21 sierpnia 2016

Galaxy Fish

Ech, nie umiem nazywać rysunków...;-;
Wczoraj pokazywałam na blogu WIP rysunku ryby ze zdjęcia...tylko że nie jest teraz taka, jaka miała być na początku.

Pierwsze: zdjęcie, z którego przerysowałam rybę, widzieliście wczoraj, ale i tak wrzucam
Mam też kilka [nie za dużo, ale też nie kompletne nic] zdjęć z "procesu tworzenia" [ech, nie lubię o jednym rysunku pisać ;-; przynajmniej mój ma kilka wariantów, ale i tak...]
Chyba pierwszy raz w życiu robiłam łuski...a, jakby ktoś nie czytał poprzedniego posta/zapomniał, rysunek wykonałam kredkami Koh-I-Noor Mondeluz 36, a do galaxy jedynie dołożyłam sobie resztkę białej farby akrylowej.
[zdjęcie, why się nie obracasz...]
W rzeczywistości ryba jest mniej...żółta ;-;


Wpadłam na "pomysł" z galaxy, bo nie chciało mi się robić jej reszty łusek...i stwierdziłam, że z takim wnętrzem [czy czymś] może być ciekawie.
Na tym zdjęciu zepsuło mi płetwy ;-; normalnie przejście z żółtego na niebieskawy jest łagodniejsze...
W programie FireAlpaca [postaram się kiedyś zrobić ten post, ale nie bardzo program ogarniam ;-;] wycięłam rybkę [dokładniej to wymazałam tło, nie umiem wyciąć], żeby zrobić jej w kompie tło. A raczej tła.
Pierwsze tło to...taka masakra ;-; każdą gwiazdkę robiłam [tj. metodą klikania myszką na tło, i czasem zmieniając rozmiar pędzla, polecam] osobno ;-;
Tutaj takie jakby podwodne tło...rysowałam to z pamięci, więc pewnie coś [albo wszystko] jest źle
To chyba zostawię bez komentarza...wycięłam do tego jeszcze galaxy ze środka ryby.

Które tło najbardziej wam się podoba?
Albo...najmniej podoba?

[A, i ll usunęło wszystkim kody html ;-; działa jedynie, z tego co sprawdzałam, tag br, czyli taki enter...yh ;-; powinnam powiedzieć...dlaczego dopiero teraz? Przecież kody już od dłuższego czasu się używa..."zaklucanie funkcjonowania strony", jak to dokładnie, co do słowa admin ujęła, to wg mnie powodowały nie wszystkie kody ;-; ech...ale tak, najlepiej to usunąć, nikomu nic nie powiedzieć, połowie użytkowników zepsuć opisy, no...ale to w stylu ll, było się spodziewać ;-; i tak zaraz dostanę komentarz że "informacja nie doszła", albo coś w ten deseń, albo jakiś inny opiernicz ;-; ech, ciągle mi piszą, że nie mają użytkowników gdzieś, ale jakoś czyny co innego mówią ;-; yh...lepiej się zamknę, bo jeszcze coś mnie się czepią, chociaż i tak dostanę po łapach, to tradycja prawie]

11 komentarzy:

  1. Piękne Ninu. *-*
    ~Zachwycony Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna rybka. Dobrze, że jej zamiast tego galaxy wnętrzności nie narysowałaś. ~Chomik

    OdpowiedzUsuń
  3. WOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOW.Cudowne *.* Nie mogę się napatrzeć *.* Masz wieeelki talent

    ~Beatka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca i bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ryba bardzo ładna, ale szkoda, że takie nie istnieją xD

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo ryba xd ♥MarysART

    OdpowiedzUsuń
  7. Boszszszszszsze *-* Ryba jak żywa *0* (jakie Natienk, rymy zapodaje xDD) Nie no, szacun, ja bym tak nie umiała xd Mi się to pierwsze tło najbardziej podoba :) Nie..no...xDD Ta nazwa programu mnie rozwaliła xDD Taka "na czasie" xD
    ~Nat

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero teraz przeczytałam tego posta xD, a przez cały ten czas byłam przekonana, że ta ryba jest cała 'zrobiona komputerowo'... W stylu 'wytnij', 'wklej', wytnij...I to moje zdziwienie na twarzy gdy zobaczyłam kawałek tej ryby narysowany przez ciebie *-*...
    A tła? Wszystkie wyglądają super...trudno wybrać jedno najładniejsze...

    ~~Pozdro od Log*sia~~

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję