17 lipca 2016

Po raz kolejny prace

Hej
Teraz, jak mówi tytuł, zrobię post o...pracach, czyli pokażę je z bliska, coś o nich powiem, znacie to...



Z racji tego, że na twarz w tej pracy mieliście zbliżenie, postanowiłam pokazać wam jej ciuchy...


A tutaj 'unikalne' zdjęcie, gdzie macie całość pracy ;-;



Hm, to jest o tyle ciekawe, że dopiero po wstawieniu tego na ll dotarło do mnie, że zapomniałam pokolorować obcasy...




Vivi...kilka osób chce ją narysować, co mnie nawet cieszy...


Vivi normalnie...coś mi nie gra w jej włosach...w ogóle inną techniką zrobiłam te włosy, więc może przez to...


Męczące jest robienie takich gatków...


Edytor ll sprawił, że na stronce jej buty są czarne i niepocieniowane...więc macie tutaj pokazane, jak naprawdę wyglądają...tak, cieniowanie brązowym pisakiem i białą kredką, brawo nin ;-;


Cansu, OC +Isunna Art. 


Jestem dumna z tego materiału...[i czuję się dziwnie pisząc to...]


A apaszka...lel, muszę przestać ;-;


Ok, skończyłam ^^ jej...

Teraz wystarczy wam zapodać jakiś speedpaint...



PS. na chrysi nadal jest jedna czynna ankieta, możecie jej poszukać i wypełnić...chociaż specjalnie ukryta to ona nie jest...


10 komentarzy:

  1. Śliczne prace :*
    Daj mi trochę swojego talentu.
    ~Chocolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te twoje prace ^-^ ta apaszka tak fajnie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyliście, że to przy okazji 100. post w tym roku? ~Chomiczki.art

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, cudne prace... *chowa się pod stół* ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna chrysia *.*
    ~Choco M

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuuu, nowy design! Pikny! xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, piękny ten design. Lubię kolor lawendowy, ale nie znoszę zapachu lawendy. ~Chomiczki.art

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już pisałam ,zazdroszczę Ci cierpliwości do tego
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej,weszłam na tego bloga po raz 1 zachęcona Linkiem na ll.Jest świetny a Ty ślicznie rysujesz :*
    Szkoda,że nie przyjmujesz do znaj
    Jagoda-swamped candy

    OdpowiedzUsuń
  10. miło mi ^^ nie przyjmuję, bo...ech, powinnam chyba zrobić post, czemu nie przyjmuję do znaj i nie robię sr ;-;

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję