13 lipca 2016

LillaLou ~ ankieta

Hej
Dzisiaj ponownie ankieta o ll, tym razem robiona razem z +Olgu sia [e, rozwińcie post]



Prosiłabym was o wzięcie jej na poważnie, i przekazanie infa o niej jak największej ilości osób, bo to dla nas [kilku osób] bardzo ważne, i chcemy ratować portal...

Jest szansa, że ta ankieta pokaże, w czym tkwi największy problem ll, i uda się go jakoś wspólnie rozwiązać. Proszę was też o uważne czytanie pytań, i błagam, wypełnijcie ankietę na laptopie lub komputerze, chyba że nie macie takiej możliwości.
Chodzi o to, że możliwe, iż wypełnianie ankiety z telefonu sprawia, że odpowiedzi wyskakują po kilka razy...w pytaniach otwartych to jeszcze pół biedy, gorzej ze statystykami, które po prostu są fałszywe dzięki temu.

Nie ma speedpainta...


8 komentarzy:

  1. Eh...marnować super blog na takie sprawy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że podoba ci się mój blog ^^
    A co do 'marnowania'...każdy ma coś, co jest dla niego w jakiś sposób ważne. Ja, mimo wszystkich przykrości związanych z ll, nie pozwolę, żeby strona upadła ot tak [jeśli chcesz bardziej egoistyczne uzasadnienie, czemu nie chcę upadku ll, to wiedz, że nie chcę cieszyć się tytułem MP tylko kilka tygodni...]
    Pozdrawiam, nin

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam się podpisać ;-;
    Kasia
    PS.Chodzi mi o to ,że możesz to łączyć ze zwykłymi postami,bo ciągle o LL.Też nie chce śmierci LL,ale smutno,że ciągle to i to.Mimo to masz super bloga.Jako,że nie mam konta to postaram się rozgłosić o ankiecie

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja tyż pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. [głupie problemy techniczne, piszę odp już 3 raz ;-;] dzięki za rozgłaszanie ^^

    O ten post poprosiły mnie koleżanki, i pisanie postów codziennie jest fajne, bo mam z wami lepszy kontakt, al. nie zawsze mogę znaleźć jakiś temat na post...ale postaram się [nie gwarantuję ci tego] zrobić jutro coś nie o ll

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa ankieta... jak dodam pracę na ll to też rozgłoszę "...jeżeli nie zapomnę... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zrobiłam dwie ankiety a wysłałam jedną ;-; - Lizusek♥ ( Mówiłam że czytam twego bloga zacnego ;) )

    OdpowiedzUsuń
  8. No mi nie chce się NIC czytać o 18:00... ale trochę przeczytałam Kamania (nie chciałam się logować więc opublikowała jako anonimowy)

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję