27 lipca 2016

O co chodzi?

Hej, wróciłam [nikt się nie cieszy pewnie ;-;]
W dzisiejszym poście chcę wam parę spraw, zwłaszcza związanych z upadkiem ll wyjaśnić, więc jeśli choć trochę się tą stroną interesujesz, miło by było, jakbyś zajrzała [lub zajrzał]




Co mnie 'natchnęło' do takiego a nie innego posta? Ech...



Od razu uprzedzam, NIE był to komentarz obraźliwy czy coś...a moje 'że co?' nie znaczyło 'nie pozwalam'...

Widzicie, ja pisałam, że ll może [i powtarzam się pewnie, MOŻE NIE znaczy że MUSI] umrzeć z paru powodów [i wina jest po stronie użytkowników i zarządu].
W czym zawiniają użytkownicy?
  • kopiowanie prac [zasada kopiuj-wklej plus zasada kopiowania pomysłów]
  • ocenianie zbyt surowo [no wiem, gusta są różne, ale chodzi o takie wypisywanie że 'brzydkie!! ty masz niby 10 lat?!! ja bym tak umiała i to lepiej a mam 8!!!', to może kogoś boleć, wiecie?]
  • ciągłe nie zgadzanie się z wynikami konkursów [widzicie, ja wiem, że czasem prace są faktycznie nie fair wybierane, ale jest jakieś jury, które za te wyniki odpowiada...i czasem można się zapytać administratora, czemu wyniki są takie a nie inne, a nie pisać od razu 'ale ona nie powinna nic zająć' czy robić protestów o byle co ;-;]
  • spory po między użytkownikami [np. że jedna się kłóci z drugą że nie powinna oceniać tak słabo bo ona się starała itp...]
  • odmienność w postrzeganiu dobra i zła [to mogę wam poprzeć kilkoma przykładami, np. jeśli ktoś dodaje niedociętą pracę i delikatnie zwróci mu się uwagę, to od razu następuje atak ze strony autorki pracy, lub innego typu nie przestrzeganie regulaminu...]
Winy administracji nie muszę chyba po raz kolejny opisywać...


A co do upadku...miejmy nadzieję, że ll nie upadnie

Ach, zapomniałabym, to o co chodzi z tym komem Marii?
No cóż...to, nie dość, że ankieta byłaby na ten sam temat, co moje ankiety, to...przecież ll poki co nie umarło, więc sensu to by nie miało ;-; [moje ankiety były najpierw o sprawdzaniu czy jest problem a potem o sposobach na jego rozwiązanie, ale temat podobny...poza tym, bez obrazy, bałabym się, że nie wymyśliłabyś własnych pytań i zabrała moje...]


Miało być jeszcze o grafice...[zapodam wam screen]

Tak, możecie się śmiać i inne takie, ja nie ogarniam grafiki na lapie ;-; 
NIE, to nie jest gotowe, i TAK, skóra miała być właśnie taka...
[jeśli kogoś to ciekawi, to program to FireAlpaca, a czasu nawet sobie nie liczyłam, a rysuję siebie, tylko że w swoim 'stylu' rysowania...]

Hm, to chyba tyle...

Speedpaint Kiwi Byrd

[tak, znalazłam właśnie taki cudny speedpaintcik]



9 komentarzy:

  1. A to LL nie upadło? Już tam nie wchodzę, więc mało się orientuję w tych sprawach :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co widać, jeszcze nie upadło

    OdpowiedzUsuń
  3. *facepalm x2 combo* Póki ktoś z kategorii 14+ dodaje prace na LL to LL nie upadnie(raczej).Admin tak pisze? Cóż to za nawrót?Wreszcie biora sprawy w swoje ręce?Raczej nie,moim zdaniem tylko tak piszą a sami nic nie robią ;-;.Ładne to co narysowałaś na lapku *.*.Ja tak nie rysuję w rzeczywistości.
    ~Beatka(od dzisiaj tak się tu podpisuję)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, no właśnie, jak to się potoczy, to już zależy od " zarządzających" ~~ No więc, miejmy nadzieję, że faktycznie zrobią coś z tymi problemami, a LL nie upadnie ~~

    CRL i jak zwykle, nic konkretnego nie napisałam, no ale cóż ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. LL póki co nie upadło, ale wisi na włosku... Na razie nie da się nic zrobić i tylko od ,,właścicieli" zależy jak to się potoczy. Szkoda... Bardzo lubiłam tą stronkę.~Zizin

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wrociłas, pozdrawiam!

    http://by-vanys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. [Pierwsza myśl nin: ale...jak to wróciłam? czy ja gdzieś byłam?
    Potem dotarło do mnie, że przecież pisałam że mnie przez chwilę nie będzie...]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy serio coś zrobią... Oby tak, bo Ich " marka " jest w Ich rękach... i użytkowników/czek. Ech, głowa mnie boli od tych spraw... Pozdro ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok rozumiem nie zrobię tej ankiety . bo nie lubie kopiowania całkowicie wszystkiego . jak bym już tą ankietę robiła to z własnymi pytaniami :)

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję