10 sierpnia 2016

LBA #9 +moje gadanie

Hejo~~
Zostałam nominowana do [kolejnego ;-;] LBA przez Chocolate Monster




Pytanka&Odpowiedzi [hm, Q&A raczej nie ;-;]

1.Masz zwierzę?Jak tak to jakie?
Kotkę ^^

2.Wolałbyś żyć 30 lat bogaty czy żyć 100 lat niesamowicie biednym?Dlaczego?
Nie mam pojęcia, nienawidzę takich pytań ;-;

3.Zbierasz coś?Jeśli tak to co?
Nic nie zbieram. Chyba.

4.Lubisz świnki morskie?
Nope. Nie lubię zwierząt za bardzo...

5.Co myślisz o moim blogu?
Nic nie myślę...[chociaż racja, nagłówek mocno przypominał mój stary, dopóki żeś tych motylków nie usunęła... ;-; chyba zmienię chrysi baner...kolejny raz]


6.Wolałbyś skoczyć na bungee czy ze spadochronem?
Chyba ze spadochronem, byłabym dłużej w powietrzu ;-;

7.Jak mniej-więcej wygląda Twój pokój?
A co, włamanko? A serio, to wygląda...ech, jak tu to ująć...nie wiem, lepiej nie wiedzieć, gdzie mieszkam, serio ;-;

8.Mieszkasz w domu czy w bloku?
Domek. Helou, wiśniok jestę

9.Masz konto na Lilla Lou?
Nope, nie mam, a prace dodaje ktoś inny ;-; [nie no, nabijam się, wkurzają mnie pytania do LBA]

10.Lubisz czekoladę?
Zależy jaką.

11.Wymyśl pytanie i na nie odpowiedz
Yh. Lubisz pisać ze wszystkimi?
Nope. Nie piszta do mnie, proszę...

A w rozwinięciu ostatniego pytania...ech. To nie jest tak, że was jakoś, czytelnicy, nie lubię, ale denerwuje mnie czasem fakt, że niektórzy [dawniej też tak miałam ;-;] chyba uznali, że skoro czytają mojego bloga, podobają się im moje prace, i byłam dla nich miła, kilka razy im odpisałam itp., to automatycznie jesteśmy jakieś BeeFeFki i inne takie...
A na to, niestety, trzeba sobie zasłużyć.
Nie jestem w stanie każdemu dogodzić, nie mogę lubić wszystkich i wszystkim odpisywać, ani przyjaźnić się z każdym, kto tego chce.
Pisałam wiele razy, że owszem, jestem dla czytelników miła, a przynajmniej staram się taka być, i odpiszę wam, ale to nie oznacza, że się od razu jakoś zakoleguję z wami...
Więc nie ma żadnego 'Ninełka' czy 'Ninusia', czy jeszcze czegoś innego, jeśli jesteście dla mnie tylko czytelnikami [lud z Mafii może tak gadać, jak coś].
Sorry, jak kogoś to uraziło...

Ech. Chyba tyle...
[nie ma speeda, leniwa jestem ;-;]

9 komentarzy:

  1. Yay odpowiedziałaś ^^
    ~Beatka

    OdpowiedzUsuń
  2. A ty nie jesteś moim pszyjacfelem? ;___; Btw mam konto. B)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfoim jesztem xD [chodziło o natrętne, piszące do mnie co chwila małolaty, uważające że jak blog mi czytają to od razu najki]

      Usuń
    2. Pewnie Ci chodzi o mnie ;-;
      ~Beatka :<

      Usuń
    3. No spoko,tylko nie życzę sobie nazywania mnie ,,małolatem"
      ~B

      Usuń
  3. A to ja już nie wiem... Chodzi o mnie?
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie...ehh ;-; długo by tłumaczyć, o kogo chodzi ;-;

      Usuń
    2. To fajnie ^^
      - Flo

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję