25 sierpnia 2016

Podsumowanie ankiet +jeszcze coś

Okej...od pewnego czasu w ankiecie o blogu [jak i tej o ll] nie ma ruchu, więc zabieram się za przeanalizowanie ich wyników.
Odpowiedzi na obie ankiety nie otrzymałam jakoś mega dużo, więc uprzedzam, jeśli ktoś się spodziewał czytania np. 90 [lel, nawet jakbym tą ankietę na zawsze na blogu pozostawiła, to bym tyle nie zebrała...], to spokojnie, na ankietę blogerską odp jest 25 [24, jedne weszły dwa razy], a tą o ll 14 [tu jest już kompletnie inaczej, z racji że żadne pytanie nie było wymagane].

Pierwszą ankietą, którą omówię [trochę mniej dokładnie] będzie ta o ll. [Jak ktoś ciekaw, wyślę ll link do tego posta, żeby sami mogli ankietę zinterpretować, a daję na początek, żeby nie trzeba było szukać]

Czy chcesz zaproponować zmiany na LL?(13 odpowiedzi)

Zaproponowałabym te zmiany co tu+Równe ułożenie wyników ,bo oczy boolą od takiej mieszaniny ;-;
Szczerze, nie wiem, czy tu chodzi o wyniki na zasadzie ułożenia prac po kliknięciu w "najwyżej ocenione", czy w Konkursy >> Wyniki Konkursów, i tamte...

nagradzana kategoria wiekowa w konkursach 14+
Teraz jest nagradzana. Chyba.

Zgadzam się ze wszystkim, co jest w Twoim poście. Nie będę tego wszystkiego tu wypisywać, bo była by to strata czasu, skoro każdy może go przeczytać.

Zgadzam się.Cieszy mnie, że nie tylko ja chcę nowe obrysy.Szczególnie zwierzęce.Kiedy dadzą pozę do góry nogami?Nietoperze...

Zgadzam się z postem, na ll potrzeba dużo zmian. Wszystko wymieniłaś, i chyba nie mam już nic do dodania.

Zgadzam się ze wszystkim o czym piszesz... :D

Wszystkie zmiany, które ją chciałabym zaproponować zostały wymienione przez ciebie i jak najbardziej się z tym zgadzam

Wg mnie , zamiast kategorii 6-11 powinni zrobić 6-8 i 9-11 Było by sprawiedliwiej dla ludzi z ll w wieku 6 lat...
W sumie, na ll są też osoby poniżej 6 roku życia, więc...

Post jest bardzo prawilny i słuszny, a jeśli chodzi o zmiany nie jestem pewna co do regulaminu, bo jest tam napisane, że nie można wstawiać prac 'naruszających powszechnie uznane obyczaje'. No przepraszam bardzo, ale co to ma do cholery jasnej znaczyć?! Prosiłabym o uściślenie, bo każda społeczność ma własne obyczaje. ~Jin
No...racja, na pewno w różnych krajach są różne obyczaje, ale w poszczególnych częściach kraju czy mniejszościach też, więc pasowałoby to sprecyzować.

Ogólnie w regulaminie, jest dużo nieścisłości. ;-; Pozdro znów ~Jin
Wiem ;-;

Zgadzam się z wami

Z postem się zgadzam, a co do zmian... nie wiem... trochę denerwuje mnie pisanie przez administratorów komentarzy typu "Praca nie jest zrobiona na obrysie LL. Zostawiam do wtorku ;)" A ZOSTAWIAJĄ TO NA ZAWSZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh, I feel your pain...[ech, nie znam angielskiego ;-;] wkurza mnie to niesamowicie. Nie wiem, czemu komentują, skoro praca i tak zostaje, chyba że wiele osób ją zgłosi lub autor postanowi się jej pozbyć...

Tak, oddzielić Lillalou od Lillalou teens
To mógłby być fajny pomysł, tylko...byłoby tak jak wcześniej, osoby w wieku, w którym powinny być jeszcze w ll, a rocznikowo w llt, robiłyby problem ;-; i misz-masz by był znowu...ech, ale idea mi się podoba.


Czy jest jeszcze coś, co możesz/chcesz dodać od siebie?(8 odpowiedzi)

Moim zdaniem stara stronka była okej

Dodatkowo można by jeszcze zająć się forem...

Raczej nie

Nie wiem , jak coś to tą ankietę wypełnie 2 raz. Kitty333

Przeczytałam cały regulamin. B) ~Jin
Lel, ja nie dałam rady ;-; głowa mnie zaczęła od braku sensu niektórych spraw boleć...

WE NO ZRÓB TA PORZĄDEK ZE SKLEPEM ;-; !!!!
No, pisze że sklep nieczynny do 15, mamy 25 ;-;...OMG, a teraz usunęli zakładkę "SKLEP" o.0

na ll dzieje się źle ...

Nie
Ech, niewymagane było ;-; czepiam się, ale ludu...


Ok, co do ankiety o ll to tyle [chociaż chyba w tej o blogu ktoś pisał o PM...
W ankiecie o blogu też wyjaśnię parę rzeczy i drobnych nieścisłości z nim związanych...więc, jeśli ktoś jest ciekawy, to zapraszam do czytania.

 Lel...szczerze...nie spodziewałam się tego. Wow. 

Jeśli blog Ci się podoba, co najbardziej w nim lubisz?(24 odpowiedzi)

Najbardziej lubię posty i desing^^
Najbardziej lubię posty i desing^^
[jak coś, będę tego typu powielone odp scalać w takie coś ;-;]

Ogólnie-Posty

Tło, design, nagłówek, tematy-cały blog jest cudowny ^^

Wszystko!

Tematy, to, że jest zadbany.

Przeważnie tematy, design, tło i nagłówek. ^^

Design i częstotliwość dodawania postów. :)

WSZYSTKO-oprocz koloru
Też go jakoś nie wielbię, ale da się przeżyć

Hmm... autora tego bloga ^^

Design jest taki.. delikatny (ile razy w twoich ankietach użyłam słowa 'delikatny'? ;-;). Nadaje blogowi miły wygląd, dlatego jest to moja ulubiona rzecz na blogu ^^

Tematy, design...tła też

Wszystko: design, posty, nagłówki ~ wszystko jest ładne i ciekawe :)

Lubię w nim design, tematy i to w jaki ciekawy sposób go prowadzisz :)

Tło i desing oraz oczywiście ciekawe posty ^-^

Tematy które poruszasz.

Wszystko =^.^=

Wszystko. Lubię to czym piszesz, Twoje rysunki i ogólnie wygląd bloga

Tło za każdym razem, gdy zmieniasz jest ładne, więc mi się podoba. Design też jest super ^^ W nagłówku nie przeszkadzają mi motylki <3 Posty są ciekawe :3

Najbardziej lubię czytać posty ^^

Najbardziej? Hymmm... Podpis "Written By Mad"...i tło i Design. I nazwa bloga jak dla mnie jest bardzo pomysłowa ^-^ [?]
Bo siedzenie z atlasem motyli i szukanie ładnej nazwy po łacinie jest Nin, jak widzisz, kreatywne

Posty *lenny*

Podoba mi się w zasadzie wszystko! ^-^ A najbardziej nagłówek, napis "Written by Mad" i Twój bezpośredni i baaaardzo ciekawy sposób pisania *^^*

Tematykę bloga


Jeśli blog Ci się nie podoba, czego najbardziej w nim nie lubisz?(5 odpowiedzi)

Nie przepadam za czcionką, która jest na nagłówku, jednak nie przeszkadza ona w czytaniu bloga.
Nie przepadam za czcionką, która jest na nagłówku, jednak nie przeszkadza ona w czytaniu bloga.
No, ja jej też nie czczę czy coś, ale mi się w połączeniu z tłem spodobała.

Nie wiem, czy jest coś czego nie lubię na Twoim blogu. Może jedyną rzeczą jest to, że jeśli piszesz o czymś co ma związek z Lilla Lou, a szczególnie zwracasz się do administracji, robisz to w taki sposób jakbyś oczekiwała, że oni będą mieli czas to przeczytać. Nie żeby nie mieli czasu dla członków Lilla Lou, ale czasami (wiem to też sama po sobie) jest tyle pracy, że jeżeli ktoś nas nie poinformuje o tym, że coś w naszym kierunku piszesz, my tego nie wiemy. :)
Piszę ostatnio maile z linkami do postów o ll do ll, żeby nie było, np. ten o zmianach został dostarczony, otrzymałam nawet odpowiedź [masakra, jak to brzmi...].

Nwm... ten kursor, jakoś do mnie nie przemawia.
Lepszych nie znalazłam ;-; chcesz, to podlinkuj mi na maila jakąś Twoją propozycję, a może go zmienię.

Ogólnie wszystko mi się podoba i nie mam żadnych zastrzeżeń nawet co do tego że czasami reagujesz nieco nerwowo ( Z resztą ja też )

Jeśli chcesz zmian, co byś zmieniła/zmienił?(4 odpowiedzi)

Masz bardzo ciekawe podejście do prowadzenia bloga i dobrze, że jest o różnorodnej tematyce. Może to tylko moje zdanie, może za mało Cię znam, ale czasami niektórych prywatnych rzeczy lepiej nie wyciągać na wierzch. Nie bierz tego do siebie za bardzo, bo wiem, że nie zawsze można dodawać posty tylko o tęczowej tematyce, jak jest radośnie.

Kolor-szczerze nie lubie fioletowego ;-;

Osobiście to nic bym nie zmieniała :)

Dodałabym posty w sęsie "NEW" czyli pokazujesz swoje nowe przybory szkicowniki itd....
Ach, teraz kminie...[jakoś wcześniej czytałam to po kilka razy, i nie ogarniałam, o co biega] chodzi o coś w stylu pokazuję, jakie nowe szkicowniki/przybory kupiłam, nie? W sumie...fajny pomysł. Nie wiem jeszcze, czy stworzę na to jakąś stronę, czy po prostu wrzucę pod koniec posta...ech, i tak wyjdzie że się przechwalam ;-;

Jakie posty najchętniej czytasz? Czemu?(25 odpowiedzi)

Czytam wszystkie posty i wszystkie mi się bardzo podobają ^-^
Czytam wszystkie posty i wszystkie mi się bardzo podobają ^-^

Lubię czytać o tym jak wyrażasz Swoje zdanie,jeśli chodzi o np.hejterów ,LL itp.

Chyba o rysunkach.. Ale te o ważnych sprawach też są interesujące, lecz czasem męczące :(
Wiem ;-; mnie często męczą, a pisząc o nich jest mi jakoś lepiej, zwłaszcza jak znajdą się ludzie, którzy mnie popierają.

Czytam wszystkie, ale najchętniej o ll i rysunkach.

Twoje zdanie, jak pokazuje swoje przybory

Ja tam lubię czytać wszystkie posty... Ale jeśli koniecznie "najchętniej" to chyba te o ll i z rysunkami. Dlaczego? Bo są ciekawe. ~~

Niewiele z Twoich postów czytałam, ale najbardziej lubię te, w których dodajesz mnóstwo zdjęć z opisami.
Staram się...widziałam wiele blogów, gdzie dodawane są zdjęcia, ale rzadko kiedy ktoś je jakoś raczył podpisać, więc postanowiłam, że ja będę komentować przynajmniej połowę zdjęć, jakie dodaję w poście...chyba mi to na razie wychodzi, nie wiem.

Usiluje ratowac LL

Wszystkie, choć jeśli nie mam czasu, a mam dużo postów do przeczytania, najpierw wybieram te o lilla lou, te w których wyrażasz swoje opinie, a dopiero później te ze zdjęciami i rysunkami.

Ja wszystkie z chęcią czytam xD

o LL, Q&A, z rysunkami...

O ll i rysunkach.

Najbardziej lubię posty kiedy wyrażasz swoje zdanie.

wszystkie czytam chętnie bo są ciekawe

O rysunkach

Ja chyba najchętniej, te o tym, jak wyrażasz własne zdanie i jak usiłujesz ratować ll. Bardzo przyjemnie mi się je czyta.

Gdy próbujesz ratować ll xD

Lubię o rysunkach, bo mnie interesują takie rzeczy. O "wyrażam swoje zdanie" itp., bo jestem mało światowy człowiek i czasem muszę ogarnąć co i jak :-:

Hmmm... Trudne pytanie ;-; Może dziwnie to zabrzmi, ale to nie zależy ode mnie... Nie raz przyjemniej czyta mi się posty z rysunkami, a kiedy indziej wolę przeczytać Twoją opinię na różne sprawy dotyczące ll.

Chyba te gdzie wyrażasz swoje zdanie.. Czemu? Chyba dlatego, że jesteś jedyną blogerką jaką znam, która to robi i się z tobą zgadzam :>

...Z przybliżeniami twoich prac i 'relacji' [?] z wycieczek...Ogólnie to lubię posty w których są zdjęcia/obrazy/rysunki , a poza tym też trochę napisane na ich temat.
Też lubię posty ze zdjęciami, i też lubię jak jest o nich coś napisane. [lel, niektórzy zapodają 20 zdjęć jednej rzeczy, i ani słowa do tego...blog to nie fejs czy instagram, wiecie..?]

O problemy na ll

Uwielbiam te, gdzie wyrażasz swoje zdanie na temat różnych dziwnych osób na ll i są tam screeny, yeah ^-^ i jeszcze te gdzie usiłujesz ratować ll ^^

Lubię czytać wszystkie twoje posty
 Lel...100%, chyba to sobie jakoś zapiszę...




Jeśli blog nie odpowiada Ci od strony technicznej, lub zmieniłabyś/zmieniłbyś kilka rzeczy, jakie modyfikacje konkretnie zostałyby przez Ciebie wprowadzone?(1 odpowiedź)

Nic bym nie zmieniała oprócz tego że tam gdzie masz archiwum bloga masz tam trochę małe literki.
Chętnie je powiększę, czcionkę na blogu odrobinę też [nie będzie taka mała, ale też gigantyczna nie, spoko]
Co sądzisz o zdjęciach na chrysi oraz ich jakości?(25 odpowiedzi)

Zacne zdjęcia są ;D Jakość mają dobrą.
Zacne zdjęcia są ;D Jakość mają dobrą.

Są bardzo ładne

Są bardzo ładne, przyciągają myślę czytelników i są w świetnej jakości ;)

Świetna jakość i fajne ujęcia.

Są dobrze zrobione

Zdjęcia są świetne ^^ Jakość jest spoko ~~

Jest wspaniała.

Sa spoko,wkurza mnie czesto znaczek Retrici ;-;
Mnie wkurza fakt, że czasami jakoś mi on znika, i to jest spoko, a często jest i nie chce się wywalić ;-; ale, i tak mam tylko fona, nie mam ani aparatu, ani czegokolwiek innego ;-;

zdjęcia są śliczna, a jakość bardzo dobra ^^

Są bardzo fajnie wykonane, a filtry dodają im uroku.

lubię je. na pewno są lepszej jakości niż te, które robie ja.

Jak dla mnie zdj są dobre.

Sądzę, że są świetne a ich jakość jest bardzo dobra.

bardzo dobra jakość i ładne zdięcia

Mają dobrą jakosć.

Nie mam się do czego przyczepić:)

Są genialne *-*

Są dobre

Zdjęcia bardzo mi się podobają, a jakość mimo nie zawsze powala, jest całkiem dobra.
No, zwłaszcza jak się nudzę jak gdzieś jadę i cykam foty z autostrady, nie? Na kolana nie powala, wiem [to nie hejt czy coś]
Są bjuti, a do jakości nie można się przyczepić ^^

Świetne, jakość też dobra. Zdjęcia są robione pod różnymi kątami [?] i z różnymi filtrami, co mi się bardzo podoba ^-^

jakość jest niesamowita.

Bardzo mi się podobają a ich jakość jest świetna *^^*

Są bardzo dobrej jakości
 Lel, wszyscy przynajmniej czytają...zaskoczyła mnie ta ankieta 



Co sądzisz o ankietach na chrysi?(25 odpowiedzi)

Bardzo lubię ankiety^^ Fajny miałaś pomysł ;3
Bardzo lubię ankiety^^ Fajny miałaś pomysł ;3

Ankiey są łatwe w użyciu,pytania łatwe do zrozumienia

Są dobrym pomysłem, w ten sposób łatwiej się czegoś dowiedzieć od czytelników

Nic bym w nich nie zmieniała, a ankiety lubię w każdym temacie.

Są ciekawe

Pytania są ok, opisy jak najbardziej pomagają. ;D I, tak to chyba dobry pomysł, dzięki temu możesz dowiedzieć się / poznać opinię innych. Lubię wszystkie ankiety, nie mam ulubionych. ;)

Pytania są bardzo szczegółowe i widać, że zależy Ci w nich na opinii ludzi, żebyś wiedziała co masz dalej z nimi robić.

Sa bardzo dobre.Spotkalam sie z wieloma ankietami,ale akurat u Ciebie sa bosskie

Są fajne, nwm...

Ankiety są istotną częścią bloga. Wypełniłam prawie wszystkie, a tematyka jest mi obojętna, ponieważ każda ankieta jest ciekawa.

Nie znam się na ankietach...wydają mi się spoko i tyle.

Lubię wszystkie ankiety i wszystkie pytania [pomijając pytanie ,,Coś od siebie'' ]
Sądząc po poprzednich ankietach nie wszyscy je lubią, więc postanowiłam nie zaznaczać opcji "wymagane", żeby nie było problemów.
Uważam że są dobrze sformułowane a opisy bardzo pomocne. Tylko że są nieco długie ale tego nie można się czepiać.

są ciekawe ,wprowadzenia są świetnym pomysłem te o blogu to jedne z fajniejszych

Są dobrze sformułowane. Opisy są pomocne.Wprowadzenie ankiet było dobrym pomysłem, fajnie się je wypełnia.

Myślę, że to bardzo dobry pomysł, bo można poznać opinię wielu osób:)

Jak to wsklecić w zdanie ;-; ??? Tak xDDD

Tak, są dobrze zrobione i jasne. Najbardziej lubię te o blogu

Tak - Tak - Mimo, żę pojawiały się przez to na dużej ilości blogów, tak - Hm... Lubię wszystkie ankiety ^^

Uwielbiam ankiety ^^ Moim zdaniem wszystko jest idealne :>

Opisy bardzo przydatne. Nieraz czytam pytanie i nie do końca wiem o co chodzi, ale następnie czytam opis, który rozjaśnia mój umysł xD Ankiety były wprost wspaniałym pomysłem ;)
Cieszę się ^^ uznałam, że opisy są przydatne, i nie chciałam jakichś nieścisłości w odpowiedziach, tak jak w niektórych pierwszych ankietach.

Lubie te o ll :) wszystkie są fajne , nic odjąć nic ująć.

Są ok.

Są potrzebne


Czy język, w jakim piszę, odpowiada Ci/jest dla Ciebie zrozumiały?(25 odpowiedzi)

Jest ok^^
Jest ok^^

Odpowiada mi w 100%

Oczywiście, że jest zrozumiały! Nie wyobrażam sobie, jak mogłabyś pisać inaczej ;p

Jak dla mnie nic nie trzeba zmieniać.

Raczej nie

Nope. Dobrze jest, no mi przynajmniej odpowiada

Piszesz bardzo ładnie, moim zdaniem nie musisz nic zmieniać.

Ja nie mieszkam w Polsce i zwykle gadam po angielsku :P A tak ze względow takich jak napisalas to jest ok
Powinien gdzieś być tłumacz [nie wiem, jak go nie ma, to dodam, ale...na pasku bocznym pod archiwum powinien być]

Tak

Po chińsku raczej nie piszesz xD Dla mnie sposób pisania postów jest jak najbardziej zrozumiały, łatwo dociera do czytelników.

Dla mnie jest czytelny.

Nic bym nie zmieniła.

Jest bardzo zrozumiały i przyjemnie się go czyta.

jest zrozumiały :)

Piszesz zrozumiale

Wszystko jest dobrze^^

Git *y*

Jest ok

Piszesz zrozumiale - nie naduzywasz wykrzykników, caps locka i innych cośków. Nic bym nie zmieniła

Lubię sposób w jakim piszesz :v

Jak dla mnie nie ma co zmieniać, mi wszystko odpowiada :D

tak , jest.

Jest dla mnie jak najbardziej zrozumiały! *^^*

Tak, jak najbardziej


Czy masz pytania odnośnie bloga?(4 odpowiedzi)
A w roku szkolnym co ile dni będą się pojawiać posty?
Dobre pytanie...szczerze, na sto pro nie codziennie, trzecia gim, egzamin, bla bla bla...na pewno w tygodniu postaram się około 3 postów wstawić, spokojnie. Więc co dwa-trzy dni pewnie...jeśli coś by się miało zmienić, albo posty by się miały dłuższy czas nie pojawiać, to o wszystkim was poinformuję.
Jakiego użyłaś szablonu bloga? Jak wklejasz ankiety do postów?
O szablonie i reszcie jest w niedawno dodanej stronie "BLOG" [pod banerem], a ankiety...jak jest opcja "wyślij", to trzeba wybrać opcję "<>", i w poście wybrać "HTML", wkleić i nacisnąć enter parę razy, jeśli chcecie coś po tym napisać. Nie umiem tłumaczyć, wiem...
Czemu nie robisz DIY?
Mam wpojone do głowy DIY=kurzołapacz, poza tym ich nie robię, więc...po co pisać o czymś, czego nie robię? Tak bez sensu trochu ;-;

Jak nazywa się szablon, którego użyłaś? '-' I posty pojawiają się codziennie, tak
Zakładka "BLOG" [dodałam nowe strony, jeśli ktoś jest ciekaw], i tak, codziennie [czasem i kilka razy dziennie...]
 
 Yeah, ktoś czyta dokładnie



Dlaczego?(15 odpowiedzi)

Tak,bo któs może się obrazić gdy zobaczy czyja jest ta opinia

Nie, bo trochę bezsensu jest przytaczać każdy komentarz.. Ale z drugiej strony, taki post może, ale nie musi nauczyć czegoś hejtera, bo w sumie on ignoruje twoje odpowiedzi pod komentarzem, a post rozgłaśnia ten temat! No ale jak on jest anonimowy..

Nie rozumiem po prostu, co w tym złego, jeśli sami się zgodzą.

Pomysł podoba mi się, bo to sposób Poznania opinii innych osób.

Tak, moim zdaniem. Jeśli się podpisują [ a osoby, które nie robią nic "złego" itp, z reguły się podpisują, więc... ] masło maślane, ale nie wiedziałam jak to ująć inaczej ;-;

Tak, bo to potwierdza Twoją słuszność w niektórych sprawach, aczkolwiek jeśli jest to anonimowa odpowiedź spodziewaj się ze strony ludzi, że znajdą się osoby, którzy nie będą wierzyć, że są prawdziwe.
I tu jest właśnie ten kłopot: z jednej strony to sprawia, że jest potwierdzenie na to, co gadam, i osoby wypowiadające się są anonimowe, a z drugiej strony są osoby, które przez tą anonimowość mi nie wierzą ;-;
 
Nie kumam o co chodzi xD

Tak, bo można poznać zdanie/opinie/coś innych,

Anonimowość w przytoczonych opiniach jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ komuś może się nie spodobać czyjaś wypowiedź i może mieć przez to problemy

Tak bo możesz w ten sposób bardziej precyzyjnie przekazać co chcieli powiedzieć twoi czytelnicy.

Tak bo jest to ciekawy sposób i... fajnie się to czyta

Tak, bo nie każdy chce wiedzieć, że to jego (i/lub by inny to wiedzieli), a jednak jest potwierdzenie na to co piszesz

Tak, bo możesz pokazać przykłady jak kto wyrażał swoje zdanie (czy ktoś to zrozumiał..?)

To dobry pomysł , bo ja pisze z anonima xd I ogóle anonimom szacun też się nalezy

Tak, uważam, że w ten sposób więcej osób może dowiedzieć się jakie jest zdanie innych :)




Czy jest coś, o czym chcesz na chrysi przeczytać?(7 odpowiedzi)

Na chrysi chciałabym zobaczyć zdjęcie Twojego kota ^^
Zapodam chyba pod koniec posta...ale nie wiem ;-; zależy od sklerozy

Kiedyś były tu opowiadania. Może zrobiłabyś jakieś typu: ,, Moja przygoda w krainie czarów ". Jakby co, to tylko sugestia i nie musisz się jej słuchać.
Może coś sklecę...
Back to school, jak walczyc z kopiarami
Coś o kopiarach było, ale pewnie będzie jeszcze kiedyś...a back to scool...mega mi się nie chce ;-; ale może jeszcze zrobię.

Jak na razie nie mam dla ciebie żadnych sugestii co mogłabyś robić.

chętnie przeczytała bym jakąś sr albo recenzję lub back to school
Nie robię sr, a recenzji nie lubię ;-;

Chcę zabaczyć jak będzie u cb wyglądać DIY.
Nope.

Ulubieńcy Miesiąca, proszę :3
Nie dacie mi żyć, co? Ech ;-; MOŻE zrobię, ale nie wiem ;-; muszę przemyśleć, jakie kategorie dać, jak to ma u mnie wyglądać...[mogę też się rozmyślić i nic nie będzie ;-; więc nie zdziwta się dzieci]

Co sądzisz o obecnym [lawendowym] designie chrysi, oraz o banerze?(25 odpowiedzi)

Najbardziej ze wszystkich desingów lubię lawendowy, ale nie zbyt podoba mi się czcionka na bannerze.
Najbardziej ze wszystkich desingów lubię lawendowy, ale nie zbyt podoba mi się czcionka na bannerze.

Teraz mi się podoba

Jest bardzo ładny 😊 Ten i tamten niebieski podobają mi się najbardziej

Jest bardzo fajny, ale z chmurami był lepszy. Nagłówek śliczny.

Ja go proponowałam kiedyś.Jest ok.

Co sądzę? Jak dla mnie jest ślicznie i wszystko do siebie pasuje. ^^ Baner też jest okey ~~

Lawendowy do tej pory chyba podobał mi się najbardziej. Dobrze jest, jak widać nazwę Twojego bloga. :)
Staram się dobierać takie zdjęcia na tło bloga, żeby nazwę i baner było widać...przy chmurach nie do końca wszystko grało ;-;
 
Baner jest ok,ale jako iz jestem osoba nie nawidzaca fioletu,kolor mi sie nie podoba

Wszystkie twoje designy są cudowne ^^

No co ja mam o tym mówić.. baner idealnie się wpasował.

Jest uroczy, bardzo go lubię.

Design chyba naj ze wszystkich.

Uważam że jest śliczny i chciałabym mieć coś takiego u siebie.
Planuję kiedyś [najprawdopodobniej we wrześniu lub jak zdążę jeszcze w sierpniu] parę rad co do tworzenia designów, oraz czym ja się kierowałam, więc myślę, że Cię to może zaciekawić

co nowszy desing to moim zdaniem lepszy ♥♥

Ładny jest,podoba mi się ten klimat wieczorowy chrysi ^^

bardzo mi się podoba, jeden z najlepszych desingnów (czy jak tam to się pisze).

Pikny *-*

Najlepszy jaki był

Lawendowy podobał mi się najbardziej, więc cieszę się, że do niego wróciłaś ^^

Widać, że bardzo się starałaś z wyglądem i jest bjuti *-*

Mi się podoba. Kolorystyka ładnie dobrana

Jest fajny , ładny delikatny....

Moim zdaniem design bloga jest naprawdę fajny, lecz ja bym tylko na nagłówku dała tło z lawendą (zdjęcie jest so beautiful *-*) a ogólnie na tle bloga, dałabym jakieś lekko fioletowe tło w jakieś białę, nowoczesno-kubistyczne wzorki :)
Próbowałam tak zrobić, ale...nie przemawia to do mnie ;-; jakoś wolę widzieć krawędzie postów itp., chciałam nawet zrobić chrysi białe tło, ale to po prostu nie pasuje ;-;

Jest bardzo ładny

Czy masz jakieś pytania do mnie, nie dotyczące bloga?(5 odpowiedzi)

Tak, jak przeczytałam dzisiaj w Twoim poście o zmianie samej w sobie (napisałaś, że nie będzie wielka, tak jak niektórzy się spodziewają - ja się żadnej nie spodziewałam, dlatego zrobiło to na mnie duże wrażenie), chciałabym też wiedzieć, czy jesteś na mnie bardzo zła, albo czy się obraziłaś i stwierdziłaś, że nie chcesz mieć ze mną nic wspólnego? Napisz mi proszę prywatnie jeśli będziesz mogła. - Maltynka

Jak ty się na youtubie zwiesz? xD
Tak jak na google...polecam skorzystać z linku na pasku bocznym, nie nagrywam i inaczej jest mega trudno wejść

Nie.

Jak Ty to robisz, że jesteś taka fajna xD?
Nie wiem ;-; to ja jestem fajna?

Ech..kiedyś miałam Cię znaj , zostawiłam kompa na ll , na Twoim profilu , poszłam po gume do pokoju , jak wróciłam nie byłaś już w moich znaj , bo złośliwy , ******* I ****** brat , mi Cię do chole*** usunął (cenzura:Jest) jak coś jestem kitty333 , a Ty tego robić nie muszisz , ale chciałabym mieć Cię na chacie. Ja zaproszenia przyjmuję , I otwieram pocztę mimo , że to piekło...Ogólnie pytanie to: zaproszisz do znaj?
Nie dodaję do znaj ;-; sorry, ale trzymam się mocno tej zasady...i nie ma że "nin, nie masz 99 znaj, mogę wejść?", ja po prostu nie chcę nikogo już przyjmować.


Chcesz się przedstawić, kogoś pozdrowić, a może napisać coś, o co nie zapytałam w ankiecie?(17 odpowiedzi)

Pozdrawiam Nin ~gal anonim (nie no,choco)
Elo~

Jeśli chodzi o social media to w pytaniu wyżej, można było wybrać tylko jedną odpowiedź, a szkoda
Pozdro. Chciałam napisać, że jest połowa sierpnia, a nie ma jeszcze PM z lipca!
[Już jest ok, google zamienił mi opcje ;-;] PM lipca nie będzie...jest o tym gdzieś na blogu ll.

CeReeL ~~
Elo

Pozdrawiam Ciebie i kazdego kto to przeczyta :P
Pozdro

Dobry Ni - i każdy wie kim jestem ^^ #MafiaPower
~elo Vixiu
Mogę się przedstawić : Hej z tej strony Olgita :)
Heyo~
pozdrawiam cb ♥MarysART
~pozdro

Pozdrawiam ciebie i choco ^^ ~~ stworek
~cześ

Pozdrawiam ciebie i wszystkich, którzy uważają, że chrysi to jeden z najlepszych blogów^^~Zizin
Lel, szokuje mnie ta ankieta coraz bardziej...pozdro

Pozdro do Cię :*. salaja1
Pozdro Julietto~

Pozdro dla ludków grających w bilard B) ~ Cat
Elo Cat

Standardowo pozdrowienia: pozdrawiam Ninę, Tika i całą mafię... ~ Lusia
Hej Lusiu

Tu Isu~ Chyba piąty raz wypełniam tą ankietę i właśnie się modlę, aby strona nie wczytała mi się od nowa po raz setny, pozdrawiam nin i mafię ;^;
Ale udało się Isku ^^

~~Log*ś pozdrawia Nin i wszystkich, którzy wypełnili tą [...tę?] ankietę ^-^ ~~
Elo

Ja mówiłam , dodaj NEWS , I DIY , ale nie muszisz. ~magic kitty.
Hejka

Pozdrawiam Ciebie ^-^ :P
Pozdro
 Dobra...ankiety nie zamykam, więc jeśli ktoś jeszcze ma ochotę na wypełnienie jej, to proszę:
 


Teraz jeszcze ankieta na inny temat:jeśli ktoś chętny, możecie wypełniać, będzie mi miło.

7 komentarzy:

  1. [Jak coś, formatowanie szwankuje...ale naprawiam ;-;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, bloggerze, wygrałeś, poddaję się, zepsułeś mi swoim formatowaniem post ;-; nie mam siły tego naprawiać i grzebać w htmlu...

      Usuń
  2. Ula chciała pozdrowić... ale Ula poszła zjeść, a potem zapomniała, że nie pozdrowiła ;-;...
    - Flo pozdrawia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś rano wypełniałam... Nie ma mnie w podsumowaniu... Nie dziw się Nin, dla niektórych Chrysi to cud świata! ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  4. Yeah, Nin, lubię te ankiety 'v' ~~ Spoko post ^^

    CRL

    OdpowiedzUsuń
  5. OK post*.* Lecę wypełniać ankietę^^
    ~MagickStyle

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję