24 lipca 2016

Kilka spraw

Ech...hej ;-;
Nie mam pomysłu na lepszy tytuł, bo w sumie ten post nie jest o niczym konkretnym...



1. Laurkapp

Ech...Chocuś, dzięki za info, gdyby nie ty, nie wiem, po jakim czasie bym to zobaczyła...

Widzicie. Post, przynajmniej dla mnie, jest kompletnie NIE zrozumiały...tak przy okazji, widząc, jak blog Laurkipp wygląda, to ja nie wiem, czy tekst na biało na białym tle jest specjalnie zrobiony, czy tak jak z ankietą, koleżanka nie potrafi obsługiwać bloggera wystarczająco...

To, co trzeba zrobić, żeby ten post [*le link] przeczytać...przyznam się, na początku czytałam go na fonie, gdzie wyglądał nieco inaczej, a dopiero przed chwilą na komputerze...no ale zrozumiały to on nie jest ;-;
Poza tym, kilka uwag:
  • nie kopiowałaś rysunków, tylko pomysły [no jedynie JapanStyle, nieszczęsne, skopiowałaś]
  • 'niny'...ludzie, ja rozumiem, piszecie z małej litery, ale jak już przepraszacie, to może jakaś kultura? Szacunek? Tak, jestem od ciebie, Lauro, starsza, a brak poprawnej pisowni najprostszych rzeczy mnie serio denerwuje...
  • 'nie miałam na myśli złych namiarów' ~ ale na co namiar, na GPS'a?
  • 'Przyznaję że na JapanStyl zrobiłam identyczną ale nie brałam tego na konkurs lecz tylko do tej galerii' ~ wiesz co...ja, co kilka osób potwierdzi, widziałam twoją pracę na JapanStyle w galerii na konkurs, ale po moich długich praktycznie błaganiach, usunęłaś ją...szczerze, mogę nawet poszukać na fonie odpowiedniego screena [lel, ja to znalazłam]

',,JAPANA style 1" - bardzo się starałam. Robiłam to przez 5 dni po 4 godziny, [...]'
[ech, nie mam innego screena, ale parę osób może poświadczyć, że pisząc że nie dawała na konkurs, Laurkapp kłamie w żywe oczy



  • 'PRZEPRASZAM CIĘ NINA' - ech...ja wiem, wiem, może to przez stary nick, ale, ludu, ja jestem MadCalanchoe, i oficjalnie wolę żebyście tak się do mnie zwracali...a zwłaszcza jak za coś przepraszacie itp., ja nie jestem koleżanką wszystkich z was...poza tym, jak mnie przepraszasz, nie mogłaś napisać mi o tym poście w komentarzu na chrysi, na e-maila czy inaczej? Wiesz, ja też nie będę cię o tym poście informować, poczekam, aż jakiś czytelnik ci zapoda link, albo aż sprawdzisz mój blog ;-;
  • wszyscy widzą że przyrzeka? Chyba tak, więc będę cię trzymać za słowo, moja droga...[chociaż, ile razy mi obiecywałaś, że już tego nie zrobisz...]
  • nie kopiowałaś blogów [przynajmniej z tego co ja wiem], tylko moje ankiety...ej co żeś się tak na mnie uwzięła? No co ja ci zrobiłam????? [pytajniki jak dziewczynki na ll po blokadzie, yeah]
  • że post jest niezrozumiały już pisałam...
[lel, nick zmieniłaś...ale na blogu dalej masz Laurkapp, więc będę tak pisać ;-;]

To są stare wiady, ale specjalnie się pomęczyłam i wlazłam na pocztę...

[to jeden z powodów, dla których zmieniłam nick...]


2. BLOG

Ech. Muszę wam jednak pokazać, jak to wygląda, bo...już jedna osoba miała problem ;-;
Otóż, używam czcionki 'Homemade Apple' [czy jakoś tak] przy datach i tytułach gadżetów...mi osobiście czcionka się bardzo podoba, i zmieniać jej [póki co] nie zamierzam, ale parę osób, gdy post dodaję np. 23 dnia jakiegoś miesiąca pytało, czemu im pisze że jest 25...no więc mam odpowiedź: nie pisze wam że jest 25. [głupio to brzmi, wiem]


Zrobiłam screeny daty 23 lipca i 15 lipca, i mam nadzieję, że już nieporozumień nie będzie...



3. ANKIETY U INNYCH
Wiem, teraz chyba na co drugim blogu jest ankieta...serio, NIE ZABRANIAM WAM, nie mam takiego prawa, ale...w tym, że 'Nina zaczęła robić ankiety a teraz na każdym blogu są' coś jednak jest...[btw, u mnie jest ankieta teraz, już chyba o tym gadałam, więc chcecie to róbcie] te blogerki [czy blogerzy] mogły w sumie poczekać, aż zamieszanie z kopiowaniem ankiet minie...


Hm, to już chyba wszystko...dziękuję tym, co przeczytali [specjalne podziękowania i pozdro dla Choco za info o poście Laurkipp]...

Speedpaint [no...nie wiem, czy to jest speedpaint, ale to nie zmienia faktu, że video mi się podoba] BettyM [lel, Bettysiu, pozdro, odwdzięczam się xD]




[i ten mój strach 'nie znajdę tego, czemu, yt, właźże mi tutaj]

Podobał wam się post? Macie jakieś opinie do wyrażenia w komentarzach?
[jak ja dawno nie pisałam tych pytań nad Written by...]

3 komentarze:

  1. Ta laurkapp (specjalnie z małej) jest żałosna ;-; Moim zdaniem pisała to tak,żeby innni myśleli ,że nic tam nie ma...
    Jak zawsze doczepie się do tego co napisała.Przyjaźń to co innego niż zapraszanie ludzi z LL do znaj ;-;
    Chyba (bo to ponoć stare) opisu też nie czyta -,-
    Ja też raz się złapałam na 23 ;-;
    Ta...Wkurzają mnie te ankiety.Co 2 blog,który czytam(a jest tego sporo) ma ankiety ;-; I jeszcze pod paroma postami są inne zapytania ,,jak zrobić taką ankietę?"
    Lubię oryginalne blogi,a nie odgapiające(Choć ja też nikomu mieć ankiete nie zabronię)
    Nmzc dziękować,i ja też emcesia pozdrawiam
    ~Chcolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :)
    Biały tekst na białym tle, lel...może chciała rozjaśnić wygląd bloga xD. Gdyby nie ten post to bym nawet o tym nie wiedziała...

    OdpowiedzUsuń
  3. co do zachowania tego dziewczątka: żałosne

    mój speedpaint na blogu. w dodatku nie moim. łał...[już chyba wiem skąd ten sub od xcvbnqp]

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję