23 lipca 2016

Obraza Majestatu

Hej, z ostatniej chwili [bo się trochu nudzę...], mam dla was coś, co powinno parę osób zaciekawić...a jest to post o żebraniu o głosy, chamstwie do kwadratu i fair play

Więc...'Czytaj dalej' i enjoy!

Ach, żebranie.
Wszyscy wiedzą co to, nie? ['Proszenie' o głosy, pisanie 'ocenisz moje???' itp., znacie to...]


Wszystko zaczęło się...no cóż, jak każdy shitstorm na ll, od odmienności w postrzeganiu dobra i zła. W tym dzisiejszym zajściu, poszło o żebranie o głosy...czy, jak wolałyby to nazwać Olgita 12 lub whiteunicorn, 'kulturalne proszenie o ocenę prac'


Tutaj komentarze pod może jeszcze nie usuniętą pracą [*le link]


Ta...wiecie, możecie obrażać innych do woli, ale i tak wyjdzie że to ja, MC, jestem ta zła, takie moje 'szczęście'


No, dobrze że wiesz, do czego służy ll, szkoda że nie odróżniasz żebrania od proszenia o głosy [prosić, to można raz na kilka miesięcy czy coś, poza tym prośby zazwyczaj polegają na tym, że możemy się na coś zgodzić, ale mamy PEŁNE PRAWO odmówić, lub ocenić na 1 czy 2, plus zapodać blokadę]


A ja, przepraszam bardzo, broniąc zasad fair play, broniąc Vix, czy np. xcvbnqp i choco broniąc fair play i Vix, postąpiły źle? Czyli jak ktoś broni złoczyńcy [xD] to jest dobry, a jak bohatera [xDDD] to zły? Em, gdzie się podziała edukacja o podziale na dobro i zło? To jest w starych dobranockach, bajkach dla dzieci, które powinnyście mając kilka lat znać, a nie bawić się tabletami ;-;


Postełek jest, prosz bardzo


 Kilka komentarzy jest jeszcze nie usuniętych [CHYBA] pod niniejszą pracą


Hm, nie zastanowiło was, czemu whiteunicorn broniła Olgity?

Oto odpowiedź!



Nie mam pojęcia, jak wielkiej czcionki należy użyć, czy jak dużo osób powinno się w kolejce do prania mózgu ustawić, żeby pojąć, że ŻEBRANIE JEST KOMLPETNIE NIE FAIR!!! Ech...ale nie martwcie się, możecie bronić mnie czy fair play, i tak to ja oberwę, tak było, jest i pewnie będzie jeszcze długo...


12 komentarzy:

  1. Ech...3 wojna światowa na lilla lou się robi ;-;~~stworek

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to żebranie jest MASAKRYCZNE. Wchodzę sobie na LL i co na poczcie? ,, oceń moją pracę, plis ''. No ludu ile można. ~ Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak reformy na LL by sie przydały :/
    Ej czy coś nie tak z moim ogarnianiem daty? Dlaczego ten post jest z 25.07 a mamy 23 ? xD
    Nike Loke

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio,czytanie komów na LL jest zabawniejsze niż dowcipy xD
    A tak serio to ja daje żebrakom ZAWSZE 1 :)
    ~Choceł

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest mega nie fair. A ciekawe, dlaczego zawsze wychodzi, że to Nina jest " tą złą"?
    Może oni się ciebie boją, Nin? Nikt wcześniej nie zwracał na to uwagi, a tu nagle zjawiła się taka Nina i zwraca im uwagę, więc najlepiej pisać, ze jest chamska? Ale to fakt, wcześniej (tzn. zanim założyłaś konto na LL ) mało kto się tym przejmował. Podziwiam Cię za ratownie świata
    i odwagę. Może postawimy na Twą cześć pomnik? XD ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  6. http://laurkappart.blogspot.com/2016/07/moje-zmiany.html <---Widziałaś?
    Choco ,,Beatka"

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Beatka" pomoże Karusiowi. Postawimy pomnikełki Ninełkowi ;3 Jeden W Krakowie,drugi w Warszawie a trzeci w Karusiowym mieście
    Chocełkusio

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam przeczytałam "bawiły się tabletkami" ;-; / ech...przyznam, że ja też kiedyś żebrałam....bardzo, bardzo,dawno temu...[może rebekuś i ayris jeszcze to pamiętają] / nin, ogarnęłam różnicę między nami &_&
    bettyś: grzecznie, w miarę uprzejmie, spokojnie, ustępliwie, nieśmiało; nin: "Ale wiesz, że to oznacza wojnę?" [koffam ten cytat xD]

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylkp z czego ten pomnik, " Beatko "? Może ze złota? XD ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że w poprzednim miesiącu nie było, aż tak dużego żebrania... A teraz? Teraz jak wchodzę na ll i oceniam jakieś prace i gdy mi się nudzi to poczytam komentarze. Wniosek 6/10 prac w galerii zawiera kom typu "Ocenisz moje prace......"

    Ech, ja też wcale taka święta nie jestem ;-;...pewnie niektórzy o tym wiedzą. Na początku gdy założyłam konto na ll to też pisałam takie komentarze ;-;, na szczęście trochę później się ogarnęłam i przestałam...a nadal czuję się z tym paskudnie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  11. żebranie nie jest ok, ale ta dziewczyna tylko zapytała czy w wolnym czasie wpadnie ocenić jej pracę. zrobiła to kulturalnie, nikomu nic nie narzucała więc nie wiemm o co chodzi. a potem jeszcze jak ktoś chciał załagodzić bezsensowny spór, to przekaz był taki żeby się zamknęła. naprawdę tracę wiarę w ludzkość-,-

    OdpowiedzUsuń
  12. Do Darii - ona się tak wszystkich pyta ;-;
    Dawanie głosów na siłę jest.. trochę dziwne nie?
    ~I znowu z anonima

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję