2 lipca 2016

LBA #4, niu dizajn +ankieta

Hej ^^
W dzisiejszym poście...LBA od +Viktoria Mcforest , trochę o nowym designie chrysi +kolejna ankieta [założę się, że niektórzy w was nie będą czytać posta, tylko od razu przejdą do ankiety]

Na początku LBA [link do bloga Viczki]

1. Czy często marzysz o rzeczach niemożliwych?
[Wszystkie moje marzenia są niemożliwe] Nie, wcale. Serio. [#sarcasm]

2. Czy masz potwora pod łóżkiem?
Nie wiem, w sumie to nie mam łóżka, śpię na wercalce, więc ;-;

3. W ilu byłaś krajach?
To taka piękna, okrągła liczba...równe 0. [Tego, że byłam tylko przekroczyć na moment granicę Słowacji, nie liczę]

4. Co byś powiedziała, gdyby zlikwidowali MCDonalda?
Wolę KFC, więc...nie wiem ;-;

5. Którą porę roku najbardziej lubisz?
Zimę. Zima jest naj, taka zimna, jest tak ładnie, śnieg się błyszczy i ogólnie jest cudnie...

6. Czy boisz się ciemności?
Raczej nie ;-; [świetnie się orientuję w przestrzeni nawet po ciemku]

7. Co lubisz robić, gdy nikt cię nie widzi i nie słyszy?
Nie mam pojęcia ;-; dużo tego...rysować, pisać na chrysi, wszystko przy muzie na pół regulatora

8. Jaki lubisz kolor?
Jaki LUBIĘ...lubię np. fioletowy, zielony, pomarańczowy, szary, biały, czarny...a który jest moim ulubionym...niebieski ♥

9. Jakie lubisz książki?
Fantasy

10. Czy nazwałaś kiedyś mrówkę albo podobnego insekta?
Pewnie że tak. Tak przy okazji, małe ludziki, które czasem rysuję na jakichś pracach, nazywam mrówkami.

11. Lubisz tęczę?
Raczej lubię...ale to wołanie 'Nina chodź, szybko, tęcza jest!' już się robi nudne





Następna sprawa ~ NOWY DESIGN CHRYSI.
Z tym związane jest kilka spraw [czyli to co będę pisać pewnie jest nudne]...
Zmieniłam go, bo wiele osób twierdzi uparcie, że nie podoba im się taki, jaki był, i że wyjątkowo nie lubią koloru miętowego [wiecie, ja też go nie lubię, ale zrozumta to, że KOLOREM CHRYSI BYŁ MORSKI, CZYLI ZIELONO NIEBIESKI, I NIE MOJA WINA ŻE JAK GO ROZJAŚNIĘ TO WYCHODZI MIĘTOWY], co widać w ankietach. Więc, zrobiłam mały eksperyment ~ zmieniłam design chrysi na [według statystyk] lubiany przez większość ludu kolor, którym jest mój ukochany niebieski. NIE WIEM, czy to zostanie na stałe, więc na razie czekam na wasze reakcje [od razu też przypominam, że ja rozumiem, design może odstraszać potencjalnych czytelników, ale mam nadzieję, że stali czytelnicy i ci, którym stary wygląd się podobał, nie odejdą sobie tak o, w ramach protestu przeciwko tej zmianie...wiem, nie każdemu się to podoba, i możecie mieć własne zdanie, i ja to szanuję, ale nie jest tak, że ktoś sobie zacznie narzekać na niebieską chrysi, i ja od razu lecę i to zmieniam, żeby nie tracić czytelników...i nie jest tak, że zmieniłam blog bo nie chciałam stracić tych, którzy pisali o miętowym...]...
Przypominam też, że jak podczas każdej zmiany w designie, mogą pojawić się usterki...tak jak z przyciskiem 'czytaj dalej' wczoraj. Jeden wierny czytelnik nawet napisał mi, że 'Okey,z tym dalej to przesadziłaś...' ~ dzięki za czujność, ale komentarz był tu raczej zbędny, bo widać było, że html się zbuntował ;-; [nadal nie wiem, czemu te przyciski robiły się duże na pół bloga, więc za pozwoleniem reszty dziewczyn z Mirror of talent, tymczasowo [dopóki nie uda mi się jakoś zmniejszyć tamtycz przycisków] przycisk jest zabrany stamtąd...
Inne usterki prosiłabym ignorować...[a, jeszcze jedno...jeśli nagle zniknie wam tekst, to znaczy, że zaczęłam coś kombinować z szablonem...bo szablon, którego używam, ma w oryginale czarne tło postów i białe litery...]


[macie screen ze starym designem, jak się uprzecie to możecie to porównywać...]

Teraz...ankietka





Uff...skończyłam...chyba...w następnym poście postaram się wam pokazać z bliska kilka prac

Speedpaint Taylor Russell



10 komentarzy:

  1. Zrobiłam ankietę c: jestem z siebie dumna (͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ankieta zrobiona ^^ Fajne pytania do ELBIEJ tak w ogóle xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiona~Chocolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha,fajny post tak ogólnie.Nie grzeczny HTML :(
    ~Chocolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  5. html mnie raz słucha, raz nie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam i zostrawiam ślad :*
    Kucma

    OdpowiedzUsuń
  7. Ankieta cudna jak zawsze ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  8. ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)Fajna ankieta

    OdpowiedzUsuń
  9. Ankieta zrobiona ^-^ dałam dużą dawkę pytań do Q&A [aż dziwne, że udało mi się tyle wymyślić... O.o]

    OdpowiedzUsuń
  10. He, he :) Ostatnie pytanie zawsze mnie powala XD Nigdy nie wiem co napisać XD ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję