18 sierpnia 2016

Sky&Clouds

[Pewnie źle tytuł napisany ;-;]
Ech, może mnie usuną, może nie, zdjęcia nieba i tak mogę wam zapodać w poście, nie?
Pewnie że tak.


 Tu jeszcze tabliczka z Muzeum

 Jedno z tych zdjęć zostanie nowym tłem chrysi [ale tak, spoko, blog nadal będzie niebieski]

 A, jak coś, większość zdjęć jest z autostrady, więc jakość może nie być taka genialna ;-;
 Bilety...macie tutaj nazwę obiektu, jeśli ktoś chce się wybrać
 I adres, też się pewnie przyda
 Lubię to zdjęcie, jest takie...fajne [?]

I te lokowania produktów...ech, polecam Retricę, fajnie robi zdjęcia, nawet z samochodu ^^

To chyba na tyle...
Które zdjęcie najbardziej wam się podobało?
Mi to z drzewami, co pisałam że je lubię ['ki dokładny opis, lel ;-;]


21 komentarzy:

  1. Fajne ten pościk :) Wszystkie zdjęcia są mega *_* Ale jeśli już mam wybierać, to trzecie od góry (licząc z tabliczką) jest moim zdaniem najlepsze :)Ja teraz wieczorem latam za stodołę i robię zdjęcia zachodu słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zachód słońca...ja najczęściej robię zdjęcia wieczorem przez otwarte okno dachowe...kiedyś je pokażę na blogu pewnie...przy robieniu jednego praktycznie wyszłam na dach, bo chciałam uchwycić czubek dachówki ;-;

      Usuń
  2. Super zdjęcia. Bardzo dziwne uczucie kiedy widzi się rzeczy koło których przejeżdżało się z tysiąc razy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeżdżę do Krakowa co roku...ale pierwszy raz fotografowałam drogę ;-; dziwne uczucie, robić zdjęcia niebu z samochodu

      Usuń
  3. Super zdjęcia ^^ A mi się podobało 28 od góry, łącznie z tabliczką [nie wiedziałam jak inaczej to wytłumaczyć xD] i to z chmurami, całe szaaare *^* ~~
    Jak u mnie była stodoła, to też chodziłam za nią robić zdjęcia. A teraz stodoły nie ma, i robię na otwartej przestrzeni. xD ~~

    CeReeL ~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *liczy zdjęcia, szuka 28* Nie wiem czy to to [pewnie się walnęłam w obliczeniach], ale mi się prawie każde zdjęcie podoba, jedno bardziej, drugie mniej...
      Szare niebo jest supi ^^ chmury się tak ładnie prezentują...

      Usuń
  4. A wiesz może jaki to budynek na ostatnim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, ale chyba salon meblowy...miałam mu robić zdjęcie, żeby było widać szyld, ale się spóźniłam z naciśnięciem przycisku [no, ekranu] ;-;

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia. Mi podoba się 18 i 19. Mają taki fajny efekt. Tyle razy to widziałam... Fajnie, widzieć Kraków w pojęciu kogoś innego. ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ^^
      Mi też miło oglądać miejsca, gdzie byłam [bo mojej wsi mało kto zdjęcia robi], w obiektywie innych ^^

      Usuń
  6. Uspokój się, nikt Cię nie usunie dopóki nie rozkręcisz III wojny światowej >,>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak daleko się nie posunę...nie umiem ;-; więc spoko

      Usuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia^^ Do Maltynki: jak dla mnie to jest po prostu nie miłe. MC chce dobrze dla LL no, ale każdy to odbiera inaczej... Niestety...

    ~Dowiadująca się o wszystkim ostatnia Zizin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się często ostatnia o czymś dowiaduję ;-; wtedy staram się to jakoś ogarnąć z wielu punktów widzenia, i dopiero wtedy oceniam sytuację...

      Usuń
  8. Meble Bodzio widzę ~Chomik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja też...to lokowanie produktu wszędzie o.0

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję