19 lipca 2016

Powtórka z rozrywki...

Hm, hej...
Do tego posta potrzebna jest znajomość paru innych wpisów, czyli Nie ma sił, nie ma nic, Szykuje się długa, dłuuuga wojna,  Wojna, i szacując +657654 do wrogów oraz ...Ręce już załamuję...[to nie jest hejt, nie myślcie sobie] [no, i może "Kończę z tym, nic nie umiem!"]. Czemu? Żebyście rozumieli, o czym będę pisać.



Przypominając sobie poprzednie posty - teraz czeka mnie [może i was też] powtórka z rozrywki, no, w pewnym sensie to już trwa, więc...ech, pokażę wam, o czym piszę:
  • kwiecień 2016. Pojawiają się wyniki konkursu JapanStyle, w którym zajmuję o dziwo I miejsce w kategorii 14+. W tym samym [chyba] czasie na stronce ferosh zostaje rozwiązany kolejny konkurs, w którym nagrody wędrują do osób młodszych niż zakładano, tworząc stronę
  • Na grupie ll na fb pojawia się post z zapytaniem użytkowniczek, czy to one są jakieś nie ten teges, czy może coś się dzieje z jury, skoro wygrały prace jakie wygrały
  • Na tej samej grupie pojawia się kolejny post, tym razem z banerem z hasłem 'Protest LillaLou', nawołujący do protestu przeciwko niesprawiedliwym wynikom na...a zresztą, sami zobaczcie
Słuchajcie, w ostatnich dniach miała miejsce konwersacja dotycząca niesprawiedliwie wybieranych prac w konkursach LL. W związku z tym razem z ****** ********** (admin) chciałyśmy zorganizować taki mały protest. Nie możemy się temu tak bezczynnie przyglądać. Niech każda zaprojektuje białą sukienkę, bluzkę, cokolwiek na których umieścimy słowa protestu. Powstanie z tego taka mini kolekcja, którą um...ieścimy na stronce. NIECH ADMINISTRATORZY LL WIEDZĄ, ŻE COŚ JEST NIE TAK! Im nas więcej tym lepiej. Jeśli macie jakieś pomysły na teksty piszcie w komentarzach. Tutaj kilka moich przykładów.
"Protestujemy przeciwko niesprawiedliwym konkursom LillaLou", "Protestujemy, niech wygrywają najlepsi", "Protestujemy przeciwko wymuszenia głosów" itp.
By LillaLou zareagowało dodajmy prace w ten sam dzień, żeby były widoczne. Proponuje piątek, by każdy miał czas na przygotowanie. Niech chętni zgłaszają się w komentarzach.
*zdu*
  • Protest się odbywa, komentarze pod pracami na niego macie w poście 'Wojna, i szacując...'
Szczerze, byłam w szoku, bo na początku szczerze popierałam ten protest, w sumie nawet byłabym z wami, jedynie...czepiłyście się mnie ;-; i po ptokach, byłam przeciwko wam

W trakcie trwania wielkiego 'Protestu' usunęła konto nasza Rati, niby przeze mnie, a jak było dokładnie, macie w poście 'Wojna, i szacując...' oraz częściowo w '...Ręce już załamuję...'


A teraz? Teraz, czeka mnie [lub nas] prawie że powtórka z rozrywki ;-;
Po łaskawym usunięciu posta [co, sorry, było ostatnią głupotą, bo teraz wygląda jakbyś, Rati, uciekała przed odpowiedzialnością, a ja u siebie nie mam zamiaru posta usuwać ani zmieniać] na blogu Rattie's pojawił się następujący wpis:

[tak nie na temat, rozumiem, szablony z Blokotka są fajne, ale widziałam już tyle razy to 'Shapes', że mam go po prostu dość ;-;]

I, jak można się spodziewać, komentarzy nie mogło zabraknąć


Widzicie, co jest napisane, prawda? 'Nie będę nikogo blokować [...]'
To ciekawe, może ja mam jakąś wadę na fejsie, albo zwidy, że ze swojego konta nie mogę wejść na profil Rati [znowu nie na temat, fb, z tego co wiem, jest od 13 lat, mają zrobić coś chyba że od 16, a nie jestem pewna, czy nasza Rati nie ma czasem 10-11], ale z innego już mogę...



I, chyba, bo nie wiem, ktoś tu jest trochę nie w sosie, skoro z 9 komentarzy [jak to piszę jest ich 9] tylko dwa są w stylu 'Nie odchodź' czy 'Rozumiem twoją decyzję i szanuję ją'


Ech...tak, zostaje mi czekać na wpis taki jak w '...Ręce już [...]', może tym razem zamiast silna pojawi się 'zdecydowana'? Nie wiem, chcecie to obstawiajcie w komentarzach, po tym poście pół ll [jeśli jeszcze tego nie zrobiło] mnie pewnie znienawidzi, nie mam nic do stracenia ;-;


A najciekawsze jest to, że jedyną rzeczą, którą ja zrobiłam, było poinformowanie moich czytelników o zgapieniu mojego posta i ankiety...więc sorry was, ale po prostu tarzam się ze śmiechu


Nie wiem, napiszcie, co o tej całej 'sprawie', 'aferze' czy czymś sądzicie...ni mo speedpainta, Bettysiu ;-;


10 komentarzy:

  1. No why ni mo speedpainta ;_;
    A co do tego wszystkiego.. eh
    Wy (mówię tu o prorestantach, kopiarach etc.) tu macie jakieś dziwaczne problemy
    'A odejdę sobie, bo fajnie będzie i będzie parę komów jak to nikt nie chce żebym odeszła'
    Kurde prostesty wszędzie
    Patrzycie tylko na czubek własnego nosa.
    A popatrzcie co się z LL dzieje, a potem róbcie dramy
    Tyle w temacie
    ~Vix poraz drugi z anonima lel

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż,moim zdaniem ona boi się krytyki i tego by ktoś ją przyłapał.
    A najlepsze jest to ,że ona ma konto na Twoim forum...
    ~Chocolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha,Rati ma 10/11 lat,ale gdzieś czytałam,że osoby pow.7 r.ż mogą mieć fejsa za pozwoleniem opiekunów prawnych(Lel,używam mądrych słów.Nie spodziewałam się tego po mnie)
    ~Chocolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha,i przez to,że skomentowałam tu czuję się zamieszana w to(To słodkie wierzenie w uczciwość w dobroć ludzi mnie dobija).Nie winię też Cię Nin,nie myśl nawet tak.Chodzi mi o to,że ja wiem jak to jest gdy zostaniesz wciągnięty,że przez Ciebie znika ten blog itp. ,bo miałam taką sytuację.Według mnie Rati podejmuje takie decyzje,bo jest w nieodpowiednim wieku do blogowania itp.
    ~po raz trzeci i mam nadzieję ostatni Choco

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do protestu! ~Chomiczki.art

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG, zapomniałam wam napisać [ale myślałam że to z tekstu wynika...] NIE MA ŻADENGO PROTESTU! On był, ale w KWIETNIU! LUDU, SKĄD WY BIERZECIE TEK PROTEST?!

    OdpowiedzUsuń
  7. przeżyję, ninuś ;-; ech...były takie czasy, że z rati można było popisać jak równy z równym, bloga jeszcze nie było, trochę ją opieprzałyśmy za te komy w stylu 'jestem beztalenciem'...a teraz...kurcze, ja nie wiem jak to się dzieje, że końcem podstawówki dziewczynkom woda sodowa do głowy uderza -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co powiedzieć... naprawdę, coraz młodsi ludzie głupieją. Jestem chyba nie wiele starsza, ale chyba się tak nie zachowuję...~`Karuś

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta Rati niech się odczepi...Widać, co internet robi z ludźmi-MagickStyle

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję