26 lipca 2016

Porady

Hej ^^
Dzisiaj mam dla was [ta, już słyszę jak co poniektórzy jęczą 'kolejny...'] post o ll. Tym razem będzie o poradach dotyczących rysowania, które można tam zobaczyć...


[Toph ♥]


O co konkretnie chodzi?
Wchodząc na ll, pod niektórymi pracami można poczytać komentarze nie tylko 'ślicznie!!! 6/6', ale też porady, udzielane przez innych. Niestety, jak to zwykle bywa na ll, nie wszystkie są jakby...szczere [?]. I ja dobrze wiem, to że rysujesz niespecjalnie nie znaczy że nie możesz innym nic poradzić, czy coś innego, ale...nie sądzicie, czytelnicy [lel, po co ja tak gadam], że to, gdy ktoś udziela jakiejś rady, a jak wejdziecie do jego galerii, to widać, że do własnych rad się nie stosuje, jest dziwne?

Dobra, albo ja jestem jakaś nie ten teges, albo coś innego, ale może ktoś mi wyjaśni co to jest ten 'styl kolorowania'? Bo z tego co ja wiem, jest styl rysowania, a kolorowanie...

Żecz. Wiecie, z tego, co ja wiem, na kompie i na fonie podkreśla błędy...

[a tak przy okazji, nasza Olgita chyba się nawróciła, bo wcześniej...sami widzieliście...]
Hm, chciałam sobie kupić kiedyś Elegance, ale u mnie go nie ma ;-;

Kerin_ albo posiadła wiedzę tajemną, albo nie wiem ;-; ja nawet nie mam jeszcze w pełni odkrytego stylu rysowania, a rysuję odkąd pamiętam, w 2016 robię ten cały DrawAllYear...czej, mam wrażenie, czy tu pisze by najpierw odkryć styl rysowania, a wcześniej było coś o kolorowaniu innego...ech, przestałam ogarniać ;-;

Ale niektórych pora oświecić, że o ile nic się z tymi kategoriami [no, z 14+] nie zmieni, to osoby powyżej 14 roku życia albo odejdą z ll, albo przestaną brać udział w konkursach, bo przecież będzie od dawna wiadomo, kto wygra...

Tutaj, screeny od paru użytkowniczek, które pisały do admina w sprawie wyników ankiet o ll...

[od razu sorry was za to jak dziwnie są docięte]

Tutaj wiadomość po wysłaniu linka do drugiej ankiety...no i właśnie. My doskonale wiemy, że to nie administrator jest właścicielem ll, ale miałyśmy nadzieję, że [bez obrazy] jest na tyle rozgarnięty, żeby domyśleć się, że chcemy to przekazać dalej...no ale, widać niektórym należy wszystko podawać na tacy, więc podam wam, droga administracjo, rozwiązanie problemu z 14+, którego niestety nie możecie już użyć, bo jest po ogłoszeniu ostatecznych wyników On The Beach: należało wybrać kogokolwiek, kto miał 14 czy więcej lat, dać mu jakieś wyróżnienie, i byłby spokój, a NIE KOMPLETNIE NAS OLAĆ, +DYSKRYMINOWAĆ NAS W PÓŹNIEJSZYCH KONKURSACH!

Ale, Mafia tego tak nie zostawi. Inna osoba napisała jeszcze jedną wiadomość do admina, tym razem sformułowaną bardziej oficjalnie. I, już możecie zobaczyć odpowiedź...

Ech, miało być o poradach, a ja nawijam o wszystkim tylko nie o tym...ech.

Chcecie o czymś konkretnym post? Może jakaś sprawa związana z ll? Chętnie zobaczę wasze propozycje i może którąś wybiorę [ej, macie ankietkę, wiecie? Pozdro dla tych co rozwiązali, czyli jakichś 7 osób]


Speedpaint już pewnie wam znanej xXIDeathHoundIXx

11 komentarzy:

  1. Jeszcze jedna osoba coś napisała
    Ale to tajemnica lel
    ~Chyba wiesz kto to nie? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Złote porady na LL! Tylko,czej.Co to do diabła jest styl kolorowania?!(No ja dość często koloruje,ale,że mam jakiś styl to nie wiedziałam)
    Żecz...Ktoś tu na polskim nie słuchał(Jak np.Ja ;-;,ale od czego jest tył zeszytu? ;-;)
    Ja też chciałam Elegance...Tylko,że u nas tyż go nie ma od jakiś...2 lat ;-;-;-;.
    porada PROFESJONALISTY? *krztuszę się ze śmiechu*
    Ja myśle,że admin tylko tak pisze a nic nie zrobi ;-;-;-;
    ~Choco ,,Beatka"

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, hm, hm, ludzie mówią, nadal nic się nie dzieje ;_; ~~ "porada profesjonalisty" xDD Uok, mamy samych "miszczów" na Lilla Lou ... ;_; xD

    Do profesjonalistów : Fajnie dawać rady komuś, okey ... ale, wypadałoby też się do nich stosować, c' nie? ;-;

    Spoko post, speedpaint też ^^ ~~

    CRL

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to jest profesjonalista, to ja się boję kim jest amator xD
    Serio, admin powinien się zastanowić co mówi... Gdy widzę co on pisze chce mi się czasem śmiać.
    Jej zostałam pozdrowiona^^~Zizin

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię dawać porad. Niektóre osoby proszą o szczere odpowiedzi, a jak się im napiszę, co mogą poprawić, to się obrażają...Echhh, nie ogarniam niektórych. I aadministracji... Super post i dzięki za pozdro. ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh rady mędrców LL xD
    Też bym napisała w sprawie 14+ ( i nie tylko ) ale poczta nie chce współpracować
    Nike Loke

    OdpowiedzUsuń
  7. ja to jestem normalnie ciotka dobra rada xD ;-;
    DeathHound fajny speedpaint na halloween robiła [te zwłoki na drzewach *^*]

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post ^^ MC mogła bym zrobić na swoim blogu ankietę o upadłym ll ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchać się rad senseia, głupie kmiecie!
    .
    .
    .
    Pierwsza zasada dawania zasad: Jeśli dajesz komuś rady to się do tych danych rad też stosuj, a nie głupka udajesz ;^;

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję