17 sierpnia 2016

LBA #11, KOLOROWANKA i Słit Gril

Ech, dużo się dzieje...w tym poście przeczytacie LBA od Olgity, trochę o KOLOROWANCE z ll oraz o konkursie Sweet Girl, oczywiście jeśli chcecie czytać ;-;






1.Czy znasz osobiście kogoś kto jest wegetarianinem?
Pewnie ^^

2.Jaki jest twój ulubiony film/bajka?
Chyba "Alice in Wonderland" w reżyserii Tima Burtona

3.Jeśli jakiś masz, to jaki jest twój ulubiony szkicownik Lilla Lou?
Nie mam ulubionego szkicownika...za to mam ulubione obrysy ^^

4.Czy lubisz czytać książki?
Lubię, nie wszystkie, ale lubię

5.Jaki jest twój ulubiony youtuber?
Hm. Chyba Fuzionek [ta, śmiejcie się]

6.Czy chciałbyś mieć kolorowe włosy? Jeśli tak to jaki kolor?
Miałam kolorowe włosy, dokładniej niebieskie ombre [lubię niebieski ;-;]

7.Czy znasz kogoś kto ma/miał depresję?
Chyba tak ;-; nie wiem, skąd to pytanie, ale...

8.Jakie jest twoje ulubione danie?
Oj, dużo by wymieniać...chyba pizza

9.Czy kiedy byłeś na kolonii to była tam afera bo ktoś rzucał butami?
Nigdy nie byłam na kolonii ;-;

10.Czy kiedy byłeś mały to zbierałeś Pet-Shopy?
Nope

11.Czy masz najlepszego przyjaciela/najlepszą przyjaciółkę? Jeśli tak to jak ma na imię?
 W realu nie ;-; taki lajf...wgl, co wy macie z tymi przyjaźniami? Już chyba druga osoba w LBA o tym pisze...






Tradycyjnie nie nominuję nikogo ;-; jestem leniwa


Teraz...screeny z jakiegoś shitstormu z udziałem KOLOROWANKI, czyli laski, którą możecie kojarzyć jako tą, która napisała mi w odpowiedzi na formułkę dla zaspamiaczy "a ty wogule masz przyjaciół???" czy jakoś tak ;-;


Yh ;-; ja to w pewnym momencie przestałam ogarniać...


Teraz...wyniki Sweet Girl raczej znacie...
No, wszystko spoko, tylko mieli [wiem, nie fair] wybierać głosami i w dodatku jedno miejsce w 14+
 Ech ;-; jakoś nie mam nastroju na rozpisywanie się...


Postanowiłam napisać do ll na fejsie, i...

Jest odpowiedź, jej ^^
[coś wyjątkowo szybko mi się dzisiaj ładują screeny...]
No, ciekawe jedynie, że sprostowanie opublikowali dopiero, jak do nich napisałam ;-;

Zacne zdjęcia chmurzysk wam kiedy indziej zapodam...a teraz:
Jak to pewna osoba określiła [pozdro] "gówno prawda" ;-;


To chyba na tyle...

15 komentarzy:

  1. Jak ja widzę te dramy, to tak chce mi się śmiać, bo jakieś dzieciaczki myślą że są lepsze '='
    ~Ostatni raz z anonima Vix

    OdpowiedzUsuń
  2. LBA było spoko ^^ ~~
    A co do kłótni to... Odpowiedzi ze strony Kolorowanki były żałosne, po prostu ;-;... Nie łaska Kolorowanko pomyśleć, że osoby tak jak Nina np. i inni też mają uczucia? Najpierw chamsko zapraszasz Ninę do "przyjaciół" kiedy ona sobie tego nie życzy i piszesz jakieś głupie pytania... ;-; A później, obrażając ją publicznie, twierdzisz, że "to my jesteśmy zazdrosne". ;-; To było po prostu złośliwe. I tak nic nie osiągnęłaś, więc tak dalej, a będziesz w końcu sławna Kolorowanko. ~~ Dobra, koniec mojego ględzenia o niczym ~~

    Natomiast, jeśli idzie o wyniki, to moim zdaniem bez sensu jest robienie komuś nadziei. Zmiany mogły by nastąpić dopiero w następnym konkursie, a jeśli już [tak jak po części w tym wypadku] osoby powinny być poinformowane o wszelkich "zmianach". No, ale nie były... Ale mam nadzieję, że nie będzie więcej niejasności jeśli chodzi o te sprawy.


    ~~ Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wszystkiego to się zgadzam z Caroline Lou. I dzięki za zrobienie LBA. A poza tym zrobiłaś je jako pierwsza, bardzo ci za to dziękuję :)

      Usuń
  3. wiesz co mam taką sugestię... od pewnego czasu wpadam na twój blog i... zauważyłaś, że hejterzy wrócili dopiero po twojej dyskusji z akacją? nic nie sugeruję, ale... może któś jest tutaj trochę obrażony.... (w sensie "wielka artystka" wiesz o kim mówię) i może... no nie wiem, nic nie sugeruję ( no dobra. może troszkę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam...ech, wszystko się jakoś ze sobą łączy ;-;

      Usuń
  4. Zgadzam się z Caroline Lou... Jak już zmieniacie to napiszcie wyniki będą przesunięte o dwa tygodnie, a przy wynikach napisać, że jednak zostają 14+, ale Catty otrzymuje to wyróżnienie albo ją dać na pierwsze miejsce. A kolorowanka niech sobie da spokój jeśli nie chce być zgłoszona (fajnie by było^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ;-;
      Wiem, łapię, kminię, że wiadomość o zmianie wyników mogła nie dojść, ale i tak dziwne, że dali Cat cokolwiek dopiero jak napisałam ;-;

      Usuń
  5. No wiec ta dziewczyna co opublikowała to zdjecie jak dla mnie rysuje ładnie ale ty sto razy lepiej :>
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę nic sugerować, ale jak dla mnie Kolorowanka i ona to jedna osoba ;-; porównaj style rysowania, jakość zdjęć...
      Oczywiście mogę się mylić...

      Usuń
  6. LBA super Nin.~Co do tego małego szczyla nazywanego potocznie "kolorowanką" nie przejmuj się nią. ♥
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację,że KOLOROWANKA i PLL rysują podobnie tak jak i jakość ich zdjęć jest piorunująco podobna (tak jak pisałaś).
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, nin. Ta...cała kolorowanka jest jakaś...dobra powstrzymam się ;-; I jeszcze jedna użytkowniczka ją popiera..;________________; A widzieliście jakie było jej zdziwienie jak nin, napisała, że zrobi o tej całej "kłutni" posta? xDDD
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com
    ~Nat

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam tą kłótnię z Kolorowanką to dziecko jest żałosne ,,wogule"jezu!!ciekawe czy wie co to słownik.I uczucia 😜 LBA też fajne 👍

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale kolorowanka to już konto usunięte:)Diamond Art

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję