15 sierpnia 2016

Html na ll

Hej ;-;
O przeczytanie tego posta prosiłabym wszystkich, którzy mają jakikolwiek kod html, wrzucony przez siebie na profilu [chodzi o znaczniki, gadżety].
[Ta, miała być druga część wycieczki, ale to jest na razie ważniejsze ;-;]

Wiem, że sama mam html. [to tak jakby coś]
Nie jestem pewna, ale chyba dzięki mnie zaczęła się ta "moda" na html na ll...i strasznie żałuję, że cokolwiek takiego zapoczątkowałam [tak, niektórzy mieli kody wcześniej, ale ja jakimś cudem chyba to spopularyzowałam].
Czemu żałuję?
Widzicie, kod html oraz jego znajomość daje duże możliwości. Można zmienić kolor tekstu, dodać obrazek, spadające serduszka/gwiazdki/ITePe, ruchomy tekst, nawet ankietę, licznik czy coś na kształt prognozy pogody.
Ta. Tylko że nie wolno.
Wiem, zaczną się lamenty, że ja wam nie mogę rozkazywać, że nie mam prawa, że przecież nikt nie ucierpiał...[ech, wiecie co? Ja dostałam specjalny mail, macie go niżej ;-; ludu, jak to głupio brzmi...]
Ale jednak ll zabrania stosowania modyfikacji kodu html...a dlaczego? Oni mają serwer, który się dość często zawiesza [pamiętacie, jak nie wolno było pracy wstawić? To przez to], a taka ilość kodu html mu wcale nie pomaga...


Widzicie, ja powiem szczerze, że mimo moich 'hackerskich' umiejętności, nie umiem zrobić takiego kodu, jak co po niektórzy mają. Ale to do mnie napisali [tak, w maju, wiem].
Nie wiem, wam by było miło, jakby ktoś robił to co wy, ale na większą skalę, ale to wam zwrócono uwagę? Bo mi nie było.

I wchodzę sobie na profil jakiejś dwunastolatki, a ta ma takie kody, że mi się Mozilla zawiesza, i...


Więc NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO jak wrzucanie na profile:
  • spadających shitów [sorry, musiałam]
  • kursorów
  • ankiet
  • pogodynek
  • obrazków ruchomych [GIFów]
  • banerów
  • wszelkiego rodzaju zegarów czy innych liczników czasu
  • czegokolwiek ze strony Profiliki.pl
  • żadnej muzy
  • efektów do kursora
  • filmików z YouTube
  • zdjęć, czy to z neta, czy waszych
Po prosu NIE ma czegoś takiego.
I teraz pewnie niektórzy takie "a co mi zrobią?"...
Wiecie, ja za dużych możliwości nie mam, ale mogę wystosować specjalnego maila do ll, z listą osób, które mają za duży html, mogący psuć działanie serwera. Ale wtedy zajęłaby się wami administracja, a co ja osobiście mogę wam zrobić z profilem? Może to zabrzmi jak groźba, ale wiem dobrze, jak usunąć wam cokolwiek mi się spodoba z profilu, wystarczy tylko, żebym się nauczyła zapisywać ten efekt na stałe *złowieszcza mina*

Nie zabronię wam zrobić sobie małego html'a, czyli np. jak mam ja: linki, pogrubienia, wyśrodkowanie i kolor oraz wielkość tekstu. Bo, może nie wiecie, ale lepiej zachować umiar...

Może się zrozumieliśmy. Ale, znając was, jedynie ja oberwę [jak zawsze zresztą].

Ach, i małe info do wszystkich [a zwłaszcza obserwatorów]: WIEM, że się wam nie wyświetlają posty z chrysi na liście czytelniczej, ale kiedyś to powinno działać już normalnie [nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy]. Więc, jeśli ktoś tylko ma konto google, to na moim profilu udostępniam prawie wszystkie [bo czasem nie chce mi post tam wleźć ;-;] posty, i tam możecie śledzić chrysi lepiej niż na bloggerze.

Macie fajną muzę na koniec. Ech, i tak oberwę ;-;

Mem od Vix ~
Aluzja jest, a wy macie pokazane, od czego mi się crashuje wyszukiwarka ;-;

32 komentarze:

  1. Powiem tak : chce ktoś upadku strony przez serwery z chińczyka? Jak tak to proszę, róbcie sobie ten html, ale warto pamiętać że mam podobne możliwości do Niny oraz 'kontakt' z adminami.
    ~Vixu vixu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ;-; to też się zalicza do powodów, czemu ll się zbliża do śmierci...tylko że wina po stronie osób, które pakują pół kodu jaki istnieje na profil, i nie usuwają ;-;

      Usuń
  2. Ja używam tylko zmiany wielkości napisów i zmiany kolorów... Ta... Ula ostatnio weszła właśnie na tamten profil i takie... wtf, czemu tu serca latają po stronie i kto normalny wstawia ankietę na lilla lou.
    Ty chyba także zapoczątkowałaś modę na ankiety XD.
    ^^
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, i szczerze żałuję ;-;
      Zmiany napisów itp nie powinny stronce szkodzić, gorzej z ankietami, banerami...po co wam to?

      Usuń
  3. Kurcze, teraz już rozumiem czemu mi się zawiesza... Przynajmniej nie muszę niczego usuwać, bo(pozwalam się śmiać) nie wiem jak się html'a używa xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet lepiej...ja kodu html uczyłam się w drugiej gimby, więc...ech

      Usuń
    2. Ja też tego nie ogarniam xD

      Usuń
  4. HTML. 2 klasa. to. było. straszne. do tej pory go nie ogarniam XD ale mogliby na ll wprowadzić na stałe takie cuś że w opisie możesz np. zmienić kolor (chociaż serwer pewnie tego by nie wytrzymał :P)
    Biedna Mad- zawsze jej się obrywa za wszystkich :/
    Nike Loke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale to dziwne jest ;-; przeważnie jak jest jakiś shitstorm na ll to jeśli się włączę to ja najbardziej oberwę...
      Faktycznie, mogliby...albo lepszy serwer skołować '='

      Usuń
    2. Mogliby i byłoby fajnie... ale nasz serwer długo by nie podziałał...
      -Flo

      Usuń
  5. Idę usunąć gwiazdki i kolor na prof ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay ^^ kolor chyba możesz zostawić...ale rób co uważasz

      Usuń
  6. IDE SB usunąć HTML dobrze że mam tylko jeden ;_; ~ Alexa_Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ;-; pisałam, zależy jaki duży jest...

      Usuń
    2. Miałam jakiś mały to spoko~ Alaxa_Art

      Usuń
  7. Mi jeszcze trzy lata zostały do poznania tego kodu w szkole, ale czy ll wytrzyma do tego czasu? Często nie mogę wchodzić na różne profile bo tam latają jakieś serca, obrazki wyskakują i mam mega lagi... Nie dość że szkodliwe to jeszcze wkurzające
    Chisana Uma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz ;-; też nie mogę wejść na kilka profili, bo mi się wyszukiwarka zawiesza i odmawia wczytania strony...ale dla wielu osób to takie "cool", jak im taki shit lata po profilu...
      Ech, jak ktoś ma bloga, to mógłby go w opisie podlinkować i tam zapodawać te kody ;-;

      Usuń
  8. Ja HaTeMeLa nie znam i nie ogarniam. Kiedyś Choco miała ankietę na profilu. I strzałki. Ale ten obrazek na profilu tej dziewczyny... ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ;-; aż mi Firefox się zawiesił, jak tam wlazłam...

      Usuń
  9. Masz zupełną racje.Profile nie których osób dają po oczach,a czasami zdarza się że ktoś nawali za dużo efektów i całość wygląda kiczowato.Strona działa przez to wolno i często się zacina i psuje. ;-;
    PS:Memy od Vix najlepsze. Xdd
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No..."lepiej" wcale nie znaczy "więcej", a niektórzy, mam wrażenie, uważają, że im więcej htmla nawalą [no sorry, ale jak to inaczej określić?], tym są jacyś "lepsi"...a niektórzy znają kody tylko z neta, i np. psują tym swój profil, a potem wielce "POMOCY!!!!", bo one nie widzą co zrobiły...

      Usuń
    2. Vix dziękuje xD
      ~Vixu Vixu

      Usuń
  10. Ja tam tego nie używam i żyję. ~ Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ;-; wiele osób nie używa i jakoś żyje, a inni żyją z małym kodem ;-; no, ale są też takie "informatyczki", które potrafią nawalić kodu, nie umieją go moderować ani naprawić jak coś im się zepsuje...

      Usuń
  11. Mam takie spostrzeżenie: osoby, które czytają chrysi, i mają ten większy html, zwykle komentowały posty jako pierwsze...a teraz, oprócz Alexy i Marii [pozdro, laski], jakoś nikt tego nie skomentował i nie usunął xD
    Lel, focha strzelacie? [ta, podacie pewnie tryliardy powodów, że neta nie miałyście, ja was znam...] O taką rzecz?
    No sorry, ja przekazałam zdanie moje oraz polecenie od administracji ll ;-;

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie strzelam focha,po prostu mnie nie było ;-;
    Hm...Na profku mam foto Stefana,to też się liczy jako HTML? Ja to z zapodaj bierę ;-;
    ~Beatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "[...] zdjęć, czy to z neta, czy waszych" ~ koniec cytatu.
      Szczerze, mam w nosie, skąd to bierzecie, kiedyś serwer padnie przez to ;-;

      Usuń
  13. Ech..Poszłam usunąć efekty z profiliki z profilu ;-; Zostawiam se tylko niebieski kolor...;v;~~ stworek

    OdpowiedzUsuń
  14. A np.Rebecca D. Scarlet?
    Ona może mieć masę hatml'a?

    OdpowiedzUsuń
  15. A chcialam zrobic ankietke na mym profilu. Dobrze ze nie robilam :)
    whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio, się strasznie "głośno" zrobiło od tego całego HTML'a...boszszszsz...ten obrazek z mikserem ;-; mam tera złe skojażenia po obejrzeniu 6-ego odcinka DangnRonpa 3 Zetsubo-hen ;______;
    ~Nat

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję