11 sierpnia 2016

Podsumowanie ankiety +jeszcze coś

Ech, te tytuły postów są coraz gorsze...
Tak, zamknęłam ankietę. Tak, czytałam wasze hejty. Tak, możliwe że nie będzie już ankiet. Tak, nie jestem idealna i bez wad. Tak, czasami potrafię być chamska. Nie, nie musisz mi o tym przypominać.

Ech.
Nie rozumiem was. Ta, fajnie się nudzić i pohejtować kogoś w necie, w dodatku w ankiecie, bo to sprawia, że jest się takim debeściakiem, jeszcze z anonima to już szacun na poziomie...
Serio mnie to nudzi ;-;

Dlaczego czytasz chrysi?(23 odpowiedzi)

Ponieważ tematy są ciekawe, czasem lubie sobie poczytać o problemach współczesnego świata. Wedłu mnie ten blog jest bardzo dobrze prowadzony, interpunkcja, autorka porusza ciekawe tematy itp. Miło się czyta :)
Miło mi ^^ cieszę się, że interpunkcja itp. jest na dobrym poziomie, wiem, jak jej brak potrafi niesamowicie utrudnić czytanie...


Bo są tu posty interesujące mnie i ciekawe :>

Bo jestem od niej uzależnione.Chrysia lepsza od Maryśki oł jeee!! (to Twój tekst,ale mi się podoba xD)
Ta, czasami mam niezłe teksty xD

Bo nie jest nudna ;^; Zawsze coś się dzieje.

Bo są tu poruszane ważne sprawy, dotyczące naszego społeczeństwa :)
Dziękuję ^^

Bo to najlepszy blog ever!
Nie do końca się zgadzam, no ale...i tak dzięki 


Dziś to mój 1 raz
Witam serdecznie w takim razie

Jest super ;^; jeden z tych najlepszych blogów :P

bo posty są ciekawe i dobrze się je czyta

Bo lubię ^^

Bo lubię i ją i ciebie. Posty są supcio, poruszasz w nich ważne tematy.

Czytam chrysi, bo jej 'autorka' fajnie pisze...porusza tematy, których [chyba] nie znajdziemy na innym blogu...
Znajdziecie, ale...ech, teraz nie twierdzę, że tylko ja mogę o tym pisać, jak coś, ale w większości przypadków, są to niestety kopie moich postów ;-; styl pisania ich chyba ma mnie jakoś naśladować... 

nie wiem. uzależniłam się [?]

Dlatego, że jest oryginalna. Piszesz, to co myślisz. Niczego nie ukrywasz i poruszane są "ważne" / dotyczące ludzi, stron itp. tematy.

Ponieważ uwielbiam to jak piszesz, tematy tu poruszane i... dlatego, że nie znalazłam w internecie lepszego bloga ^^

Bo jest bardzo ciekawie

Kto powiedział,że czytam?
Nikt nic nie mówił. Tutaj się 'pisze', jak coś...

Bo lubię xD

Bo mogę? Ogólnie lubie posty

Bo ma ciekawe posty i nie wiem czy mnie tak do niej ciągnie xD

Bo lubię :3

Żeby pośmiać się z tego jak ogłaszasz się królową świata
Ech, miło mi, że z czegoś się możesz śmiać...[ej, kiedy ja się na kogoś koronowałam bez mojej wiedzy?] 

ciekawie piszesz o różcych sprawach, problemach. piszesz to, co sama czuję,ale boję się mówić, bojąc się wykluczenia z jakiejś grupy internetowej. uczę się od ciebie pewności siebie :)
Miło mi, i trochę dziwnie, bo sama jestem dość nieśmiała...przynajmniej w realu ;-;

Jeśli jesteś tu pierwszy raz, co skłoniło Cię do odwiedzenia akurat tego bloga, i wypełnienia ankiety?(11 odpowiedzi)

Jestem tu od dłuższego czasu

Jestem tu poraz niewiem który(już nie liczę xD)

Nie jestem tu pierwszy raz, jestem tu już 2 miesiące, a ankiety wypełniam, bo lubię i cieszę się, że mogę Ci w czymś pomóc.

Widziałam link w jednej pracy u Ciebie na profilku

Nie jestem pierwszy , ale przyszłam tu kiedyś pierwszy raz , bo pisałaś link w tytule pracy

jestem około 50 raz :)

Jestem pierwszy raz...od wczoraj xD...Lubię wypełniać ankiety MC ^-^...skłoniła mnie ciekawość do nowego posta :D

Nie jestem tu pierwszy raz. ;-;
Hm ;-; to może dość niemiło zabrzmieć, ale...jeśli nie dałam w ankiecie pytania jako 'wymagane', a ono was ewidentnie nie dotyczy, to...nie musicie odpowiadać...[po to nie wymagane jest] 

Hm....Twoje (często chamskie) komy pod pracami w LilaLou.Weszłam na Twoją galerię pooglądałam prace i tak trafiłam na Link ;--; Proste? BARDZO
Hm...[ja zachowam się normalnie, i napiszę wielokropek, a nie jakieś coś na cztery kropki] ja, z tego co wiem, i co wiele osób potwierdzi, wydaję się chamska, ale jeśli mnie trochę bliżej poznasz [np. poczytasz parę postów], to o ile twe ego ma jeszcze znośny rozmiar, zrozumiesz, że każdy mój komentarz, który mógł kogoś urazić, był przemyślany i pozostawiony z jakiegoś powodu [innego nież 'bo tak' czy 'bo jestem chamska'] ;-; Proste? BARDZO

Ja tu jestem codziennie... prawie...

byłam tu kilka razy. do wejścia skłoniła mnie twoja odważna dyskusja z akacją i moschi.
O, czyli jednak coś to dało...mnie ta dyskusja już nieco męczy ;-; [poniżej ankiety więcej o tym będzie]

Chcesz post typu "back to school"? Dlaczego?(24 odpowiedzi)

Nie ogarniam co to XD

Nie wiem co to jest, dlatego nie mam zdania...

Tak,bo...Lubię tego typu posty.Chcę się też dowiedzieć co Nineł bierze do szkoły,żeby od niego odgapić (To był żart ;-;)
Nie żeby coś, ale...ja do trzeciej gimbazy idę ;-; [ech, zawiodę was, nie kupiłam nic nowego oprócz podręczników, w większości używanych, oraz kilku zeszytów...]

Eeee a czo to jest?

Tak, to byłaby miła odmiana, odskocznia od tematów stresujących, wymagających przemyśleń. Z resztą bardzo lubię przeglądać takie posty ;)
Wychodzi na to, że większość osób lubi...więc pewnie zrobię ;-;

Raczej nie. Wolę nie przygnębiać się szkołą w wakacje. Oczywiście mogłabyś pokazać swoje przybory szkolne, co masz w piórniku itp., bo to zawsze jest ciekawe. O, matko, ale się dzisiaj rozpisuję (:.
Hm. Mam dwa piórniki, jeden z przyborami geometrycznymi, drugi z długopisami itp. [Nin, zapamiętaj: kup nowe pióro, zanim się szkoła zacznie]

Dla mnie to obojętne.Jak będzie to fajnie ,jak nie to Twoja sprawa

Tak, bo lubię takie klimaty.

Nawed nie wiem co to ma znaczyć , o czym to będzie. . Ale o jeden post już Cię prosiłam *lenny*
Ta, tylko...ech, nie umiem się do tego zabrać ;-; ja rozumiem, boli to, co ona pisze, ale jakby bardziej hejtowała, to prędzej...ech.

tak bo lubie czytać chrysi :)

Fajnie by było, gdyby taki post był :D

W tym roku wyjątkowo nie ;-;

Jak na razie nwm o co z tym chodzi, więc...Ale możesz zrobić, chociaż się czegoś dowiem... :)

...a co to?

Ech, nie myślałam o tym. Możesz zrobić, jeśli chcesz, jeśli nie, to nie. ;-;

Tak szczerze to nie, bo nudzą mnie posty/filmiki, w których ktoś pokazuje swoje ołówki, zeszyty...

Chcę, ponieważ bardzo lubię tą serię. A poza tym uważam, że to fajnie pokazać swój plecak czy piórnik.
Ni mom plecaka. Mam torbę. Z kotem. W okularach galaxy.

Nie!Seria ta mi niesamowicie obrzydła *rzygu,rzygu*
*grzeje po coś na wymiociny*

Taak ^^ uwielbiam patrzeć, gdy ktoś pokazuje z czym wróci do szkoły...

taaak. Jestem ciekawa co kupiłaś i wgl lubie takie posty
Nie kupiłam za wiele...[pewnie wyjdzie, że tylko książki, pół zeszytów z tamtych lat wezmę, a drugie pół wygrzebię gdzieś w domu]

Mi tam obojętnie ale i tak przeczytam xD

Chcę... nie wiem... XD

Nie,w Twoim wykonaniu będzie beznadziejny
Nieźle, nigdy czegoś takiego nie robiłam, to skąd wiesz? Może mnie oświeć?

ym... chyba tak, chętnie poczytam


Na czym polega "back to school"?(20 odpowiedzi)

Jak powyżej: ,,Nie ogranim co to"
Ech. Ja serio nie chcę się czepiać, ale...ludu, ja nie po to oznaczam pytanie jako niewymagane [no, czyli nie oznaczam jako wymagane ;-;], żeby mi połowa [czy więcej] pisała, że nie wie...w takich chwilach zastanawiam się, czy niektórzy czytają te pytania [lub patrzą na oznaczenia], czy po prostu chcecie na jak najwięcej pytań odpowiedzieć..?

Niewiem ;-;

Back to school to jest np.Pokazanie swoich rzeczy do szkoły (zeszyty,plecak,piórnik,kredki a nawet i nożyczki xD) i napisanie skąd są. Back to school to też DIY do szkoły i praktyczne porady ,tipy itp.
Nie robię DIY ;-; mam wpojone do głowy że większość z tego to tzw. 'zbieracze kurzu' na szafkach...wiem, są praktyczne DIY, ale ja po prostu ich nie lubię ;-;

Jam sama nie wiem na czym to polega :')

Opisuje się (chyba) swoje przybory do szkoły, pokazuje się je.. I opisuje plan na nowy rok szkolny według siebie (?)

Nie wiem, ale będę udawać, że wiem.

Back to school=powrót do szkoły=porady,rzeczy do szkoły,Diy . Szczegółowo:Back to school to seria .Może to być też 1 post.Najpopularniejsze posty z Back to school:Diy,porady,Co jest w moim piórniku/plecaku,organizacja mojego biurka i moje przedmioty do szkoły
Organizacja...biurka...*rzuca okiem w stronę wspomnianego mebla* może jednak to pominę...

Pokazujesz swoje przybory szkolne, ewentualnie robisz jakieś szkolne diy itp.

Ja nie wiem , pisałam w pytaniu chcesz post back to school?

pokazujesz przedmioty które kupiłaś sobie do szkoły np zeszyty długopisy itd. itp.chyba...

Tematów o Back to school może być wiele. Może to być zarówno haul, jak i opowiadanie o pójściu do nowej szkoły, powrotu na kolejne lata, albo DIY rzeczy szkolnych.. Jednak ja najczęściej spotykam się z pojęciem back to school jako haulu z kupionych zeszytów, przyborów ^^

Nie wiem...trochu nie kumata na ten temat jestem....

Nie wiem, nie orientuję się w tym temacie. ;-;

Polega na tym, że się pokazuje co kupiłaś lub już masz do szkoły, czyli np. ołówki, długopisy, zeszyty. Mówisz jakiej to firmy i czy się sprawdza.

Na pokazaniu swoich szkolnych rzeczy, np. co masz w swoim plecaku? Co masz w swoim piórniku? I wgl co kupiłaś sobie do szkoły w tym roku.

Nie wiem

Piszesz, co kupiłaś sb do szkoły ;3

hmmmm... Pokazujesz co kupiłaś sobie do szkoły? Chyba coś w tym stylu

Niewiem xD

back to school to coś takiego, że prezentujesz swoje nowe przybory ( zeszyty, ołówki, długopisy) i trochę o nich mówisz/piszesz. mam nadzieję, że pomogłam :)

Co sądzisz o obecnym designie chrysi?(24 odpowiedzi)

Przejrzysty, spokojni i kolory dobrze dobrane

Lawendowy mi się bardziej podobał, jednak ten nie jest zły... To nie jest hejt czy coś ;-;
Wiem [jeszcze w miarę odróżniam hejty od normalnych wypowiedzi] 

mi się bardzo podoba,odświerzył chryśkę
Ech, nie żeby coś, ale...yh. 'CHRYSIRIDIA RIPHERIA' skracam do 'CHRYSIRIDIA', a potem do 'CHRYSI', i ja jakoś nigdy nie pisałam 'chrisi' czy 'chrysia', czegoś takiego nie było, nie ma i nie będzie ;-;

Fajny, ale fioletowy design bardziej mi się podobał.

Jest ładny, ale poprzedni, lawendowy, bardziej pasował do twojej osobowości i był taki spokojny -u- No chyba, że chciałaś nawiązać do tematu konkursu Flamenco-czerwień!
Lel, szczerze...chciałam sprawdzić, czy dam radę zrobić blog w ciepłym kolorze [bo, patrząc na moje wcześniejsze designy/inne blogi, jednak kolorystyka jest zwykle zimna], i mi się spodobał [pewnie i tak go zmienię ;-;]

Śliczny.

Spoko jest

jest ok

Wg mnie ten fioletowy był lepszy. Ten też jest spoko.

jest najlepszy jak dotąd

Jest ślicny *^*

Mi tam każdy desing się podoba :)

Przez parę dni prawie wgl nie korzystałam z neta...[ na chrysi też nie byłam ;-; ]... wczoraj wchodzę na twojego bloga i takie "WoW"....Kolory fajne, słodko, i cieplej jakoś, miło się patrzy...przynajmniej moim zdaniem.

jest spoko, zaczynam się przyzwyczajać

Co do desingu, to moim zdaniem jest całkiem ładnie. ;D

Tak, bardzo mi się podoba:)

Baaaardzo mi się podoba. Niech tak zostanie *-*
Nie zostanie ;-; [lubię zmieniać designy, co poradzę...]

Nie pasuję .Nazwa ,,chrysia" wydaje się być spokojna,ale i chłodna.Ten kolor na pewno nie pasuje do tego bloga,choć nie wiem jakie były inne,może nawet ten jest lepszy,a inne bły badziewne?Ja bym zaproponowała niebieski lub fioletowy ,choć wybór należy do Ciebie
Ech. Wiec po 1. nie ma, nie było i nie będzie czegoś takiego jak 'chrysia' [nie kojarzyć mi tego z Krystyną, ech, i tak będziecie to pewnie robić...], 2. dobrze o tym wiem, miała być chłodna, i wszystkie poprzednie designy były chłodne, 3. nie jest lepszy, ale parę osób prosiło o czerwony i różowy [nie zrobiłabym chrysi różowego designu ;-; nie lubię tego koloru], 4. niebieski był, fioletowy także [pewnie po tym poście polecę zrobić kolejny niebieski...ale z jakimś moim zdjęciem w tle, jeśli mi się uda]

Śliczny ^^

Jest super!

Jest śliczny mi się mega podoba ^^

Maki są cudowne :3

Nagłówek obrzydliwy ;-;
...ale ten co teraz jest czy ten co był? Bo jakby nie kminie ;-;

nagłówek trochę mi się nie podoba, jest nieprzejrzysty. poza tym ok.
Ech, zrobię nowy albo dam stary...[ta czcionka z tytułem bloga na starym banerze *^*]

Czy chcesz zaproponować jakieś techniczne zmiany na chrysi?(14 odpowiedzi)

Nie

Raczej nie...

Mi tam pasuje wszystko :>

Wiesz... Nie. Wszystko co uważam za potrzebne właśnie się tu znajduje.

Jest dobrze, tak jak jest ;))

chyba nie

Nie , ale możesz zrobić raz na miesiąc "ulubieńcy miesiąca" czyli co w tym miesiącu najbardziej przypadło do gustu. Np ulub. Piosenka , przybur (czy coś takiego) itp....
Pisałam przy okazji posta, w którym się znajdowała ankieta o tym, że nie mam zamiaru ;-; nie wiem, albo nie czytasz, albo nie przeżyjesz bez tej serii...[ludu, mnie takie serie ani nie bawią, ani nie cieszą, nudne są...]

dla mnie jest dobrze jak jest :)

Raczej nie...wszystko co jest niezbędne to jest [chyba] :) a czcionki i reszta jest super...jak dla mnie nie ma co zmieniać ;)

Chyba nie...

Hm.....Usunęłabym stronkę ,,more" i to wszystko z tamtąd dała do ,,o mnie" i usunęłabym też zakładkę ankiety,bo teraz tam żadnej nie ma a tu za to jest
Hm. Może i to przeniosę do 'O mnie', ale 'Ankiety'...ktoś kiedyś stwierdził, że 'zaśmiecają' posty, więc zrobiłam tą stronkę, jednak mało osób z niej korzystało, więc teraz tutaj jest ankieta...

Nie wszystko jest to czego potrzeba ^^

Zmień czcionkę dat


Musiałam.

ym... chyba nie, może blogi, które polecasz.
Może...może post o tym kiedyś zrobię...


Coś od Ciebie?(24 odpowiedzi)


Nina, powodzenia i pisz dalej ciekawy blog ;)

Pozdro, HermnDraw ^^
Pozdro~~

Pozdrawiam Nin,Vix oraz Powietrza.Zastrzeżeń brak.Może zrobię reklame mojego bloga : http://studioartystycznechoculiny.blogspot.com/ ~Beatka
A nin link z tego zrobi xD pozdro~~

Za nie długo koniec przerwy letniej... Znaczy wakacji xD Ale jam się cieszę ^^ Przynajmniej nie muszę się martwić o oceny :P Tylko o to żeby nauczyć się holenderskiego ;^;
Ucz się ucz *grozi palcem*

Pozdrawiam cię gorąco i.. Nie denerwuj się tymi hejterami! Jak to mówią.. Kozak w necie pi... Ekhem.. Lama w świecie :)
Łatwo pisać...ech, żeby to było jakoś uzasadnione, a nie po prostu żeby sobie pohejtować...
Pozdro dla wszystkich.

Nie

nie

Pozdrawiam Mad , Stworka I Loganę! Ps. Mam takie Q&A: Jaki dzień Twoich wakacji był najciekawszy? Ulubiona figura geometryczna? Ulunione zwierzę? (Ogólnie) lubisz koty? Koty czy psy? Cola czy Sprite? Arbuz czy japko? (Japko XD) Do jakiej klasy będziesz chodzić 1 września? ~magic kitty
Pozdro ^^ hm...jeszcze mam wakacje, więc na razie nie odpowiem [pewnie potem zapomnę o pytaniu ;-;], nigdy o tym nie myślałam,chociaż...chyba czworościan foremny, nie lubię zwierząt ;-; lubię, kotki ^^, Sprite, nie piję coli, pepsi, coca coli czy czegoś takiego, arbuz, 3 gim [bo ja taka stara, lel]


♥Marys ART♥ Pozdrawiam cb Mad
Pozdro~~
Każdy wie kim jestem chyba xD pozdrawiam Mafiozę i lud na chrysi ^^ NIECH MEMY BĘDĄ Z WAMI *'*
[vixu vixu vixu] Pozdro~~

Wysłałam do ciebie wiadomość na czacie na ll, zanim przeczytałam zdanie pod spodem ;-; Wybacz.. i pozdro
Nie kminie ;-; czat...pisałam kiedyś, na czacie możecie mi pisać, to mi nic nie spami

...Jesztem Log*ś... [tak, wróciłam xD]...pozdrawiam wszystkich czytelników chrysi ^-^
Pozdro Log*ś

cześ nin. cześ isu. bettyś pozdrawia. 
Cześ Bettyś. Nin pozdrawia.

Pozdro dla Ciebie xD ~~
Pozdro~~

Pozdrawiam, tak po prostu^^~Zizin
~Pozdro~~

Pozdrawiam Ciebie i tych, którzy wykonują ankietę, bądź ją już wykonali :D ;*
Pozdro~~
Marzena pozdrawia Mad Kalanchoe (dobrze napisałam?) i życzy jej sukcesów na Lila Lou
[nick masz pod banerem bloga, po lewo, nad tym MP coś tam] pozdro~~

Pozdrawiam Ciebie, Natiku, Loganę - ogólnie wszystkich ^^ ~Lusia
Pozdro~~

Właśnie... wymagane, DLACZEGO?
Bo chciałam, żebyście pytali 'DLACZEGO'

Ja nie mam żadnych więc i pozdrawiem ciebie i czytelników bloga ^^ ~misia msp
~Pozdro

Pozdrawiam ludzkość!
Oh yeah
.
A czo to? Ziarenko maku? Piłeczka? Piksele? Nie no, Kropka Nienawiści, wiem
 
bardzo lubię twój blog, chociaż jestem tu dopiero od niedawna. ciekawie piszesz. ~ dariavaria.blogspot.com pozdrowionka!
Kolejny link, yeah, pozdro~~ 



Teraz...
 Ech. Tylko ja już po prostu nie ogarniam?
Przecież jedyne, co zrobiłyśmy z Cat, to napisałyśmy Akacji parę rad. I tyle. Nic jej nie pisałyśmy pod pracami, ona nam nic nie pisała [przynajmniej moich prac nie raczyła skomentować, zresztą sprawdzę, ech, nie pokazuje mi chyba wszystkich komentarzy, ale u mnie nic nie komentowała najpewniej ;-; mam za mało fejmu, lel xD ech, nie chcę fejmu], więc...nie wiem. 
Po znanej wam raczej dyskusji,  dziewczyny włączyły moderowanie komentarzy. 
Wiem.
WIEM.
WIEM, TO NIE OZNACZA OD RAZU, ŻE MAJĄ NAS DOŚĆ.
Ych. Tylko ciekawe, że po hejtach [bo, co jak co, ale ja i Cat Akacji nie hejtowałyśmy], które Akacja otrzymała wcześniej, jakoś nie używała tej opcji. Tylko teraz je wzięło. Nie wiem, przypomniałyście sobie, że coś takiego jak moderowanie istnieje? 
Ech...
Ciekawi mnie, co jest tym, co Akację tak uraziło...bo, niestety, idąc jej rozumowaniem, po co ja mam publikować odpowiedzi do ankiety? Jeszcze jak nie mam pytań, do których potrzebna mi statystyka, to mogłabym zwyczajnie wyciąć sobie te odpowiedzi, które jakoś mi się nie podobają, albo zastąpić je czymś. Tak samo hejty w komentarzach. Ja, skoro mam moderowanie, mogłabym, jak niektórzy robią, usuwać komentarze z hejtami, czy nawet te, gdzie zdanie jest uargumentowane, i udawać potem, że 'ja nie dostałam takiego komentarza, musiałaś się pomylić i go nie wysłać'. Tylko po co?
Hm. Jednak droga Akacja, jak się zaraz przekonacie, nadal pisze wulgarnie i chamsko, jak to Moshi ujęła. 
Yh.
Szkoda, że Akacja pokazała się mi i Cat z tej strony, że nie bardzo wierzę w to, co Moshi, która niestety, nadal robi 'zasłonę dymną' Akacji, napisała ;-;
Przecież jak sprawdzić, czy serio wszystkie komy się pojawiają? Nie wiem, przecież nie możemy nikogo zmusić, żeby, jak ja i Cat, robił screeny każdego komentarza, który napisze.


O, jest i Akacja...
Hm. Ale...my tylko napisałyśmy parę rad, nic nie obrażałyśmy, i co chwila przepraszałyśmy, żeby nikogo nie urazić...
Naprawdę, jest nam niezmiernie miło, że zrobiłaś z kulturalnej dyskusji pokaz chamstwa i 'myślenia' z Twojej strony. Nie wiem, czemu nie widzisz żadnego innego wyjścia oprócz kłótni.
Katherine De Vista, pozdro i brawa dla Ciebie.

Wiesz, Akacjo, pewnie tego nie przeczytasz, ego Ci na to nie pozwoli, ale między innymi dzięki Tobie, wsadzę sobie to twoje ''Życzę miłych wAkacji ;)" tam, gdzie splot słoneczny nie dochodzi.

18 komentarzy:

  1. Oh,je!Dziś znowu naćpałam się chrysią!
    ~Beatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *facepalm* [pisz nin, że nie istnieje 'chrysia', pisz]

      Usuń
    2. {Nic z tego nie kumam ;-;]

      Usuń
    3. Ech...
      To się nie odmienia. Nie ma czegoś takiego jak 'chrysia', 'chryśka', 'chrisi', nie było i nie będzie. Pisze się chrysi we wszystkich formach i przypadkach. Odmienia się wtedy, gdy piszemy chrysiridia. Ech, i tak nie zrozumiecie...

      Usuń
    4. Aha...sorry,ja taka nie kumata ;-;
      ~B

      Usuń
  2. Teraz design bosski *.*
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ [i ta moja góra za domem za zdjęciu xD]

      Usuń
    2. Ja tyż chce mieszkać na wsi ;-;
      MWerka

      Usuń
  3. Genialny ten niebieski desing cudoooo!!!!! MarysART

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ^^
      Kocham niebieski, więc najprzyjemniej mi zrobić w tym kolorze bloga ^^

      Usuń
  4. Następnym razem wstawisz do tego "NO" Grumpy Cata? ~Chomik

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu...ten chłop z obrazka z ankiety z napisem NO. XDDDDD
    ~Magic kitty

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej tracę wiarę w ludzkość...
    (Osoby inteligentne zrozumieją o co mi chodzi)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny design. Wszystko super. Tylko Akacja zaczyna mnie wkurzać... :-| ~`Karuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Mnie wyprowadza z równowagi od dłuższego czasu, ale po tej "akcji" już mam jej dość ;-;

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję