1 sierpnia 2016

LBA #[nie wiem które, jak sprawdzę to wam napiszę chyba]

Hej
Przed chwilą dowiedziałam się o kolejnej nominacji do LBA [szczerze, to mi to sprawia przyjemność, ale nie lubię nikogo nominować], tym razem od +Kejti Lou

Pytania od Kejtisia:


1. Jak byś chciała mieć na imię?
O ludu...nie wiem ;-;

2. Ile według Ciebie trwa dzieciństwo?
[te pytania są z kosmosu...]

3. Jak długo wytrzymałabyś bez ludzi?
To zależy ;-; jeśli bez ludzi w sensie spotkań na żywo, to bardzo długo, a jeśli w sensie że bez jakiegokolwiek kontaktu, to nie wiem ;-;

4. Jakbyś miała (odpukać) jutro umrzeć, byłabyś szczęśliwa i czy żałowałabyś czegoś?
Nie wiem...pewnie żałowałabym że nie spotkałabym żadnego znajomego z neta...

5. Czym jest według Ciebie mądrość?
Skąd ty żeś te pytania wytrzasnęła? [bez obrazy, ale...ja nie lubię odpowiadać na pytania do LBA, gdy ktoś je tak 'mądrze' formułuje...czuję się wtedy dziwnie]

6. Gdybyś mogła mieć tylko jedno: Wiedza czy Inteligencja?
Inteligencja ;-;

7. Lubisz Kejtisia? <3
Pewnie ♥

8. Jak często masz zły humor?
7498348973246354924196783 razy na dzień ;-; serio, radzę mnie nie wkurzać

9. Jesteś typem samotnika, czy raczej osoby towarzyskiej?
Samotnik ;-;

10. Masz ulubiony wiersz? Napisz jaki
Dzięki niesamowitej instytucji państwowej zwanej szkołą oraz moim polonistom [i nie tylko] miałam okazję poznać świat liryki, epiki i dramatu, i z całą pewnością mogę rzec, że nienawidzę poezji ;-;

11. Mickiewicz, czy Słowacki?
Żaden ;-; nie lubię klasyki


Ych...koniec ;-;

[sorry, jest 7.23, wstałam kilka godzin wcześniej, teraz chcę mieć post z głowy, więc nie będzie speeda, za to jest moja praca na Flamenco]


Jestem ogromnie dumna z sukni i wachlarza, ale tło...zrobiłam, bo zrobiłam, poczytajcie regulamin konka, a zwłaszcza to ' Prace całościowe, posiadające tło będą dodatkowo punktowane:)!', a potem '*stwórz stylizację z tłem na dowolnym obrysie Lilla Lou lub na obrysie załączonym do konkursu.' [serio, to jest przeczenie samemu sobie xD]


5 komentarzy:

  1. Super LBA.Chyba jestem Medium ;-;
    Cudowna praca *.*
    wciąga paczały
    ~Beatka

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak-mam szczęście że nie jestem w 14+ bo bym w życiu nie wygrała i w konku na głosy , i na piękność pracy (i tak nic nigdy [no przynajmniej w 2016 roku] nie wygram :C ) ~ kotek (w skrócie kitty333) od teraz się tak podpisuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bjuti ta praca *^* ~~

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pytań to normalnie lałam ze śmiechu. Serio, nawet ja bym nie wymyśliła takich genialnych. A co do pracy jest cudna *-* ~ Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, ci Admini po raz kolejny zaprzeczają samym sobie. Pracę do Luwru od razu wysłać ~Chomiczki.art

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję