3 sierpnia 2016

Nowy avatar i skan

Hm, ten post wyjdzie dziwny ;-;
Nie będzie trucia czy czegoś [chyba], ale pokażę wam mój nowy avek, trochę o nim pogadam itp...[czuję się dziwnie robiąc post tylko dla jednej pracy...]


[sorry jak wam jakoś dziwnie ten skan wyświetli]
To jest już chyba piąty raz jak wam gdzieś pokazuję tą pracę...ale tym razem jest trochę inaczej.

Najpierw mieliście okazję zobaczyć ją w takiej formie, gdy jeszcze nie posiadała tła ani nic [tak trochę łyso wygląda ;-;]
To był skan, tylko...dopiero później odkryłam jak zmieniać rozdzielczość skanu, więc ten jest rozpikselowany ;-;


[nie odwróci się ;-; a to uparte...]
Następnie, po zrobieniu tła [ten księżyc jest dziwny i ogólnie to jest za jasne jak na galaxy w tle...ale pomińmy to, skapłam się po fakcie], dodałam dwa zdjęcia tego [to pierwsze ma bardziej 'nocną' paletkę kolorów, tło jest takie bardziej zielonkawe, a drugie...wygląda normalnie




 Potem, przy którymś tam pokazie prac, widzieliście to dość dokładnie...

A teraz...poprawiłam pracę Polychromosami jeszcze raz, zeskanowałam [ta zabawa parametrami, żeby wyszło znośne...]...i proszę, jest ^^

Chciałam z niej zrobić avatar, ale...ja zbyt obeznana z grafiką nie jestem ;-;

To ma białe tło, bo obcinałam je w FireAlpace na transparentne, ale zapisałam w formacie .jpg a nie .png, więc zrobiło się białe T^T

Ta-dam, obcięłam to jeszcze raz i zrobiłam tym razem transparentne tło ^^ dodałam też taki 'księżyc' [prędzej koło z kropkami], ale...nie widać go za bardzo, bo jest w większości białe, a tło postów u mnie jest białe [nie, nie zmienię go]...kliknijcie na to i wam powinno wyświetlić ten księżyc czy coś ;-;


To chyba tyle...

[nie chcę dawać speeda]

To jest takie mega *^*

Macie taki jakby zwiastun, za nic mi nie chce wleźć teledysk, a piosenka jest boska *^* [chamska reklama, możecie tego u Catty Night posłuchać]

[nin leci zmieniać avki *lenny*]

5 komentarzy:

  1. Ta praca jest olśniewająca,cudna,genialna!Najlepsza Twoja praca :>
    ~Beatka

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysujesz lepiej od Oliwiawery czy Dampirki *.*
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, no avek taki zacny :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z MWerka ;v; ~~ Stworek

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to kółko w kropki wygląda '-' [lecę obczaić firealpaca]

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję