23 sierpnia 2016

Rainy day

Hej
Nie mam za bardzo pomysłu, o czym zrobić post, więc zapodam wam kilka zdjęć...
Wczoraj bez przerwy u mnie padało [a kogo to obchodzi...], więc będą to zdjęcia z deszczem [mało ich, ale zawsze coś], kroplami wody...

Mój cudowny kawałek okna i niezbyt widoczne krople wody ;-;

Tu...też za dużo nie widać ;-; nie mam w fonie aż tak dobrego zooma jakbym chciała

Tu widać więcej, bo na zdjęciu jest szyba od dołu

Hm, przynajmniej krople widać ;-;

Lubię to zdjęcie...

Poza tym, wczoraj, po dodaniu tej pracy [poniżej] ll usunęło RDS ;-;
Tak, przekleństwa, małe dzieci, wiem, wiem ;-;
Może...ktoś nas oświeci, czemu się jednej z najlepszych i dłużej będących na stronie osób pozbyliście?

Ech ;-;

PS: jak ktoś ciekaw, ankietę o blogu [poprzedni post] będę podsumowywać i zamykać za tydzień, a tą o ll...jak się nie będą odpowiedzi pojawiały przez dłuższy czas ;-;

15 komentarzy:

  1. Zdjęcia super ^^ Najbardziej mi się spodobało to z tą "szybą od dołu" *-* ~~

    Co do RDS'a to popełnili błąd... Dużyyy błąd ;-; I nie sądzę, żeby teraz było dobrze ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. NOM Jak można usuwać tyle osób oni powinni się starać żeby przychodziły do nich dobrze rysujące osoby a nie wywalać na ll dzieje się źle... Zdjęcia piękne ♥.♥ MarysART

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Nina. Zdjęcia są cudne, nawet i bez dobrego zooma. Chciałam tylko napisać, że z tego co mi wiadomo RDS dostała już jakieś upomnienie wcześniej, a teraz znienacka wstawiała 3 pracami jedna po drugiej właśnie z takimi przekleństwami jedna gorsza od drugiej. Doczytałam się tam, że regulamin jest śmieszny, ale w regulaminie jest notka, że osoby, które będą utrudniały i narażały firmę na złe imię będą miały usunięte konta. Ja jej w sumie nie znam, ale nie dziwię się reakcji administratorów. W każdym razie, wyjaśni mi ktoś po co to zrobiła? Jestem po prostu ciekawa, dlaczego ktoś w taki sposób próbuje zwrócić na siebie uwagę, albo nie wiem właściwie co chce osiągnąć. :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostała upomnienie, owszem.
      Co do wstawiania tych prac, to nie mogę się zgodzić. RDS wstawiła jedną pracę, i minęło jakieś pół godziny, aż pracę ktoś usunął. Więc wstawiła drugi raz, znowu pracę usunięto, więc zrobiła to trzeci i ostatni raz.
      Są osoby, które problemy starają się rozwiązać bardziej pokojowo [np. ja moimi propozycjami zmian], skłonne czekać, czy coś się poprawi, ale istnieją też tacy, którym coś się nie podoba, i mają dość ciągłego czekania, więc reagują bardziej drastycznie i gwałtownie. Rebby bliżej do tej drugiej grupy ;-;
      Szczerze, ja ją popieram, ale jakbym to ja zrobiła coś podobnego do niej, czyli wstawiła pracę z zażaleniami, to bym to nieco inaczej ujęła, mam inny charakter, i wolę nawet jak coś mi się nie podoba, ująć to w słowa bez wulgaryzmów czy czegoś takiego.

      Usuń
  4. Właśnie dlatego masz moje poparcie jeśli chodzi o słuchanie Twoich propozycji i sugestii, natomiast po wczorajszym (ja przyznam byłam tylko chwilę na LL) miałam tak wielką pustkę w głowie i nie wiedziałam kompletnie o co chodzi. Jeśli też będziesz się do mnie zwracać z zażaleniami i tego typu rzeczami, to już w ogóle nie powinnaś mieć żadnych kłopotów, natomiast nie wiem o co poszło RDS, ale właśnie dlatego, że swój bunt okazywała w taki sposób została potraktowana w odpowiedni sposób. Myślę, że doskonale wiedziała o tym, że usuną jej konto i jeśli nie zrobiła to specjalnie (bo przecież regulamin jest śmieszny), to była to ewidentna prowokacja z jej strony. To jest tylko moje zdanie, możecie się z nim nie zgadzać, ale Nina, odpowiedz sobie, jeśli Tobie ktoś wstawiałby hejty w postaci prac na tablicę na facebooku dajmy na to, to byś tą osobę pewnie zablokowała. Administrator dodatkowo ma odpowiedzialność nie tylko za siebie, bo za całą stronę i firmę w tym momencie, dlatego powinien zareagować tak dla dobra całej firmy. Możecie się ze mną nie zgodzić, bo teraz będzie piekło, albo będzie jeszcze gorzej. A dlaczego? Bo ci którym zależy bardziej na jednej osobie (która ewidentnie nie jest święta) przełożą jej dobro nad stronę. I będą się mścić, sami to piekło wprowadzając w życie. Źle się czuję z faktem, że jedna z administratorek nie przespała nocy i od tygodnia chodzi cała zestresowana. Zastanawiam się co by było, gdyby Lilla Lou jednak przestało działać, bo nie daje rady z tego typu akcjami. Płakałybyście za LL? Żal by Wam było? Wybaczcie jeśli brzmię jakoś agresywnie, nie miałam tego absolutnie na celu, tylko po prostu ciężko mi uwierzyć, że kiedy dołączyłam do zespołu Lilla Lou, dowiedziałam się że tu takie akcje odchodzą. Ja myślałam że to jest spokojne miejsce, gdzie faktycznie dziewczynki i te starsze dziewczyny mogą się cieszyć i rozwijać przez projektowanie. A tu nie wiem, jakieś spiski i protesty na całą parę. Przepraszam dziewczyny, ale po prostu ręce mi opadają, bo zaczynam się zastanawiać, czy ja jestem w stanie cokolwiek więcej tu zmienić. Do tego potrzebowałabym Waszego wsparcia, albo przynajmniej żebyście nie stały za mną wilkiem. Naprawdę nie mogę patrzeć na to co się dzieje na LL i chciałabym jego dobra, tak samo jak Nina, która też nie musi, a stara się pomagać. ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia^^ O reakcji RDS nie będę się wypowiadać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia...Ale zachowanie RDS mnie przeraża ;-; *jestem ciekawa co ze ślubem...xd* szkoda że jej już nie będzie ;-; ~~ stworek

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, nin...jeez, jak ja mogłam wczoraj tej pracy RDS nie zauważyć? ;_; Jeny...miałam dla niej ten "hymn" na skrzypcach nagrać, już nawet w ten czwartek, a teraz...nie wiem czy powinnam to robić...nawet nie ze względu na to jak się zachowała, tylko po prostu, żeby np. nie potraktowała mnie podobnie :( Proszę o radę w tej sprawie :(
    ~Nat

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak poza tym, mnie również bardzo ciekawi, czemu na ll ostatnio dzieją się takie dziwne, niefajne rzeczy :'( Co chwila jakaś "bójka" o byle co...albo jeszcze gorzej...a co w ogóle skłoniło RDS do dodania tej pracy? Miała jakieś problemy, czy coś w tym stylu?...
    ~Nat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nope, wkurzyła się co ll robi, np. że html usunęli...

      Usuń
    2. No cóż...nie dziwię się jej reakcji, ale popieram, Cię Nin, ja też bym nie reagowała w ten sposób...bo wiem z czym się to wiąże...
      ~Nat

      Usuń
  9. Ech... kiedyś na lilla lou było milej...
    A to wyszstko zaczęło się chyba przez ciebie...
    Kiedy był jakiś problem na lilla lou, to ty zwracałaś na niego uwagę...
    Choć i tak jestem z tobą ^^
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia a o co chodzi w tej całej awanturze to ja nie wiem więc nie będę się na jej temat wypowiadać.

    ~Olgiteł

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG! To rebuś tak napisać potrafi O.O orzesz ty O-O ~ Lizusek ♥

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję