7 lipca 2016

Prace i 'meet the artist'

Hej ^^
W ty poście pokażę wam już dawno obiecane zbliżenia na moje nowsze prace...oczywiście nie wszystkie ;-;




Tą pracę bardzo chciałam wam lepiej pokazać, ponieważ...pierwszy raz rysowałam mięśnie, ścięgna itp., a na stronce ll niestety praca mi się rozmazała ;-;
Do odwzorowania mięśni posłużyłam się podręcznikiem do biologii z klasy 2 gim, jeśli ktoś jest ciekawy, wydawnictwo Nowa Era, Puls życia 2



Praca dla +Betty M, która mnie zainspirowała do jej stworzenia cytatem Grabarza...

Tu tylko jedno zdjęcie, bo to nie jest praca fantasy, więc nie mam wam co pokazać...praca dla +Isunna Art. 



Znowu projekt dla Isu, tym razem coś fantasy ^^ miałam chyba jeszcze jedno zdjęcie, ale chyba je gdzieś posiałam...


Teraz praca z challenga czy czegoś innego pomysłu +Ayris XD, z dedykacją dla niej







Wyzwanie polega na napisaniu czegoś jak ja i Ay o sobie, i narysowaniu siebie...Ayris mówi, że może je zrobić każdy, więc co mi szkodziło spróbować?
A, co do tych napisów...na ll są praktycznie nieczytelne, więc postanowiłam je pokazać z bliska tutaj, i dobrze wiem, jaki mam charakter pisma, i jak się robi coraz mniej czytelny, więc no comment ;-;


Możecie napisać w komentarzach, co sądzicie o pracach i 'meet the artist', czy dowiedzieliście się z niego czegoś ciekawego, czy zamierzacie zrobić pracę na mta [lel, czemu ja wszystko skracam]...

Speedpaint Annika Landberg, osoby o bardzo fajnym stylu rysowania [bo się zorientowałam, że gdy zaczęłam wrzucać speedpainty, coś o nich pisałam, a teraz jakoś przestałam]


[PS. zapraszam osoby chętne, które nie wypełniały jeszcze ankiety do jej wypełnienia, czyli poprzedniego posta]

6 komentarzy:

  1. Kurczę
    Też lubię te kreskówki
    Choć Vix nie ogląda TV ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak Nin pisze bardziej czytelnie ode mnie. ~Chomiczki.art

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten speedpaint *.*
    Te prace *.*
    Ag€ś<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace_________________ mam podobne 'NIE LUBIĘ...'___________________ i s u p e r speedpaint ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace! Też lubisz " Baśniobór"? Ja ogolnie lubię wszystkie książki Brandona Mulla. Pozdro ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  6. ja może mta zrobię....[nie będzie mi się chciało ;-;]

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję