5 lipca 2016

LBA #5, ankieta, Q&A +info

Hejo ^^

W dzisiejszym poście...LBA od LiviaLou [ale nie tylko]



Zapraszam was na bloga Livii, która zastanawia się nad jego usunięciem [kochana, nin ci nie pozwoli tego zrobić ot tak...]

1. Jaka jesteś? Opisz siebie w kilku słowach.
Nienawidzę takich pytań ;-; jestem dziwna, trochę szalona i może przerażam coponiektórych [tak, isu, to do ciebie], ale staram się też pomagać innym, jak tylko mogę.

2. Lubisz sport? Co trenujesz lub ćwiczysz w wolnym czasie?
Nienawidzę sportu, taka prawda ;-; jedyną dyscypliną, którą lubię, jest badminton ;-; i jak już uprawiam sport, to ganiam za lotką ;-;

3.Jaki chciałabyś mieć kolor włosów w przyszłości?
[nie, sorki, nie mam zdj, ale kiedyś może je zobaczycie] Chciałam niebieski, ufarbowałam się na niebieski, nie wyszedł żaden kolor, pojechałam do fryzjera na rozjaśnianie i farbowanie, i teraz mam zielono-niebieskie końcówki, jej

4. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
ZIMA *-*

5. Masz na coś uczulenie?
Chyba na komary...

6. Masz więcej przyjaciół w twoim otoczeniu czy w Internecie?
Wstyd się trochu przyznać, ale w necie ;-; co poradzę, jakoś tu czuję się bardziej akceptowana

7. Oglądasz teraz EURO?
[please, don't hate me] Nie oglądam, tak w ogóle to od początku miałam euro gdzieś, a od kiedy Islandia odpadła, to już nawet ewakuuję się do innego pokoju, jak to coś leci w tv ;-;

8. Gdzie jedziesz na wakacje?
Nigdzie, nin pilnuje chałupy

9. Jakie jest twoje największe marzenie?
Mieć święty spokój od rozkazów, nie żyć pod presją [nie chodzi mi o blog], mieć mniej stresu, i spotkać parę osób poznanych przez neta

10. Oreo czy Pieguski?
Nie lubię ciastek, chyba jak już to pieguski, nie wiem czemu

11. Coca-cola czy sok?
Nie piję ani coli, ani pepsi od ponad 8 lat, więc wolę sok ;-; a tak serio, woda z kostkami lodu, ale nie ma takiej opcji w pytanku ;-;



Po tym zapewne nudnym LBA, przechodzimy do...czegoś, co wiele osób, jak zauważyłam, bardzo wyczekuje...czyli do podsumowania kolejnej ankiety.

[tak, nawet se wcześniej machnęłam screeny, żeby wam pytanka zamknięte pokazać]

Ankietowanych było...chyba 28, bo czyjeś odpowiedzi mi wskakiwały dwa razy, ale nie będę wam tego kasować...
[niektóre pytania podali mi czytelnicy]

Jaki masz telefon?(24 odpowiedzi)


Samsung

Samsung

Nieduży (͡° ͜ʖ ͡°)

Szajsung Galaxy J3 6..

THL W100 (chiński złom)

LG.. nie pamiętam modelu :^

Mam

LG leon

Samsung Galaxy J1 #SzajsungiNajlepszexD

smartwon który za żadne skarby świta nie chce przestać się zacinać ;-;

Lg leon

LG.

Mój koffany SAMSUNG GALAXY S7 EDGE <3

sony xperia m4

HTC one S

Samsung ble ble ble i coś tam (xd)

nokia lumia 635

A kto powiedział że mam telefon?( ͡° ͜ʖ ͡°)

Biały z czarnym ekranem xD...Dotykowy xD [Telefunken]

Samsung coś tam XD

Nie pamiętam, a telefon mam rozładowany -,-

Samsung Galaxy S III

Nie mam ;-;

Samsung S4

Nin ma dla was, bloggerzy i twórcy ankiet na swoje potrzeby małą radę...jak nie macie pomysłu, jak ankietę nazwać, nie dawajcie zamiast tytułu lenny'ego, chyba że nie przeszkadza wam, że ankietowani będą go wlepiać gdzie się da ;-;

Ja osobiście, jakby to kogoś interesowało, tabletu nie posiadłam, i nawet nie wiem, do czego to się może sprawdzić lepiej niż fon ;-;


Ja tam tak średnio lubię, zależy o co konkretnie chodzi



Co sądzisz o nowym designie [wyglądzie] chrysi?(26 odpowiedzi)

Dla mnie nie ma znaczenia wygląd, tylko treść. Ale jest spoko

Dla mnie jest super ^^

Bardzo mi się podoba, jest taki świeży

Piękny,odświerzył chrysię :)

Świetny! Niebieski jest super ♥

Jest taki zimny. Chłodno mi się zrobiło, jak go zobaczyłam. Jest ok

Miał być chłodny, do wybrania akurat tego koloru zainspirowały mnie wysokie temperatury, oraz wasze odp na pytanie o upał w poprzedniej ankiecie

Jest super ^-^

Jak go zobaczyłam to takie o ku*wa (oczywiście w pozytywnym znaczeniu xD)

wolałam turkusowy ale tak też jest nieźle :)

Turkusowy to nie był, powtarzam, TEAL, turkus jest podobny, ale...bardziej niebieski

Podoba mi się taki niebieski ^^

Bardzo ładny.Nie wiem, który lepszy.Ten nowy jest taki... świeży...

Chrysia wygląda o niebo lepiej!

Ten kolor dodaje uroku, aż miło się patrzy

Tamten lepszy

Muszę się do niego przyzwyczaić, ale tak to jest ok ^^

Dziękuję że go zmieniłaś Nin! Mietowy wyglądał mdle ;)

faaaaajny :)

Lepszy poprzedni

Świetny, fajnie się wszystko komponuje ^-^ ładne odcienie

Fajny jest, ale mimo wyszystko bardziej podobał mi się wcześniejszy :/

Bardzo mi się podoba, jest śliczny

Zacne (ale wcześniejszy też był spoko)

Supi

Zacny

Lepszy od poprzedniego

ok



Co skłoniło cię do wejścia na chrysi po raz pierwszy? [może być pierwszy raz, jaki pamiętasz](24 odpowiedzi)

Sprawdzam wszystkie blogi, do jakich widzę linki.

Sprawdzam wszystkie blogi, do jakich widzę linki.

Często dawałaś linki pod rysunkami na LL, a winc se weszłam

Twój profil xD

Link na blogu LL do posta w komie :)

Nie pamiętam :v

Zainteresowałam się twoją osobą i jak zajrzałam na bloga, to już tu zostałam

Miło mi, że cię zainteresowałam

Ja nie wiem

Boooo... A ch*j nie pamiętam xD

na ll codziennie wchodziłam do twojej galerii patrząc czy przypadkiem nie dodałaś new pracy w ,,O MNIE '' miałaś link do bloga( kliknełam) trochę tutaj się ,,rozglądnełam'' no i .. teraz często wchodze :)

;-; nie wiem

Nie pamiętam...

Koleżanka=K
Ja=M
K.Majawłaźnachrysiridiębotosuperblogwłaźwłaź!
M.Co to jest chrysidia i co ty pieprzysz? K.Niechrysidiatylkochrysiiridiaitamjesttakifajnyblogchrysiridiariphearia.blogspot.com
M.Jakbyś wolniej gadała to może
K.*wyciąga telefon i stuka w wyświetlacz* Tojestchrysiapaczmanawetnowegoposta.
M.Ale super blog
KONIEC

Fajna historia, ciekawa

Ty ;)

Zobaczyłam link do bloga na Twoim profilu w ll

Kiedyś wstawiłaś pracę z bohaterką swojego opowiadania, więc chciałam poczytać ^^
Em....nie pamiętam :C

I pewnie teraz się wkurzasz, że przestałam to pisać...ech, może będę to kontynuować ;-;

Hmmm.....Zobaczyłam na jakimś blogu twoje konto i weszłam na nie i tak tu trafiłam

Ciekawość [?] ...odmiana nicku ninaleksandra xD

Yay, a jak ktoś jest ciekawy, gdzie teraz jest ta odmiana, to możecie ją znaleźć w zakładce 'O MNIE' na chrysi

Ty... Weszłam na Twój profil i tam był link... no i tak to się zaczęło...

Twój konkurs. Ale zapomniałam zrobić pracę na niego xD

Możesz robić, tak w sumie to go nie zakończyłam...

Opis pracy na LL :)

link pod pracą

Dyskusje na temat hejtów na Twój temat, podajże




Lubisz mnie? Dlaczego? [tak, już nie wiem o co pytać](24 odpowiedzi)

Lubię. Nie mam za co nie lubić Ciebie.

Lubię. Nie mam za co nie lubić Ciebie.

Bo pięknie rysujesz i masz poczucie humoru... I w ogóle jesteś ciekawą osobą xD

Lubię cię. Bo tak

Lubię Cię,bo jesteś inna.Nie taka jak wszyscy,lecz swoja własna,oryginalna.Za to Cię uwielbiam

Yay, całe życie staram się być oryginalna...chyba się udaje

Lubię Cię bo.. świetnie prowadzisz bloga, fajnie się z tobą pisze, mamy wiele wspólnego (tak, zgadłaś. Tu Isu. Cześć~~^^), jesteś moją sis ♥.. no długo by wymieniać :^

Isek ^^ cześć ♥

Raczej tak.Jesteś ok

Tak bo ;-;

A musi być powód dlaczego Cię lubię? :D '^'

tak lubię ,bo masz cuudne prace a do tego... ech.. nie umiem tego ująć ;,;

Tak ale nie wiem dlaczego ;-;

Raczej lubię.

Nie!Ja Cię uwielbiam.Jesteś genialna!

Jasne! To ty zaprosiłaś mnie do Mafii :) Jestem Ci wdzięczna

Mafia jest the best, pamiętajcie

Tak, nie wiem dlaczego.

Lubię cię :3 Dlaczego? Potrafisz wyrazić swoje zdanie, nie boisz się bronić innych, jesteś miła ...

Coś takiego już chyba było......albo i nie.... tak lubię Cię bo jesteś miła :)

Chyba było, ale mam ataki sklerozy

Nie wiem,bo nie znam Cię osobiście

Tak, bo fajnie mi się z tobą pisze, zawsze zostawiasz pod moją pracą na LL miły komentarz ^^, jesteś normalna [chodzi o to, że nie jesteś taka jak większość dziewczyn mniej więcej w tym wieku, jakie znam, nie uderza ci ta woda sodowa do głowy....] - chyba [xD ?]

Chyba...nie wiem ;-; hejterzy zaczęliby gadać, że uderza

Lubię =) Jesteś miłą, fajną, kreatywną osobą. Wspaniale rysujesz, a bloga piszesz jeszcze lepiej ;)))

Miło mi, że doceniasz to, jak prowadzę chrysi ^^

Jesteś spk xD

Tak, lubię szczerych ludzi. :]

Jup, jesteś ciekawa XD

Tak, miło się z Tobą pisze, jesteś fajne (kreatywnie, Cat xd)

Soł kreatiw, Cat



Jak myślisz, w jakim kolorze chrysi byłoby ładnie? Dlaczego? [tak jak teraz jest niebieski](25 odpowiedzi)

Według mnie to taki jaki był ( miętowy ), ale niebieski też jest ładny.

Według mnie to taki jaki był ( miętowy ), ale niebieski też jest ładny.

Nje fjem ( ̄~ ̄;)

Niebieski jest dobry ^^

W tym co teraz :3

Myślę,że w fioletowym,nie wiem czemu,ale tak mi się wydaje.

Lubię pastelowe kolory.. teraz jest dobrze ^^

Prawdę mówiąc kolor mnie nie obchodzi ;-;

Najlepiej jest tak jak jest ^-^

Niebieski rządzi!! A my dobrze wiemy, że lubisz ten zacny kolor :P

mi się turkus podobał ale, błękit (jasny, blady) też byłby ładny

Najładniej było w kolorze mięti i bieli

Nie wiem, może w zielonym albo w lawendowym...

Lawendowy...chętnie spróbuje

Różowy?Warto spróbować.(pomijając że koffam różowy)

Fiolet?

Mógłby być pastelowy niebieski, ale gładki. W sumie tamten też mi się podobał.

Mi zawsze chrysia kojarzyła się z miętowym, ale tak jak pisałaś nie zmienisz go tylko dlatego, że komuś się to nie podoba. Niebieski również jest ładny, a kolejny kolorek to może lawendowy?Chociaż nie wiem :/

Niebieski xd

Różowy?Myślę że to pasuje do klimatu chrysi

[aj dą lajk dys kolor soł macz]

Nie wiem.... we wszystkich chyba by ładnie wyglądała, ale w delikatnych kolorach... teraz jest dobrze.... gdy kolory są delikatne to [moim zdaniem] nie przykuwają tak bardzo uwagi i można się skupić na czytaniu

Zielony... taki jasny... taki jak wcześniej! Było ładnie, przejrzyście, JASNO, pastelowo :3

Różowy, albo zielony, lub fioletowyy

Niebieski jest supi

W tym co jest ^^

Może w zielonym, bo... lubię ten kolor i jest zacny xd Nwm czemu



Czy sądzisz, że motyli na chrysi jest za dużo? Czemu i gdzie niby?(25 odpowiedzi)

Na pewno nie za dużo.

Na pewno nie za dużo.

Jest spoko (͡° ͜ʖ ͡°)

Ja się nie sępię na baner - ja tu tylko czytam posty xD Więc nie, nie ma ich za dużo.

Teraz jest lepiej, bo są biała i tak nie przyciągają uwagi

Nie,jest idealnie

Nie jest za dużo ;-; Jest w sam raz~

Nie rozumiem o co ludzie chodzi wam z tymi motylami, czy tylko ja nie mogę znaleźć tej WIELKIEJ chmary!?

Też się zastanawiam, o co chodzi...DZIE TU MOCIE TOM CHMARE?!

Dla mnie motyli jak w sam raz

Według mnie jest ich za mało a nie za dużo :D W końcu to chrysi tu motyle powinny być wszędzie . Powinny rozdupczyć system (∩ ͠° ͜つ °)⊃━☆゚.* MOC MOTYLKÓW AKTYWOWANA!!!!!

nie, nie jest za dużo ;)

Jest ich wystarczająco nie więcej nie mniej

Nie, nawet powinno być ich więcej.W końcu chrysi to motyl.Może motylkowy kursor?

Ostatnio szukam motylowego kursora, takiego jaki był zielony, ale tym razem niebieskiego...

Chyba w Memach ;-; Jak to zobaczyłam to ze śmiechu padłam

A ja praktycznie wzięłam lupę i weszłam na chrysi, szukając gdzie ta chmara

Nie! Jest ich mało! Ludzie, gdzie macie oczy..

Mogłoby być ich więcej, np. w tle.

Motyli na chrysi nie jest za dużo ^•~

Nie , jest ich odpowiednia ilość.

No chyba w d***e.Człowieki ogar.Jak tu jest dużo motyli to ja mam 6565 lat (nie wykluczone ( ͡° ͜ʖ ͡°))

Nie. Wiesz co? Weź dodaj na chrisi z 200 motyli, pomarudzą, pomarudzą [ale ludzie pomarudzą, nie motyle xD]... A potem za miesiąc [albo kiedy będziesz chciała] zrób żeby te motyle zniknęły i zostaw te 5 co są u góry...i nikt nie powie [choć nie jestem tego pewna w 100%] że jest ich za dużo [bo dla nich dużo to będzie te 200, a tych pięciu to potem mogą nawet nie zauważyć xD........... ach te pomysły... loguś nie długo kompletnie zwariuje w tej samotności, bez idiotów z klasy... ;-;

Nope. Wystarczająca ilość.

Jest w sam raz.

Ne rozumiem co oni mają do tych motyli XD

nope

Nie, jest za mało wręcz



Chcesz się przedstawić, pozdrowić kogoś, napisać coś od siebie?(25 odpowiedzi)

No więc jestem Karuś. Pozdrawiam polską reprezentację narodową i wszystkich, którzy są z nimi i Ciebie, ninu.

Dziękuję ^^ ja ciebie też pozdrawiam

No więc jestem Karuś. Pozdrawiam polską reprezentację narodową i wszystkich, którzy są z nimi i Ciebie, ninu.

[nie wiem, czemu mi twoje odp tak wlazły, prawdopodobnie gogle znowu ma na mnie foch, że korzystam z explorera a nie fochniętego na mnie chrome'a ;-;]

Chcę (͡° ͜ʖ ͡°) winc tak: Jestem Viczka i cię pozdrawiam! I pozdrawiam Chisane która chyba nie czyta chrysi... o(╥﹏╥)o

Pozdro, oj Chis, może poczytasz ;-; ale nie zmuszam...[ej, ty jesteś obserwatorem chrysi, z tego co wiem]

Zgadnij kto to ( ͡° ͜ʖ ͡°) I chyba wiadomo, gdzie zapraszam.. *kaszel na kanał na youtube kaszel*

Ludu czytający chrysi, zapraszam was na kanał na yt naszej drogiej Vixenne

Pozdrowić wszystkie sciuleły świata, oraz tych co nie brzydzą się szczurów

Pozdrawiam Nin i posiadaczy świnek morskich~Chocolate Monster

A ja pozdrawiam Chocolate Monster

Pisałam już, że tu Isek.. Pozdrawiam Ciebie i wszystkich~~♥

Pozdro, Isku ♥

Przypominam Stefan szuka żony!!!!

Na pewno jakaś go zechce, nie martw się

To ja kiciora z ll ^-^

Hej

Byłaś kiedyś na kajakach?? Jam w życiu i właśnie w środę jadę na kajaki z klasą 0-o Obym się nie wygłupiła xD I w czwartek na kręgle idę też z klasą i jeszcze 12 sierpnia do Efteling. Jest to największy park rozrywki w Holandii!! A w ten wtorek rower dostaję *^*

Nie byłam ;-; rower...ech, kolejna rzecz, której nin nienawidzi, pozdro

jeśli chodzi o ll nazywam się zima8585. w realu Marcelina

Witaj na chrysi ^^

Nie ._.

Bo cóż pozdrawiam...Siebie, Ciebie i Wszystkich.

Pozdro

Maja,w komentarzach Kucma pozdrawia MC i Logusia :*

O, hej ^^

Pozdrawiam (standardowo Mafię) i chcę powiedzieć, że kocham anime

Pozdro dla mojej Mafii, ja tam nie przepadam za anime

NOPE

~Lusia ______ Pozdrawiam wszystkich ^^

Hej, Lusiu

Pozdrawiam Nine. I loganę i stworka. I chyba takie coś już było..... -kitty333

W każdej ankiecie coś z pozdrowieniami nin trzaska

Nie

Tak... mam ochotę na Nutellę, ale jej nie ma w domu... ;-;....zastanawiam się co jutro będę robić...zaraz pójdę do kuchni i zeżrem parę żelków xD............... Pozdro dla Ciebie Nina, wszystkich którzy wypełnili tą ankietę [ no i hejterów] ~~ Loguś

Nutella...żelki...daj mi

Jam jest Ania (Aganka). Piszę to chyba trzeci raz... Skończyłam szóstą klasę i idę do gimnazjum... juhu... Pozdrawiam wszystkich :D

Juhu...pozdro

Pozdrawiam Lamorożki i... i cb. xD

Jej ^^

Ankiety są zacne ^^

Of kors ^^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ajm Cat and pozdrawiam czytelników!

Ajm nin and pozdrawiam czytelników i Cat




Niektórzy pewnie zauważyli, że zniknęło jedno pytanie...o Q&A. Spk, nie usunęłam go...zamiast tego zrobię tu Q&A, używając waszych pytań, po prostu nie chciałam tego zlewać w całość z ankietą, a jak piszecie mi pytanka w komentarzach pod postami...aktywność jest...ech...

[uwaga, ja rozdzielałam wasze pytanka, w sensie nie były jako cała odp, jak wcześniej, tylko jako osobne pytania]

Pytania od ciebie do Q&A [jak na coś już odpowiadałam/pytanie było, nie odpowiem](23 odpowiedzi)

Lubisz bajki dla dzieci?

Zależy jakie bajki...kreskówki lubię

Jesteś " leniuszkiem " xD ?

Raczej tak...

Lubisz bajki dla dzieci?

Jesteś " leniuszkiem " xD ?

Ile kosztowały kledecki z klecikiem?

Bodajże 28 zł za 36 kredek

Wiesz kim ja jest? (͡° ͜ʖ ͡°)

Vix? ['ki szczał, nin]

Ile razy w tygodniu coś rysujesz?

Codziennie po kilka razy

Jaki jest Twój ulubiony kolor?

Niebieski

Za co lubisz chrysię?

A kto powiedział ze lubię?  (͡° ͜ʖ ͡°) no dobra lubię, może dlatego, że tam czuję się całkowicie swobodnie, i mogę pisać o czym tylko mi się podoba

Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?

Masz ulubioną wokalistkę lub zespół?

Wokalistek kilka, a zespół...chyba Imagine Dragons, tak w ogóle to ze mną i muzą jest tak, że najczęściej lubię daną piosenkę, a nie wykonawcę...

Jak nazwałabyś lamorożca?

Pewnie Stefan lub Andrew, bo tak

Jakie uczucia towarzyszą ci podczaj jedzenia żelków?
Chciałaś to pytanie, wiem, że chciałaś ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Isku, serio  (͡° ͜ʖ ͡°) nie mam pojęcia, chociaż pewnie jak z resztą rzeczy takie same jak tobie

Szukam żony dla mojego jednorożca Stefana, znasz jakąś potencjalną kandydatkę?

Niestety nie ;-; ale wierzę, że Stefan znajdzie żonę

Masz zwierzaka ?

Mam ;-; kotkę o wspaniałym, oryginalnym imieniu Kicia

O pytanie, pytanie pytanie... Mmmm dobra zostanę przy tym "miłosnym" pytaniu ( ͡° ͜ʖ ͡°) xD

Marta, weź  (͡° ͜ʖ ͡°) nie wiem, jak na to odpowiedzieć, najpierw ktoś pyta o przyjaciółki, których w realu nie mam, a teraz ty o zauroczenia, których też ni mo ;-;

hmmm... jak wyglądasz?

Dziwnie i nie aż tak przerażająco jak myślisz

gdzie mieszkasz?

Na wsi, lel, aj em soł oridżinal

ile miałaś zwierząt w swoim całym życiu?

Dużo, bardzo dużo

Czy oglądzasz bajki. ?

Jeśli kreskówki się liczą...

Twój ulubiony styl?

...ale czego styl? Jak ubierania, to steampunk ;-; ale nie ubieram się tak, bo nie posiadam takich ciuchów

Ulubiony bohater/bohaterka książkowy (może być kilka)?

'kie pytanie...chyba America Singer, jej córka Eadlyn, bohaterowie 'Baśnioboru', Tomek Sawyer, Huck Finn [czyli z jedynej lektury szkolnej, która mi się podobała], i inni

Jaki jest twój ulubiony kolor?

;-; blue

Czy podoba Ci się twój styl rysowania?

Niezbyt, wiem, będziecie to komentować

Jeśli nie, co byś chciała zmienić i dlaczego?

Nie wiem ;-;

Ulubiony kwiat?

Z doniczkowych kalanchoe  (͡° ͜ʖ ͡°), a ze wszystkich...lubię astry, gerbery...

Kiedykolwiek chciałaś przestać rysować, ponieważ nie sprawiało to ci przyjemności?

Pewnie ;-;

Co to Q&A?

Questions&Answerws [tak, chyba źle to napisałam, bat aj dą noł inglisz soł macz]

A jak coś to pytanko do Niny: Jaki post na chrysi polecisz mi przeczytać?

Jaki polecę...ten o memach

Ile masz wzrostu?

170 cm, jak ja bym chciała mieć mniej ;-;

Jakie jeest Twoje ulubione zwierzę ?

Jak już muszę wybierać, to oprócz motyli kot

Skąd bierzesz inspiracje?

[chyba lubicie o to pytać ;-;] Nie wiem, zrozumcie...zwykle włączam swoją playlistę, i przy niej coś tworzę

Które kredki najbardziej przypadły Ci do gustu?

Zależy do czego ;-; jak do rysowania skóry, to [zdziwko] Bic, bo fajnie gładko się rozchodzą, a reszty...z klecikiem są fajne, Polychromosty też...

Wolisz być gdzieś sama, czy jak wokół ciebie łazi pełno ludzi?

Sama ;-;

Jak chciałabyś mieć na 3 imię?

Nigdy nie będę miała trzeciego imienia [tak, mam dwa od urodzenia], więc nie myślę o tym ;-;

Skaleczyłaś się kiedyś kartką [umysłowo xD]?

Pewnie, i to nie raz

Dotknęłaś kiedyś [specjalnie] pastucha [chodzi o ten drut, którym są krówki czy inne zwierzęta, ogrodzone na łące] ?

Eee...halo, mieszkam na wsi, nie takie rzeczy się robiło...?

Kim chcesz zostać w przyszłości?

AJ DĄ NOŁ END DU JU MAST ASKIN MI ABOŁT DAT ?!

Wolałabyś mieć na tydzień szkolny : nos klauna czy Pinokia?

Chyba klauna ;-;

Co pierwsze zawsze robisz OD RAZU jak się rano obudzisz?

Ostatnio pierwsze co robię rano to sprawdzam, czy kota nie ma u mnie na parapecie

Miałaś kiedyś ochotę kogoś zabić?[co za psychiczne pytanie :')]

Psychiczne pytanie, psychiczna odp, tak, i to nie raz

Lubisz czytać komiksy?

Tak

Lubisz patrzeć na zachód słońca? Dlaczego?

Nie wiem ;-;

Więcej czasu spędzasz na dworze czy w domu?

W domu ;-; nie lubię słońca

Lubisz Nutellę *-* i żelki [no i po tym można się domyślić kto pyta xD]?

Żelki lubię bardziej

Wydawało Ci się kiedyś, że umiesz rozmawiać ze zwierzętami?

;-; no

Co sprawia Ci największą przyjemność?

Blogowanie i spanie

Wróżka czy syrena?

Syrena

Jaka jest jedna z najgłupszych rzeczy jakie zrobiłaś?

...założyłam bloga...?

Chcesz mieć kiedyś prawo jazdy?

Jeszcze nie wiem ;-;

Jak dałabyś na imię swojej córce lub synowi ?

Nie wiem ;-;

Umiesz gotować?

Chyba tak ;-;

Lubisz patrzeć w gwiazdy, jeżeli tak to co w nich jest najpiękniejsze?

Nie wiem, lubię czasem patrzeć, chyba piękne jest to, że tak jasno świecą z tak dużej odległości

Widziałaś kiedyś spadającą gwiazdę? Dobra, chyba wystarczy... ^-^

Widziałam, i to nie raz

Masz rodzeństwo?

Tak ;-;

Jaka jest Twoja ulubiona cyfra?

3, jest fajna

Jaki jest Twój ulubiony kolor?

Tak, postanowiłam wam jednak odpowiadać na pytania które były ;-; meine lieblingsfarbe ist blau ;-;

Co rysujesz najchętniej?

Uoczy

Lubisz Lilla Lou? Jeśli tak, to dlaczego?

Nawet lubię ;-; głównie za to, że poznałam dzięki niemu fajne osoby

Ile osób jest w Twojej klasie? XD

Obecnie 21 ;-;[ten moment, kiedy dociera do ciebie, że zmieni ci się numer w dzienniku, a przez dwa lata miałaś już wypracowany sposób podpisywania się starym]

Jakiego wzrostu jesteś?

Mam cale głupie metr 70 ;-;

Dlaczego zaczęłaś rysować i ile miałaś wtedy lat?

Sklerozo, nie wiem, ja rysuję odkąd tylko pamiętam

Co zrobisz jak usuną LL ? XD

Nie wiem, będę dalej wam blogować ;-;

Eeee... Czy chciałabyś stworzyć komiks o swoim życiu (pytania na szybko, gapiąc się na półkę z komiksami nie wychodzi ;-;)

To byłoby serio nudne, więc raczej nie



Ok, po tym długim poście, czas na...INFO
  • założyłam sobie konto na Instagramie [pod jakże oryginalną nazwą, no nie do pobicia] jako madcalanchoe [wpiszcie ninaleksandra i tak jak ja będziecie się cieszyć, że zmieniłam nick]
  • ankieta się pojawi jutro, więc nie pytajcie o to co chwila
  • nie pytajcie też, czy już robię podsumowanie itp., to serio wkurza
  • tak, nie nominuję nikogo do LBA, takie mam widzimisię
Teraz wam zaprezentuję speedpaint Hope.hokulani


11 komentarzy:

  1. Supi post! Czekam ma ankietę ^^ I pozdrawiam Mafię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak zgadłaś że to ja? ;^;

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem, Vix, może ten lenny mi powiedział?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie! Moje odpowiedzi są dwa razy! Zacne Q&A. I czekam na ankietę! ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  5. A może w ankiecie daj pytania z Q&A ?
    Gruszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobisz recenzję TAJEMNEGO OGRODU?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię badmintona i też bym chciała mieć niebieskie włosy! ~Chomiczki.art :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kicior to ja? [To w tych pozdro] ~kitty333. I pozdro dla autora tego koma (czy co to jest).

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post ;) i ciekawy speedpaint :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesadzasz, nie było tak dużo tych lenny fejsów :> Czyli uczucia podczas żarcia też mamy takie same.. Wiesz co? Od teraz będę się dziwić nie jeśli będziemy miały podobne cechy, ale różne ;-;
    Pozdro~

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję