1 lipca 2016

Podsumowanie ankiety wakacyjnej

Hej  ^^ tak, zgadliście, zamierzam pisać posty codziennie [i wbić kolejne wyświetlenia]
Dzisiaj podsumowanie ankiety wakacyjnej...

To...zaczynamy

Czy jest coś, co ci się szczególnie nie podoba w chrysiridii? Wyjaśnij DOKŁADNIE co i dlaczego [to nie znaczy, że to zmienię](20 odpowiedzi)

Wszystko mi się podoba :^

Nie podoba mi się to że są tu hejterzy ;-;

Mi też ;-;

Nie, nie ma nic takiego ;D

Jeżeli chodzi o blog to on jest super!!! Wszystko mi pasuje :D

Miętowy kolor ;-; Nienawidzę mietowego!! Zle to tylko moje zdanie.

Też go nie lubię, planuję zmienić kolor chrysi na niebieski

Wszystko mi się podoba...nie że mi się nie chcę pisać czy coś ale naprawdę mi się wszystko podoba c:

Nie podoba mi się to, że często ostro wyrażasz swoje zdanie na tematy takie jak np. w poście ,,bo jej się nie należało". Czasami piszesz bardzo dołujące rzeczy o pewnych osobach i moim zdaniem jest to nie w porządku. *

Piszę dołujące rzeczy o osobach, które sprawiają mi przykrość i piszą dołujące rzeczy o mnie ;-;

A co ma się nie podobać XD

Raczej wszystko mi się podoba. No chyba, że ten motylek przy myszce. Jest trochę za jaskrawy.

Nie znalazłam motylka w lepszym kolorze, dlatego z niego zrezygnowałam [ale może dam inny kursor]

Wszechobecne motylki - według mnie jest ich trochę za dużo i przyciągają uwagę bardziej niż posty.

;-; Jak dla mnie nie przyciągają uwagi aż tak, chyba że się sępi i w nie patrzy

jedyne co mnie denerwuje to ludzie hejtujący cie

Podoba mi się wszyyyyyyystko :*

Niee

Wszystko mi się podoba :)

Nope

No więc pragnę Ci powiedzieć(Mam nadzieję że nie dostaniesz od tego depresji) że tu wszystko mi się podoba!(Proszę,Nin!Nie dostań depresji!) XD

Podoba mi się wszystko. Nie mam zastrzeżeń do tego bloga.

A po co to jest obowiązkowe?Mi się wszystko podoba

Nie podoba mi się tutaj kolor,ponieważ zanim nie przepadam

Też za nim nie przepadam

....


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Czy uważasz, że hejty skierowane we mnie [np. że tytuł MP mi się nie należał, że obrażam wszystkich na prawo i lewo], są bezpodstawne, czy jednak coś w nich jest? Dlaczego?(19 odpowiedzi)

Myślę, że niektórym (czytaj: hejterom) nie podoba się to co piszesz w postach o hejterach. Mimo wszystko piszesz prawdę...

Są bezpodstawne!Hejter poprostu zazdrości Ci wszystkiego bo jemu się nie powodzi

Są bezpodstawne. Ja tam nie rozumiem tych ludzi, którzy sądzą inaczej :D

Osoby , które je piszą są zazdrosne o to, że ty jesteś bardziej uzdolniona od nich i że to ty wygrywasz a nie oni. Zazdrość. Może tym hejtowaniem chcą Cię po prostu [jakby to ująć...] 'wygnać', 'wykurzyć', 'wystraszyć [?]' zrobić wszystko żebyś zniknęła z LL... i wtedy mieli by satysfakcję z tego, iż dzięki nim może w końcu wygrać ktoś inny a nie ty [ja tak nie sądzę...] i nie obrażasz ludzi na 'prawo i lewo' - bronisz innych, bronisz własnych wartości...

No w końcu ktoś rozumie moje motywy ~ brawa dla ciebie

Są bezsensu!

Po pierwsze tytuł MP ci się NALEŻAŁ a inni są zazdrośni...po drugie nigdy nikogo nie obraziłaś ;-; w hejtach nie ma prawdy ;-;*ja jak zwykle nigdy zdania nie potrafię złożyć aby miało sens...;-;*

Tytuł MP ci się należał, ale w tym, że wszystkich obrażasz coś jest... (więcej w odpowiedzi na poprzednie pytanie oznaczonej symbolem *)

Na MP zasługujesz a to że robisz najazd na lud...to nic takiego XD

Uważam, że są bezpodstawne.

Moim zdaniem to prawda. Może spróbuj się zmienić?!!!??

Zmieniłam się z bojącej się własnego cienia kujonki w to, czym jestem teraz, i nie zamierzam wracać do bycia dawną sobą

Bezpostawne. To twoja wina że jury tak wybrałao?? Dałaś im łapówke?? To nie fair że ludzie pisza że Ci sie nie należa.ło

Nie ma co dyskutować.Tytuł Ci się należał,a jak ktoś ma problem to niech sam zorganizuje konkurs i zobaczymy czy zadowoli cały świat,a jak tak to szacun mój drogi

Chyba Ci zazdroszczą

Bezpodstawne :) Admini wybierali sprawiedliwie, patrząc na prace finalistek i ich postępy.

No więc są bezpodstawne,ponieważ zasłużyłaś na ten tytuł(Ale tłumaczenie,nie nadaję się do tego sorry)

Zasłużyłaś na tytuł MP, więc nie rozumiem tych hejterów...

Według mnie są bezpodstawne,chociaż trochę obrażasz innych.Np. kłócisz się z adminem na LL ,bo dodałaś nie projekt, a sama narzekasz że inni tak robią.

Co to jest MP?Chodziło ci o PM?(Projektantka miesiąca)

MP - Mistrzyni Projektowania, PM - Projektantka Miesiąca

nie ,są bezpodstawne,bo nie jesteś chamska ani nic i cudownie projektujesz


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Co sądzisz o banerze [tj. tym obrazku na samej górze chrysi, i tytułem bloga, linkiem do niego i motylami] chrysiridii? (20 odpowiedzi)

Bardziej zwracam uwagę na to o czym piszesz, ale bardzo podoba mi się wygląd ^^

Ładniutki.Nie trzeba nic zmieniać!

Jest... Zacny :D I ogólnie świetny pomysł :D

Bardzo mi się podoba ^-^ taki zapraszający do czytania

Jak mówiłam , mietowy kolor ;-;

Akurat sam baner jest transparentny [tj. ma przezroczyste tło], a litery mają kolor morski [jak mówiłam, teal]

wszystko doskonale urządzone ^^ też lubię motyle ^^

Wkurzają mnie wszechobecne na blogu motyle. Nie każdy je lubi.

Ja kocham motylki [wszechobecne...jest ich pięć w banerze, i pięć w podpisie]

Zacne

Sądzę, że mi się podobają.

Za dużo na nim motylków ;-;

Jak dla mnie lepsze pięć motylków na banerze, niż dwieście w tle, jak to było kiedyś

Mi sie podoba

Jest ładny,taki delikatny

Jest ok

Jest ok :p

ok

No więc baner jest piękny(krótko i na temat

Jest bardzo ładny i myślę, że zachęca do zostania na christidi dłużej ;D

Ładny,ale najważniejsze by się Tobie podobał

Dalej nie kumam ;-;

Spoko koko blog twój spoko ,obs leci hen wysoko, wszyscy razem zaśpiewajmy, chrysi doping dajmy. Cieszą się czytelnicy, Cieszy fajna Nina, że tu dla nas wszystkich, blogo szał się zaczyna ,że tu dla nas wszystkich, blogo szał się zaczyna Spoko koko blog twój spoko ,obs leci hen wysoko, wszyscy razem zaśpiewajmy, chrysi doping dajmy. Nasza dzielna Nina To biało-czerwona Wygrać Ci się uda Ucieszy się Ula Wygrać Ci się uda Ucieszy się Ula Hej! Ninuśki biegajcie Kolorowo po murawie Zdobywajcie kredki I będzie po sprawie Zdobywajcie kredki I będzie po sprawie hej! Spoko koko blog twój spoko ,obs leci hen wysoko, wszyscy razem zaśpiewajmy, chrysi doping dajmy. Nie myśl sobie Nineł Że rady nie damy Nie kłopocz się Nino My Euro wygramy Nie kłopocz się Nino My Euro wygramy Hej! Spoko koko blog twój spoko ,obs leci hen wysoko, wszyscy razem zaśpiewajmy, chrysi doping dajmy. Spoko koko blog twój spoko ,obs leci hen wysoko, wszyscy razem zaśpiewajmy, chrysi doping dajmy. Dziwna ja ;-;

XD Dzięki za hymn


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
O czym chcesz poczytać na chrysiridii? Czemu?(14 odpowiedzi)

Przeczytam wszystko~

O osobach kopiujących posty z cudzych blogów.Spotkałam się z taką sytuacją i wiem że osoba zrobiła to świadomie(po mojej apelacji na blogu usunęła bloga).Co raz częściej się to zdarza ;-;

Chętnie o tym napiszę, tylko przydałaby mi się pomoc [napisz, jak ta kopia wyglądała, czy cały post był skopiowany, itp.]

O twoich miłościach, zauroczeniach... Jeśli takowe były :P Bom jestem ciekawską istotą ^^

Marta, bez komentarza xD

O tym co na niej jest :P

Najbardziej lubię dokumentacje C;

Tak jak już pisałam, na pewno o problemach na ll, może nawet w realu, albo o jakiś planach wakacyjnych? Dlatego, że takie posty mnie ciekawią.

Ok [mam całe 60 dni na posty, da się zrobić]

nie nawidze takich pytań!!!!

Chcę poczytać o tym czym rysujesz,bo mnie to ciekawi.Masz cudowniaste rysunki więc i pewnie kredki są fajne.Jeśli nie chcesz robić posta to nie musisz.To Twój wybór

Proponuję SR, porady na temat rysowania, ciekawostki itp.

Chcę poczytać o tym czym tworzysz,bo chcę coś odgapić(Ta moja szczerość)

Nwm ;-;

O motylach.

O tym czym tworzysz,bo chce to wiedzieć!!!!!

Chcę poczytać o....nie mam pojęcia czym ;-; Ale masz spoko blog


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Są wakacje [wiem że nie u wszystkich]...co tam u ciebie?(20 odpowiedzi)

Nie czuję jeszcze tych wakacji..

Ja też ;-;

1 lipca jadę na 14 dni do Sielpi Wielkiej!:3Jest super

A dobrze, jutro do szkoły idę i test mam -_- Życie jest okrutne :P

Wszystko dobrze... Nałogowo czytam twojego bloga ;) codziennie wchodzę... [co za odpowiedź... wręcz idealna do pytania XD]

Dobrze ze codziennie, w końcu codziennie jest post

Jadę jutro do Chorwacji i....coś tam :P Życzę Ci miłych wakacji Ninuś!

A dobrze wreszcie odpoczę od mej klasy ^^

Popieram, też sobie odpocznę

Słabo... Mojej mamy nie stać, więc nigdzie nie jadę :(

Czuje się jak człowiek który wychodzi na wolność XD

No na razie wszystko dobrze. Poza tym, że mnie wszoraj spiekło i boli mnie twarz. A u Ciebie?

Siędzem w domu i nudam ;-;

Jutro jade do dziadka, królica mi sie okociła i tak ogólnie to nic więcej

Jakoś się żyje.Upały mnie prześladują(i mój sąsiad) i nie mam na nic siły.Nienawidzę lata ,więc założę się że jak mama zechce gdzieś wyjechać to cały wyjazd przesiedzę umierając.Pod wieczór odżywam i rysuję do 1 w nocy czyli do chwili gdy mama zaczyna się drzeć że mam iść spać i grozi połamaniem kredek i wywaleniem promarkerów przez okno.Muszę się bawić z siostrem(który udaje chłopaka ;-;) w piaskownicy i prowadzić z nim rozmowy o Barbie i Kenie ;-;. A co u Ciebie?

Na razie spoko, tylko jest tak gorąco, że źle mi rysować

A dobrze

Jest supi, więcej czasu na projekty!!!

Na razie ok

Siostra męczy mnie,a brat goni z łopatą po podwórku,Coś jeszcze chcesz wiedzieć?

Dobrze :D Nareszcie przerwa od szkoły ^.^

Właśnie zadzwonił dzwonek do drzwi.

Nie u wszystkich ;-;Jeszcze łażę do budy i....umieram

Fajnie,kibicujemy,palimy się :)


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Wyjeżdżasz gdzieś? Byłaś kiedyś w jakimś fajnym miejscu?(17 odpowiedzi)

Jeszcze nie wiem :^

Jadę do Sielpi i nad Morze Bałtyckie!Byłam w Niemczech i na Chorwacji.

Nie -_- Zostaję w Holandii xD

Nie wiem... wszystko zależy od rodziców, bo już nie pojadę na żadną kolonię ;l może nad morze...Na wakacjach w fajnym miejscu? Raczej tak... nad morzem w Niechorzu...byłam też w Kołobrzegu [ale na wycieczce, nie na wakacjach]

Tak , Chorwacji , i byłam w anglii :)

Byłam w bułgarii c: a z wyjazdem to jeszcze nie wiem...

Byłam we Włoszech fajne miejsce ^^

Czy wyjeżdżam to nie wiem, ale byłam na Chorwacji, w takim mieście Crikvienica ( chyba tak to się pisało ) i była tam taka piaszczysta plaża, choć zwykle są kamienne. I jeszcze na Węgrzech, nad Balatonem ( jezioro), w mieście Zámardi. Balaton jest spoko, bo bardzo długo jest płytko, a plaże są trawiaste, ale tak fajnie trawiaste, że trawa jest równo skoszona i nie siedzisz pośród wielkiego trawska. Uff, skończyłam xD

Uwielbiam Czechyy i miejscowość Zlote Morawy

Nie wiem ,zwykle mama nic nam nie mówi a dzień przed o północy każe nam się pakować,ale tym razem mam spakowany mój niezbędnik artystyczny i wiem że nic nie zapomnę.

Tak i tak :p

Jeszcze nie XD

Wyjeżdżam do Paryża.Byłam w m.in. Niemczech,Czechach ,na Słowacji w USA

Jadę w dużo miejsc. Aktualnie jestem w Łazach na koloni^^

Wyjeżdżam do cioci na Słowację.Byłam w m.in. Niemczech

Nie i sie cieszę.

Tak,nad Bałtyk.Co rok jeździmy tu


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Co najbardziej lubisz rysować?(17 odpowiedzi)

Mangę ♥

Zwierzęta

Ludzi ^^ I kwiaty :D

Wszystko co jestem w stanie narysować ;) a tak dokładnie to nie wiem, może kwiaty, ludzi... obróconych tyłem XD... no i ubrania, stylizacje...ludzi w szkicownikach LL'

Zwierzęta.

ubrania i jakieś rysunki fanstasy...tęcze jednorożce *XD*itp;

Ludzi :P

Szczerze to ludzi. Takich małych, bez proporcji i tp. szczegółów

Chyba zwierzęta

Zwierzęta i ludzi.Zazwyczaj liski,wilki,świnki morskie(wiesz że od niedawna są to Kawie domowe?) i you tuberów(to dalej zwierzęta XD) i moją rodzinkę(dalej) czasem mnie(to już człowiek)

Ludzi *O*

Postaci z kreskówek

Postaci z bajek ,moje przyjaciółki(i przyjaciół[już słyszę to znajome ,,uuuuuuu Ala ma chł"])

Dziewczyny i kucyki ( no comment ;-;)

Nie lubię rysować

Postaci z bajek.W mojej kolekcji jest już sponge bob,Patryk rozgwiazda,Dżejk z PNP,Lodowy król,Świnka Peppa,Dory,Nemo,Kim Kolwiek,Tom i Jerry i wiele innych

Motylki


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
[Jakieś trzy pytania temu straciłam pomysły na pytania] U ciebie też jest tak gorąco?(18 odpowiedzi)

No tak.. za gorąco ToT''

Teraz zaczęło lać więc JUŻ nie

Nie ^^ Teraz jest 18 stopni ;P

Zazdro ;-;

Teraz mam fajną temperaturę... ale wczoraj myślałam że się uduszę z braku chłodnego powietrza...[w chacie wszystkie okna pozamykałam o 11:00, rolety pozasłaniałam, a tam gdzie nie ma rolet to taki wielki kawał czarnego materiału zawiesiłam zamiast firany XD aby nie przepuszczał światła/ciepła

Okropnie! 30 stpni Celsjusza w plusie!

Tak ;-; niestety...mógłby lunąć deszcz czy coś...

No teraz już nie

Wczoraj lało, ale byłam nad jeziorkiem, a tam było baaardzo gorąco ( tylko woda lodowata)
takkk. Wczoraj grałam na przeglądzie orkiestr. Byliśmy w takich bardzo grubych strojach i myślałam że zemdleje. facebook.com/orkiestra.szczutowo - wejdż i zobacz stroje

[Szkoda] Tak,cieszę się że mieszkam w domu i mam basen w ogródku,bo tak to bym zeschnęła.

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

Topię się :x

Teraz już nie...

Teraz akurat nie ale jestę przygotowana na upały(oranżada,rurki,kostki lodu,lody)

Trochę... Chociaż nie aż tak bardzo :)

Nie,wręcz jest zimno(uroki mieszkania w Islandii)

Weź się zamień, ja kcem na Islandie

Oj tak ;(

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGA


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Jaki jest twój ulubiony smak lodów i dlaczego akurat ten?(17odpowiedzi)

"Piernik ze śliwką" od Grycana ♥ Dlaczego..? Bo lubię pierniki i śliwki ;-;

Ogólnie nie lubię lodów ale jak już to Nutellowe.Po prostu jako jedyne mi smakują

Śmietankowy :D Boooo mam duży sentyment do tego smaku :)

Wszystkie mi smakują. Dlaczego ten/tamten? Bo lubię owoce o takim smaku... jedyne lody za jakimi nie przepadam to kakaowe i cytrynowe.

Guma balonowa i malina bo są.....nie wiem ;c

Waniliowy-po prostu bardzo słodki *-*

Zależy od nastroju. Jak jestem zadowolona to waniliowy albo śmietankowy jak jestem zła to czekoladowy a jak mam doła to truskawkowy :]

Zielone jabłko. W mojej ulubionej cukierni ten smak jest taki... taki żywy? Orzeźwiający!

nwm uwielbiam wszystkie

Owoce leśne ,koniecznie z Nowego Targu bądź Lody Kit Kat.Po prostu mi smakują, a jako iż kocham lody to zasmakuję w każdych i trudno wybrać najlepsze(#niekumateskładaniezdań)

Kocham wszystkie :3

Miętowe, idealne połączenie czekolady i orzeźwienia

Jako jedyne kocham krufkowe ^^ Jako jedyne mi smakują

Uwirlbiam wszystkie 'normalne' smaki lodów oprócz bakaliowych.

Jem lody b.rrzadko.JEDYNE jakie lubie to z orzechami

TYLKO I WYŁĄCZNIE KOCHAM pistacjowe <3

Nutella,tak po prostu


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
[Wiem, jaka krótka ta ankieta...] Ok, już nie mam pomysłów na pytania, więc...możecie tu napisać to, co wam się podoba, propozycje na pytania, pytania do mnie, coś o sobie...jak nie macie do roboty, to hejty też...chętnie dowiem się, co niby zrobiłam ;-;(17 odpowiedzi)

Heyo, tu isek.. nie wiem co pisać, serio.. O, mam! Jak zwykle fajna ankieta ^^ Pozdro~~

Jej ^^ Isek ♥ Pozdro~~

Może czerp pytania ze str same quizy?

Niezły pomysł, jak nie będę miała pomysłów to skorzystam, chociaż chciałam być oryginalna

Zjadłam bym tort orzechowy ;-; Właśnie przed chwilą przecięłam się kartką w palca ;^; <------ Żalenie się by Marta xD

Też bym zjadła ;-; a mnie przed chwilą kot wzbogacił o kolejną kreskę [w sensie podrapał] ;-;

Krótka, ale fajna :D nie mam pytań... [nie zdołałam nic wymyślić...niestety] pozdro dla Niny i hejterów ~~Logana

Pozdro, Loguś

Pytanie: jakie pytanie zadać xd nie no , nie mam pomysłów , ale chcę więcej pytań *.* ~ kitty333

XD, rozumim, jutro się powinna pojawić ankieta, albo nawet dzisiaj

brak pomysłu ;-; ~~~~~~~~~`stworek

POZDRAWIAM WSZYŚCIUSIENKIE SZCZUREŁKI ŚWIATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak więc jestem Nike Loke mam wakacje, jestem szczęśliwa, bo świat jest wspaniały i pozdrawiam wszystkich którzy to czytają (tak Mad Ciebie szczególnie^^)

Dla ciebie też pozdro

W sumie to dobrze, że ankieta była krótka, bo robię ją na telefonie i mi palce odpadają ( zwłaszcza od tego pytania czy gdzieś wyjeżdżasz, albo byłeś w fajnym miejscu. ) No to pozdro dla Ciebie i wszystkich co napisali hejt. Nie, wam się nie należy! ~ Karuś

Pozdro [e tam, hejterzy mi przynajmneije wbijają wyświetlenia]

CHCĘ POZDROWIĆ WSZYSTKIE SCIULEŁY ŚWIATA I WSZYSTKICH SCIULOFANÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No i zaprosić na mojego bloga - ratilcia-art.blogspot.com.

Na zakończeniu roku ryczałam jak bóbr i boje sie isć do gimnazjum

Okey,napiszę coś o sobie.Mam na imię Zuzia i mam 14 lat.Kocham rysować i projektować.Mam 7 świnek morskich 3 psy i 4 koty.

Ja jestem Nina [;-;], też kocham rysować i projektować, mam jednego, chcącego mi zrobić akupunkturę kota

POZDRAWIAM MAFIĘ!

Pozdro, Mafio, i dla ciebie Yukoueł też

<3

KOCHAM ŚWINKI MORSKIE

Masz rodzeństwo?Kogo? Jaki masz telefon? Masz tableta? Lubisz LL? -Pomysły na pytanka.Ty też na nie odpowiedz Plose

Mam, SAMSUNG Galaxy Ace 4, nope, lubię, dzięki za pytanka

Spoko koko blog twój spoko ,obs leci hen wysoko, wszyscy razem zaśpiewajmy, chrysi doping dajmy. Cieszą się czytelnicy, Cieszy fajna Nina, że tu dla nas wszystkich, blogo szał się zaczyna ,że tu dla nas wszystkich, blogo szał się zaczyna Spoko koko blog twój spoko ,obs leci hen wysoko, wszyscy razem zaśpiewajmy, chrysi doping dajmy. Nasza dzielna Nina To biało-czerwona Wygrać Ci się uda Ucieszy się Ula Wygrać Ci się uda Ucieszy się Ula Hej! Ninuśki biegajcie Kolorowo po murawie Zdobywajcie kredki I będzie po sprawie Zdobywajcie kredki I będzie po sprawie hej! Spoko koko blog twój spoko ,obs leci hen wysoko, wszyscy razem zaśpiewajmy, chrysi doping dajmy. Nie myśl sobie Nineł Że rady nie damy Nie kłopocz się Nino My Euro wygramy Nie kłopocz się Nino My Euro wygramy Hej! Spoko koko blog twój spoko ,obs leci hen wysoko, wszyscy razem zaśpiewajmy, chrysi doping dajmy. Spoko koko blog twój spoko ,obs leci hen wysoko, wszyscy razem zaśpiewajmy, chrysi doping dajmy. HYMN CHRYSIRIDII by ULa

Dzięki za hymn jeszcze raz




Teraz speedpaint SadLittleClouds



13 komentarzy:

  1. Już czytam :)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale hymn to mnie rozwalił xD
    Fajne odpowiedzi,ale ja bym nie zmieniała miętowego,ale to twoja decyzja.
    Pozdrawiam
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chce nic mówić ,ale taki kolor nie pasuje do chrysi
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale teraz pięknie wygląda chrysia.Taka odświeżona.Rób takie zmiany co jakiś czas jeśli możesz,bo są naa plusa.
    Co do posta to fajny.Z niecierpliwością czekam na kolejną ankietę a teraz czytam całego bloga od początku :).
    Niestety jestem tu dobiero od kwietnia :(.Muszę to nadrobić

    ULa

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odp ^^ a hymn najlepszy XD Wydawało mi się, że odpowiadałam na pytania :/ Pewnie zapomniałam ich wysłać -_-#

    OdpowiedzUsuń
  6. Super podsumowanie! Aha, no to jednak pozdro dla hejterów. I czekam na ankietę i zmieniłaś kolor ;-(;-( ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale baner ładny! ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  8. A co do hymnu... wczoraj przegraliśmy! ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki ^^ muszę jeszcze dodać kilka małych poprawek...nie wiem, czy ten design zostanie na stałe, po prostu zrobiłam taki, żeby utrzeć nosa tym, którzy jęczeli że nie lubią miętowego ;-; oto jest, niebieska chrysi

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest ładna!Zostaw!
    A ten hymn to nie na Euro tylko dla chrysi
    ULa

    OdpowiedzUsuń
  11. Okey,z tym dalej przesadziłaś...

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli nie wiesz, to akurat próbuję to zmniejszyć, ale kod html mnie nie chce słuchać

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem Ulu ( Ulo?), ale ten hymn tak kojarzy się z Euro... ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję