31 lipca 2016

Stjupid kueszczyn tajm!

Hej...jeśli ktoś nie rozumie, 'stjupid kueszczyn tajm' to zapisane fonetycznie po polsku 'stupid question time' [tak, wiem, powinna być liczba mnoga...ale jakoś bardziej podoba mi się tak ;-;]


Ten post będzie czymś w rodzaju wywiadu, przeprowadzonego ze znaną wam dobrze +Ayris XD
Hm, czemu więc 'stjupid' [angl. 'głupie']? Bo nie umiem przeprowadzać wywiadów [a nawet jak umiem, to...moje pytania są jakieś takie głupie i dziwne...] ;-;

Pasowałoby to jakoś uodznaczyć...Nin & Ayris

fyrst kueszczyn: co lubisz robić? [hm, moje pytania są nudne ;-;]

Hm, lubię wszystko co dystrakcjonuje mnie od negatywnych myśli



SQ od Ay: Jaki smak lodów lubisz najbardziej? Ważne pytania... xD

A żeby to jeden...hm, truskawkowe, czekoladowe, cytrynowe i słony karmel *^*
SQ od Nin ~ masz jakiś ulubiony sport?

Gimnastykę

lubię podobne smaki ak wgl xD

hm, jakieś nie nudne pytanie...masz jakiś ulubiony mem czy emotek?


Mem : jestem bardzo na czasie z mememi i znam wszystkie xD Mój ulubiony forever to chyba
Nie wiem...

Za to emotek: [i tu Nin posłużyła się screenem]







Mój ulubiony mem to chyba Tag Yourself Meme zD Ostatnio był strasznie popularny

ok, dawno przestałam ten pseudo wywiad ogarniać...

Lel, ja serio nie umiem pytać...
A wy umiecie? Bo myślałam trochę nad kolejnym Q&A, więc jeśli chcecie, możecie zadawać mi [lub Ayris, jeśli ona też się zgodzi] pytania [ale piszcie które do kogo, proszę...], a jak nie...to nic ;-;

[Ech, mam pracę na nowy konek, i od rana nie mogę jej dodać...bo się nie pojawiła kategoria z pracami konkursowymi ;-;]







Video +Betty M

[Bettysiu, szukanie po tym dziwnym czymś do filmików twoich filmów...masakra jakaś]


PS. jeśli już ktoś musi do mnie pisać na ll, proponuję pisać do osoby o nicku 'artystkanastodwa', mojego innego konta...tam JESZCZE nie mam zawalonej poczty niczym, więc piszcie, kiedyś pewnie wam odpiszę

4 komentarze:

  1. Ech, sorry was za te entery...blogger dzisiaj nie współpracuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kumam tego...;-; Nie słyszałam też nigdy o czymś takim ;-;
    ~Beatka
    chcolatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, bo to wymyśliłam chyba...i nie martw się, ja też tego nie ogarniam

    OdpowiedzUsuń
  4. [ale wiesz, że to jeden z moich gorszych filmików?] ja od początku wakacji Q&A planuję -,-

    pytanie do nin: Chcesz czerwony czy niebieski papierek? [pyt z zakresu demonologii, heh]

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję