14 sierpnia 2016

Kraków 2016 [1]

Heyo~
Jak pewnie wiecie, wczoraj wyjechałam na wycieczkę do...Krakowa. Mam oczywiście tonę zdjęć, więc podzieliłam to na dwa posty: dzisiejszy, o Muzeum Żywych Motyli, Wawelu, ogólnie przyjeździe do Krakowa, i jutrzejszy [jutro się przekonacie, o czym].

Dziękuję z całego serca Catty Night, za zajęcie się blogiem pod moją nieobecność [pod koniec posta LBA od niej]. Mam nadzieję, że jej post wam się spodobał ^^

Od razu wszystkich  uprzedzam: NIE mam lustrzanki czy nawet aparatu, wszystkie zdjęcia robione są telefonem z aplikacją do selfie [Retrica, jak ktoś ciekaw], 99% zdjęć pokazanych w poście zrobiłam idąc lub jadąc [no, wyjątek to jakieś zdj moich butów], więc sorry za jakieś rozmazania, i wiem, że jakiejś mega jakości to one nie mają.

Ach, i to rozmycie na połowie zdjęcia...ech, autobus miał zaparowane od zewnątrz [od wewnątrz nie mogłam tego zetrzeć, stąd taki wniosek jak coś] szyby ;-;
[Zrobiłam sobie taki niby challenge/tag/coś w ten deseń, tj. losowałam w apce filtr i efekt do niego, i tak robiłam zdjęcia...i wyszło to, co macie w poście]
To wyszło...miało być tylko z pomarańczowym efektem, ale nacisnął mi się jeszcze przycisk do rozmywania krawędzi i przyciemniania ich...i jest to. Mi tam się nawet podoba ^^
Tutaj prawdopodobnie Wisła...[sorry, nie pamiętam za bardzo ;-;]
Zdjęcie autobusu, takie głębokie ;-; [Dartur czy jakoś tak, jeśli ktoś zainteresowany, polecam, mają Wi-Fi i klimę...tylko że i tak z fona nie można blogować za bardzo ;-; a przynajmniej ja nie mogę]
Rozmazana Filharmonia [jak coś mnie poprawcie, nie podpisałam sobie zdjęć i muszę zgadywać]
Rozmazana Akademia Górniczo-Hutnicza imienia Stanisława Staszica w Krakowie [tak bardziej po ludzku to AGH]
Gołębie. Musiałam dodać.
ŚDM wszędzie...ech, jak to zobaczyłam to zaczęłam się zastanawiać, kto potem posprząta te plakaty i resztę...
Prawdopodobnie zdjęcie z budowy budynku o nazwie High Five
Kolejne ujęcie budowy...
To zdjęcie w tunelu. Wiem, że dość dziwnie wygląda, ale...tam ogólnie było ciemno, a zdjęcie jest u wylotu prawie
Murale...[rozmazane, ale możecie próbować czytać]
I to lokowanie produktu...[ta tablica jest z KFC, tak samo jak menu na ścianach]
 Lubię to zdjęcie. Dziękuję ci, sklerozo, ale nie wiem, co na nim jest.
Starałam się unikać ujęć ludzi...ale nie zawsze się udawało. Na zdjęciu Brama Floriańska albo Barbakan, bo szczerze to mi się mylą.
Z bliska...i jaśniej...ogólnie, to albo było za jasno, i nie wiedziałam co robię, albo za ciemno, i też nie wiedziałam co robię.
Spodobały mi się te posągi...hm, takie zdjęcia z ciemnym dołem [czy czymś] i jasnym niebem są nawet fajne, nie sądzicie?
Kamienna ściana...nie pamiętam czego ;-;
 Kościół Mariacki...byłam w środku, ale był zakaz zdjęć...powiem wam, że mają strasznie śliską posadzkę, więc lepiej nie wchodzić np. w lakierkach [ja martensy miałam, lel]
 Tu takie jaśniejsze ujęcie, możecie się przyjrzeć rzeźbom itp.
Posąg Adama Mickiewicza...i kilku osób pod nim
Ujęcie takiego jakby planu...
Muahahaha, gołębie
Wincyj ptakuf [tak, specjalnie]
Moje własnej roboty [w pewnym stopniu własnej] jeansy +martensy ^^
Teraz zdjęcia z Museum Of Alive Butterflies, czyli Muzeum Żywych Motyli [pomysł na wybranie się tam zaczerpnęłam od Kejtisia]
Motylki ^^ chyba w tym miejscu mi się najbardziej podobało...
Były tam też ptaki ^^ [ale ta papuga ze zdjęcia była jakaś fuczata, uciekała mi jak jej próbowałam zdjęcie zrobić ;-;]

 Na środku sali była taka ozdobna fontanna *^*
 Papugi xD

 Nie wiem, czy to widać, ale koło tych liści jest czerwono-niebieska papuga
 Patyczaki...trochę creepy to zdjęcie wyszło chyba ;-;



 Tutaj jest pająk. Widzicie go, to super, nie,to jeszcze lepiej...

 Można było chyba kupić sobie martwego motyla...
 Tu miały być ptaki. Ale uciekły.


 Zielona papuga była cool xD

 To rozmazane to motyl, jak coś





Plakat ze stadiami rozwojowymi motyli
 W tym świetle grzały się małe ptaki...ale tego nie widać ;-; why fonie


 Taka nastrojowa, ciemna wieża ;-;
 Yay, babeczki
 Ta z czerwonym nazywa się Red Velvet, uwielbiam ją *^*
 Wawel...w środku kiedyś byłam, więc nie mam zdjęć ;-;

 Tabliczki z nazwiskami darczyńców [chyba]

 Lubię to zdjęcie...takie fajne jest



Ta, możecie się pogapić na moje martensy ;-;



To by było na tyle zdjęć...teraz LBA
1. Chciałabyś żyć jak postać z książki/filmu/mangi? Jakiej i czumu czemu? (napisałam czumu ;-; i nie podkreśliło, istnieje takie słowo?!)
Nie wiem...chyba nie ;-;
2. Najbardziej bezsensowne słowo, które znasz?  
Hm...nie wiem ;-; nigdy o tym nie myślałam
3. Gdybyś miała wybrać jeden dziwny sen, a on miałby się spełnić, o czym by był? (musi być taki, który ci się śnił *złowieszczy śmiech*)
Ech ;-; Cat, ty geniuszu zła...żaden ;-; dziwny sen to też unoszenie się w przestrzeni, nie? No to ten ;-;
4. Trzy mniej znane blogi (czyli poniżej 20 obsw), które lubisz i czytasz?
Vixenne, OHAYO! [czemu nie macie liczby obs podanej ;-; muszę strzelać...] i ♥My Art Studio♥, ale takich blogów czytam więcej...ech, nie no, strzelanie blogów mi nie idzie...  
5. Muzyka- Male czy female wykonanie? (a tłumacz se sam B) Ja wiem o co biega, a Ty też możesz posiedzieć i potłumaczyć se)
Ja też wiem o co biega, a przynajmniej mam wrażenie że wiem...ech, żadne. Czemu? Ja zwykle słucham oryginalnej wersji, a bez obrazy, nie trawię Vocaloidów czy czegoś...ech, pewnie źle to ujęłam
6. Boisz się robali albo ptaków?
Nope ;-; tych pierwszych się brzydzę, a ptaki...lubię ptaki...
7. Urodziły Ci się cztery kociaki, jak je nazwiesz?
Zależy od płci, charakteru, wyglądu...
8. Malowałaś kiedyś na ścianie?
Zależy w jakim sensie ;-; malowałam ściany w pokojach, a jak o rysowanie chodzi...pewnie tak, nie wiem
9. Jeździłaś w taczce? (takiej zwykłej, gdzie ziemię się nosi i wgl)
A bo to raz...ech, to było genialne uczucie, tylko szkoda, że częściej ja kogoś woziłam, bo mnie nikt nie chciał wieźć ;-; taki lajf
10. Gdybyś miała wybrać jedną nadnaturalną rasę, której modrzałabyś być przedstawicielem, która by to była? Jakbyś wyglądała?
Nie ogarniam pytania ;-; sorry
11.Co teraz robisz? Na pewno nie tylko piszesz odpowiedzi na te pytania, ja to wiem.
Hm. Odpowiadam na te pytania [lel, ale to wiesz], słucham Sucker for Pain ♥, piszę z Vix i Mafią [pozdro], ładuję fona...i chyba tyle ;-; [a, piosenka mi na Here's To Us przeskoczyła jak coś]

Ok. Koniec, wreszcie koniec posta...

20 komentarzy:

  1. Vix też pozdrawia ^^
    ~Idź się zaloguj w końcu

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay!Nin w Krakowie była :>
    Fajne zdjęcia ^.^
    Eh...Czemu ja nic nie wiem,że istnieje tu coś takiego jak muzeum motyli? ;-;
    ~Beatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się od Kejtisia dowiedziałam, że istnieje takie z żywymi...bo muzea motyli są ;-;

      Usuń
    2. A gdzie jadłaś te babeczki?Coś mi się kojarzą,ale nie wiem skąd ;-;
      ~B

      Usuń
    3. No w Krakowie, tylko...ech, jestem słaba w zapamiętywaniu ;-;

      Usuń
  3. Yay, muzeum motyli! Zabrałabym tam moja papugę i zaprzyjaźniła by się z tą zieloną :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia. ~ Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta druga babeczka przypomina mi sushi. ~Chomik

    OdpowiedzUsuń
  6. Nina, bardzo chciałabym Cię przeprosić za to, że w lipcu skopiowałam od Ciebie ankietę i wgl za tą całą aferę. Wiem, że jestem totalną debilką, idiotką i tak dalej, ale żałuję tego, co zrobiłam. Jeszcze raz bardzo przepraszam.
    ~ Dawna Rattie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przyjmuję przeprosiny ^^ cieszę się, że żałujesz ~ pozdro

      Usuń
    2. Dzięki za pozdro i jeszcze raz przepraszam.

      Usuń
  7. Chomiczku, mnie też x) / niom, zdjęcia fajne / mam dwie obserwatorki, ale ta druga nie wchodzi ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo zdjęć, chociaż porównywalnie do moich z Malborka... Zajęłam wtedy prawie całą(!) pamięć^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze więcej zdj na drugi post...ech, o dziwo moja pamięć jest jeszcze nie zajęta

      Usuń
  9. Ile ja to razy byłam w Krakowie... Odwiedziłam więc i muzeum motyli. I ze 100 razy na Wawelu... ( Ta, do Krakowa mam 30 km ). Fajne zdjęcia + super LBA. A post Catty też był świetny ~`Karuś

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia ^-^ i wgl fajny post :D

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję