22 lipca 2016

Podsumowanie zaległej ankietki

Hej.
Mam dla was spóźnione [i to sporo] podsumowanie mini ankietki o komentarzach [dla niezorientowanych, była w zakładce 'ankiety'] ;-;



Co skłoniło cię do wzięcia udziału w tej ankiecie?(13 odpowiedzi)

Link na mafii

Linki na Mafii zawsze spoko

nic

Lubię ankiety, może mogę tym sposobem e czymś pomóc :)

Hmm...trudne pytanie.Lubie ankiety...(tak jestem żałosna Nin)

Nie jesteś ;-;

Nowa zakładka na chrysi

Jej, ktoś zauważył

Napisałaś o niej w poście, więc weszłam na kompa i robię ;-)

Nudy i to ,że robisz super ankietki

Intuicja

To że tak

To,że lubię placki

Weszłam w zakładkę ankieta i zobaczyłam, że jest jedna aktualnie. Zaczęłam ją robić.

Aj dont noł

po prostu lubię ankiety.


Lel, z 13 osób większość jednak komentuje

Hm ;-; zawsze nie mogę rozkminić, czemu jest czasem jakaś opcja, zaznacza ją kilka osób, a jak jest pytanie tylko do tych osób, to odpowiada jednak więcej ;-; jak mnie to wiem, ale więcej...

[Pytanie do nie komentujących - komentujesz, nie odpowiadaj!] Dlaczego nie komentujesz?(5 odpowiedzi)

bo nie mam za bardzo czasu

Pierwszy raz weszłam na bloga

A bo tak

Bo nie umiem ;-;

Bo,chrysia jest niebezpieczna-raz coś napiszesz-wywołujesz 3 wojnę światową ;-;

Może nie aż tak...kiedyś to pisałam, jeśli nawet mnie hejtujesz, ale zapodasz jakieś sensowne argumenty, to cię uszanuję ;-;


[Prosiłabym nie komentować długości tej ankiety ;-;] Coś od ciebie...?(13 odpowiedzi)

Chyba nic ~ Lusia

nic

Nic, to koniec

Ładnie rysujesz.

Miłych wakacji. Ostatnio (ta jasne) w jakiejś ankiecie pisałam że jadę do chorwacji. Otóż nie ;-; jadę do Włoch pierwszego sierpnia.... życzę miłych wakacji Nin! ~kitty333

Wzajemnie ^^

Nic szczególnego : Pozdro dla Ciebie i wszystkim co są na forum!~`Karuś

Pozdro

Podsumujesz to?Pozdrawiam MC i Vix~Clever Junkie(Choco)

Pozdro [ech, a miałam się nie powtarzać ;-;]

Nie mam pomysłu:(

Tak

Nie

Nie:)

Mam na iię OLA i pozdrawiam NIN

Pozdrawiam ^^

nie


Ech...tak przy okazji, nie wiem czy to nie czasem moja paranoja, ale zauważyłam ze ostatnio mało komentujecie [no nie wszyscy] ;-; chyba że na wakacjach jesteście...

[Ej, ktoś się zorientował, że pod ostatnim postem nie było speedpainta?]

Speedpaint Ch. Karron


5 komentarzy:

  1. Przyjemna ankieta:D Ja nie lubiłam komentować, ale ta ankieta mnie zachęciła:D ~Zizin

    OdpowiedzUsuń
  2. Nin nabiera.Choco pamięta,Choco wie,że był spidpajnt.Chco focha na Nin,bo Nin nabiera Choco
    ~Chcolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdążyłam zrobić. Jak to nie było? Chyba że przez chwilę. Bo teraz już jest... ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zorientowałam ;-;
    A co do ankiety to why nie wypełniałam ._.
    ~Vix poraz 3 z anonima ._.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzicie, video było, ale to nie był speedpaint ;-; sprawdzam czy ktoś to ogląda

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję