13 sierpnia 2016

Cat wpadła na Chrysi ~ Post wymiankowy

Hejka!  Z tej strony Cat ^^ Dzisiaj to ja napiszę coś dla Was.




Podczas tej jednodniowej nieobecności Mad, to ja mam za zadanie napisać post (ach, ta odpowiedzialność wisząca w powietrzu). A więc... *wyciąga kartkę z instrukcjami od Nin, czyta* "Napisz o sobie, czy czymś, masz czas na reklamę, zapodaj parę prac, link do bloga, nie wiem uspokój lud z chrysi że ja żyję ", ok!

Jestem Catty Night, niektórzy kojarzą mnie z Lilla Lou, pod tym samym, zacnym nickiem, z bloga sweetdreamscn.blogspot.com  (#chamska_reklama_time B) ) oraz ostatnich "kłótni" z Panną Akacją. Lubię rysować, malować i pisać. Niektórzy sądzą, że dobrze mi to idzie. Em... Od jakiegoś czasu fascynuje mnie polska literatura, mangi oraz jazda na rolkach (wolę rower).
To chyba tyle o mnie. Nie jestem specjalnie ciekawa (i dobrze ;-;).

(Co tu jeszcze napisać...)

Zanudzilibyście się moim gadaniem (nie jestem tak ciekawa jak Mad xD), so zapraszam do oglądania rysunków.


Moja pikne flamenco xd Przynajmniej pierwszy raz kartka nie zachowała się jak Morze Bałtyckie.



Pierwszy projekt przedstawia mnie i moje ulubione książki, a drugi Kuratę i Watanukiego z InxBoku SS.
Nie mam jakiś fajnych, nowych projektów, dlatego daję Wam starsze oraz...

,

 Zaczęłam jakiś stary szkic (on jest z Mistrzostw z zeszłego roku ;-;). Pewnie go nie skończę, ale co tam.

Ostatnio narysowałam BB8 z Gwiezdnych Wojen (fani, na miejsca!).

Moją ulubioną techniką są akwarele (chyba widać xD), ale czasem KiN Mondeluz używam też na "sucho".

Kiedyś dostałam zadanie od kolegi, żeby zrobić dziennik z Wodogrzmotów Małych i oczywiście je przyjęłam.
(Ja serio nie umiem opowiadać o sobie i swoich pracach, Nin ;-;)

Z nudów zrobiłam z plasteliny Mephista i Amaimona. Jak byłam młodsza to zawsze lepiłam jedzonko dla lalek :')


Oraz zaczęłam kombinować z grafiką komputerową...

Pewnie niewiele osób wie, ale prowadzę również swoją stronkę na facebook'u.
(Jakby co to instagram, snapchat itd. to nie, Wattpad już bardziej xd)

Mad może i już o tym pisała, ale ja jeszcze doślę screena i też trochę se pogadam.

Myślę, że ChocoBons raczej nie doczeka się odpowiedzi. "Po co ciągle to drążą?", chyba raczej drążyłyśmy, ale powód jest/był prosty - liczyłyśmy na odpowiedź, konkretną, jasną i bez chamstwa czy wymigiwania. Poparło nas dość sporo osób (pozdrowienia dla nich! Wiem, że czytacie!), a tutaj widzimy Karolinę, która post wcześniej zhejtowała post Akacji o kalce. Wyraziła swoje zdanie ostro, ale dzięki sprostowaniom Sarawi nie zrobiła się zbytnia gównoburza...

To chyba na tyle ^^
(Zostałaś nominowana do LBA, Nin :>)



Na koniec speedpaint z Reverse Falls (fanowskie alternatywne uniwersum do Gravity Falls) i żegnam się z Wami! Bay!

11 komentarzy:

  1. O!Cat tutaj :>
    Fajny post,twoje rysunki są super *.*
    ~Choco M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Jestem na posterunku i dzisiaj jako zastępca będę Niną ^^
      Dzięki, starałam się
      ~Cat

      Usuń
  2. Hmm... trochę dziwnie się czyta jak to nie pisze Nina, ale i tak był to super post ^^ A dziennik zacny! Tak samo jak BB8 [ taa...fanka Gwiezdnych Wojen ] ~ Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi się dziwnie to pisało ;-; Cieszę się, że ci się podobał post ^-^
      ~Cat

      Usuń
    2. Mi się każdy post dziwnie pisze ;-; chyba to przez to, że tyle osób to zobaczy...

      Usuń
  3. Miło, że ktoś zastąpił MC^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna frekfencja utrzymana, jej! Jutro już Mad będzie, a ja tak gościnnie tylko ^^
      ~ Cat

      Usuń
  4. Fajne masz rysunki ^^ Grafika też całkiem, całkiem. Co do tej kłótni... To dobrze, że walczycie o swoje, ale z niektórymi osobami jak np. Akacja nie warto się po prostu kłócić, bo to nie ma sensu... ;-;

    ~~ Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ To moja druga w życiu grafika i jeszcze nie ogarniam zabardzo tego xD
      Już kiedyś próbowałam się kłócić z takimi ludźmi i... zawsze był "remis". Cóż poradzę, tak już jest
      ~Cat

      Usuń
  5. YAY ^^ super sobie poradziłaś ^^ [e tam, i tak ani sekundę w Ciebie, Cat, nie wątpiłam xD]

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro tak to Cat teraz publikuje komy czy.....nie ważne , ale....to było super! Uwielbiam te słodkie obrazki na początku! I napisałaś to nawed w stylu Nin :D ~ magic kitty (dla Cat kitty333 z ll)

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję