6 lipca 2016

LBA #6, ankieta

Hej ^^
Dziś...kolejne LBA, tym razem od +Jula Lou [lel, aj em probabli popiular]

[a, postanowiłam, żeby wam jakiś obrazek wklejać, żeby nie było tak, jak ostatnio jest, że ja gadam i jedyne co jest nie-gadaniem to speedpaint/ankieta...więc nacieszcie się gifami z avatara]

Pytanka od Juli [jej cudowny blog]

1. Jakie jest 10 najlepszych książek jakie przeczytałaś?
Hm...hm...'Atramentowe serce', 'Atramentowa krew', 'Atramentowa śmierć' [tak przy okazji, to jest trylogia], seria 'Rywalki' [wraz z kontynuacjami o Eadlyn], seria 'Baśniobór', 'Złodziejka książek', 'Rico, Oscar i głębocienie', lel, nie przypomnę sobie więcej...

2. Jaka jest najnudniejsza książka jaką przeczytałaś?
Obecnie i bezkonkurencyjnie najnudniejsze książki, jakie zmuszona jestem czytać, to powieści Henryka Sienkiewicza, Adama Mickiewicza i Aleksandra Fredry. Co ja poradzę, że lektury szkolne potrafią tak zniechęcić lud do czytania...[nie chcę was obrazić, to, że ja ich nie lubię, nie znaczy, że wy nie możecie ich lubić] nie umiem wybrać tej jednej najnudniejszej...

3. Jaka jest twoja ulubiona rasa psa?
Ludu...ja tak ogromnie nienawidzę wszystkich psów, nie znam się na nich, brzydzę się ich, boję się ich...no nie pojmuję tego fenomenu 'psa' ;-;

4. Jakie jest twoim zdaniem najładniejsze zdjęcie zrobione przez Ciebie?
[w tym momencie nin przetrzepuje kompa i fona w poszukiwaniu zdjęć]

Ech, nie umiem wybrać jednego ;-;


Dwa moje cudne zdjęcia kwiotków [specjalnie], z czasów, kiedy nie wiedziałam, że jest coś takiego jak aplikacje do robienia zdjęć ;-;

5. Skąd wzięłaś pomysł na założenie swojego bloga?
Szczerze to nie wiem, chyba WC mi się znudził, i potrzebowałam czegoś nowego...

6. Ulubiona bajka, którą oglądałaś jak byłaś mała?
[nin pyta się rodziny, bo nie pamięta ;-;] Chyba 'Gumisie', ta ich piosenka...

7. Czego najbardziej nie lubisz robić?
Oj, dużo tego...nie lubię, jak ktoś mi narzuca swoją wolę, tj. że mam narysować to i to, zrobić to i to, pisać o tym i o tym ;-;

8. Mieszkanie czy dom?
Nie rozumiem tego pytania ;-; od zawsze mam dom, uroki wsi

9. Gdybyś mogła mieć jakiekolwiek zwierzę, jakie byś wybrała?
Nie wiem ;-; pewnie papużkę falistą, a nawet kilka

10. Co najbardziej cię inspiruje?
Chyba muzyka, po za tym po prostu mam już po dziurki w nosie pytań o inspiracje

11. Jakiego dania nigdy byś nie zjadła?
Oj wielu rzeczy...na pewno nic schabowego, wieprzowego, itp., leczo, dużo tego ;-;



Po tych zapewne nudnych dla was pytaniach i odpowiedziach, czas na tą waszą ankietę ;-; [jak mnie dalej będziecie pytać, kiedy zrobię podsumowanie czy kiedy dam kolejną ankietę, to po prostu przestanę je robić, ludu, ja jestem tylko człowiekiem, i mam inne życie oprócz bloga ;-;]






Yay, załadował się ten motyw w końcu...

Oszczędzę wam speedpaint chyba...

Głupia sklerozo, mam dla was coś jeszcze

[upragnione przez niektórych zdjęcie moich 'niebieskich' włosów...lel, akurat na tym zdj wyszły niebieskie ;-;]

8 komentarzy:

  1. Już robię!
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne włoski*.*
    Super Ankieta i KOLEJNE LBA
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  3. nom, i jest ankieta '-' [a ja już włoski ninusia wcześniej widziałąm 'v' he. he. >w<]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten gif to nawet trochę straszny... A włosy fajnie wyszły ~Chomiczki.art

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post,wydajesz się być genialną osobą(nie,sorry,Ty nią jesteś)
    Pikne włoski :* Ja mam luzowe (różowe) a chcie Fioletowe.
    Aruś

    OdpowiedzUsuń
  6. Nin ja nie polecam papużek falistych xd miałam dwie jedna zdechła i mam jedną. Kiedyś był u nas kanarek i teraz ona go udaje i jest mega głośna xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ankieta i masz fajny kolor włosów...i zdjęcia kwiatów ładne ^-^

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypełnione(taa...nie lubię muzyki,TV i książek i sportu.Najchętniej Tylko bym spała)
    Sara

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję