18 lipca 2016

Nie ma sił, nie ma nic

Hej. [to powitanie mnie powoli wkurza, jest za wesołe]
Nie będę tu streszczać, o czym jest post, ale liczę, że go przeczytacie, bo to jeden z ważniejszych i dotyczących nie tylko mnie [ech...ważne są na dobrą sprawę wszystkie posty, wiem...]
Jak wiecie, pisałam o kopiowaniu ode mnie pomysłów na ankiety. Bardzo mnie to boli, i chcę wam o tym napisać. [nie martwcie się, to nie będzie ckliwe gadanie jaka to jestem niby biedna i w ogóle]

Ankiety, z tego co ja wiem, pojawiły się teraz jeszcze na trzech blogach [jeśli jeszcze na innych, proszę, napiszcie mi na jakich w komentarzach], czyli Akacja & Moshi, Rattie's i LaurkappArt. Z tego, dwie ankiety są podejrzanie podobne do moich. Wiem, wiem, nie mam żadnego prawa do zadawania danych pytań, ale opanujmy się. Te dwa blogi to Rattie's i LaurkappArt, jak się pewnie parę osób domyśliło.

Tutaj zaprezentuję wam post z tego pierwszego...możecie napisać, czy wam czegoś nie przypomina...


Jak pewnie wiecie, ostatnio na blogu pojawiła się ankieta na jego temat. Dzisiaj chciałabym ją podsumować, skomentować niektóre wypowiedzi. Więcej w rozwinięciu posta.


Tak, jak myślałam - najwięcej czytelników ,,Rattie's" jest w wieku 11-12 lat.


Szczerze? Jestem pozytywnie zaskoczona!

Co sądzisz o obecnym designie ,,Rattie's"?



Jest ładny, ma ładne kolory. Gadżet strony umieściłabym jednak pod nagłówkiem.

Próbowałam to zrobić, jednak gadżet zostawał ucinany przez nagłówek.

Wolałam poprzedni

Jest śliczny

Śliczny <3

Spoko,ale stary był lepszy

Jest ładny i przejrzysty, ale nad nagłówkiem można by było popracować.

Właśnie tworzę logo na nagłówek.

Bardzo mi się on podoba.

Jest Ok - szczerze powiedziawszy, ważniejsze są dla mnie ciekawe posty, niż wygląd bloga.

Popieram Twoją opinię.

Dobry

Hmmm... musisz się zdecydować czy blog jest lifestylowy, czy o hobby, czy lifestylowy.

Blog jest zarówno o mojej pasji, jak i zarówno o moim życiu, na razie mi to odpowiada.

Piękny jest<33

Bardzo mi się podoba.

Fajny

Bardzo ładny, przyciąga wzrok :)

Nieźle zrobiłaś

Niestety, muszę się przyznać, że nie jest mojego autorstwa.


Niestety, muszę poinformować te trzy osoby, że szczury są moją pasją, częścią mnie - więc na pewno nie zrezygnuje całkowicie z postów o nich.

Czytasz wszystkie posty na ,,Rattie's"? Jeśli nie, to jakiego typu posty omijasz?

Czytam wszystkie

Czytam wszystkie

Czytam wszystkie posty.

Czytam wszystkie jeśli tylko mam czas

Wszystkie

Czytam wszystkie posty niezależnie od tematu

Omijam posty, które mnie nie zaciekawią

Chodziło mi tu o konkretny typ postów...

Czytam tek które mnie zainteresują.

Chodziło mi tu o konkretny typ postów...

Czytam wszystkie.

Tak

Wszystkie

Głównie te o szczurach

Niestety, ale jesteś w mniejszości.

Staram się czytać wszystkie.

Nie czytam bloga XDD

Regulaminu ankiety widocznie też...

Czytam te, które mnie interesują.

Chodziło mi tu o konkretny typ postów...

Jakie posty na ,,Rattie's" najbardziej Ci się podobają? Dlaczego?

Najbardziej lubię DIY,CIY i tutoriale, ponieważ robisz je bardzo kreatywnie, na swój sposób.

Ciekawy argument, dziękuję.

O rysowaniu. Lubię oglądać rysunki

Wszystkie

Najbardziej podobają mi się posty DIY i o szczurach, bo lubię robić własnoręcznie rzeczy i lubię szczurki <3

Ciekawie napisane

Które to dokładnie są?

Najczęściej DIY, TAGi i tego typu. Oraz Twoje rysunki.

Posty o szczurkach.

Chyba te z rysunkami, ale wszystkie są fajne.

DIY

O rysowaniu i recenzje

KAŻDE

Posty z tutorialami LillaLou.

Wszystkie

Nieee wiemm

O szczurach - przydają mi się niekiedy.

Co nie podoba Ci się w moim blogu?

Zdjęcia - są słabej jakośći, wiem jednak że nie masz super sprzętu i starasz się robić je jak najlepiej, więc doceniam twoje starania.

Widzę, że rozumiesz, że nie każdego stać na lustrzankę...

Posty mogłyby pojawiać się częściej

Zastanów się, czy wolisz słabe posty trzy razy dziennie, lub kilka ciekawych postów tygodniu, a potem brak przez miesiąc, czy porządnie napisane posty w podobnych odstępach czasu...

Nic, wszystko jest fajne

Nic

Weryfikacja podczas pisania komentarzy-istne zło

W ten sposób usuwam spam (dwa słowa i link do swojej strony). Przypominam, że macie Spamownie!

Posty mogły by być bardziej różnorodne.

Podaj temat - jeśli będzie choć trochę w tematyce bloga, zrealizuję go.

Nie ma takiej rzeczy.

Myślę, że posty mogłyby byc częściej.

Zastanów się, czy wolisz słabe posty trzy razy dziennie, lub kilka ciekawych postów tygodniu, a potem brak przez miesiąc, czy porządnie napisane posty w podobnych odstępach czasu...

Szczury

No niestety, tylko ty i  postrzegasz je jako problem.

To że blog jest o wszystkim i niczym

To znaczy?

Weryfikacja obrazkowa

Gdzie na ,,Rattie's" występuję weryfikacja obrazkowa!?

Wszystko mi się PODOBA.

Chciałabym aby były wyzwania z rysowaniem...

Każdy konkurs u mnie  zwykle kończył się w ten sam sposób - dostawałam 2-3 prace...

Wszystko jest fajne

To, że rzadko piszesz posty.

Zastanów się, czy wolisz słabe posty trzy razy dziennie, lub kilka ciekawych postów tygodniu, a potem brak przez miesiąc, czy porządnie napisane posty w podobnych odstępach czasu...


Dobrze wiedzieć, że mam jeszcze kilku czytelników poza obserwatorami...



Z których gadżetów na ,,Rattie's" korzystasz?


Nie korzystam z gadżetów.

Nie korzystam z gadżetów.

Z gadżetów strony, archiwum bloga i linków tematycznych (np. RemCinTatuj).

W sumie nie używam gadżetów

Archiwum

Strony,kategorie,wyświetlenia

Wszystkich oprócz obserwatorzy

Z niewielu głównie patrze na zakładki np:. Tutoriale

Trochę nie rozumiem tego pytania?

Chodziło o to, czy korzystasz z rzeczy typu Archiwum bloga, strony, obserwatorzy?

Z żadnych

Żadnych, gadżety są bezsensowne ekhh

To Twoje zdanie, moje jest inne.

Różnych

Teoretycznie z wszystkich xD

Wszystkich

z żadnych


Jeśli nie komentujecie z powodu braku konta google, pamiętajcie o opcji anonim, dostępnej bez żadnego logowania. Jeśli z innych powodów - nie wnikam.

Czy chciałbyś/abyś się przedstawić, napisać coś więcej, kogoś pozdrowić?

Nie

Nie

Tak, pozdrawiam Rattie i wypełniających ankietę :*

Dziękuję za pozdro, wzajemnie.

Nie. A co do poprzedniego pytania - komentuję czasami, więc takie tak/nie.

Jestem Zuzia i mam prawie 14 lat.Czytam tego bloga od dawna i dzięki niemu przekonałam się do szczurów.Pozdrawiam Rati

To właśnie na celu ma mój blog - przekonać ludzi do szczurów, dziękuję za pozdro, wzajemnie.

Pozdrawiam Rati i MC i Stworka

Dziękuję za pozdro, wzajemnie.

Zostanę anonimowa ;)

Nope

NIE

Ogòlnie wydajesz się spoko i miła, ale bloga trzeba ogarnąć!

Napisz może, w jaki sposób - będę wdzięczna :)

Jestem Chocolate Monster.Tu : http://www.lillalou.pl/users/show/hash/6f1a1nobbii8qn więcej o mnie

Pozdrawiam szczurki. XD

Sciulełaski słodziaski dziękują <3

Z tej strony Laurkapp i chciałabym pozdrowić ciebie. Dodaje że nie wiem czy MC będzie zadowolona. A i chciałabym cie zaprasić do moich wyzwań z rysowaniem i blogowaniem. Twój blog jest staranny i ładny. A o wyzwaniach porozmawiamy przez maila Laurkapp@icloud.com lub na LL jako Laurkapp. Zachęcam do obejrzenia bloga Laurkappart.blogspot.com. Za niedługo ulepszony blog....napisz do mnie o wyzwaniach. Pozdrawiam Laura Siatecka

Zajrzę na bloga, o wyzwania już się zapytałam w mailu, dziękuję za pozdro, wzajemnie.

Nie

Nie.

Dziękuję Wam za wypełnienie ankiety - dzięki temu mój blog stanie się lepszy.




Ech, bo użycie innej czcionki [zamiast pochyłej, heloł, macie przecież kolorki, pogrubienia, nawet inne rodzaje czcionek], nazwanie posta inaczej, i wymyślenie własnych pytań jest takie trudne...po prostu mi się niedobrze zrobiło, jak to zobaczyłam...



Tutaj widzicie, jaki komentarz zostawiłam, i jaka była odpowiedź ;-;
Wiem, pewnie niektórzy zaczną mieć do mnie pretensje, że skoro napisała, że usunie, to nie powinnam o tym pisać ;-; ech...niestety, gwarancji czy to zostanie usunięte nie mam praktycznie żadnej, i czy nie skopiuje mnie znowu także. Post jest po to, żebyście zobaczyli, jak wygląda zgapianie pomysłów od blogera.
Kilka osób prosiło właśnie o posty o sytuacjach, kiedy na dwóch [lub więcej] blogach pojawiają się takie same lub bardzo podobne posty [wszelkie challenge, tagi, wyzwania tego nie dotyczą]. Przyznam, zaciekawiło mnie to, ale czekałam na moment, kiedy więcej się o tym zgapianiu dowiem, np. jak to zobaczę i zrozumiem. Nie spodziewałam się, że dojdzie to tego tak szybko...i że jak to jest przekonam się na własnej skórze ;-;

Słuchajcie, ja nie chcę was mieć za jakichś wrogów [chociaż np. Laurkapp kilka razy obiecywała mi, że już nic nie zgapi, ale widać jej słowo znaczy w tej sprawie tyle co nic], ale serio, istnieje tyle rzeczy, które możecie opisywać, tyle postów, których jeszcze nikt nigdy nie robił...wystarczy troszkę pomyśleć...

Nawet nie wiecie, jakie to jest paskudne uczucie, kiedy wy, blogerzy, zastanawiacie się często i godzinami, o czym napisać, co zainteresuje czytelnika, i po czasami męczącym pisaniu posta, widzicie, że inni są zainteresowani, ciekawi ich poruszony przez was temat, ale są osoby, które ciekawi on bardziej.
Niestety, nie w dobrym sensie.
Tacy ludzie często kopiują cały tekst, a często pomysł na post, nad którym wy się napracowaliście, i wykorzystują u siebie, podejrzanie pewni, że nic im za to nie grozi. No niestety, o ile inni są bardziej pobłażliwi przy zgapianiu, to ja tego nie toleruję.


Ech, ja już nie mam siły. Nie mam siły do tłumaczenia wam, gdzie popełniacie błąd. Nie mam siły być miła. Nie mam siły tłumaczyć KAŻDEMU, po prostu KAŻDEMU, kto pyta notorycznie 'jakie kredki??????' tego samego, bo nie łaska sprawdzić, czy ja np. mam blog, czy może nie napisałam tego w opisie [niektórzy by się po przeczytaniu opisu dowiedzieli, że nie życzę sobie pisania mi na pocztę 'jakie kredki????? odpowiedz pliss!!' czy 'skąd bierzesz pomysły? proszę nie bokuj!'...

Po raz kolejny powtarzam: mam BLOGA, stronę na fejsie, wattpada, instagrama, konto na google+, pinteresta nawet...

Nie chcę wam już odpowiadać na te same pytania, a niektórzy je nawet po kilka razy zadają ;-; nie wiem, może myślicie że zmieniłam kredki, albo że nie wiem nie mam polychromosów i was trolluję że mam?


Nie wiem, nic już nie wiem.

Nie ma dzisiaj speedpaintu.

Jak zauważyliście, chrysi ma nowy design, jak wam się podoba? O początku posta, jeśli chcecie, też możecie pisać, byłabym wdzięczna...



20 komentarzy:

  1. widać że ankieta zgapiona ~ marce

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to powiem tak. Nie podoba mi się to, że **** (i tak wszyscy wiedzą, kto to jest, ale nie chcę mieć zawracania gitary) i ******** coś od ciebie zawsze wezmą. Tyyyyy, może jeszcze speedpainta poderżniecie? Chętnie popatrzę! Albo ten podpis Written by... Przecież to jest takie miłe dla oczu, kiedy kurde ktoś na twoich oczach kradnie czyjąś rzecz..
    Oby tak dalej! Brawo dla was!
    ~VIXENNE

    OdpowiedzUsuń
  3. Już usunęłam ten post, możesz zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chce od razu robic awantuty,ale moim zdaniem,chodzi o to,aby blog byl popularny tak jak twój,ale kopiowanie NIC nie da.Jak zobaczylam ankiete Rati to na poczatku okey, ale im dalej szlam tym większe zdziwko.Laurypp ankiete wypełniłam i to już jest szczyt WSZYSTKIEGO
    ~Clever Junkie(Choco)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta, ciekawe, bo blog rati ma więcej wyświetleń i reszty od mojego...więc tym bardziej sensu kompletnie nie ma ;-;

    Co z tego, że go usuniesz, przecież mi to nerwów ani bólu nie zrekompensuje ;-; poza tym po usunięciu będzie afera...pewnie o to, że boisz się własnych błędów i dlatego usunęłaś post, albo lud jeszcze coś wymyśli...kto ich tam wie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno, niech sobie wszyscy myślą o mnie co chcą. Blogowanie i rysowanie przysparza mi same problemy, więc z nim kończę.

    OdpowiedzUsuń
  7. *śmiejąc się* ale to przecież ty ode mnie skopiowałaś post, więc to twoja wina xD nie rozumiem czemu odchodzisz

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety większość ludzi tacy są, w ogóle nie myślą o innych i robią to co im się podoba. Ale dużo na to nie poradzimy więc ja uczę się nie zwracać uwagi na to jak ktoś mnie np obraża albo coś ode mnie zgapia, chociaż to trudne... :/

    A nowy wygląd chrysi jest świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd chrysi jest śliczny.Najlepszy że wszystkich jakie były.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. To wszystko jest CHORE!!! Ja tego nie rozumiem... Czy oni chcą wszystko, naprawdę WSZYSTKO odebrać??? Nie znam tego uczucia, ale na pewno nie jest Ci do śmiechu... Gratuluję, kopiarze/kopiary! Nie tylko ci co kopiują Ninę... WSZYSCY! Wszystkim gratuluję! * ironia* ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny design, świetny podpis... chciałabym Ci pomóc, ale nie wiem jak z tym walczyć... Współczuję, serio... ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  12. No to tak... Mimo, że nasza ankieta nie była podobna do Twojej to głupio mi, że ja i Akacja zrobiłyśmy ankietę tak jak Ty. Mimo, że jest dużo innych blogów, robiących ankiety i nie jesteś jedyną osobą na LL, która robiła kiedykolwiek ankiety (była przed Tobą m.in. Dampirka1310), ale głupio mi, że zrobiłyśmy ankietę. No, ale jak chcesz to możemy ją usunąć, bo nie ma najmniejszego problemu, bo w sumie te ankiety to był Twój pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, nie nie! Wy mnie źle rozumiecie...MOŻECIE robić ankiety, nie mam żadnego prawa wam tego zabraniać, ale chodzi mi jedynie o to, żeby wasze pytania były od was, żeby posty nie wyglądały jak u mnie...widzicie, post rati był na mojej zasadzie, czyli pochyła czcionka: komy blogera, pogrubiona: pytania...nawet nazwa 'podsumowanie' ode mnie ;-; możecie przecież nie wiem użyć słowa 'analiza'...zostawcie ankietę, po prostu nie chcę, żeby to wyglądało tak, jak zrobiła rati ;-;
    ;-;

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak, ale i tak głupio się z tym czuję, bo te ankiety to był tak na prawdę TWÓJ pomysł. Może nasze ankiety się różnią, ale po prostu... Jakbyśmy zrobiły tą ankietę 3 miesiące wcześniej czy 3 miesiące później to po prostu jakoś... Nikt by nas nie oskarżał o kopiowanie Twojego pomysłu. (Ale nie martw się, forum nie założymy xd)

    OdpowiedzUsuń
  15. no w sumie racja...chociaż ze wszystkich wymienionych blogów ktoś chyba czepił się tylko was, a tylko wy nie kopiowałyście tak 'kopiuj wklej zmień nazwę' ;-;

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju,przykro mi że to już TAK źle wygląda;-;
    ~Clever J

    OdpowiedzUsuń
  17. Nin,wiem ,że to nie odpowiednie pisać o tym ,ale teraz masz 98 znaj ,a zwykle miewasz 99.Zaprosisz mnie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że powiedziałaś Rati co czujesz...pewnie gdyby nie to, to nadal by tak robiła, pewnie nie zgapiała by tylko od Ciebie, ale i od innych...
    P.S.: Fajny, nowy design bloga :D Chociaż moim zdaniem lepiej by to wszystko wyglądało gdyby, ten obrazek z lawendą był tylko na "tytule" bloga a reszta tła byłaby w jakieś nowoczesne, białe wzorki na jasno-fioletowym tle :))
    ~Pozdrawiam,
    Natali-Style~~

    OdpowiedzUsuń
  19. Ech...i co ja mam napisać na ten temat...przykro mi ;-;...sama jak to czytałam razem z komentarzami czułam jak mi się robią łezki w oczach ;-;...

    Z jednej strony to może odrobinę wiem jak to jest, tylko ,że tego już 'przesadnego zgapiania' doświadczyłam w realnym świecie...
    między innymi...jak to jest jak piszesz test i czujesz czyjś wzrok za plecami [ech, norma], jak idziesz gdzieś i nieraz specjalnie chodzisz w kółko jak idiotka żeby 'pewna osoba' przestała za tobą łazić...a ona swoje ;-; możesz gadać o tym ile chcesz....gadasz z kimś i chcesz sama pogadać z kimś a 'ta osoba' wszędzie pójdzie tam gdzie ty i się bezczelnie włączy do tej rozmowy ;-;... usiądziesz w jakiejś pozycji, staniesz w jakiejś pozycji i patrzysz na drugą osobę i wygląda jak twoje odbicie w lustrze ;-; [serio ;-;].....praca w grupach - a że mam lepsze oceny z pewnego przedmiotu, to znajdą się osoby które chcą być z tobą w grupie tylko po to, aby siedzieć i nic nie robić, wiedząc że ty wszystko za niego zrobisz żeby nie dostać słabej oceny......praca na plastyce -to już chyba nie muszę pisać co się dzieje ;-; ...dam kuzynce szkicownik ll do pooglądania - i mogę być w 100% pewna do kogo prac będą szczegółami podobne moje ;-; choć byś nie wiadomo ile razy mówiła, że ma tego nie robić...skutków nigdy nie zobaczysz ;-;

    Zgapianie -najgorsze co może być [nie dosłownie], nie toleruję, nie akceptuję...niedobrze mi się robi jak słyszę to słowo ;-;...

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z Loganą. Nie dość, że to jest nie grzeczne, tak robią tylko niewychowani ludzie...
    I to jest to, Ci którzy są gorsi, zgapiają od najlepszych... Tak jak w szkole, tak i na LL. Ale i tak tego nie rozumiem. Może to się bierze z realu? A może te osoby, które zgapiają na sprawdzianach w szkole, nauczyły się już i teraz kopiują nie tylko prace szkolne? W Internecie nigdy nie doświadczyłam kopiowania. Ale w realu tak. Najczęściej nie przyznają się do tego, ale ta świadomość... raz po oddaniu sprawdzianu z historii ( z którego wszyscy dostali 4, bo o nim zapomnieliśmy)( pierwsza 4 w życiu), przyszła do mnie koleżanka i oznajmiła, że jakim cudem ja mam 4, a ona zgapiła wszystko ode mnie i ma 3. Nie wiem co jeszcze powiedzieć... to jest na prawdę smutne, że ludzie kopiują. Nawet jeśli jest to projekt kogoś z przed 3 miesięcy... to i tak jest to czyjaś własność, której NIKT nie ma prawa kopiować! ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję