31 sierpnia 2016

FAV - August 2016

Nadal nie jestem przekonana, ale...skoro tyle osób to chciało, to w końcu jakoś zrobię ;-; i uprzedzam, że jak nie będę się dobrze czuła, pisząc takie posty, to z nich zrezygnuję...a jak się wam nie spodoba, a tak prosiliście, to sorry, ale macie co chcecie, i nie marudzić ;-;

♣ Piosenki ♣
Lily Allen - "Somewhere Only We Know"
Może i za filmem "Mój brat niedźwiedź" [czy jakoś tak], w którym piosenka została użyta, za bardzo nie przepadam, to jednak ten utwór przypadł mi do gustu ^^

Lily Allen - "URL Badman"
Piosenka o hejterach...ogólnie uwielbiam głos Lily, zwłaszcza w tym wydaniu

♣ Postać z kreskówki ♣
Blue Peral [Niebieska Perła] - Steven Universe
Jedna z moich ulubionych kreskówek ^^ postać strasznie mi się podoba, trochę ze względu na jej wygląd. Można ją zobaczyć przy Blue Diamond. [Nie mam jakoś weny na opisywanie jej ;-;]

♣ Profil na social media ♣
Pozdro, Vixiu~
Wybrałam insta, chociaż Vix ma też konto na YT, ll, Watt, Pintereście...

♣ Praca ♣
Chyba można było się tego spodziewać...jestem dumna z rybki, i najbardziej podoba mi się ona bez jakiegoś tła. Ten napis specjalnie, jak dla mnie pasuje idealnie.

ANTY-fav
Jakoś nie jestem do tego przekonana ;-; to była pierwsza próba Mondeluzów, kiedy jeszcze do końca ich nie rozgryzłam...teraz jest chyba lepiej, ale nie wiem 

♣ Komentarz ♣
Pozdro, Nat ^^ jakoś strasznie mi się ten kom spodobał, chyba trochę przez część z koteckiem

ANTY-fav
Wiem, że to nie hejt. Ale, niestety, osoba komentująca po prostu olała cały początek posta, co mnie niesamowicie wkurzyło. 

 ♣Zdjęcie ♣
Kicia w kolorku...jakoś tak słodko i leniwie [no w końcu śpi...] wyszła, że musiałam dodać to zdjęcie.

ANTY-fav
Jakość...[*] 

♣ Post ♣
W tym miesiącu moim zdaniem najciekawszym [czy jakimś tam] postem był Sky&Clouds. Jest w nim pełno zdjęć nieba, więc jeśli ktoś lubi takie widoki, to zapraszam do czytania ^^

ANTY-fav
Jakoś nie podoba mi się post Nowy avatar i skan...dziwnie wyszedł, i to niesformatowane zdjęcie...ech ;-;

♣ STATYSTYKA ♣
Komentarze: ok. 545 [razem z moimi]...LUDU, JAK?! Pewnie źle to policzyłam ;-; ale...jak, tyle...hm, pewnie przez posty codziennie i te hejty ;-; więc, fenks hejterzy ^^
Najpopularniejszy post: Bez tytułu [ok. 200 wyświetleń] 
Wyświetlenia: 8 411 [miesiąc], ok. 250 na dzień [w przybliżeniu]
Najwięcej wyświetleń w dniu: 17 sierpnia, 438 wyświetleń


Poza tym...
...zmieniłam design bloga na najbardziej lubiany przez czytelników, czyli lawendowy.


To chyba na tyle...podobał wam się taki post?
[Podsumowanie ankiet będzie jeszcze w tym tygodniu...]

9 komentarzy:

  1. Supi post, fajnie to czytać w twoim wydaniu.. I kot *^* Bosz, jak ja kocham koty.. Pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. A to zdjęcie z kotkiem... Przecudne... Szkoda że nie mogę mieć kotka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super postełke :>
    I znów zdjęcie Kiciaka *.* Aww....*.* *.*
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo ciekawsze niż ulubieńcy których do tej pory czytałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. No, racja...świetny post [...wiedziałam że taki będzie ^-^]
    Jeju, jaki słodki ten kotek... *.*

    ~~Pozdro od Log*sia~~
    ~~PS: Pozdrów Kicię~~

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny koteł ^-^ ~~ Wgl, ciekawy post

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję