23 lipca 2016

"Uważaj, co gadasz"

Ech. Hej.
Ktoś kiedyś prosił o post o problemach nie tylko w internecie...więc dziś postaram się jakoś ponarzekać [hm, to robię i tak zawsze] na osoby, z którymi trzeba się obchodzić jak z jajkiem.

[dla ciekawych, jeśli na fejsie w wiadomości wpiszecie do tej wyszukiwarki gifów 'mad' to wyjdzie Kapelusznik ♥, od którego pochodzi pierwsza część mojego nicku, ale chyba już o tym gadałam]

Więc...co to znaczy 'jak z jajkiem'? Najprościej można to przetłumaczyć jako bardzo, bardzo ostrożnie...aż za bardzo.
Osoby, z którymi należy się tak obchodzić, są oczywiście i w necie, i w realu...z własnego doświadczenia wiem, że przebywanie z nimi rzeczą najmilszą nie jest, ale to nie znaczy, że nie potrafią być sympatyczne. Jednak, to 'jajko' wciąż jest trochę...no właśnie, jakie?

Wyobraźcie sobie, że rozmawiacie z kimś, i wy mówicie normalnie, swobodnie, do momentu, aż zobaczycie/usłyszycie/poczujecie że z drugą osobą coś się zmieniło. Może się na was dziwnie patrzeć, może zmienić ton głosu na urażony lub zimny, bez emocji...a wy nawet nie wiecie [no najczęściej chyba nie wiecie, przynajmniej ja nie wiem], kiedy popełniliście błąd.

Te osoby...szczerze, nie rozgryzłam ich, i wiem, że może to jakaś większa wrażliwość czy jakoś tak...rozumiem, trudno się zmienić i inne takie, ale dla rozmówcy...serio, nieprzyjemne jest jeśli ty gadasz o czymś normalnym, a druga osoba albo patrzy na ciebie wilkiem albo wygląda jakby doszło do jakieś Obrazy Majestatu...

Ech, nie umiem gadać nie o niecie, żeby było z sensem...może ktoś coś załapał...

[nie chce mi się szukać wam speedpaintu, nacieszcie się muzą]


A, mam jeszcze taki 'special' czy coś...


[pewnie niektórzy wiedzą o co chodzi...w sumie, przynajmniej teraz, jej prace nadal są na stronce...więc możecie poczytać]

Hm, podobał wam się post?

[lel, mam na lapie 10% baterii i dałam radę skończyć post]

5 komentarzy:

  1. Nie cierpię takich ludzi ;-;
    Gadamy na luzie a ta nagle ,,Przestań tak mówić" A ja myślę:,,Wtf ,co ja zrobiłam " ;-;
    ~Chocolate M

    OdpowiedzUsuń
  2. Pfff...Sądzę że odejdzie i zacznie nas obwiniać i kolejna wojna ;-;~~stworek

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, racja...Mówisz o normalnych sprawach, nawet nieraz starasz się opanować emocje, aby nie palnąć czegoś głupiego...A ta osoba już wielce obrażona jakbyś powiedziała, [hymm, brakuje mi słowa...xD] jej coś okropnego...A nie wiesz gdzie popełniłaś błąd....Ona jest zła, nieraz nie chce się do cb odzywać, żeby z nią normalnie pogadać to TY musisz przeprosić...ech, a jak to taki mały bachor to jeszcze pójdzie się poskarżyć... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. SMP to kitty girl , i kiedyś ją nawed lubiłam. Ale się zmieniła.

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję