29 lipca 2016

Info

Hej.
Nie mam jakiegoś jednego tematu na post, więc popiszę sobie o paru sprawach [no spoko, postaram się nikogo tym razem nie opierniczyć]...



1. ZAWIJANIE TEKSTU W POSTACH
Choco, jak i parę innych osób pytało jak zawinąć tekst...i ja wiem, powinnam na to odpowiedzieć w pytankach [co już robiłam, wystarczyło przeczytać powyższe komy], ale nie mam wam jak wlepić tam screena...więc zapodam wam je tutaj ;-;

Mam nadzieję, że każdy kogo to interesuje widzi ZAZNACZONĄ IKONKĘ PRZERWANEJ KARTKI oraz WYŚWIETLONY NAD NIĄ NAPIS 'Wstaw zwijanie tekstu', na którą [ikonkę] należy kliknąć. Wcześniej oczywiście należy ustawić kursor czy coś w miejscu, w którym chcemy schować ten tekst.

Po naciśnięciu ikonki pojawi się taka przerywana czarna kreska z szarą linią pod spodem. Brawo, zawinęliście post! *klap klap* [jeśli ktoś nie ogarnia, co to ta kreska, to niech popatrzy pod gif na tym screenie {ech...w sensie popatrzeć na screen i co na screenie się pojawiło pod gifem}]

Mam nadzieję, żę jakoś mi się udało to wytłumaczyć...jak coś, to wpiszcie w net 'jak zwinąć post' czy coś, powinno wam wsykoczyć ;-;


2. WATTPAD
Jeśli ktoś jest zainteresowany oglądaniem moich rysunków [zwłaszcza tych nie z ll], to najwięcej i najczęściej publikuję je na moim Wattpadzie [macie link tutaj ~ TAK, TO TEN TEKST JEST LINKIEM]

 [tak to wygląda na kompie, na fonie macie gdzieś tam screena wcześniej]


3. STATYSTYKI
Pomyślałam, że może ktoś jest ciekaw statystyk chrysi...
Liczbę wyświetleń macie podaną z boku bloga, a w chwili kiedy to piszę wynosi ona 21 490 ^^ jestem w niemałym szoku, ja chciałam do końca wakacji dobić 10 000...a jest ich teraz dwa razy tyle, wiec dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają chrysi ^^
Postów, razem z tym, opublikowałam na blogu równo 120. Wow...ale będzie och dużo więcej, w końcu zamierzam pisać przez wakacje codziennie [jeśli coś by się miało nie udać, postaram się was o tym poinformować]
Wszystkich komentarzy opublikowanych na chrysi jest 887 [we wsześniejszym podsumowaniu roku i trochę pisałam o liczbie 388...teraz jest ich ponad dwa razy więcej, lel



Hm, to chyba tyle...


A tutaj piosenka


Macie jakieś pomysły na posty?


3 komentarze:

  1. Eh...Ale co zrobić jak nie umiem czytać? ;-; Nie no,żart...nie chciało mi się ;-;
    Już wejdę na wattpada :3
    I gratuluję!:> Ja codziennie wbijam Ci jakieś 50 wyświetleń xD No dobra może trochę mniej :)
    ~Beatka

    OdpowiedzUsuń
  2. to..e...gratuluję osiągnięć ^^"

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, ~~ Fajnie, że tym razem bez opierniczania XD [ nic lepszego mi do głowy nie przyszło, wybacz ;-; ] Acz, gratki za tyle wyświetleń ^^ ~~

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję