2 sierpnia 2016

Ankieta 'Cześć ^-^'

Hm, ta ankieta jest na chrysi...kilka dobrych tygodni, więc pasowałoby ją podsumować, nie sądzicie?
[no fakt, raczyło ankietę wypełnić 10 osób, jej ;-;]


Czemu wchodzisz na chrysi?(10 odpowiedzi)

bo piszesz ciekawe posty.

Jej ^^

Ehem... bo lubię... Bo czytam twoje posty... bo mogę XD

Racja, możesz xD

Piszesz bardzo interesujące posty. Bardzo mi się podobają. Wyrażasz swoje zdanie o różnych rzeczach, które większość ( mam nadzieję ) denerwuje lub o takich, jak by to nazwać... może... interesuje czy jak wolisz inaczej to nazwać. Masz inny blog niż te które odwiedzałam do tej pory. Piszesz co myślisz i za to lubię twój blog ;)

Dziękuję ^^ pamiętam jak kilka razy próbowałam pisać jak nie ja na blogach, ale...męczyło mnie to i nie czułam się sobą, więc rzuciłam to i piszę co myślę i jak myślę, i strasznie mnie cieszy, że wam to się podoba ^^ [serio...pisać jak nie ja...przecież wtedy bym was okłamywała ;-;]

Bo ją kocham, i temu ,że jesteś tu :D

♥ Dzięki ^^

Sama nie wiem... Jest jakaś magiczna! Raz wejdziesz, a będziesz czytać każdy post.

Lel, faktycznie medżik

Bo to jeden z tych ciekawszych blogów

Jej ^^

Bo bardzo lubię to jak piszesz, jej tematy:)

Miło mi ^^

To już uzależnienie ...O.o

Hm, lepsza chyba chrysi od marychy, nie?

Masz fajny styl pisania, gdy przeczytałam kilka postów, tak jakby automatycznie klikałam kolejny i kolejny, a teraz na mafii dajesz linki, to wchodzę i czytam ^^

Jej ^^ [pisałam kiedyś, Mafia kraina linków xD]

Są bardzo ciekawe posty o ll, rysowaniu które bardzo miło się czyta.

Jej ^^


Co sądzisz o obecnym designie chrysi? [obecny = lawendowy](10 odpowiedzi)

podoba mi się.

Mi też ^^

Śliczny jest *-*

Dziękuje ^^

Bardzo mi się podoba. Uwielbiam ten kolor. Jest piękny.

Ja kiedyś kochałam lawendowe, fioletowe barwy...teraz bardziej lubię niebieskie, ale i tak mi się design podoba

Za***isty:D

:D

Przecież on nie jest najważniejszy! Ale I <3 ten obrazek w tle!

Szukałam po necie fajnego obrazka, bo wcześniejszy [ten z górami] znalazłam w wyborze tła na bloggerze, i chciałam lawendę, ale tam jej nie było...no, ale po trochę długich poszukiwaniach znalazłam idealne tło

Cudowny ^^

Jej ^^

Bardzo mi się podoba.

Mi też ^^

Zajebisty! :3

Miło mi ^^

Śliczny *-*

Jej ^^

Bardzo mi się podoba, ponieważ fiolet jest moim ulubionym kolorem^^

Cieszę się ^^


Które posty omijasz [jeśli omijasz] i dlaczego?(9 odpowiedzi)

nie omijam.

Em... czasami omijam nwm... te o pracach jak mam mało czasu... ale potem je czytam ^^

Nie omijam twoich postów. Czytam wszystkie. Są bardzo interesujące. Poruszasz ważne tematy.

No nareszcie...ech, miło czytać jak ktoś pisze że poruszam ważne tematy ^^ 

Nie omijam nic ;)

Nic nie omijam ;-)

Nic nie omijam czytam wszystko , poniewarz te posty są bardzo cool B)

O LL,są nudne ;<

Mnie też to czasem nudzi ;-;dramy o byle co...ale jak się wkurzam, piszę o tym na blogu, sprawdzam, czy ktoś podziela moje zdanie, co wy myślicie...poza tym nie o wszystkim mogę pisać na ll, a blog jest póki co mój, i ja jestem jego moderatorem/administatorem/stwórcą/etc., i daje mi to jako taką wolność wypowiedzi [pisałam wiele razy i powtórzę to: NIE musicie się ze mną zgadzać, uszanuję wasza opinię, ale tylko jeśli ją jakoś uargumentujecie, a nie że 'tak bo tak'

Jestem wiernym czytelnikiem i nie omijam xD

Czytam wszystkie posty.


Czy masz konto na forum chrysi? Jeśli tak, co o nim sądzisz?(10 odpowiedzi)

nie mam.

Tak ^^ No fajnie... ale mało osób tam jest.

Mało, wiem [18 duszyczek ( ͡° ͜ʖ ͡°)]

Nie, nie mam. Może kiedyś... ;)

Tak,świetne forum,szkoda,że jest na nim tak mało osób

Mam konto i sądzę, że forum jest przydatne. Można się wiele dowiedzieć.

Nie mam :(

Mam i bardzo mi się to forum podoba (szkoda tylko, że nie mam czasu na nim pisać, ale odwiedzam codziennie)

Nie mam,ale mieć chce 8)

Mam i jeszcze się w nim gubię, ale tak to jest super :D

Nie mam jeszcze konta, chociaż planuję je założyć.


Chcesz coś od siebie napisać, o blogu, o sobie, o mnie, o czymkolwiek?(8 odpowiedzi)

chyba nie chce.....

Emm... Flo pozdrawia ^^

Pozdro~~

Przepraszam cię, że wysłałam ci zaproszenie na LL i zaśmieciłam twoją skrzynkę pocztową. Serio, nie wiedziałam. Nie przeczytałam twojego opisu, wybacz.

Eh, okej...w takich chwilach myślę, czy jest jakiś sens mieć ten opis...

Pozdrawiam Nin,Chocolate M

Pozdro~~

Nie wiem jak to robisz, ale Twój blog jest very magic!!!! Pozdro dla Ciebie! ~`Karuś

Medżik bejbe ( ͡° ͜ʖ ͡°) ~pozdro

Zgadnij , kim jestem

Nie wiem, ale tekst w stylu Vix

Jestem Pati xD

Pozdro~~

Eeee... Można pozdrowić? Jeśli tak, to pozdrawiam mafię, a jeśli nie, to i tak ją pozdrawiam :D ~ Lusia

Pozdro dla Mafii~~ 



Ech, jej, skończyłam ^^
Teraz takie nudniejsze rzeczy [chyba co jakiś czas będę wam robić takie mini info pod postami ;-;]
  • jestem przeszczęśliwa i trochę w szoku, ponieważ wczoraj rano dodałam pracę na Flamenco, i w ciągu niepełnego DNIA zdobyłam sumę ocen 240...lel, ja zwykle w ciągu dnia zdobywałam najwyżej 100-coś...więc dziękuję a wszystkie oceny [ech, czuję się głupio ;-;]
  • jeśli ktoś jest zainteresowany jakąś aferą, polecam obczaić profil lou julki, dawniej julisia lou-foto, /Monia.Monika/ i inne nicki...laska skopiowała pracę salaji1, uporczywie usuwa komentarze o tym twierdzące [tutaj salaja wyjaśnia o co chodzi]...zresztą, tylko ja myślę, że jej prace na Flamenco nie rysowała ona? [no dobra...od biedy ona kolorowała] Porównajcie sobie...i salaja [pozdro dla ciebie] byłaby wam wdzięczna za jakąś pomoc [pisałam do admina, ale mało to dało, otrzymałam odpowiedź:
    Postaram się do niej napisać,mam kłopoty z Internetem przebywam za granicą. W tej chwili nikt mnie nie zastępuje w administrowaniu strony. Wracam dopiero 12.08]
  • przypominam o Q&A pod postem Stjupid kueszczyn tajm!, na razie mam tylko jedno pytanie od +Betty M 
  • założyłam sobie konto na MSP [tak, wasz nin się już stacza na dno, na którym pewnie już jest] pod nickiem 'VivaLaFrance' [nie pytajcie...], chcecie to mnie zapraszajcie czy coś...
  • KONTAKT DO NIN: [ta, parę osób to interesuje] email ~ olainina@gmail.com [email do konta ninaleksandra 7976, z tego wam najprędzej odpiszę], ninaleksandra@o2.pl, od biedy ninaleksandra7976@gmail.com, profil google+ ~ ninaleksandra 7976 [chcę to zmienić na MadCalanchoe, ale google nie współpracuje ;-;], LillaLou ~ MadCalanchoe [TYLKO jeśli masz mnie w znaj, i NIE WYSYŁAJCIE MI ZAPROSZEŃ], artystkanastodwa [możecie pisać, nie mam tam spamu na poczcie, macie o tym info w opisie na MC], Facebook ~ strona MadCalanchoe, Wattpad ~ MadCalanchoe, Pinterest ~ MadCalanchoe, i teraz MSP ~ VivaLaFrance
To chyba tyle...speedpaint sarehkee




5 komentarzy:

  1. Chrysia lepsza od marychy jest xD
    Fajna ankietka :>
    Masz konto na MSP? O.o
    ~Beatka vel Lenncho ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na temat ankiety się nie wypowiem, [ w takim sensie, że jej nie uzupełniłam, bo ni miałam jak ;-; głupi uczuć ;-; ] aczkolwiek, gratulacje za tyle ocen pod tą pracą, na flamenco ~~ [ jak to pisze, to się jeszcze głupiej czuje ;-; ] A racja, desing chrysii śliczny jest ^^ ~~

    CRL

    OdpowiedzUsuń
  3. suma ocen: 101 <- rekord bettysia *-* ja mam konto na Momio, także spoko :T yay, speedpaint taki fajny >w< [to twoje video z akwarelkami jest już w drodze , tak btw. może wstawię niedługo nagranie z oprawiania]

    OdpowiedzUsuń
  4. "TYLKO jeśli masz mnie w znaj" :C = zostawienie kompa na Twoim profilu + niemiły złośliwy brat + pójście do koleżanki = usunięcie Cię przez mojego brata ze znaj. I teraz nie mogę tak czy siak Ci tego zaproszenia wysłać , bo wyskakuje błąd czy coś....~ kotek

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaproszę ;v; ~~~Jakieś Stworkowe powietrze

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję