19 sierpnia 2016

Kolejne zdjęcia +pytania

Hej~
W dzisiejszym poście zamęczę was zdjęciami różnych rzeczy...ale będzie też część dla was ^^
A, zapomniałabym ~ post z dedykacją i na życzenie +Vixenne

Zdjęć nie jest tak dużo jak ostatnio, i tym razem sama sobie wybierałam filrty itp., oraz nie były robione w ruchu, czyli powinna być widoczna lepsza jakość...ale to już wy ocenicie.
 "Las i krzaki" ~ ech...czyli mój widok z okna ;-;
 Tutaj to samo miejsce, ale bardziej...zielone [?]
A to czarno białe ujęcie miało iść na tło bloga, i w sumie kiedyś pójdzie. Kiedy nie będę miała już siły do tego że to baner niewyraźny, a to kolorów za dużo...albo po prostu kiedyś to dodam
 Na tym ciemnym, nie wiem, mrocznym [?] zdjęciu są dachówki ;-; jak coś
 Księżyc...czy ktoś oprócz mnie tam ma, że widzi księżyc, robi mu zdjęcie, i wychodzi na fotografii beznadziejnie?
 A tutaj ostatnie tło bloga.
Tak Nin, wyleź na dach, to na pewno bezpieczne. A zdjęcie lubię.
 Chmury...jakoś lubię robić im zdjęcia, nie wiem czemu
 Drzewo i chmury...
 Tutaj zaczynają się zdjęcia z kalanchoe [jak ktoś ciekaw, tak się to czyta i pisze po polsku ;-;]...mam więcej, ale zdjęcia zrobiłam tylko dwóm kwiatkom
 Z takim bardziej "cukierkowym" filtrem
 Jak coś, to jest ten sam różowy kwiatek, tylko z filtrem, który zmienił go na czerwonawy...
 Ech, i ten znaczek "Happy Holidays", który ustawiłam jadąc do Krakowa...
 Tak, podpisałam wszystkie zdjęcia. #NinYEAH
 A teraz żółty ^^
Znaczy, teraz wszystkie.
 Ten kolorek [po użyciu któregoś tam filtra] mi się skojarzył ze zdjęciami babeczek, które wam chyba w marcu/kwietniu zapodawałam...
...chyba koniec ;-;

Teraz...pytania/pytanie ode mnie do was:
Chcecie Q&A? [kiedyś pytałam, i mam chyba ciągle tylko pytanko od Bettysia, i wolałabym niebieski papierek ;-; nie wiem co to oznacza tak przy okazji]
Jak tak, to możecie zapodawać pytania w komentarzach, postaram się odpowiedzieć na wszystkie [zwykle było tak mało, że chciałam sobie sama zadać ;-;], i prosiłabym, jeśli widzicie komentarz z pytaniem, które chcecie zadać, to go nie piszcie [po dwa razy chyba nie odpowiem], no chyba że komentarza nie ma, a zdarzyć się może, że np. nie dodałam jeszcze na bloga komentarza z waszym pytaniem...ech, skomplikowane to ;-;
Prościej: widzisz komentarz z twoim pytaniem, zadanym przez kogoś innego? Nie pisz tego pytania, dwa razy nie odpowiem.
Nie widzisz? Pytaj, może jest w moderowanych, może nikt go nie zadał...

To teraz: o czo pytać?
Nie, to nie ma jakiegoś tematu narzuconego przeze mnie czy jak, możecie pytać o coś z blogiem, rysunkami [odpowiedź na pytania typu "zrobisz ulubieńców?", "zrobisz SR?" brzmi NIE, więc jeśli ktoś je zada, dostanie Grumpy Cata, jeśli go znajdę na kompie ;-; zawsze mam znany wam mem z NO., i prosiłabym specjalnie o to nie pytać ;-;], o czym chcecie [tylko nie takie od czapy, że "co się teraz dzieje na drugim końcu świata?", proszę was...].

To chyba na tyle...


19 komentarzy:

  1. Jak sobie mnie wyobrażasz Nin? (lenny face)
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki masz znak zodiaku?
    Kiedy masz urodziny?
    Masz rodzeństwo?
    Chciałabyś mieszkać w Krainie Czarów albo w Śródziemiu?
    ~Chomik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, jesteś okropna! Każdego krytykujesz, obrażasz, a nawet sadzisz się do administratorek LL! Powinni Cię zablokować !!! Zastanów się wogóle nad swoim zachowaniem! Jesteś zrozumiała, egoistyczne, wbita w siebie! Nie jesteś pępkiem świata!!! Twoje posty są tak naprawdę o obgadywaniu innych... Twój blog to jedne wielkie dno!
    PS: Czekam na specjalny post o mnie! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj,czekaj bo i tak się nie doczekasz.Myślę że Nin nie będzie tracić na ciebie czasu ani siły.Nawet nie raczyłaś się podpisać to czysty DEBILIZM i TCHÓRZOSTWO.Nina stara się wytłumaczyć jak widzi te wszystkie te dramy i kłótnie.To wcale nie egoistyczne.
      ~Wściekły Marcel dobrodziej

      Usuń
    2. Nie mam siły ;-;
      Takie pytanko: czemu 80% hejtów, które dostaję w komentarzach, zaczyna się od "jesteś okropna"? Bo ja mam wrażenie, że Ty [po co dałam dużą literę, po co...] mnie nie pierwszy raz "krytykujesz" ;-;

      Usuń
    3. Boszszszsz...może twoim zdaniem Nin każdego krytykuje..a ty? Co teraz robisz, właśnie krytykujesz Nin! Zanim coś napiszesz, to się 5, a może nawet więcej razy, zastanów czy po prostu warto! Czy to ma jakikolwiek sens! Widzisz, nawet się nie podpisałaś! Ok, rozumiem możesz nie mieć konta Google..i pisać pod nickiem "Anonimowy" ale sama Nin, prosiła, żeby się podpisywać, jeśli pisze pisze się pod nickiem "anonimowy"! Może twoim zdaniem posty u Nin, są o obgadywaniu innych..ale na pewno mają większe "poparcie", niż Twój beznadziejny (nie chciałam powiedzieć gorzej -,-) komentarz!! "Twój blog, to wielkie dno?" O nie, nie, nie kochana, to Ty (ta hejterka ;-;) jesteś raczej dnem i to jakie komentarze piszesz! Nie możesz wywiązać się od problemów, to załatw je NIE HEJTOWANIEM innych!
      P.S. w ogóle..czemu ten hejt się tutaj znalazł? ;=; Przecież Nin w tym poście nikogo (twoim zdaniem) nie obrażała, ani nic z tych rzeczy...
      ~Nat

      Usuń
    4. Tak prościej rzecz ujmując, to ty kochany hejterze / hejterko obrażasz mienie drugiej osoby. I krytykujesz Ninę za jej zachowanie. Jesteś człowiekiem porażki, który myśli sobie, że jak napisze parę złych słów to będzie taki 'uuu, to na pewno zniszczy jej życie, o tak...'.
      Takim zachowaniem nie zrobisz sobie sławy.
      A hejtować to możesz swoje przyjaciółki, których na pewno nie masz.

      Usuń
    5. Po ostatnim zdaniu twierdę,że to KOLOROWANKA,mogę się mylić ;-;
      ~Beatka

      Usuń
  4. Masz rodzeństwo ( nie wiem, czy kiedyś odpowiadałaś)?
    Chciałabyś mieć kanał na YT?
    To tyle na razie. ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh...Ja kiedyś robiłam zdjęcie księżyca...W rzeczywistości cudny ,a na zdjęciu.....masakra ;-;

    Ile w całym życiu miałaś /masz blogów?
    Lubisz żelki?
    Zbierałaś kiedyś LPS?
    Ulubione danie na obiad?
    Lubisz się wspinać na drzewa?
    Chciałabyś mieć drugiego kota?

    To chyba tyle...jak coś wymyślę to dopisze

    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kilkanaście razy robiłam księżycowi zdjęcia...i na niektórych nie było nic, na innych jakaś biała kropka...tu w poście dałam zdjęcie na którym cokolwiek przypomina księżyc ;-;

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia kwotków :> Co do tego hejta, to... Nie masz się czym przejmować, i jak to Marcel [ pozdro :> ] ujął, to jest DEBILIZM i TCHÓRZOSTWO bo ta osoba nawet się nie podpisała, ale cóż ... ;-; ~~~

    A jeśli chodzi o pytania...

    Lubisz ryby?
    Umiesz jeździć na rolkach?
    Jadłaś grzyby?

    [tak, wiem, pytania godne podziwu xD ] ~~

    CeReeL ~~

    OdpowiedzUsuń
  7. Yyyy...
    Co sprawia ci największą trudnoś w rysowaniu?
    Lubisz truskawki?
    Jaki jest twój ulubiony kolor(możesz podać kilka;))?
    Gdybyś mogła pojechać do dowolnego miejsca na ziemi gdzie by to było?

    Bardziej kreatywnych pytań nie miałam xD
    ~Zizin

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże czy wy ją hejtujecie tylko po to żeby zrobiła o was posta?! Naprawdę przestańcie to jest głupie. A odnośnie posta to zdjęcia są przepiękne. Pytanka do Q&A : Jakiego programu/aplikacji używasz do obrabiania zdjęć? Czy bardzo interesujesz się fotografią? (Sorki jeżeli już odpowiadałaś na takie pytania :) )

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do hejta - Marcel ma rację...
    Co do księżyca - on nie lubi zdjęć, wydaje się ,że jest bardzo wstydliwy i nie chce się pokazywać na zdjęciach xD
    Co do kwiatków - kalanchoe wyglądają wspaniale [nigdy ich jeszcze nie widziałam...chyba] i nawet nie wyobrażałam sobie, że mogą być takie piękne <3

    Q&A:
    Najdziwniejsze miejsce w jakim byłaś?
    Co Cię nakłoniło do założenia bloga?
    Lubisz chodzić na zakupy?
    Masz jakieś znamię? Jeżeli tak, to jak wygląda?
    Widziałaś kiedyś na własne oczy jakiegoś ducha? Jeśli nie, to chciałabyś zobaczyć?
    Jaki jest twój ulubiony kosmetyk?

    OdpowiedzUsuń
  10. yay, fajne chmurki. *mienkkość >w<*
    a z tym papierkiem to...jest taka legenda o upiorze straszącym w ostatniej kabinie w toalecie. jak ktoś wejdzie do tej kabiny to stwór pyta jaki chce papier, czerwony czy niebieski. Jak wybierze czerwony to tnie ofiarę aż cała zaleje się krwią, a jak niebieski to dusi ją aż zsinieje ^^ [pytanie jeszcze gorsze niż to o nerkach ;-;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam się Ciebie Bettysiu bać ;-;

      Usuń
    2. Jej ktoś TEŻ na tym świecie mówi mienkki lub miętki ;-; :D (oczywiście ja mówię tak tylko, żeby było śmieszniej i fajniej ;-;) Boszszszsz...jak ja się cieszę, że w mojej przyszłej szkole jest mnóstwo kibli, gdzie jest tylko jedna kabina ;_____________;
      Oh jeez ;__; Nie zadałam Ci wcześniej pytań, Nin ;_____; Hmmm...jakie byłby kreatywne pytania, które mogłabym zadać?? ;-; Oh! I've got a few interesting questions, for you Nin, Yeah ;-;
      1. Ile lat miałaś kiedy dowiedziałaś się, że Święty Mikołaj nie istnieje? ;-;
      2. Ulubiony przedmiot w szkole?
      3. Grasz na jakimś instrumencie?
      4. Co lubisz robić, oprócz rysowania i fotografowania?
      To chiba na tyle ^-^ Wiem, że nie były kreatywne -_-
      ~Nat

      Usuń
  11. Taa... oni chyba tylko hejtują Ninę by zrobiła o nich posta -,- To jest dziecinne że tak powiem -,- A co do Q&A:
    1. Co chcesz robić w przyszłości?
    2. Co ci się w sobie podoba, a co uważasz za swoje największe wady?
    3. Jakbyś mogła być zwierzęciem przez jeden dzień to jakim i dlaczego? [ co to za pytanie xd ]
    4. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
    5. Co najbardziej cenisz u innych?
    6. Lubisz trampki? [ xd ]
    7. Uubiona potrawa?
    8. Na jakich stronach lubisz przebywać?
    9. Do której siedzisz przeważnie na kompie?
    10. Lubisz matmę?
    11. Jak byś chciała mieć na imię?
    12. Co byś zrobiła gdybyś wygrała w lotka?
    13. Wrogowie Twoich przyjaciół, to również Twoi wrogowie?
    14. Co cię najbardziej martwi w postępowaniu dzisiejszych ludzi?
    15. Co lubisz robić oprócz rysowania i robienia zdjęć?
    16. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie?
    17. Jakie miejsce na Ziemi chciałabyś odwiedzić?
    18. Mieszkasz na wsi. [ stwierdzenie ] Ja też ^^ [ co to za pytanie? xd ]
    19. Kogo z LL lubisz? [ sory, musiałam zadać to pytanie xd ]
    20. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
    21. Jaki jest twój ulubiony film?
    22. Lubisz rosół i pierogi? [ xd ]
    23. Będziesz oglądać dzisiaj o 20 Opowieści z Narnii?
    24. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
    25. Lubisz filmy/ książki o wampirach i wilkołakach?
    26. Powiesz, o czym teraz myslisz? [ pewnie jakie głupie to są pytania xd ]
    27. Jaki jest twój ulubiony owoc?
    28. Z czego masz sieć?
    29. Śnieżka czy Dekoral? [ xd do ]
    30. Oglądasz Projekt Lady? Bo ja nie [ xd xd ]
    31. Co to znaczy, że mówisz ze rysuję delikatnie? [ nie kumam tego ]

    Z większością pytań pomógł wujek Google. Taa... kreatywna to ja za bardzo nie jestem. Ale masz chociaż na co odpowiadać ;). ~~ Ola ( Ashida )

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję