11 lipca 2016

Podsumowanie ankiety ;-;

Hej ^^
Po długim chyba czasie przyszła pora, by podsumować ostatnią ankietę [normalną, nie o ll]


Tym razem bez zbędnych ceregieli [tak, są kilka razy odp, nie wiem czemu, może serio nawalacie w 'wyślij']

Ulubiony wokalista/zespół? [w sensie twój ulubiony](27 odpowiedzi)

Tabb&sound'n'grace, Sylwia Grzeszczak i Shakira

Tabb&sound'n'grace, Sylwia Grzeszczak i Shakira

Coldplay,a jak wokalista to Sia

Lemon,Podsiadło<3

Dużo tego , Lana del Rey

COLDPLAY i LemON

Shakira,David Guetta,Coldplay,Rihanna,Sia i Ariana Grande

Natalia Szroeder

Margaret

Taylor Swift

niewiem / OneRepublic

DNCE, Melanie Martinez

Nie posiadam xD

ni mom

Nie mam.Mam tylko ulubione piosenki,a większość z nich są Coldplay'a,więc Coldplay

Alan Walker

Wokalistka : Courtney Parker

To jest jedno z pytań na które nie znam odpowiedzi... słucham tego co leci w radiu i niezbyt się interesuję wykonawcą itd...

Aż wstyd się przyznać...nie lubię muzyki.Jedyne co trawie to : coldplay -hymn for the weekend,LemON-Jutro,Alan Walker-Faded, Coldplay- Up&Up i Coldplay-The sciencist.

Set it Off

BaM

Oczywiście jest to LemON

Alvaro Soler.

Sound and Grace <3 Tabb <3 Bednarek<3 N Nykiel <3 Kygo <3 Coldplay<3 LemON<3 Adele<3 (a jak muszę wybrać 1 to...................Soundziki and Graceiki <3)

Coldplay i Kasia Popowska

Bednarek *-*

Brak



Twoja ulubiona kreskówka/film/bajka/anime?(26 odpowiedzi)

Chyba film pt. " Last minute" Patricka Vegi

Chyba film pt. " Last minute" Patricka Vegi

Pora na Przygodę ,PS.Kocham Cię

EURO się liczy?

Teen Titans

Eh...Harry Poter[okey,oglądam telewizję raz na ruski rok

Iluzja./Oglądam głównie seriale/

Kraina Lodu

awatar legenda korry i aanga

Alicja w Krainie Czarów

lubię produkcje Dream Worksa [nie umiem wybrać jednej] / Harry Potter i Więzień Azkabanu [chyba jedyny film z tej serii, który podoba mi się tak bardzo jak książka :Y] / Alicja w Krainie Czarów *U*~/ ulubionego tytułu nie mam, ale shoneny lubię zapuszczać :T [One Piece]

Pora na Przygodę! I Anime.. Is the order a rabitt- kocham jeee

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot -_-

Nie mam lubię dużo bajek i filmów...kreskówek i anime nie oglądam ;-;

Mam miliardy ulubionych filmów.Np.Iluzja i inne takie :).Uwielbiam tyż seriale

Kuroshitsuji ♡

Chyba nie mam ulubionej anime i bajki ... Ale kocham film: Igrzyska Śmierci, a kreskówka: Spangebob kanciastoporty ^^

Teraz to ja już prawie nic nie oglądam... film, hymmm... lubię te filmy/bajki typu Merida, Zaplątani...

Nienawidzę oglądać TV.Jedyne co lubie to Rodzinka PL i o zgrozo.....M jak Miłość

Kreskówka: SpongeBob i Adventure Time, Film: Harry Potter, Anime: Sword Art Online
kreskówka to Tom i Jerry oraz Pora Na Przygodę ,film to Most do Therabithy ,bajka to chyba Kraina Lodu a anime to Hacka Doll The Animation

Nie mam pojęcia....może.....Steven Universe....i......i nic już nie wymyślę

Chip i Dale<3/Saga Zmierzch<3/Gwiazda Kopernika<3/Endride <3

Nie oglądam telewizji od 5 lat.(Oprócz Euro i różnych meczy)

"Dom" od Disneya (taka z fioletowymi kosmitami- Boovami)

brak


W co najbardziej lubisz się ubierać?(28 odpowiedzi)

W ubrania koloru niebieskiego i zwiewne sukienki

W ubrania koloru niebieskiego i zwiewne sukienki

Moje ukochane ogrodniczki

Sukienki<3

Sukienki <3

Spodnie,luźne,przewiewne

Jeansy,rurki

W bluzkę (dość długą) i legginsy :)))

w coś wygodnego

w ubrania

W rzeczy ładne i wygodne ^^ [chyba, że sprzątam albo gotuję to w tedy tylko wygodne '-']

Luźne znoszone szmaty ;-;

T-shirt w śmieszne, wyraźne, kolorowe wzory, jeansy, trampki..

W spodnie i bluzy :P

W spodnie i bluzkę z krótkim rękawem ^^ właściwie to tylko tak się ubieram ;-;

Bokserka z serduchem i długie jeansy

Mam luźny styl, więc jakiś tshirt, spodnie i trampki.

Jeansy, koszulka, bluza, trampki ~~ ♥

Sukienki <3 <3 <3 ale nie chodzę w nich codziennie... a tak oprócz kiecek to leginsy/jeansy i do tego jakieś luźne [o rozmiar za duże xD] koszulki w fajne wzory ^-^

Sukienki i [prawie] tylko one.Moja ulubiona: http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0385207003.html

W wygodne ciuchy

W wygodne, ale modne ciuchy

Oczywiście we własnoręcznie ozdobiony t-shirt ze świnką morską

W moje getry w pelikany i bluzkę z motylkiem

Mój t-shirt z truuuskaweczką <3[Mam go na sobie<3]

Moje ukochane shorty<3

W sensie styl (swój własny), czy ciuch (sukienki) ?

nwm


Twój ulubiony kolor?(28 odpowiedzi)

Czarny

Czarny

Czarny

Czarny

Niebieski

Niebieski

Wszystkie związane z niebieskim ( miętowe, morskie, błękitne ), oprócz granatowych.

Wszystkie związane z niebieskim ( miętowe, morskie, błękitne ), oprócz granatowych.

Miętowy!Miętowy!

Granatowy<3

Zielony i Niebieski

Czerwony i Pomarańczowy

u mnie ,,ulubione kolory'' odp. czarny, niebieski i fioletowy.

granatowy

różowy >w<

rruszoffyy (specjalnie)

Niebieskiiiii XDD

Tylko i wyłącznie lawendowy.Lubię też czarny,miętowy i biały

czarny i niebieski

Pudroffy różoffy <3 i jasny niebieski [coś takiego jak twój avek na ll]

Zielony

Miętowy

Żółty

fiolet

Oczywiście miętowy<3[nwm jak można go nie wielbić...<3

Niebieski(jasny)

Biały, czarny, beżowy

brak


Jaki post na chrysi polecisz przeczytać osobie, która czyta ją od niedawna?(23 odpowiedzi)

Chyba wszystkie.

Chyba wszystkie.

KAŻDY!

Polecam wypełnienie aktywnej ankiety

chrysiridiariphearia.blogspot.com/2016/06/podsumujmy-ten-roki-troche.html (Pozdro,przepisałam adres zamiast skopiować,bo myślałam ,że się nie da)

Nie mam pojęcia

Nie wiem... wszystkie...

te wszystkie wojny

dokumentacje projektów

Ten z muzyką [i parę innych]

Hm.. Jakiś zapoznawczy,czy z pracami, żeby cię bliżej poznać :)

Nie mam pojęcia ;-; Mnie się o takie rzeczy nie pyta ;-;

A ja polecę przeczytać wszystkie bo wszystkie są supi 'v'


Mi najbardziej podobają się dokumentacje projektów, więc może to?

Ja czytam od niedawna...

Wszystkie

*myśli* KAŻDY :)

Całą Chrysi xd

A co szkodzi przeczytać całą chrysię? <3

*Pomijam pytanko z powodu mej niewiedzy*

Y... nie wiem każdy jest supi *-*

nwm


Ile masz wzrostu?(28 odpowiedzi)

148 cm

148 cm

Coś koło 160? Nie mam pojęcia ile dokładnie.

Coś koło 160? Nie mam pojęcia ile dokładnie.

155cm(niska ja :([najwyższa w klasie ,ale okey])

171cm a Ty?

Pisałam kilka razy [bardzo interesujące jest widać jaka jestem wysoka], 170 cm ;-; [chociaż...ja się pół roku temu mierzyłam...]

1,62m

166

182cm wzrostu przy wieku 16 lat

141 cm

około 160cm, nie wiem dokładnie

158cm

155 ;_;

Około 180 cm... Wysoka do nieba a głupia jak trzeba xD

Nie wiem, wiem że jestem bardzo niska ;-;

180cm wzrostu.Chciałabym być z 5 cm wzrostu

172

164 cm

;-; 160 cm ;-; [boze, spraw abym urosła jeszcze chociaż z 5 cm ;-;]

176

Tak ok. 160 cm

Za mało

166 a mam lat 13

Bo ja wiem

Jestę najwyższa w klasie i z chłopaków i z dziewczyn :D mam 167 cm wzrostu a 2 miejsce ma 163 wzrostu <3

172cm (Chcę być niższa)

162 cm

150



Jaka jest twoja ulubiona cyfra? [cyfra, czyli numer od 0-9](28 odpowiedzi)

7

7

7

7

4

4

3

3

6

6

2

2

2. Skrót od ulubionej liczby.

2. Skrót od ulubionej liczby.

1

5

nie lubię cyfr

dwa two twee zwei

Hmmmm...chyba 6 ;-;

Eh...nie mam takiej ,ale dużo rzeczy w mooim życiu ma nr 6.Numer domu.Mam 6 szóstek w nr.tel.Mam 6 szóstek na świadectwie [kujon ,2 gimby i szóstki;-;] i mam 6 kotów i 6 świnek morskich.I w mym domu mieszka 6 osób[rodzice ja i 3 rodzeństwa]

8 - moja szczęśliwa liczba

Nie mam... na każdej się zawiodłam xD może 3 - tak jak mój numer w dzienniku...były...bo w gimbie już takiego prawdopodobnie mieć nie będę :''''''l

9?

9,bo jak miałam 9 lat to wydarzyło się mnóstwo pozytywnych rzeczy(To było 4 lat temu :( )

3 (trójka)

uOczywiście że 2 <3

Sara ma 4 litery moje nazwisko ma 7 liter czyli 11 czyli 1(maj crejzi lodżik)

3 *y*


Co zrobisz, jak ll umrze?(30 odpowiedzi)

Pewnie nie będę płakać, ale pewnie będzie mi ciutkę przykro.

Pewnie nie będę płakać, ale pewnie będzie mi ciutkę przykro.

Będę płakać,a potem utworzę muzeum LL

Przesiąde się na TM

znajdę coś innego XD

Ja tyż umrę

Wolę Top Model

Nic... Kompletnie nic... Będę sobie dalej rysować!!!

nwm

będę rysować na kartce

"przeniosę się na wattpada"

W sensie jak adminki umrą, czy jak przestanie istnieć? Z resztą, odpowiedź jest taka sama - będę skakać z radości!!!

Umrę i ja ;__;

Będę żyła dalej... A tak na serio to dalej będę projektować w ich szkicownikach i dodawać będę pracę na Wattpada albo na Instagrama... Trza se radzić xD

;-; Będę rysować dalej XD

Nie lubię zbytnio projektować,więc nie przejmę się tym

Pójdę na Watta - a co xD

Przenosimy się na wattpada?

Pewnie, a co pisałam?

Nie wiem, załamię się...ale i tak będę dalej szkicować w szkicownikach...

Nic

Będę smutna :c

Nic (nie wchodzę już tam :))

Ono już umiera przez głupotę osób z LL.Ten post wszystko tłumaczy : http://chrysiridiariphearia.blogspot.com/2016/07/sprawy-organizacyjne.html Nic nie zrobie,bo to ich wina

Będę beczała *.*

Ono już umiera...i dobrze,bo ludzie tam są mega niesprawiedliwi.LL Umiera Yeah! <3

,,Yeah!To paskudztwo zwane LillaLou nie żyje!Jupiiiiiii!" i otworzę szapmana

Niech umiera!

Ta śmierć jest stopniowa,więc nie poczujemy tego

Przejdę na MSP c;

Nic.


Czy chciałabyś stworzyć komiks/film/kreskówkę o swoim życiu?(28 odpowiedzi)

No w sumie. Czemu by nie?

No w sumie. Czemu by nie?

Raczej nie

Raczej nie

Komiks bym chciała

Nope;-;(A tak wgl to co to jest WC?)

World is Crazy, mój stary, usunięty blog o wprost genialnym skrócie ;-;

tak

Nope,nope,nope,nope.Ale o kimś mogę

Komiks,byłby fajny,bo kocham rysować.Uwielbiam rysować ludzi

Jak na razie- to ni. Nikt nawet do połowy nie obejrzy, takie to nudne będzie XD

nie ma o czym pisać ~ nie

nie, kto by chciał to czytać?

a gdzie tam xD

Nie, bo osoby które by to przeczytały/obejrzały wpadły by w depresje ;-;

O swoim nie.. Jest nudne..

Nee, omdat ik niet (tłumaczenie: Nie, bonie) :P Holenderski jest goed xD

Goed, widzę

Chciałabym kreskówkę...i dodać coś w niej z fantasy ^^

Moje życie nie jest ciekawe...oj,nie...

Moje życie nie jest ciekawe, więc nie

Nie... Nikogo by to nie zaciekawiło...

Raczej nie . . . bo to by było coś totalnie dziwnego O.o.......... lepiej nie xD, lepiej dla mnie i innych ludzi ... ... ...

Nope

Kreskówkę, ale zmodyfikowaną, śmieszne-głupawą bo moje życie jest nudne ;-;

Komiks tak i to chętnie :D

Yes<3/nope/yes <3

Never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy, never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy,never, nigdy,never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy,never,nigdy,

Tak i nie, bo.. po co komu kreskówka o durnym beztalenciu ??

nie



Twój ulubiony kwiat?(28 odpowiedzi)

Nigdy się nad tym nie zastanawiałam.

Nigdy się nad tym nie zastanawiałam.

Róża,fiołki,pelargonia

Nienawidzę kwiatów,lubię drzewa i krzaki

Róża

Stokrotka<3

Mnóstwo...

Niezapominajka

stokrotka

niezapominajka

koniczyna

Nie lubię kwiatów

Róża? Lawenda? Nie wiem..

Stokrotka *^*

Nie mam, może róża...nie wiem ;-;

kalanchoe[pjona] i fiołki

Magnolia

Storczyk

Róże, Lilie, Stokrotki, Bratki, Storczyki -ale oryginalnie.... xD nie posiadam jednego ulubionego

Róże

Nie wiem, nie znam się na kwiatach.

Eustemy

Lilia wodna

Chyba fiołki

Muszę wybrać 1?(i tak nie masz jak odp....)No więc...........................................Róża <3

Dociera do mnie, jak czasem głupio formułuję te pytania ;-; no więc jak piszę wam np. o ulubiony kwiat czy wykonawcę, nie daję żadnego limitu, że musi być jeden ;-; ile wymienicie, tyle będzie

Magnolia <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3

wrzos

brak


Ulubiony bohater/bohaterowie książkowi?(26 odpowiedzi)

Wszyscy bohaterowie książek Brandona Mulla ( poza Pozaświatowcami)

Wszyscy bohaterowie książek Brandona Mulla ( poza Pozaświatowcami)

Wszyscy z Baśnioboru<3

Mary Jane Gardner z Kronik Archeo

Starfire,(Gwiazdka)

Brak,czytam TYLKO watpada

Nie przywiązuje wagi do bohaterów

Harry Potter :3

chloe king ~ chyba tak to się pisało

nie mam

Hermiona Granger, Syriusz Black, Remulus Lupin, Nimfadora Tonks, Kordelia Walker, Żabismark [nie pamiętam jego prawdziwego imienia x)], Strzałka, Złotka Roth, Bruu, Crom, Montgomery Po Bór, Wielki Zły Wilk, Czerwony Kapturek Harry, Prudencja [nazwiska zapomniałam] i reszta

America Singer i.. Maxon <3

O bożeeeeeee... Nie posiadam.

Nie czytam książek :c chyba że lektury...

Nie mam takiego.Moją ulubioną książką jest ,,zostań jeśli kochasz"

Ezio Auditore, Severus Snape

Celaena Sardothien (Aelin Galathynius) z cyklu szklany tron

Nie mam [chyba]

Brak...Książki to zło

Z Harrego Pottera: Severus Snape (jestem Snaperka c:), Draco Malfoy, Lucjusz Malfoy, Narcyza Malfoy, Fred i George Weasley, Bellatrix (nwm jak się to pisze) Lestrange. Z Władcy Pierścieni i Hobbita: Thranduil xd

Kendra i Seth

Hermiona z Harrego Potera

Ehh....Kendra z Baśniobór <3 ,Liesel z Złodziejka książek <3

Nie mam

Ashley i Mary Cate Olsen

brak


Masz zwierzaka?(28 odpowiedzi)

Tak

Tak

Nie.

Nie.

Świnkę morską i psa<3

Mam 2 koty.Melę i Karo

Suczkę Psotkę i kotkę Lotkę

Mój labrador zaginął miesiąc temu;( Jak w lipcu się nie znajdzie to biorę jakiegoś biedaka ze schroniska

Nie

tak, kotkę i suczkę. kot nazywa się miziutka a pies czika.

tak, chomika

tak jakby

Tak, nawet 4 ^^

Tak- moja kochana sunia Suzi

Nee :(

Tak, psa,chomika i dwie rybki ^-^

Mam 6 kotów[Sally,Melly,Kora,Jessy,Iris,Michelle] ,6 świnek morskich[Noby,Ciro, Good,Open,Irsen,Gues] ,2 psy[Amber i Colly] ,2 agamy brodate[Andrea i Olle] oraz chomik[Lady Kate Hamster(skrótem Kate)]

Mam psa - Artema

Chomicka ^^

Mam

A na kolanie kwiczy mi świnka morska

Tak. Aktualnie psa, świnkę morską i papużkę falistą c:

Świnkę morską Lily i chomika(Bardziej jest mojego brata ten chomik) Ratatuja

Tak.

Mam 4 świnki morskie <3 Suzy<3 Peppa<3Moly<3 Amy<3

3 świnki morskie i pies ,a za niedługo kot brytyjski <3<3<3

Ryby się liczą??

Pewnie 'v'

nope


Za co lubisz/czemu wchodzisz na chrysi?(27 odpowiedzi)

Bo ten blog się wyróżnia. Sama nie wiem czym, ale aż miło tu wejść, wiedząc, ze czeka na Ciebie nowy post. Tu jest tak... magicznie.

Bo ten blog się wyróżnia. Sama nie wiem czym, ale aż miło tu wejść, wiedząc, ze czeka na Ciebie nowy post. Tu jest tak... magicznie.

Dlatego,że ty tu jesteś<3

Dlatego że to taki ordżinal blog i wgl

Ankiety

Dlatego że Ty tu jesteś.I som fajne posteły

Zaintrygowałaś mnie swoją osobą i weszłam na tego bloga.

Za całokształt!!!

sama nwm

BO TO NAJFAJNIEJSZY BLOG ŚWIATA!

Lubię posty i atmosferę. Wchodzę, bo lubię '-'

Za ciekawe posty i ciebie :)

Trudno mi jest powiedzieć... Bo piszesz bardzo ciekawe posty i lubię atmosferę panującą tutaj ^^

Twoje posty nigdy nie są nudne i fajnie je się czyta ^-^

Bo jesteś tu...

Bo są ciekawe posty (chociaż mogłoby być troszku SR..)

Masz ciekawy styl pisania ^^

Ciekawie się czyta, ciekawe posty, fajne ankiety, i wgl... tu jest SUPER

Spodobała mi się

Bo to fajny blog c: i wgl lubię tak bardzo aktywne blogi.

Bo nudzi mi się xddd misie

Bo jest to niesamowity blog ,który mnie wciąga <3 <3 <3

Bo jest bardzo ciekawa

Dlatego że jest za***ista <3

Bo się uzależniłam

Bo jest fajna i... miło zobaczyć, że komuś w życiu się układa c;

[to układanie się bym zakwestionowała...]

bo tak


[Standardowo] Napiszesz coś od siebie?(27 odpowiedzi)

Lubię Twój blog. Sama nie wiem za co. Pozdro ~ Karuś

Lubię Twój blog. Sama nie wiem za co. Pozdro ~ Karuś

Pozdro ~

Chocolate Monster(możesz pisać choco )pozdrawia Nin,Loganę,posiadaczy świnek morskich i Vix. Pytania:Jak nazwałabyś lamorożca?Jakie najbardziej lubisz precle?Chciałabyś mieć jednorożca czy pegaza?

Yay, pozdro dla choco ^^

Sorry że w komie napisałam ,że robię ,ale musiałam iść na śniadanie~MWerka

Nic nie szkodzi

( ͡~ ͜ʖ ͡°)

Polecam nie mój ,ale fajny blog http://prosiaczki-cudne-zwierzaczki.blogspot.com/

Jestem Marta i mam 16 lat.Na pytania nie mam pojęcia

Ania 12 lat 9 miesięcy 3 dni Kocham koty Uwielbiam rysować Lubię Olsikową Lubię Lilla Lou

Nope

[nie będę spamować, więc podam tylko tę najważniejszą stronę x)] |~~bettym-hobbi.blogspot.com~~Betty pozdrawia wszystkich ~^^

Pozdro, Bettysiu

Pozdrawiam cały świat ^^

Hej, zgadnij kim jestem B) =^.^= ^^ *^* *O*

Nie wiem...czej, Isu? [pewnie nie, strzały mi nie wychodzą]

Właśnie rysuje piąty portret :P I jestem dumna z tego co do tej pory narysowałam *^*

Miałam wcześniej pytanie do ciebie ale zapomniałam o co chodziło ;-; *jak zwykle Oliwia,jak zwykle...*następnym razem gdy se przypomnę to ci je zadam ^-^ ~~~~~stworek

Jam jest Karolina(Karo,Karola,Karuś,Karoliś,Karolinka,Aruś<---Tak mnie możesz zwać. Jak nazwałabyś kota?O czym marzysz?Czytałaś kiedyś film?Jaki jest Twój ulubiony cytat?Należysz do pstrągów?Masz TM?Ulubione kredki?Czym rysujesz/tworzysz? Pozdrawiam NAJDROŻSZĄ Ninę :*

O dziękuję za pozdro ^^ wzajemnie, też pozdrawiam

Pozdrawiam fanów Alana Walkera, ciebie i Angorę :) Vix zaprasza na kanał o takiej samej nazwie jak na LL xD

Pozdro, Vix ^^

Heyyy ^^ Lusia... Pozdrawiam wszystkich ^^ mój blog: http://bff-of-passion.blogspot.com/?m=1

Ja być Loguś. Ja pozdrawiać Ciebie Nina. I pozdrawiać tych, którzy pozdrowili mnie w poprzedniej ankiecie <3. Pozdrawiać tych którzy wypełnili tą ankietę. I tym razem nie pozdrawiam hejterów -_- . .. .i koniec pozdrowień xD

Pozdro, Loguś ^^

Sara jest dziwna i pozdrawia MC

MC jest dziwna i pozdrawia Sarę

Eloo, tu Wiktoria c: na ll Viczka. Zaproszom na bloga wiktoriarysuje.blogspot.com i przygodyharrego.blogspot.com i na kanał na YT Viktoria Mcforest. I pozdrawiam Nin c:

Pozdro, Viczko

Pozdro

Pozdro

Może się przedstawie,bo to moja 1 ankieta.Jestem Kaja i mam 13 lat.Posiadam świnkę morską i chomika i brata Kacpra,który ma 11 lat.Uwielbiam lody. Pozdrawiam Ninę

Jak miło ^^ mam nadzieję, że późniejsze ankiety ci się spodobają, pozdrawiam ^^

Pytania do ankiety?: W jakim mieście mieszkasz? , Serce czy gwiazda? , Lubisz psy? , Chipsy czy cola? Oglądasz Dlaczego Ja? ? Ile masz lat? Kiedy masz urodziny? Lubisz używać emotikon? I takie pytanie też zadaję tobie nin :P No więc jestem kitty333 i pozdrawiam catty night , stworka , logane , i Ciebie Nin.

Lel, ale pytania...czej...mieszkam na wsi, gwiazda, nie, chipsy, nie, 15, nie wtedy kiedy bym chciała, lubię, dzięki za pytanka i pozdro ~

Ano tak.Jestę Katherine i mieszkam w Krakowie.Mam 2 braci.Andrzej i Maciek. Pozdrawiam Nin <3

Pozdro, Katherine [ech...ja chcę mieć jakieś fajne imię ;-; Nina jest krótkie...i w każdym języku chyba takie samo...]

sallisiak jestem(Sara) i mam 16 lat Za co Lubisz LL?Oglądasz TV?Ulubiony serial?Farbujesz włosy?

Pozdro ^^ [nie wiem czy odpowiadać, na wszelki wypadek: za to, że dzięki niemu poznałam świetnych ludzi, nie oglądam ostatnio, nie oglądam seriali ;-;, pierwszy raz w tym roku pofarbowałam ;-;] 

Pozdrawiam mamę :* salaja1

tak




Oki, po ankiecie...info o następnej ankiecie: nie wiem, kiedy będzie [tj. albo dodam jeszcze dzisiaj i napiszę wam nad tym gifem z początku, że dodałam ankietę, albo jutro, albo w ciągu tego tygodnia ;-;] następna ankieta, i pozdrawiam wszystkich, którzy wypełnili tą [oraz tą o ll] ankietę ^^


Speedpaint [+Betty M, dzięki za czujność] Sakuems


8 komentarzy:

  1. Już czytam :)
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za pozdro. I po raz nie wiadomo który jest po kilka moich odpowiedzi! Jupi! Pozdro ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę LL

    OdpowiedzUsuń
  4. ja taka spostrzegawcza, lol x)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yay supi post~~stworek

    OdpowiedzUsuń
  6. Również pozdrawiam Choco ^^
    Chryste ile tu ludzi HP czyta ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Vix :*
    ~Chocolate Monster

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję