20 sierpnia 2016

Q&A ~ pytania&odpowiedzi

Hej ^^
W poprzednim poście prosiłam o pytanka do kju end ej [lubię fonetyczną pisownię tego ;-;], i akurat uzbierało się ich więcej niż myślałam...co mnie cieszy.
Oczywiście nadal możecie pod tamtym postem zadawać pytanka, ale raczej będę wam odpowiadać w komentarzach [od biedy strona "Pytanka"]

Pytania od Marcela Dobrodzieja [pozdro]:
Jak sobie mnie wyobrażasz Nin? (lenny face)
Oj, Marcelu...wiem jak wyglądasz ;-; choć jak dla mnie trzymasz pod łóżkiem złote bronie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pytania od Chomiczki.Art [pozdro]:
Jaki masz znak zodiaku?
Fajne pytanie...rak. Stąd przez pewien czas na pasku bocznym bloku był Karkat [pozdro dla kumatych]
Kiedy masz urodziny?
Nie wtedy, kiedy bym chciała...wolałabym mieć w zimie, a mam w lecie [no, w końcu rak] ;-;
Masz rodzeństwo?
Mam, brata ;-;
Chciałabyś mieszkać w Krainie Czarów albo w Śródziemiu?
W Krainie Czarów *^* zabierzcie mnie tam...

Pytania od Karusia [pozdro]:
Chciałabyś mieć kanał na YT?
Mam kanał, nawet pod tym znaczkiem MP macie social media i link do tego kanału. I mam dwa suby...ale nie nagrywam, jakoś nie chcę ;-; a kanał mam na zasadzie konto google = wszystkie usługi google [poczta, blog, youtube...]

Pytania od Chocolate Monster [pozdro]:
Ile w całym życiu miałaś /masz blogów?
Dobre pytanie...*liczy coś w głowie* wychodzi około sześciu...w tym dwa współtworzone, a licząc wszystkie blogi, do których miałam dostęp, żeby np. zrobić wymianę postów czy design, to wychodzi około 9-10. Nie wiem, dużo, mało?
Lubisz żelki?
Lubię. Nie wszystkie rodzaje, ale lubię.
Zbierałaś kiedyś LPS?
Nope. Mam może gdzieś w domu dwa, co kiedyś dostałam, ale mnie to jakoś specjalnie nie pasjonowało.
Ulubione danie na obiad?
OMG, jedzenie...ech, chyba placki ziemniaczane, pierogi ruskie, domowa pizza...nie umiem jednego wybrać ;-;
Lubisz się wspinać na drzewa?
Dawniej to uwielbiałam, chociaż w okolicy nie mam takiego drzewa, na które się da jakoś wysoko wyjść...ale wieszać się na gałęziach lubię.
Chciałabyś mieć drugiego kota?
Na razie nie...jeden już jest małym diabłem, boję się co by we dwa zrobiły...

Pytania od Caroline Lou [pozdro]:
Lubisz ryby?
Zależy...jak do jedzenia, to nie wszystkie, a jak do patrzenia się na nie to też nie wszystkie...a do rysowania...zaczęłam rysować rybę, zapodam wam pod koniec posta.
Umiesz jeździć na rolkach?
Nope, niestety...próbowałam się kiedyś nauczyć, ale się po prostu boję ;-;
Jadłaś grzyby?
A bo to raz...i na pizzy, i marynowane...i próbowałam z grilla, ale minie podchodziły ;-;

Pytania od Zizin [pozdro,]:
Co sprawia ci największą trudność w rysowaniu?
Hm...chyba przezroczyste materiały itp., zawsze coś sknocę...
Lubisz truskawki?
Lubię ^^
Jaki jest twój ulubiony kolor(możesz podać kilka;))?
Lubię zimne barwy...więc niebieski, szary, czarny, biały, chłodne odcienie fioletu...
Gdybyś mogła pojechać do dowolnego miejsca na ziemi gdzie by to było?
Reykjavik. Albo Grundarfjarða, wszystko jedno, ISLANDIA na sto pro

Pytania od Olgity [pozdro]:
Jakiego programu/aplikacji używasz do obrabiania zdjęć?
Hm...tylko że ja zdjęć przeważnie nie obrabiam, jeśli chodzi o obrabianie w sensie poprawiania jakości itp...zwykle robię zdjęcia Retricą, i to mi wystarcza jako obróbka czy coś...czasem dodaję jakieś napisy np. na stronie picmonkey.com, a na telefonie dodaję różne napisy w Lidow czy PIP Camera ;-;
Czy bardzo interesujesz się fotografią?
Raczej nie ;-; robię zdjęcia, bo lubię, i czasem potrzebuję czymś "wypchać" posta...

Pytania od Logany [pozdro]:
Najdziwniejsze miejsce w jakim byłaś? 
Hm...najdziwniejsze...byłam w wielu dziwnych miejscach...chyba w piwnicy u babci, gdzie była wielka dziura w podłodze, i trzeba było nie wlecieć do środka...
Co Cię nakłoniło do założenia bloga? 
Nie mam pojęcia ;-; chyba poprzedni mi się zbyt "dziecinny" i bezsensowny wydawał ;-;
Lubisz chodzić na zakupy? 
Nie bardzo ;-; ale, może was zdziwię, wolę kupować ciuchy, a nie przybory artystyczne, bo z tymi drugimi...nikt z rodziny się na tym za bardzo nie zna, i  jakoś tak dziwnie mi używać nazw kredek ;-; ech, dziwna jestem 
Masz jakieś znamię? Jeżeli tak, to jak wygląda? 
Hm. Mam bliznę po ospie odkładnie między brwiami, takie trzecie oko ;-;
Widziałaś kiedyś na własne oczy jakiegoś ducha? Jeśli nie, to chciałabyś zobaczyć?
Nie wiem ;-; 
Jaki jest twój ulubiony kosmetyk?
Nie mam ulubionego, nie lubię kosmetyków...i tak zwykle jedzie ode mnie mazakiem permanentnym lub olejami/akrylami ;-; a nigdy się nie malowałam, więc nie znam się kompletnie ;-;

Pytania od Natali-Style [pozdro]:
1. Ile lat miałaś kiedy dowiedziałaś się, że Święty Mikołaj nie istnieje? ;-; 
Dziwnie to zabrzmi, ale ja chyba nigdy w niego nie wierzyłam ;-;
2. Ulubiony przedmiot w szkole? 
Ech. Powiedziałabym "plastyka", ale dzięki klasie jej nienawidzę, więc...ech, chemia, lubię ją 
3. Grasz na jakimś instrumencie? 
W podstawówce kazali mi grać na flecie...ale nie lubiłam tego ;-; aktualnie gram na nerwach, co pewnie widać
4. Co lubisz robić, oprócz rysowania i fotografowania?
Spać, leżeć, pisać ze znajomymi, blogować, czytać książki, myśleć...ja za dużo myślę ;-; 

 Pytania od Ashidy [pozdro]:
1. Co chcesz robić w przyszłości? 
Nie mam bladego pojęcia, ale pewnie będę żyć. Ale nie wiem ;-;
2. Co ci się w sobie podoba, a co uważasz za swoje największe wady? 
Hm...nie wiem ;-; moje włosy mi się podobają, niektóre moje teksty, a wady...ja przewrażliwiona jestem, co widać 
3. Jakbyś mogła być zwierzęciem przez jeden dzień to jakim i dlaczego? [ co to za pytanie xd ] 
Motylem, chciałabym sobie polatać
4. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole? 
[ech, nawet nie chce mi się kasować tego pytania, ani przywracać wcześniej usuniętego o coś tam u Karusia, Q&A od strony technicznej męczy]
5. Co najbardziej cenisz u innych? 
Szczerość chyba
6. Lubisz trampki? [ xd ] 
Lubię...wolę moje martensy, ale lubię trampki
7. Uubiona potrawa? 
Potrawa. Hm. Pisałam już chyba, ale nie pamiętam...może jest tam gdzieś na początku posta
8. Na jakich stronach lubisz przebywać? 
Na bloggerze, fejsie, wattpadzie, ll [teraz trochę mniej], YT, na chrysi...o, i na bestach
9. Do której siedzisz przeważnie na kompie? 
Na kompie jako laptopie do 19-20, zależy co robię, a na fonie dłużej
10. Lubisz matmę? 
Lubię [lel, Isu ma screena gdzie piszę że lubię matmę jak coś xD]
11. Jak byś chciała mieć na imię? 
Nie wiem, moje imię mi się podoba, jedynie wkurza to, że czasem ktoś mnie pyta, od czego to zdrobnienie...a niestety, to nie jest żadne zdrobnienie
12. Co byś zrobiła gdybyś wygrała w lotka? 
Nie wiem. Kupiła sobie jakiś szkicownik [ale taki artystyczny, bo mam same bloki...no fajne są, tylko nie mogę ich za bardzo gdzieś przenieść, są A4, jedynie PaintOn Multi Techniques czy jakoś tak mam A5] pewnie...
13. Wrogowie Twoich przyjaciół, to również Twoi wrogowie? 
Nie zawsze
14. Co cię najbardziej martwi w postępowaniu dzisiejszych ludzi? 
Hm...chyba brak odróżniania dobra od zła, i nie chodzi mi o sam net...no i takie przekonanie że "ja jestem nieomylna, nie waż się mi gadać czegokolwiek", a wśród ludzi rysujących wkurza mnie, jak ktoś rysuje może nie najgorzej, ale reaguje fochem na zwrócenie mu uwagi, że coś nie gra w jego pracy...i hejty mnie wkurzają ;-; [ej, czemu jakieś 80% hejtów, jakie ja dostaję na chrysi, zaczyna się od "jesteś okropna"? To jakiś trend?]
15. Co lubisz robić oprócz rysowania i robienia zdjęć? 
[patrz wyżej, pytania od Nat]
16. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie? 
Nie oglądam TV ;-; nie lubię
17. Jakie miejsce na Ziemi chciałabyś odwiedzić? 
[wyżej]
18. Mieszkasz na wsi. [ stwierdzenie ] Ja też ^^ [ co to za pytanie? xd ] 
#WiśniokiYeah
19. Kogo z LL lubisz? [ sory, musiałam zadać to pytanie xd ] 
Lel ;-; hm...w przypadkowej kolejności to BettyM~^^, Catty Night, xcvbnqp, Vixenne, Isunnę, Lusię, Natali-Style, Caroline Lou, Yukou, Kamolę, Loganę, Angoręę, Ayris10*, MarcelineArt [czy jaki tam masz teraz Marcelu nick] Kumi [sorry, nie chce mi się sadzić chińskich znaczków], Ciebie i jeszcze kilka osób
20. Jaka jest twoja ulubiona piosenka? 
Dużo tego. Za dużo, i za szybko mi się zmienia...ale ostatnio soundtrack do Suicide Squad mi się spodobał
21. Jaki jest twój ulubiony film? 
"Alice in Wonderland" Tima Burtona
22. Lubisz rosół i pierogi? [ xd ] 
Lubię, bardziej pierogi, zwłaszcza od babci
23. Będziesz oglądać dzisiaj o 20 Opowieści z Narnii? 
Nope
24. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? 
Zima, nie lubię ciepła
25. Lubisz filmy/ książki o wampirach i wilkołakach? 
Nie, nie ciągnie mnie do nich '='
26. Powiesz, o czym teraz myslisz? [ pewnie jakie głupie to są pytania xd ] 
Myślę...nie wiem, co zjeść na śniadanie chyba, i czy iść do babci na pierogi 
27. Jaki jest twój ulubiony owoc? 
Nie lubię owoców [słodkiego nie lubię ;-;], ale cytrynę lubię
28. Z czego masz sieć? 
Ale...jaką sieć? Operatora? Orange chyba...
29. Śnieżka czy Dekoral? [ xd do ]
Dekoral, chociaż ja tego nie odróżniam...Nobiles mam na ścianach ;-;
30. Oglądasz Projekt Lady? Bo ja nie [ xd xd ] 
Nope, ale Vix mi zapodaje czasem fragmenty tego w SIMSach 
31. Co to znaczy, że mówisz ze rysuję delikatnie? [ nie kumam tego ]
Że używasz takich [jak dla mnie] jasnych, delikatnych kolorów, ale to ładnie wygląda [no, ja bym tak nie umiała ;-;]



Wreszcie skończyłam...teraz obiecany czy wspomniany WIP [Work In Progress - praca w toku] ryby
 Wzoruję się na tym zdjęciu niżej, ale chyba nie będę robić tła, i udam że moja ryba płynie w powietrzu, albo sama jakieś tło zrobię...a kredki to KIN Mondeluz 36, super się mieszają jak dla mnie
 To chyba tyle...


A tutaj fajna muza, tak jako miły akcent na koniec posta

17 komentarzy:

  1. Świetny post. ^^ Tak mam składzik broni pod łóżkiem. ^^
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odpowiedzi na pytanka ^^ Dzięki że odpowiedziałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, lubisz mnie ^^
    Super odpowiedzi ^^ a ten rysunek [ chodź jeszcze nie skończony ] jest cudny *^* ~~ Ashida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz prawie go skończyłam...i zmieniłam całą jego koncepcję ;-;

      Usuń
  4. Dzięki za odpowiedzi i Zizin się nie odmienia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No... Miałaś trochę tych pytań. Ale fajne odpowiedzi '=' ~~ I rybka tysz fajna :> ~~


    CRL ~~

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ryba *.*
    Super postełke :>
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post ^^ strasznie długi. Co do tych drzew to ja uwielbiałam po nich chodzić do czasu aż spadłam i złamałam rękę xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długi jak długi...przynajmniej jest co czytać ^^

      Usuń
  8. Fajna ta rybka ~~~stworek

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytania do następnego Q&A: 1.W pytaniu z poprzedniego Q&A Ashida napisała "kogo lubisz z ll?" Zaliczam się do nich w "i jeszcze kilka osób" (czy coś) ? (Dla pewności kitty333 , tylko szczerze Proszę ;-;)
    2.Co najbardziej podoba ci się gdy nadczhodzi zima?
    3.gdybyś była moderatorką ll jak byś zareagowała na zapadanie się stronki?
    4.gdybyś mogła wymyślić zwierzaka jak by wyglądał? (Możesz w odpowiedzi zapodać sceerna)
    5.Jakbyś miała mieć do wyboru być Bogiem lub Chrystusem co byś wybrała? (;-; co ja za pytania zadaję , może pójdę do psychiatry....xd)
    6.Gdybyś mogła wybrać , to wolałabyś żeby ll przetrwało , czy Twój blog? ;-; #gupiepytaniaodkitty
    7.Jaki znak wolisz?: @ czy ¥?
    8.Umiesz jeździć konno?
    9.uważasz , że się na wróciłam z żebrania?
    10.Jaki jest Twój ulubiony owoc?
    11. Lubisz życie na wsi?
    12. Mój tata i moja mama też mieszkali na wsi *lenny* + co to za pytanie?
    13.Masz rybkę?
    14. Umiesz utrzymać porządek wokół siebie? (Ja nie)
    15.lubisz chodzić w deszczu?
    16. Co byś zrobiła gdybyś mieszkała w ciepłych krajach? (Oj wiem , że lubisz zimę *lenny*)
    17. Czy ktoś na świecie zna Cię lepiej niż Ty sama siebie?
    18. Czego najbardziej żałujesz ze swoich grzechów ? (Lel , nin jest bezgrzeszna)
    19.Ile masz przyjaciół w realu?
    20.Jesteś zazwyczaj zdrowa czy chora?
    21. Masz ulubioną restaurację? Jeśli tak , to jakie danie w niej najchętniej zjesz?
    22. Jaki jest wg cb najlepszy prezent który kiedykolwiek dostałaś na urodziny?
    23. Jaka była Twoja ulubiona chwila życia?
    24.lubisz nutellę?
    Jeśli jakieś pytanie się powtórzyło to bardzo przepraszam , ale uwierz , że wszystkie pytanka sama wymyśliłam :>
    ~ magic kitty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu odpowiem, jestem leniwa i nie mam nic do roboty ;-;
      1. zaliczasz się
      2. chyba że jest zimniej, mgła, wiatr, śnieg [jeśli pada]
      3. próbowałabym znaleźć problem i go zlikwidować, ewentualnie zmniejszyć
      4. chyba jak ta moja galaktyczna ryba
      5. nie wiem ;-;
      6. hm ;-; z jednej strony ll, bo tam mam znajomych, a z drugiej blog, bo bardzo o niego dbam ;-;
      7. ten drugi, ładny jest
      8. nope ;-;
      9. tak, i to już dawno
      10. cytryna
      11. lubię, uwielbiam nawet [tylko czasem mam słabego neta ;-;]
      12. nie wiem, pytanie chyba
      13. nope, nigdy nie miałam
      14. niestety, przewyższa mnie to zadanie
      15. tak
      16. nie wiem, chyba bym tego nie przeżyła
      17. idk ;-; może...tylko ja siebie nie znam ;-;
      18. hm ;-; nie wiem, trochę tego jest
      19. nie mam przyjaciół, lel
      20. chora chyba ;-;
      21. pizzę *^* albo stripsy...to jest wgl pizzeria ;-;
      22. chyba moje Polychromosy
      23. nie mam ulubionej
      24. lubię

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję