10 lipca 2016

LBA #7 +podsumowanie ankiety o ll

Heju ^^
W niniejszym poście najpierw...kolejne LBA [ej, mam radę, jeśli chcecie nie mieć zaległości z nominacjami, nie odkładajcie ich na dalej niż tydzień...ja robię je najszybciej jak się da, inaczej...to się zbiera i zapominam co było od kogo, do czego, jak, kiedy...], tym razem od Moshi i Akacji



[ech, na kompie skończyły mi się fajne gify i trza było z fona ściągnąć...]

Mam jeszcze ważne info do osób z ll...
Powiem wprost: tnie mi [i nie tylko mi] się poczta, tj. muszę za każdym razem czekać całe 12 min, czy się to otworzy, i nie zawsze działa mi z linkiem, więc ja błagam, nie wiem jak mam do was mówić, pisze mi w opisie, że nie życzę sobie zapraszania mnie do znajomych ani tym bardziej spamienia mi na poczcie...
Serio, dostajecie wtedy tylko formułkę dla zaspamiaczy, która miła nie jest [zamieszczę ją tutaj, bo pewnie co poniektórzy będą chcieli ją zobaczyć] ;-;

;-; Nie przeczytałaś mojego opisu. Nie używam w nim innego języka niż polski, więc powinnaś dać radę go zrozumieć. Dzięki tobie, właśnie straciłam kolejne minuty życia na otwieranie poczty. To, że rysuję tak a nie inaczej, nie daje wam prawa do zapraszania mnie do znaj. Wiem, że ta wiadomość nie jest specjalnie miła, ale za ignorowanie opisu, co jest po prostu chamskie, bo kultura wymaga zapoznać się z tym, co ktoś o sobie pisze, szacunek się nie należy. Żegnam
Tak, blokuję spamiących mi, więc jak coś chcecie, to...ludu, ja mam blog, mam wattpada, mam stronę na fejsie, mam konto google, nawet mam instagrama...od biedy istnieją komentarze pod pracami...e-maili mam co najmniej 3 [olainina@gmail.com, ninaleksandra7976@gmail.com, ninaleksandra@o2.pl], macie tyle możliwości, jak chcecie sobie popisać czy macie pytanko...ale nie, jedna z drugą weźmie i zacznie mi spamić na ll a potem takie głupie 'a czemu mnie zablokowałaś??????????', jakbyście się nie mogły domyślić ;-; Tak w ogóle, pisałam już o nieczytaniu opisów, nie będę się powtarzać, ale co mam zrobić żeby to dotarło? Nie wiem, zmienić nick na 'NiePiszMiNaLL' czy 'JakSpamiszToBlokuję'?
Serio, mam wrażenie czasem, że piszę po chińsku ;-;

A tutaj mamy przykład klasycznego spamienia w odp na formułkę ;-; wiecie, ja was nie blokuję jak tylko dostanę zapro, ale jeśli po formułce będziecie dalej uparcie spamić, to dostaniecie blok ;-; [powoli czekam na cudowny dzień, kiedy ja tej poczty na ll nie otworzę, albo jak tym spamiącym będzie pół godziny strona z wiadomościami wchodzić, i tak, nie jestem teraz miła, bo już mam po prostu dość]:


Użytkownik kiralous zaprosił Cię do znajomych.

Ja 10:35
-----formułka-----

kiralous 10:48
Chciałam być tylko twoją przyjaciółką,ale skoro jesteś taka to żegnam.
No sorry, mam już przyjaciół, i pisałam wam kiedyś że 'przyjaźń' to dla mnie jednak więcej niż tylko znajomość ;-;
kiralous 10:48
Ps. Naucz się kultury.
O, jak miło, dziękuję za radę
Ja 11:40
PPS. otrzymałaś formułkę dla zaspamiaczy, a teraz, za nie szanowanie mnie i kompletne chamstwo otrzymujesz blokadę, a należy ci się taki spam na poczcie, jaki mam ja, żebyś poczula, jak to jest czekać czy się poczta otworzy 12 minut ;-; żegnam panienkę

Użytkownik Olgita 12 zaprosił Cię do znajomych.

Ja 19:17
----formułka----

Olgita 12 11:10
Nie zaprosiłam cię do znajomych tylko dlatego że ładnie rysujesz ale dlatego że spodobał mi się twój charakter. A ja tracę kolejne minuty życia aby napisać tą wiadomość której nie musiałabym pisać gdybyś nie zaczęła narzekać. Pozdrawiam.

Olgita 12 11:13 I jeszcze jedno, po przeczytaniu twojego opisu zastanawiam się tylko nad jednym : co złego w tym że ktoś zaprosi cię do znajomych? Pozdrawiam.
Co złego? nic złego, ale z w spamie już jest coś złego ;-;
Ja 11:38
nie tyle złego, chodzi o to, że jak się ma już określoną ilość wiadomości na poczcie na portalu, to chodzi ona wolno, i ja np. straciłam kolejne 12 minut żeby otworzyć te wiadomości, zastanawiać się kto jest na tyle bezczelny żeby mi spamić, w odpowiedzi na zaproszenie dostałaś tzw. formułkę dla zaspamiaczy, o której pisałam w opisie ;-; nikt z nas nie traciłby czasu, gdyby portal działał normalnie, ale niestety tak nie jest, i muszę np. z moją ilością wiadomości na poczcie długo czekać, jak się otworzy i czy tym razem się otworzy ;-; formułkę dla zaspamiaczy wysyłam każdemu, kto mnie zaprosi, nie jesteś niestety wyjątkiem, a za spamienie mi poczty jest blokada ;-; sry, mam jasne zasady co do postępowania


Tak, byłam po prostu wkurzona ;-;




Oki, pytanka...

1. Co według Ciebie jest lepsze: laptop, tablet czy smartfon?
Nie mam pojęcia ;-; tableta nie posiadłam i nie posiądę prawdopodobnie, i nie wiem, po co mi on, skoro mam już telefon dotykowy...a laptop...mam go krótko, ale przynajmniej tutaj mogę normalnie blogować, bo z fona nie wchodzą mi zdjęcia i jest dziwnie...[sorry że dziwnie piszę, obudziłam się o 4.30 chyba, jestem niewyspana i inne takie]

2. Co Twoim zdaniem w prowadzeniu bloga jest najważniejsze?
Co jest najważniejsze...? Kilka spraw, ale przede wszystkim poruszane tematy ;-; przecież jeśli blog będzie miał nawet i najcudowniejszy design na planecie, ale będzie pełen postów nudnych jak flaki z olejem, lub blogger będzie w nich bezpodstawnie [ta, uśmiechacie się pewnie, hejterzy] obrażał innych, to na stałych czytelników raczej nie może liczyć ;-;

3. Ile czasu zajmuje Ci napisanie posta?
Zależy o czym piszę...i czy włączyć np. do czasu robienia dokumentacji fotografowanie, rysowanie...tak ogólnie, to jeden post piszę blisko godziny, czasem szybciej, czasem wolniej...

4. Czy lubisz kolorować?
Raczej tak

5. Mieliście kiedyś tak że coś wam się śniło, a potem zdarzyło naprawdę ?
Mam deja vu [czy jakoś tak] często, niekoniecznie ze spaniem ;-; chyba było

6. Boisz się dentysty ? Jeśli tak to dlaczego.
Czy ja wiem...nie no, ja akurat siedzieć na fotelu dentystycznym lubię, w sumie to rzadko jestem u dentysty ;-;

7. Masz czasem wrażenie że ktoś cię śledzi ?
Zależy, czy w necie czy w realu ;-;

8. Opisz najlepsze wspomnienie ze szkoły
Ech, nie mam ;-; niektórzy robią wszystko, żebym nie miała miłych wspomnień ze szkołą

9. Jaka jest twoja ulubiona kolorowanka i dlaczego ?
Mam ich chyba mało, i na pewno nie mam ulubionej

10.Zbierasz magnesy ?
? [nie no, serio...nie zbieram, chyba nigdy nie zbierałam]

11 Też masz problem kogo nominować dalej ?
Odkąd postanowiłam, że nie będę nikogo nominować [nie wiem czy na zawsze, po prostu na razie mam taki kaprys], więc problem znikł, jak ręką odjął [dziwnie to brzmi...]




A teraz, po LBA, przyszedł czas na...podsumowanie ankiety o ll, którą dodałam wczoraj na bloga.
Jak wiele z was pewnie zdążyło już zauważyć, z ll dzieje się coś...niekoniecznie dobrego ;-; wiąże się to z faktem, iż coraz mniej osób jest aktywnych na stronce. Ja rozumiem, wakacje, urlop itp., ale nie da się nie zauważyć, że wiele osób z dnia na dzień po prostu przestaje być wchodzić na ll lub wchodzi rzadko...tylko...czemu?
Powodów może być mnóstwo...
Jednak na pewno parę osób nie jest tak aktywnych jak dawniej przez zmiany na ll. O ważnej zmianie pisałam niedawno, więc na pewno kilka osób wie o co biega. Jakie jeszcze zmiany się pojawiły od początku ll? [i tu będę polegać trochę na własnej wiedzy z czasów mojego pierwszego konta, oraz na info od znaj]
  • wygląd strony [zmiana oczywista jak nie wiem co]
  • rozłam ll na LillaLouTeens i LillaLou [szczerze, w tym okresie konta nie miałam, ale za to wcześniej...]
  • sposób oceniania [dawniej gwiazdki, teraz liczby czy jakoś tak]
  • wybieranie zwycięzców [dawniej - głosy, teraz - zależy od kategorii]
  • skład administracji
  • wcześniej na stronce dostępnych było wiele gier, możliwość nauki angielskiego, każdy miał swój avatar, kupowało się różne rzeczy za pieniądze zdobyte w grach na stronce
  • +kilka rzeczy, których nie pamiętam
Dobrze, po tym przydługim [jak zawsze zresztą] wstępie przyszedł czas na podsumowanie ankiety o ll ;-;

[UWAGA. niektórym osobom odpowiedzi weszły po kilka razy, więc...bierzcie poprawkę na statystyki itp...i jeszcze do tych osób ~ ja nie wiem, czemu tak wam się dzieje, więc jeśli coś z waszej strony można zrobić, to jedynie nie nawalać w 'wyślij' {nie osądzam jak coś}, a jeśli to nie wasza wina...to nie wiem, jeszcze nie do końca ogarniam google docs ;-;]


Starałam się sformułować odpowiedzi w tym pytaniu tak, jak kategorie na ll...a 0-5 nie jestem pewna czemu dodałam

Ja osobiście jestem koło pół roku ;-;




Ja nie raz dodaję przez pewien okres czasu nawet i codziennie...lub kilka razy dziennie...


Co sądzisz o zmianach na portalu?(35 odpowiedzi)

Innym zaczęło przeszkadzać to, że nie oni wygrywają, nie oceniać prac, tylko z powodu nie lubienia autorki...

Innym zaczęło przeszkadzać to, że nie oni wygrywają, nie oceniać prac, tylko z powodu nie lubienia autorki...

Innym zaczęło przeszkadzać to, że nie oni wygrywają, nie oceniać prac, tylko z powodu nie lubienia autorki...

Innym zaczęło przeszkadzać to, że nie oni wygrywają, nie oceniać prac, tylko z powodu nie lubienia autorki...

Innym zaczęło przeszkadzać to, że nie oni wygrywają, nie oceniać prac, tylko z powodu nie lubienia autorki...

Innym zaczęło przeszkadzać to, że nie oni wygrywają, nie oceniać prac, tylko z powodu nie lubienia autorki...

No niestety ;-; to jest dziwne, ale czasem lepiej nawet dać to głupie 1, przecież to też jakaś ocena...

Ll zrobiło się dziwnie... Nie było mnie, gdy przenosiły ll na llT ale i tak się zmieniło. Żebranie o głosy , usunięcie kategorii 14+ w konkursach...

Ll zrobiło się dziwnie... Nie było mnie, gdy przenosiły ll na llT ale i tak się zmieniło. Żebranie o głosy , usunięcie kategorii 14+ w konkursach...

Usunięcie kategorii 14+ i 1 nagroda w tejże kategorii.Cóż,LL umiera

Racja ;-; powolna śmierć, ale to też śmierć...

Odkąd połączono LLTeens ze zwykłym LL (lipiec 2015) wszystko zaczęło się psuć...

Chyba faktycznie coś w tym jest...

jedyne co się zmieniło to, to że jest dodana kat. 14+ w konkursach i że w tej kat. prace która wygra wybierają użytkownicy.

Kiedy założyłam sobie konto , wszystko było super. A teraz ci hejterzy....ll się rozpada.....nie chcę myśleć co będzie za miesiąc.....

Są dobre

Zależy dla kogo dobre

nooo, tak szczerze to szkoda że zlikwidowano kategorię 14+

Lepiej by LL nic nie robiło....

Kiedy LL połączyło się z LLT zaczęło się kopiowanie, hejterzy itp... Zauważyłam też, że osoby pochodzące z LLT zaczęły dodawać mniej prac.

Też to obserwuje, wystarczy wejść na stronę główną i wcisnąć kategorię 14-16...wyniki trochę przerażają ;-;

Eee, nic.Nie jestem na stronce dużo czasu i mało widziałam.Zapytaj za jakieś pół roku.

Za jakieś pół roku ll może czekać to, co tm

Zmieniło się tylko to, że nie ma kategorii 14+..

Nie umiem określić

Zmiany w kategoriach -to mnie naj naj naj bardziej irytuje ;[

Uważam, że lepiej było kiedy ll dzieliło się na dwa portale, ponieważ nie zawsze ci młodsi dogadują się ze starszymi, jest zamęt. Denerwują mnie trochę zmiany w ocenianiu. Kiedyś nie było żadnych złych komentarzy o wygranych, a teraz ciągle, że niesprawiedliwie, to, tamto. Było więcej wyróżnień i lepiej wybierano miejsca.

Właśnie, różnica wieku...jak niektórzy młodsi [to nie jest hejt, tylko obserwacja] piszą, że praca np. osoby 15 letniej to zdjęcie czegoś, czy że nie ona to rysowała...[pozdro, Cat, wiesz o czym mówię]

Według mnie gdyby osoby na LL miały mózg to by nie było niesprawiedliwości

Kiedyś założylam konto na ll tym zwykłym, nie llT. Było mi smutno że je połączyli bo bardziej podobało mi się zwykłe. Inne rzeczy trudno mi jest ocenić... Więc to tyle.

Odkąd byłam nie zmieniło się an i trochę.. Ale dopiero na MP była zmiana, która została usunięta

Podoba mnie się, że się rozwija i zmienia się na lepsze.

Ech...rozwijać się może i rozwija, zwłaszcza w porównaniu z pierwszą wersją strony, ale czy to było na lepsze...

Są chyba ok, ale kategorie wiekowe mogłyby być inne ;-;

No to taq... wolałam jak było oddzielnie LL i LLT, było tak... fajniej xd. Nie podobały mi się MP 2016 pod względem nagród heh. Chodzi o to, że w tamtym roku było bardziej bogato. Za 1 msc były szkicowniki, koszulki, Polycolory, były dwa 3 miejsca i ponad 20 wyróżnień które nie były głupim Avatarem tylko Lilla Lou, Ferosh, Shrink it, karteczki... JulaLou miała własny szkicownik i to było takie bardziej... święto i zabawą na LL A nie wieczne pretensje że wygrała jedna A nie druga...

Też to widzę...w tym roku było jakoś tak...skromnie w porównaniu z tamtym...choć dla mnie to i tak dużo ;-;

Słabo się zrobiło - wszystko admini zepsuli...

ja na początku miałam to stare LL. Było fajnie, jakieś gierki dla dzieci, ubieranka, nauka angielskiego i oczywiście galeria. na pewno było dużo mniej hejterów :T a przynajmniej łatwiej było ich ogarnąć xd potem przeszłam na teens i było nawet ok. było [wybacz powtórzenia] raczej niewiele użytkowniczek i praktycznie wszyscy się między sobą znali. jeszcze w tedy inna adminka była =_= co do oceniania i konkursów to nie wypowiem się na ten temat, bo rysowałam dla zabawy, a nie na konkurs [chyba, że temat był fajny]. no i potem się zaczęło. mianowicie - dzieci z LL 6-12 zaczęły zakładać konta na teens -_- liczba takich kąt rosła i admini chyba stwierdzili, że robi się niezły ambaras, więc zlikwidują to 'podstawowe' LL, a dalej to nawet nie wiem co się działo 0.0 [bettyś komów nie czytał ^^" wyników konkursów tyż ;-;] ale strasznie LL na psy zeszło. ciągłe żebranie o głosy milion komentarzy w stylu "śliczne, zajrzysz do mnie?" kłótnie, ciągłe bloki i pretensje -,- teraz wchodzę na LL żeby pooceniać prace lub z kimś ogarniętym popisać '-' [aczkolwiek poczta mi zdechła -_-* i wgl dużo błędów technicznych na LL było i jest '-' i sorry za rozpisanie się -_-]

No, zwłaszcza tnąca się wiecznie poczta, o której pisałam wyżej

Nie zmieniło się...

Trudno jest mi odpowiedzieć na to pytanie. Mam juz tak, chociaż nie Lubie tego, ze jeśli coś trwa dłuższy czas, to sie przyzwyczaję do wszystkiego. (To nie miało sie rymować, nieświadomie to zrobiłam xd)

Główną zmianą na stronie Lilla Lou było zaprzestanie ścisłej współpracy użytkownika i marki. Mimo, że nadal istnieje w jakiejś ograniczonej formie,obie strony chyba straciły zainteresowanie, pasję i nowe pomysły, które kiedyś stanowiły czar Lilla Lou. Myślę, że potrzeba odnowienia bloga. Uważam także, że podział na Lilla Lou i Lilla Lou Teens nigdy nie powinien zostać zniesiony, chociaż w tym konkretnym momencie nie ma sensu zmieniać takich ustawień. Taki rozdział na grupy wiekowe był korzystny dla wszystkich.

To tak jak w szkołach: są przecież klasy 1-3, 4-6, i póki co gimnazja...

Niezbyt interesuje się tym portalem, czasem mnie wkurza robienie gównoburz pod jakimiś konkursami, nowościami itd. Może jeszcze mnie wkurza, że jest tam 6-11, ale to inna kwestia...
Sadze że usunięcie kategorii 14+ jest.nie uczciwe

Zmiany są wszędzie a na ll było ich pełno... Połączenie ll według mnie było dobrym pomysłem. A te zmiany w kategoriach... Fajniej by było jakby każda kategoria rządziła się takimi samymi prawami.
Pewnie że by było fajnie ;-; bo wychodzi na to, że administracja faworyzuje młodsze osoby...










Czy kiedykolwiek zajęłaś/zająłeś jakieś miejsce w konkursie na ll czy w wyzwaniu na fanpage'u ll? Jakie to było miejsce, w jakiej kategorii?(35 odpowiedzi)

Nic nie zajęłam ( biorąc pod uwagę, iż tylko raz brałam udział w konkursie )

Nic nie zajęłam ( biorąc pod uwagę, iż tylko raz brałam udział w konkursie )

Nic nie zajęłam ( biorąc pod uwagę, iż tylko raz brałam udział w konkursie )

Nic nie zajęłam ( biorąc pod uwagę, iż tylko raz brałam udział w konkursie )

Nic nie zajęłam ( biorąc pod uwagę, iż tylko raz brałam udział w konkursie )

Nic nie zajęłam ( biorąc pod uwagę, iż tylko raz brałam udział w konkursie )

Nie biorę udziałów w konkursach ;-;

Nie biorę udziałów w konkursach ;-;

Nie

Nie

Nope ;-;

Nic nie zajęłam

w kunkursie ,,summer time'' 2 miejsce w konkursie ,,spring'' wyróżnienie

Nigdynic nie zajełam :( *.*

Nigdy

zajęłam 2x 2 miejsce w kat. 6-11

Nie wygrałam ;-;

Nie zajęłam :< Chyba, że opublikowanie pracy w szkicowniku się liczy.

Nie zajęłam, bo nie startowałam.

2 lub 3 miejsce w wyzwaniu na wielkanoc, ale nie było chyba kategorii :/ I 3 miejsce w MP w kat. 12-13

Nie zajęłam żadnego miejsca

Na ll - 3 miejsce w Spring'u kategoria 12-13 [?] [nie pamiętam, nie wiem -_-] i 1 miejsce w On the Beach ta sama kategoria co poprzednio...

Ugh... trochę tego jest, więc tak na szybko: 1 I miejsce, 2 II miejsce, 1 III miejsce, 2 wyróżnienia i jedno za najwięcej głosów , czy jakoś tak

Nope

Nie wygrałam nigdy na ll...

3 miejsce w kategorii 6-11

Nigdy niczego nie zajęłam.

1 miejsce wyzwanie wielkanocne

4 msc w Travel 3D w 6-11, 1 msc w wyzwaniu LL w legendzie, 3 w wyzwaniu Mikołajkowym, 3 w geometric i Margaret na ferosh, wyróżnienie w MP 2015, wyróżnienie w Cyber i Christmas, pracę w Mystic i Rock&Music, wyróżnienie VIP, projektantka września 2015 i chyba tyle

ja? miejsce? w konkursie? a gdzie tam x)

2 miejsce spring kategoria 6-11

Nie, nigdy. Czasem czuję się po prostu niedoceniana.

Tak. Zajmowałam pierwsze, drugie i trzecie miejsca, moja podróż z Lilla Lou trwa już dość długa. Wszystkie te prace dodawałam już w kategorii 14+

Chcesz mnie wykończyć?! Jak taka ciekawa to poczytaj, mnie się nie chce pisać. Pozdrawiam, Kejtiś ;-;

Zajęłam II miejsce w III etapie mistrzostw projektowania w kategorii 14+




Pytanie do osób o tytule PM: czy po otrzymaniu tego wyróżnienia zaobserwowałaś/zaobserwowałeś jakąś zmianę w ocenianiu swoich prac przez innych i traktowaniu cię?(8 odpowiedzi)

Nie, raczej nie. Był to po prostu tytuł i nic nie zmienił

Nie

Nie byłam PM.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chyba nie. Mam wrażenie, że ostatnio PM nie ma sensu.

Mam tak samo ;-;

To nie ja

Niespecjalnie. W zasadzie, ani trochę.

Nope


Co sądzisz o administratorach strony i ich zachowaniu?(35 odpowiedzi)

Sama nie wiem. Nie chcę Ich krytykować, ale chwalić też chyba nie ma za co.

Sama nie wiem. Nie chcę Ich krytykować, ale chwalić też chyba nie ma za co.

Sama nie wiem. Nie chcę Ich krytykować, ale chwalić też chyba nie ma za co.

Sama nie wiem. Nie chcę Ich krytykować, ale chwalić też chyba nie ma za co.

Sama nie wiem. Nie chcę Ich krytykować, ale chwalić też chyba nie ma za co.

Sama nie wiem. Nie chcę Ich krytykować, ale chwalić też chyba nie ma za co.

Nie wiem czemu, ale strasznie podoba mi się ta odpowiedź

Cisza... Nie dostaję od adminki żadnych wiadomości (nw co im zrobiłam XD) więc nw kiedy odbywało się głosowanie na PM itp. A na ll praktycznie według mnie nie komentują np żeby jakaś praca została usunięta, żeby ktoś poprawił jakość itp.

Cisza... Nie dostaję od adminki żadnych wiadomości (nw co im zrobiłam XD) więc nw kiedy odbywało się głosowanie na PM itp. A na ll praktycznie według mnie nie komentują np żeby jakaś praca została usunięta, żeby ktoś poprawił jakość itp.

Są nieuczciwi,nie chce im się wydawać kasy na szkicowniki jako nagrody dla 14+ ,Faworyzują dzieci poniżej 14 r.ż.

No z faworyzacją to racja ;-; a z kasą...nie wiem, ale za to chyba jak ktoś ma kilka prac w szkicowniku, dostaje tyle szkicowników ile tych prac...więc wiem jak to zabrzmi, ale na to kasy nie szkoda...

Niszczą stronę i powodują odejścia ładnie rysujących osób przez własną głupotę...

myślę że przesadzili z tym że w kat. 14+ wygraną prace w konkursach wybierają użytkownicy.

Są dobrzy i sprawiedliwi.

Są grzeczni i uczciwi

no cóż są nawet spoko

Admini mogli by być troszke bardziej uczciwi ....

Nie wiem co mogę o nich sądzić.. Moje poglądy na ich temat stale się zmieniają.

Nic.

Nie wiem, co sądzić, bo ja jestem dla nich miła, więc oni są dla mnie..

Nie myślę nic

Średnio mi się podoba :/

Wolałam poprzednich, mało oni wpływają na rzeczy dziejące się na stronie

Bez mózgu są Ci ludzie

Czasami nie reagują jak ktoś da np. Pracę nie wykonaną w ll, ale są uczulenia na to że ktoś nie dociął pracy.

Tak...to ciekawe, ale jakoś mnóstwo interwencji jest o jakość czy nie docięcie, a jak praca nie ll, która miała być usunięta po dniu, jest na stronie pół roku, nikt nic nie robi...

Raz jest dobrze, a raz źle jednak coraz częściej są gorsze zachowania

Bardzo mi się podobają ( zachowanie itp. ) Lubię ich.

Chyba spoko *y*

Bardzo szanuję Panie Joannę i Beatę, ale mam wrażenie, że to raczej Pani Beata się wszystkim zajmuje. To ona publikuje konkursy i wyniki, większość postów na fb, jak do niej napiszę to odpisuje po kilku minutach, natomiast Pani Joanna po dniu.

Banda idiotów

no comment '-'

Spoko

Admini... No cóż. Niesprawiedliwe wybory zwycięzców w konkursach, często absurdalne zmiany/wymówki, dlaczego ma być tak, a nie inaczej. Powiem jeszcze, że w marcu dostałam maila od pani x która zwróciła się do mnie z prośbą, o pilne przysłanie prac, które niby miały byc wykorzystane w nowych szkicownikach. Teraz minęło juz tyle czasu, a admini milczą. Narobili mi tylko nadziei, a byc moze nie tylko mi, ale tez innym. (No chyba Że jestem aż tak strasznie niecierpliwa ;-;) Czasem mam wrażenie, ze admini maja użytkowników strony głęboko gdzieś.
Każdy element społeczności LL nadzoruje inna osoba, ciężko więc wyrazić jednoznaczną opinię natenczas temat. Na pewno o całokształcie można powiedzieć "nieprzewidywalna" - nigdy niewiadomo, po której stronie jakiegokolwiek konfliktu staną.

'Nieprzewidywalni' to idealne słowo

Ja tam bardzo lubię adminów, czasem zbyt bagatelizują problemy, ale nie mam do nich problemu /Lama/

Po 1 . Powinno ich być więcej . Po 2 Nasz admin jest nawet miły ....

Wolę się nie wypowiadać na tematy, o których za dużo nie wiem.


Co sądzisz o decyzjach jury?(35 odpowiedzi)

Sądzę, że są uczciwe. Mnie też czasem zaskoczą wyniki, ale nie wylatuję z protestem, że "jej się nie należało ".

Sądzę, że są uczciwe. Mnie też czasem zaskoczą wyniki, ale nie wylatuję z protestem, że "jej się nie należało ".

Sądzę, że są uczciwe. Mnie też czasem zaskoczą wyniki, ale nie wylatuję z protestem, że "jej się nie należało ".

Sądzę, że są uczciwe. Mnie też czasem zaskoczą wyniki, ale nie wylatuję z protestem, że "jej się nie należało ".

Sądzę, że są uczciwe. Mnie też czasem zaskoczą wyniki, ale nie wylatuję z protestem, że "jej się nie należało ".

Sądzę, że są uczciwe. Mnie też czasem zaskoczą wyniki, ale nie wylatuję z protestem, że "jej się nie należało ".

Ostatnio wyniki były niesprawiedliwe... I jeszcze, gdy nie wyróżnili nikogo z 14+ to było dziwne...

Ostatnio wyniki były niesprawiedliwe... I jeszcze, gdy nie wyróżnili nikogo z 14+ to było dziwne...

Są sprawiedliwe

Tych w tym miesiącu? Mega nie fair!

myślę że są sprawiedliwe bo może mi się podobać ta praca a jury inna. Nie mam pretensji że ktoś wygrał a ja nie.

Są sprawiedliwe.

Wybierają dobre prace

czasem tj. w większości przypadków są nie fair

Są nie uczciwe !

Czasem są słuszne, ale.. czasem nie. Np. gdy wygrywa praca bez tła, a w opisie konkursu pisało, że jest obowiązkowe. Albo na poprzednich wyborach do finału MP przeszła osoba z projektem zrobionym w szkicowniku TopModel :|

Oceniają jak chcą.Czasem naginają własne zasady.Mają swoje kryteria i się ich trzymają.

Ta wypowiedź jest...wiesz, skoro naginają własne zasady, znaczy, że ich nie przestrzegają, a 'mają własne kryteria i się ich trzymają' znaczy, że jednak przestrzegają...chyba ze ja tu czegoś nie łapię

Nie zawsze są uczciwe

Czasami są niesprawiedliwe, ale rzadko

Nie podoba mi się, i to BAAAAAAAARDZOOOO ;[ niesprawiedliwość do kwadratu [XD]

Są przeważnie uczciwe

Jeżeli chodzi o nową ustawę {tą z 14 +} to mega niesprawiedliwe

Niektóre wygrane rysunki mi się nie podobają... Czasami nie rozumiem czemu nie dali wygrać jakiejś pięknej pracy.

Dużo można sądzić, niekiedy niesprawiedliwe inne słuszne... Różnie bywa

Są raczej szczere i sprawiedliwe.

Są niesprawiedliwe. Większość prac z podium w ogóle mi się nie podoba, ale ja się ni znam, więc... po jakiego się odzywam ??

Myślę że kto wygra to loteria. Czasem wygra super praca, a czasem coś brzydkiego. Rozumiem, ze każdemu trzeva dac szanse, ale trzeba na to zasłużyć.

Te teraz są nie fair

na ogół ich nie kwestionuję :T

Nie zabardzo uczciwie

Czasem jak patrzę na wyniki, to chce mi się po prostu śmiać. Wygrywają prace, które nie mają w sobie tego czegoś, wiele projektantek jest po prostu niedocenianych.

Czasami są sprawiedliwe, czasami nie. Czasami się z nimi zgadzam, czasami nie. O nich też można powiedzieć "nieprzewidywalne", chociaż i tak są lepszą alternatywą niż wybieranie przez liczbę ocen itp.

Raczej się zgadzam, wygrywają ładne pracę, a w kategorii 6-11 starają się aby wygrywały różne osoby, dlatego nie zawsze jest pięknie, ale trzeba myśleć jak się cieszy ta osoba z wygranej

Są nie uczciwe wybierają ciemne prace

Że są czasem niesprawiedliwe... Ale co jam tam mogę wiedzieć wszak jestem tylko cichym człekiem.







Co sadzisz o głosowaniu na PM na forum?(35 odpowiedzi)

Nie mogę się zalogować, więc nic nie sądzę, ale dobrze, że zamierzają to przenieść na stronkę.

Nie mogę się zalogować, więc nic nie sądzę, ale dobrze, że zamierzają to przenieść na stronkę.

Nie mogę się zalogować, więc nic nie sądzę, ale dobrze, że zamierzają to przenieść na stronkę.

Nie mogę się zalogować, więc nic nie sądzę, ale dobrze, że zamierzają to przenieść na stronkę.

Nie mogę się zalogować, więc nic nie sądzę, ale dobrze, że zamierzają to przenieść na stronkę.

Nie mogę się zalogować, więc nic nie sądzę, ale dobrze, że zamierzają to przenieść na stronkę.

Nie mg głosować na forum, dopiero gdy wyśle na email...

Nie mg głosować na forum, dopiero gdy wyśle na email...

Nie mam konta na forum

Nie mam konta na forum

Ni do się zołożyć konta ,winc ni moge zagłosować ;(

Nie głosuję

głosowanie powinno się odbyć na stronie LL bo na forum mało osób głosuje. tyl ko że narazisz się użytkownikom i nigdy nie zostaniesz PM.

...to do mnie czy jak?

One powinny być na stronie , bo większość użytkowników nie ma konta na forum.

Nie jestem na forum

to zły pomysł

...

Nie za bardzo podoba mi się motyw szukania posta z głosowaniem po całym forum tylko po to aby oddać głos ;-;

Ja zwykle klikam w pierwszy lepszy dział i u samej góry jest ten post ;-;

Mogłoby być na stronie ll.Więcej osób (w tym ja, bo nie mogę założyć konta na forum) mogłoby zagłosować.

Em.. Nie podoba mi się, bo ~ktos cię nie lubi, nie wybierze cię.

:p nie wiem co sądzić...ja na forum nie głosowałam

Można by jakoś to ułatwić

Co do poprzedniego pytania,nie ma odp:nie i nie chcę mieć ........................................................... I tak nie głosuję,więc nie msm zdania

Mało osób głosuje.. Ale przez to administratorzy chcą te głosowania na PM usunąć więc nie mam już nic do powiedzenia.

Dość ciężko jest zagłosować, ale może być

Raczej nie śledzę tego.

Myślę, ze głosowania są dosc sprawiedliwe, ale czasem dostają sie do ankiety bardzo słabe projektantki i nie ma jak wybierać.

Szkoda że tak jest ;-; możliwość samodzielnego zgłoszenia się na PM jest całkiem fajna, ale czasami...

Nie wiem, nigdy nie głosowałam

to trochę idiotyczne

Nie mogę przez adres IP...pomocy

Powiem, ze nie pasuje mi ono. Nawet nie mam konta na forum, bo zwyczajnie nie chciało mi sie go zakładać, gdyż i tak nie miałam zamiaru sie udzielać. Wolałabym, aby głosowanie odbywało sie na zwykłej stronie, nie na forum. A, co do PM, to jeszcze jedna rzecz. Moim zdaniem nie zawsze projektantki wybrane (ze tak powiem) do ankiety, zasługiwały na tytuł PM.

Teraz nie ma to sensu, gdyż powszechny problem braku możliwości założenia konta na forum uniemożliwia poprawne działanie takiego systemu. Jeśli będzie to poprawnie działać, to chyba dobre rozwiązanie.

No ok, ale wkurwia wyłudzenie innych o głosy

Nigdy nie głosowałam

Jam nie głosuję.


Czy podoba ci się design portalu ll?(35 odpowiedzi)

Podoba. To zresztą dla mnie nie jest ważne.

Podoba. To zresztą dla mnie nie jest ważne.

Podoba. To zresztą dla mnie nie jest ważne.

Podoba. To zresztą dla mnie nie jest ważne.

Podoba. To zresztą dla mnie nie jest ważne.

Podoba. To zresztą dla mnie nie jest ważne.

Może być ;-;

Może być ;-;

Tak

Tak

Nope

Mogłoby być lepiej...

tak

Tak.

nooo tak :)

Nie

Nie patrzę się na design strony, ale jest dobry :> Co prawda róż to kolor marki, ale cieszę się, że nie ma go aż tak dużo jak na starej stronie LL ^^'

Może być...

Tak, ale lepszy był, po hakerskiej demolce XDD

No nie jest zły...da się znieść

Tak, nie mam zastrzeżeń

Tak :)

Mi tam pasuje.

Jest taki sobie.... Może być

Tak.

Jest spoko

Myślę że jest już stary (w sumie ma 2 lata) i trzeba było by to zmienić, ale ogólnie całokształt galerii jest o wiele lepszy niż na Starym LL.

Dziecinny, mogliby odświeżyć

no nawet '-' ale czasem to się normalnie na wymioty od tego różowego >_<

Tak i to bardzo

Akurat on jest całkiem Ok.

Tak! Wiele można dodać czy zmienić, ale podoba mi się. Czemu ludzie hejtują różowy? To jest jawne popieranie idei Hitlera! xD

No

Powinie . Być np kolor czerwony ?

Nie mam żadnych zastrzeżeń co do wyglądu ll :D Mi się tam podoba :)


Czy twoje konto na ll zostało usunięte/sama je usunęłaś? Dlaczego?(35 odpowiedzi)

Nie usunęłam.

Nie usunęłam.

Nie usunęłam.

Nie usunęłam.

Nie usunęłam.

Nie usunęłam.

Nie

Nie

Nie

Nie

kiedyś nie mogłam się zalogować na ll to założyłam nowe konto, a po paru tygodniach znowu mogłam się logować na dawne *-* więc je usunęłam, b . Kr chciałam mieć 2 konta

kiedyś nie mogłam się zalogować na ll to założyłam nowe konto, a po paru tygodniach znowu mogłam się logować na dawne *-* więc je usunęłam, b . Kr chciałam mieć 2 konta

Nie.

Nie.

Nope

Usunęłam sama, onieważ portal zaczął mnie dołować i wkurzać.

nie, nie zostało usunięte.

Nie.

nie, nie usunęli mi , sama też nie usunęłam

Nie

Nie zostało i prawdopodobnie nigdy go nie usunę. Nawet jeśli LL umrze.. Wtedy je odbuduję B)

Nie usunęłam

Nie usuwałam. Ono żyje. Nadal.

Mam zamiar usunąć przez brak mózgu u adminów

Usunęli mi konto na starym ll kiedy łączyli je z llT.

Nie nie usunełam.....

Nie zostało usunięte.

Nie, ale było bardzo blisko, bo... Nie umiem rysować ??

Zostało usunięte, z niewiadomego powodu ;-;

nigdy nie było czegoś takiego '-'

Nie istnieje dalej

Nie i oby tak pozostało.

Nie zostało usunięte

Nie nigdy nie usuwałam kont na ll

Nee :P



[Nie musisz się przedstawiać, ale jeśli chcesz...] Czy zauważasz jeszcze jakieś sprawy na ll, o których chcesz powiedzieć?(35 odpowiedzi)

Chyba nie. Nic o czym jeszcze nie mówiłaś ;-) ~ Karuś

Chyba nie. Nic o czym jeszcze nie mówiłaś ;-) ~ Karuś

Chyba nie. Nic o czym jeszcze nie mówiłaś ;-) ~ Karuś

Chyba nie. Nic o czym jeszcze nie mówiłaś ;-) ~ Karuś

Chyba nie. Nic o czym jeszcze nie mówiłaś ;-) ~ Karuś

Chyba nie. Nic o czym jeszcze nie mówiłaś ;-) ~ Karuś

Lusieł ;-; Em... Chyba nie...

Lusieł ;-; Em... Chyba nie...

No,bo jak była akcja tu z tym dolarem,że kazali Ci go usunąć ,to teraz jakoś nikomu nie każą usuwać,a jak Ty zwracasz uwagę to mówią że się czepiasz i jesteś nie miła.PS.Dałam że nie komentuje a pod spodem jest jakk często komentuje i nie ma moje odp

No, to jest wkurzające, ale są w końcu równi i równiejsi...wiem, jak opublikowałam ankietę to do mnie dotarło ;-;

Nwm, nie byłam na LL od początku 2 miesięcy. Pozdrawiam Ciebie i wszystkie osoby nie brzydzące się szczurów <;3)~~

A dziękuję, ciebie też pozdrawiam

chyba nie.... (sr ale nie chce mi się nad tym zbyt długo myśleć) :/

Yyyy....jest za dużo hejterów , wszyscy dodają co im się podoba.....~kitty333

Nie mam z kim pisać , w sensie że wszyscy mają mnie w dupie i piszę tylko z boovko i Mad
nie zauważyłam, i wolę zostać anonimowa

Nic ;-;

Nic nie zauważam.. Fajnie, że zrobiłyście taką ankietę ~ Isu.

Kopiary, html...~A.A. (nikt nie zna)

Em.. Nie pamiętam.. Xd chcesz mojej opinii, zajrzyj do Mafi, bo już nie pamiętam xddd

Gdy jakaś ,, znana'' projektantka wrzuci do galerii nie ll z tytułem ,, Jutro usunę '', to nikt się nie czepia, ale ona nie usuwa tego i wszyscy o tym zapominają i nadal jest w jej galerii, a jak mało ,, znana" projektantka wrzuci nie ll bez takiego komentarza, to zawsze jest wielka afera.

No widzisz ;-; nawet nie musi być znana, po prostu jak napisze, że usunie, to ma przeważnie spokój, a jak nie...

1 sprawa...=Nie wiem czy to się nadaje... fejkowe konta - jedna osoba wstawia se prace, nie ocenia jej zbyt wiele ludzi, i ta osoba robi sb ze 3 następne konta... [przykładowo] to konto co wstawia pracę to się nie udziela w 'kłótni' -nie pogarsza cb, sytuacji :/ a inne konta działają na zasadzie 'ona/ja/to konto' jest spk bo to moje drugie'... ktoś zwróci uwagę że praca jest nie taka [nie ll, czy jakość] i fejkowe konta zaczynają bronić 'siebie' obrażać innych ITD...wszyscy są 'be' a oni święci.......... zresztą to jest sytuacja z wczoraj, także większość z was wie o co chodziło i co się działo......... 2 sprawa...[ta to raczej dotyczy tylko mnie i 'tej osoby' ale... = "ktoś" na ll przestał mnie lubić [ :) ] i kilka moich najnowszych prac dostało oceny 1/2 ;-; - takie brzydkie były ;-; [łamane bo nie jestem pewna 1] w końcu ktoś mnie nie lubi :'D tak długo się o to starałam... nawet realnie....xD Pozdro ~~ Log*ś

Cat nie zauważyła niczego innego po za tym wymienionym wyżej xd

Nie

Nie (͡° ͜ʖ ͡°). Hello I'm Viczka (͡° ͜ʖ ͡°)

Nie nie zauważam poza tymi które wymieniłaś

Nie.

Y.. tak w sklepie internetowym (lillalou) brakuje towaru !! Bardzo, bardzo brakuje wszystkiego !! Jeśli ktoś nie ma dostępu w swoim mieście do "normalnego" kiosku (tak jak ja) jest to według mnie takie... bez zadbania o własną markę :p salaja1

Dzięki za info, w sumie to ja ze sklepu ll nie korzystam...ale i tak warto o tym wspomnieć

No to tak, tą ankietę wypełniła Moshi. Ja mimo że nie jestem w 14+ to chcę żeby ta kategoria powstała, lub żeby po prostu prace tych osób były brane pod uwanmge w 12+ bo nie chce takiej dyskryminacji.

Też takiej nie chcę...ll jest dla młodych...to nie znaczy małych [chyba ktoś z Mafii to powiedział kiedyś, nie pamiętam, ale jeśli to czytasz, to wiedz, że to genialny tekst]

Wchodzę po 4 miesiącach na LL, a tu na poczcie 52 wiadomości, z czego 48 z żebraniem o głosy...

Ach, żebranie...i spam na poczcie...kto tego nie zna?

eee....ja to się tak z boku trzymam i o większości rzeczy to ja się z chrisi dowiaduję ^^"

Laurkapp- wszystko spoko

Nope Wiem tylko, ze kciuki mi od pisania odpadaja ;-;

{jakbyś się nie domyśliła, tu Ayris i moja opinia jest publiczna ;D) Problemy Lilla Lou mają podstawy w tym, że użytkownik i firma stracili to połączenie, które niegdyś posiadali. Jestem pewna, że przy wspólnej pracy można to naprawić :D PS. Jestem OBURZONA, że ani ja ani ty nie dostałyśmy VIPa Lilla Lou! XD

Nie

Zauważyłam że coraz więcej osób kopiuje prace ...~kiciora

Nie, wszystkie sprawy, które w jakiś sposób mnie intrygowały poruszyłaś w tej ankiecie ^^





Ech...te ankiety mnie męczą, nie widać, ale męczą, np. robienie 12 screenów, przycinanie ich...[możecie ten tekst zignorować]

Ach...kończę kolejny przydługi post...


[faza na avatara ;-;]

[PS. jeśli coś pominęłam, napiszcie mi o tym ;-;]

11 komentarzy:

  1. Niektóre odpowiedzi mnie rozwaliły xD
    Mam nadzieję, że dzięki tej ankiecie coś się zmieni
    I ja już tego dopilnuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie szybko odpowiedziałaś :D hehehe 11 - idealna odpowiedź XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam wszystkich odpowiedzi, ale temat jednej mi przypomniał jedną sprawę.W sklepie ll brakuje szkicowników, masy szkicowników.Nie korzystam z niego, ale to jest denerwujące.Ostatnio kupowałam sobie szkicowniki (ja też ni kupię w sklepie, ech mieszkać na wsi...) porównywałam ceny i... no ludzie w tym sklepie ll jest tylko pustka!Z tych nowszych zeszyów są tylko Pyjama Party, Dreams i Street.Powalający wybór...Nie dbają o sklep, nie dbają.Chciałam kupić sobie Royal, a tu co w internecie dostepny tylko w Empiku.Ech,nie uzupełniają sklepu ll...
    Jeśli ktoś zrozumiał tą wypowiedź niech napisze...
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z LL z każdym dniem odchodzi coraz więcej osób, LL umiera ;-; Dzięki za pozdro ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. pominęłaś speedpaint '-'

    OdpowiedzUsuń
  6. specjalnie, czekałam czy ktoś zauważy Bettysiu

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę dodać cos odnośnie administratorach i ich zachowaniu a więc kiedy założyłam konto zobaczyłam kilka prac nie ll zgłaszałam je a od admina dostałam odp. Nie zgłaszaj prac! Kiedy ktos zgłasza więcej niz jeden raz lub więcej niz jedna osoba strona admina się zawiesza.

    Nie wiem czemu akurat na mnie admin się uwiązł.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie rozumiem, czemu napisano do ciebie, ale rozumiem jak to jest ;-; na ll zaczęliśmy używać html'a, i przy problemach technicznych tylko ja dostałam oficjalną prośbę o usunięcie 'zabawy' [zabawa, to jest klockami np., wiecie?] html'em u siebie...podczas gdy pół strony i tak go dalej używało ;-; niektórzy mieli takie kody, których nawet ja nie ogarniam...

    Na mnie nie tylko admini się czasem uwezmą, wierz mi ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Do komentarza Nin o htmlu :
    też dostałam wiadomość, że mam usunąć htmla z mojego opisu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje odpowiedzi znów po 4 razy! xD. Lilla lou. Szkoda gadać. Niestety.~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak miałam htmla to miałam go przez tydzień, a potem admini kazali mi go usunąć, bo inaczej zawieszą mi konto ;-;

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję