8 lipca 2016

Sprawy organizacyjne

Hej...
W tym poście parę spraw organizacyjnych dotyczących głównie chrysi i was, czytelników, więc myślę, że warto się z tym zapoznać, albo przynajmniej przelecieć wzrokiem...
A teraz serio. Nie napiszę tu spraw organizacyjnych, bo jest coś ważniejszego niż to.

Nie, to nie jest hejt, nie chodzi mi o to, że te osoby nie powinny wygrać, ani o coś innego. Pragnę wam wyjaśnić póki co, jak prawdopodobnie będzie wyglądało zajmowanie miejsc w konkursach na ll.
Jak wiecie, na czas trwania Mistrzostw Projektowania 2016, dodana została jedna kategoria wiekowa - 14+. Jak dla mnie, pomysł był po prostu świetny, dawniej istniały tylko kategorie do 12 lat i ponad 12 lat. Dzięki temu szanse poszczególnych osób były bardziej wyrównane, bo przecież sprawiedliwiej jest porównać np. 16-latkę z 14-latką, a nie 12-latką.

Konkursem, który odbywał się po [i częściowo w trakcie] finale MP, był On The Beach. Po pewnym czasie na stronie pojawiły się wyniki, [najpierw puste, z dopiskiem 'proszę nie pisać...że kreski wygrały!', możecie się domyślić, skierowanym prawdopodobnie do mnie i Vix, za nasze memy ;-;] które wiele osób pewnie zszokowały tak, jak mnie. I teraz czytajcie uważnie: ja nie twierdzę, że żadna ze zwyciężczyń nie powinna nic zająć, bo może jury ich prace się spodobały bardziej. Jedynym zastrzeżeniem z mojej [i nie tylko mojej] strony jest fakt, że wśród laureatek nie było ani jednej osoby, która skończyła 14 rok życia. [Tak, napisałam o tym do admina, który się nawet ze mną zgadzał]
Warto dodać, że administracja usunęła kategorię 14+, i przywróciła stare zasady, czyli istnienie kategorii do dwunastu lat, i ponad 12 lat. Wszystko cacy, tylko że ponad 12 lat oznacza też osoby po ukończeniu 14, 15, 16 lat, itp. i powinno być uwzględnione. Ja rozumiem, było bardzo mało prac od starszych osób, ale to nie daje nikomu prawa do pomijania nas.
Po negocjacjach administratorowie przyznali wyróżnienia, wśród których także nie było osoby, która skończyła 14 lat.

Ale, to jeszcze nie wszystko. Na stronie ll na facebooku, pojawił się wpis, w którym admin informuje o nowych zasadach. Wszyscy z was powinni dostać na pocztę na ll informację o tych zasadach, ale ja ją przypomnę:


W skrócie, chodzi o to, że jeśli skończysz 14 lat, to będziesz oceniany na zasadzie głosów na twoje prace. Tak, wróci żebranie, wrócą fejkowe konta. I wychodzi, bo nie wiem, za przeproszeniem, na jakim poziomie ślepoty należy być, żeby tego nie widzieć, że jeśli skończysz 14 rok życia, stracisz większość praw. W dodatku w kategorii 14+ będzie jedna wygrana, co oznacza, że ze wszystkich 14-i więcej-latek, będzie wygrywała jedna osoba. No sorry, ja wiem, że to miłe nie jest, ale trzeba mieć zaćmienie mózgu, żeby nie widzieć, że jeśli kogoś na stronie się nie lubi, to może od razu przestać brać udział we wszystkim, bo nie ma szans, żeby dostał głosy na swoje prace, choćby były nie wiem jaki piękne.
Nie rozumiem, przecież dawniej na ll były dwie kategorie, czy nawet jedna, i wszystko było cacy i super. A teraz, nie dość że jest jedno miejsce, to wybierane przez głosy...

PRZEPRASZAM, ALE CZY TO, ŻE SKOŃCZYŁAM 14 ROK ŻYCIA JUŻ DAWNO, OZNACZA, ŻE JA JUŻ NIE MAM PRAW DO NICZEGO?!


To jest po prostu dyskryminacja, i nie da się temu zaprzeczyć. Niby w którym wcieleniu to będzie fair?

To nie jest wprost nawoływanie do rebelii, czy czegoś, a nawet jeśli tak wygląda, to zobaczcie, że mi nie chodzi o to, że ktoś wygrał niesprawiedliwie, tylko o jawną dyskryminację względem wieku. LL, pozostaje mi zapytać, co będzie następne? Zaczniecie usuwać nam, starszym, konta, jak nie dodamy co najmniej raz w miesiącu pracy czy jak?

Dodam jeszcze tylko, że ja po prostu nie pozwolę, żeby strona miała tak wyglądać. Weszłam na ll pół roku temu, żeby ponownie założyć konto, bo TM umarło, a teraz ll czeka to samo, jak tak dalej pójdzie.


Dzisiaj nie będzie speedpaintu, wolałabym, żebyście się jakoś wypowiedzieli w komentarzach na temat, który poruszyłam, bo po prostu nie mogłam siedzieć cicho.

11 komentarzy:

  1. Według mnie to też jest niesprawiedliwe i widzę,że już nie mam po co zakładać konta na LL ,bo w sierpniu kończe 14 lat.LL umiera przez własną głupotę.
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie LL popełnia duże błędy.Dlaczego?W kategorii 12-13 i poniżej 12(nie wiem dokładnie jak to sie zwie) jest 3 zwycięzców,a w kategorii 14+ jest 1 zwyciezca.Gdzie tu sprawiedliwość?No chyba w mojej du*ie.Następnie usuwamy kategorię 14+ to znaczy,że dzieci które dopiero co zaczęły przygodę z kredkami(no chyba nie) będą porównywane z 18 letnimi osobami dla których narysowanie takiego czegoś co właśnie to dziecko nie wymaga żadnych starań.Dodatkowo(nie wiem czy tak będzie) zapewne będzie porównanie takie że:,,o !Jaki piękny rysunek a ona ma 12 lat.Co z tego że 18-nasto latka ma ładniejsze zkoro jest 6 lat starsza?!?!?!?!?!"
    No błagam
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zostaje jeszcze rok.. Mam 13 lat, ale oczywiście uważam, że jest to niesprawiedliwe. Byłoby źle jakby wybierało się zwyciężczynie tak jak w MP? A może LL oszczędza na szkicownikach, jakie trzeba wysłać do wygranych? To dlatego z 14+ wygrywa tylko jedna osobą? Od razu mówię,iż nie chcę o nic posądzać LL. To tylko moje domysły, próbuję odgadnąć, czemu jest "tak", a nie "inaczej"..

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja, to jest po prostu dyskryminacja... ;-; Kilka lat temu ll było normalne, każdy miał prawo wygrać, a teraz namieszali niewiadomo jak i... Wyszło co wyszło. A nawet gdyby z tego powstała rebelia, przyłączyłabym się chociaż nie mam jeszcze 14 lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie, to jest totalnie nie fair! No ludzie, jak tak można! Wszyscy mają prawo do sprawiedliwego oceniania! Współczuję Nino, serio. LL powinno dodać kategorię 14 + i wybierać zwycięzców tak jak w innych kategoriach. Jestem z Tobą, choć nie mam nawet 13 lat ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie chodzi o dodanie kategorii 14+, tylko o to, że ll zwyczajnie olało starszych podczas wybierania miejsc do on the beach ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli chodzi o mnie to rozumiem że jest jedna wygrana w 14+ bo mało w tej kategorii prac. ale żeby użytkownicy wybierali tą prace! wystarczy że się im narazisz a nigdy nie wygrasz. :/ ~ masz racje Mad LL zaczyna się rozpadać.

    OdpowiedzUsuń
  8. O nowej zasadzie to nic nie wiedziałam... nie miałam pojęcia, że 'tak' chcą teraz wybierać zwyciężczynię z 14+ ;-;. To wybieranie przez głosy to będzie totalna M A S A K R A ;[ a z głosami to może będzie tak jak na PM xD zagłosuję z 10 [?] osób xD... 'ta' nie zagłosuje na tą, BO jej nie lubi, A NIE, PATRZĄC NA PRACE...'tamta' nie zagłosuje na 'nią' bo ta druga JEJ nie lubi... połowa osób nie będzie [prawdopodobnie] wiedziała jak głosować .............Itd,,, Parę lat temu nie było mnie na ll, więc nie wiem jak było wtedy... Ale chociażby parę miesięcy temu jak zrobiła sb konto na ll [w lutym] to CHYBA nie było JESZCZE aż tak, źle... Ech, dlaczego nie może być tak jak było przedtem? Co takiego zaszkodziło? Że co po niektórym nie podobały się wynik konkursów? [chodzi mi jeszcze o te Japan Style itd... NIE on the beach...] Bo co, że ktoś zwracał uwagę młodszym osobą na ll jak mają się zachowywać? Niestety...wszystkim ludziom nigdy nie da się dogodzić, zawsze znajdzie się ktoś kto ma inne zdanie...chociaż jest w mniejszości -_- .... ja JESZCZE mam 13 lat [uffffffffffffffffffffffffff.........] oby do kwietnia jak najdłużej ;)

    Cokolwiek się stanie to będę po waszej stronie

    Ale się rozpisałam ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lilla Lou się rozpada , to widać. Inni uważają że wybory jury są nie fer....A TERAZ JEST FER??? (Tak , to do was wstretni hejterzy) Muszę przyznać , że na początku lipca gdy założyłam sobie konto było lepiej. A z każdym dniem coraz więcej hejterów atakuje ll....jeśli pójdzie tak dalej to będę zmuszona opuścić tą stronkę ~ kitty333

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram Zuzię - lilla lou umiera przez własną głupotę, dlatego odeszłam. Odkąd LLT połączyło się ze zwykłym LL wszystko zaczęło się pieprzyć...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nom, Ratuś ma rację -,- kurcze, a ja już pracę zrobiłam ;-; no zwariować można po prostu ;-; ja kiedyś na prawdę zniknę z LL i przeniosę się na wattpada...lub Deviantarta -_-

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję