lubię tą piosenkę od dawna, fajnie mi przy niej rysować


Krótkie SUMV [nie pytajcie mnie, co to, serio, ja wiem co to Tribute, mniej więcej orientuję się czym jest Loop, ale za nic wam nie odróżnię SUMV od AMV czy MV ;-;]


Strasznie podoba mi się głos Ellie w tej wersji...


Tu uwielbiam i piosenkę, i teledysk, i głos wolkalistki


[tak, I know, jest inne wideo jeszcze] To co przy Tay, Alicja


[nie wiem czy to dokładnie to video] Lubię i film, i piosenkę


Tej piosenki strasznie trudno mi słuchać a fonie, bo coś mi tam pisze że format nie jest odpowiedni, więc słucham jej na stronce Tekstowo, zamiast na YT


Nie mogłam wam znaleźć innego video, nie wiem czemu


Eeee...'Alicja', you know


Kocham tą piosenkę, jak i całe Little Mix, i jak dla mnie pasuje do avatara


Znowu nie mogę znaleźć wersji, którą ja słucham ;-;


Nie potrafię wam wyjaśnić, czemu akurat tego słucham ale...moja ulubiona stacja radiowa to FUNradio, które jest słowackie, więc...


Yay, 'Awake and alive'


Ogólnie przy Melanie świetnie mi się rysuje...


Tak, i nightcore, i sama piosenka


Yay, polubiłam Halsey


Little Lix ogólnie lubię


Yay ^^ tribute


To zabrzmi dziwnie, ale ja tą piosenkę uwielbiam od dawna, ale niedawno odkryłam, jaki ma tytuł...


Skrillexa też lubię, ogólnie genialnie rysować przy takiej muzie


Uwielbiam to...ech, ale oczywiście tego, czego słucham najczęściej, nijak nie mogę znaleźć, więc dam wam link 


Widać, mam raczej...'dziwny' gust muzyczny...od nightcore do...

Mam nadzieję, ze was tym nie zanudziłam...

A, z racji tego, że wlepiłam wam w post wystarczająco dużo filmików, tym razem nie będzie speedpainta

9 komentarzy:

  1. Też uwielbiam Melanie i Nightcore ^^ Świetny post :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu na górze posta pisze 5 lipca?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisze 3 lipca, mam taką czcionkę, i nie zamierzam jej zmieniać

    OdpowiedzUsuń
  4. A Coldplaya nie lubisz?
    Idę się powiesić

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię, ale pisałam w poście wyraźnie, że nie przy wszystkim mi dobrze rysować...np. Się uwielbiam, ale źle mi przy niej rysować

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie ten link do piosenki której najczęściej słuchasz? Kitty333 (kit kat xp)

    OdpowiedzUsuń
  7. Linkiem jest słowo 'link', po prostu ja nie lubię pisać 'kliknij tu' czy 'klik'

    OdpowiedzUsuń
  8. Nin.. ty lubisz Skrillexa.. i jeszcze tych samych jego piosenek słucham.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie masz, jak na wsi mieszkasz. Ja bym tak chciała... Chomiczki.art

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję