12 sierpnia 2016

Info

Hm, chyba już był taki tytuł posta...a nieważne ;-;

Okej, to jest post organizacyjny, więc podrzucę wam jakąś fajną [no, w moim mniemaniu] muzę, wy weźcie coś do picia, i...enjoy!
[ech, po co tak gadam ;-;]

Chyba nie będę wam w jakimś porządku tego wszystkiego przedstawiać...

Teraz nikt nam nie odpowiada ;-; nie wiem, szacunek do czytelnika tak się prezentuje?
Ktoś pytał, czemu to drążymy. Powód jest prosty: my z Cat zwróciłyśmy się do Akacji kulturalnie, i otrzymałyśmy to, co otrzymałyśmy, najpierw wymigiwanie się a potem chamstwo. Nie wiem, wam byłoby miło lub do śmiechu po czymś takim?
Tracicie czytelników, i to niestety, z własnej winy. Szczerze, nie wiedziałam, że Akację coś takiego przerośnie, bardziej obstawiałam, że po czyimś hejcie się nie podniesie, no ale...yh.

Ta praca...w ramach challengu FloRainly...
Ych, chyba za późno się zgłosiłam, laski zaklepały najłatwiejsze elementy, więc mi została nieszczęsna skóra [ta, wiem, są jeszcze buty, ale nie chciałam się bawić w takie szczegóły].
I wygląda...ech...
[tak, mam memy na każdą okazję, a Mother Of God to mój ulubiony]

Teraz tak bardziej w temacie posta...wyjeżdżam. I jutro może wpisu nie być ;-; [no, chyba że dam radę na tym czymś zwanym Samsungiem włączyć ten net ;-; i tak, próbowałam według instrukcji, ale po wyłączeniu Wi-Fi wszystko padało ;-; chociaż...ech, nawet jakbym miała net, to bym posta nie napisała, z fona nie dam rady ;-;]
Ale spoko, liczba wpisów się zgadza, a nawet...jest większa niż miała być.
No, chyba że zrobię jakąś wymianę postów czy jak...ech, zobaczy się, co dam radę zrobić.

Jeśli ktoś ciekawy, to to zdjęcie jest tłem chrysi, tak, mojego autorstwa, tak, moja góra za domem ;-; i księżyc w tle, może ktoś go widzi...

Hm, to chyba tyle...
[PS. tradycyjnie ~ jak tam nowy design?]

11 komentarzy:

  1. Design śliczny ^^
    Ta praca... XD
    ~FloRainly

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdięcie super muza ^.^ MarysART

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki, mam czego słuchać przy rozkminianiu kolorów skóry

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie odpowiadała itd. Ponieważ od rana byłam w drodze do babci i dopiero dojechałam. A design fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Desing całkiem spoko, choć wydaje mi się, że maki były bardziej "delikatne", choć, to tylko moje zdanie. Ale i tak jest ładnie ;D ~~ A co do tych spraw z Akacją, to ja będę neutralna ;-; ~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;-;
      Ech...pójdzie się do ogrodu, cyknie jakąś ładną fotkę, i będzie gites [znaczy, ja cyknę fotkę]

      Usuń
  6. Nie wiem czy ktoś to czyta, ale...spoko, jutro wszystko będzie dobrze, jedynie chyba komentarzy nie dam rady opublikować...ech, po co ja to piszę ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląd, to zdjęcie jest piękne ^^ Tak wgl... Halsey *-*
    ~ Cat

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny design. W końcu Niebieski, wszystkie niebieskie są ładne! Co do Akacji, to... nie mam pojęcia co napisać. Pozdro i miłego wyjazdu ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję