22 sierpnia 2016

Info +ankieta

Heyo~
Dzisiaj kolejny post informacyjny...oraz trochę o zmianach, nie tylko związanych z blogiem. Mam nadzieję, że ta ankieta was przyciągnie, ale nie sprawi, że wypełnicie ją, nie czytając posta.

Postanowiłam nieco zmienić swoje postępowanie, ale...nie aż tak, jak niektórzy myślą. Co więc zmienię?
Przede wszystkim będę starać się być spokojniejsza. Dokładniej, to nie będę odpowiadać agresywnie, dłużej pomyślę nad odpowiedzią na krytykę. Postaram się też nie kłócić, gdy ktoś sprawi mi kłopot na ll. Nic jednak nie mogę obiecać.
Jeśli ktoś będzie uparcie mnie obrażał na ll czy na blogu, nie będę długo miła.

Teraz blog.
Jak widzicie, zaszła "kolejna" zmiana w designie. Nie chodzi o samo tło i kolorystykę: czcionka w nagłówku została zmieniona, ta w postach też. Litery są mniejsze, co niektórych może chyba przerażać, ale ten zabieg był potrzebny, żeby więcej tekstu można było zmieścić na mniejszym kawałku ekranu [szczerze, gratki jak ktoś łapię tą nawijkę].
Dodałam także niedawno kursor.
Reakcje pozostały bez zmian, nadal możecie ich używać.
Zmodyfikowałam nieco w formularzu komentarzy część o hejtach, i trochę pogadam dzisiaj o "krytyce" i komentarzach.

Komentarze na blogach służą blogerom do poznania opinii czytelników o poruszonym przez nich temacie. Można wypowiadać się anonimowo lub z konta blogger czy google. Co do krytyki, większość [o ile nie całą] otrzymuje się zwykle z anonima. Tłumaczenie jest takie, że "a bo ja nie mam konta, nie wypowiadaj się za mnie". No okej, nie masz konta. Wiele moich czytelników nie ma konta, i używają opcji "anonim", ale się podpisują. Rozumiem, możesz nie chcieć, żebym wiedziała, kim jesteś, zwłaszcza jak świadomie chcesz mnie skrytykować, i ja to rozumiem.
Czy ja kiedyś pisałam, że musisz napisać konkretnie swój nick?
Może tak, jednak obecnie masz wybór: albo używasz nicku z jakiejś strony [w większości przypadków nie mam jak sprawdzić, z jakiej], albo podpisujesz się tak, jak chcesz, żebym się do Ciebie zwracała. Nie wiem, czy to coś da, ale powiem wprost: wymyśl se byle jaki pseudonim i każdy swój kom nim podpisuj.

Czemu mi tak nad podpisami zależy?
Otóż, od pewnego czasu nad tym myślałam, i postanowiłam nie publikować komentarzy, które nie zostały podpisane chociaż nickiem czy jedną literą. Po co?
Ech, jak przytaczam w poście, czy to pozytywny, czy negatywny komentarz, tak jest łatwiej, poza tym to serio denerwuje ;-;

Oczywiście osób, które mają konto blogger/google, i z niego komentują, to nie dotyczy.

Ech, teraz o ankietach:
[jeśli tamtej części nie chciało wam się czytać, to błagam, tą jednak przeczytajcie]
Ankiety wiele osób lubi, to wiem.
Ja też je nawet lubię, mogę dzięki temu poznać szczególnie zdanie osób, które nie lubią komentować. Jednak, dla "krytyków", czy tam "hejterów", ankiety są genialnym miejscem na anonimowy hejt ;-;
Nie macie obowiązku się podpisywać, możecie pisać bzdury, a przynajmniej macie takie wrażenie. Wiem, że to gadka bez sensu, ale proszę, żebyście wszyscy przemyśleli odpowiedzi, bo to jest dla mnie ważne, i duża część tego, co się stanie z chrysi od tego zależy.
Więc jak nie ma odpowiedzi wymaganej, a pytanie Ciebie nie dotyczy, nie odpowiadaj. To bez sensu.
Jeśli jest pytanie o social media, a ty żadnego nie masz, zobacz, czy musisz je wypełniać.
Błagam, czytajcie opisy pytań i wszystko ze zrozumieniem, to pomoże i mi, i wam.




Mam nadzieję, że to coś dało, i wszyscy zrozumieli przekaz.
Jeśli chcecie, to wróćcie do poprzedniego posta, a nawet, jeśli go nie widzieliście, to nalegam obczaić.

9 komentarzy:

  1. EDIT: był mały problem z zaznaczaniem kilku odpowiedzi i ogólnie z ich ilością, ale teraz wszystko powinno być okej

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam
    Kurso już zauważyłam tyle,że nic nie pisałam
    Podpis mi się podoba *.*
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  3. Ankieta wypełniona. ^^ Pytania były fajne :> ~~


    CeReeL ~~

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,to chyba moj pierwszy komentarz yu,a chrysiridie czytam od prawie poaczatku
    Bardzo podoba mi sie tresc Twoich postow
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie elo, witaj, siema, hello...^^
      Cieszę się, że czytasz tak długo...mało ludzi czyta to od początku ;-; są tacy, co myślą że założyłam bloga bardzo niedawno nawet...
      Dziękuję ^^

      Usuń
  5. Wypełniono ^^
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ankieta wypełniona :)

    ~Olgita

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ankieta ♥MarysART♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ankieta wypełniona ;v; ~~ stworek

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję