9 sierpnia 2016

Spamiary

Ech...

Ja sama czasem spamię, więc...nie wiem, o jaki spam chodzi, tym bardziej, że nie raczyłaś się podpisać [lub raczyłeś, nie wiem, bo nie ma podpisu...]....

Spam. Ech, spamy są różne, ale jeśli chodziło ci o spam na poczcie, to odsyłam do posta Długie wywody o niczym, jeśli jednak o ten pod pracami, to...
Mnie osobiście nie denerwuje taki rodzaj spamu, o ile nie jest on bez sensu, i autor pracy, pod którą się pojawia, wyraża zgodę. Są jednak osoby, które strasznie wkurzają się, jeśli ktoś śmie im zaspamić pracę...

Dobra, nie mam pojęcia, jak gadać na ten temat, bo jak dla mnie, spam to nic złego, o ile ma jakiś sens.

Zastanawiam się też nad zaprzestaniem publikowania komentarzy bez jakiegokolwiek podpisu, bo:
  • przeważnie, jeśli ktoś się nie podpisze, komentarz jest krótki i nic nie wnosi
  • zwykle bez podpisu są hejty i niezbyt miłe komentarze [ech, ja wiem, nie mogę liczyć na same pochwały, których tak między nami, za dużo nie otrzymuję, niestety]
  • to najczęściej zwyczajne tchórzostwo, i ktoś nie chce się publicznie przyznać do swojego komentarza
  • denerwuje mnie, kiedy dostanę fajny komentarz, a nie wiem, od kogo on jest
Wiecie, nie wymagam cudów, ale nie łaska się podpisać jedną literą, imieniem, nickiem, czymkolwiek? [no, tylko bez takich, że pod każdym komem się inaczej podpisujesz, tego tolerować nie będę] Pewnie tak...

 Ech, ja już nawet nie wiem, czy to jest hejt, czy nie ;-; pewnie dodam ten kom, ale...nie wiem, co o tym myśleć ;-;
Wiesz, ja postanowiłam zrobić coś, czemu by niektórzy [prawdopodobnie] nie podołali, czyli blogować przez wakacje CODZIENNIE. Tak więc, marnuję każdego dnia kilka godzin na napisanie jakiegoś posta, a skoro coś mnie denerwuje, to o tym piszę. Ja, niestety, nie jestem z tych, którzy duszą w sobie wszystko, i jeśli widzę jakiś problem [a serio, może i nie wiesz, ale Akacja denerwuje nie tylko mnie], to o nim piszę. Poza tym, mam jakąś głupią nadzieję, że jednak to coś zmieni, i nie umiem się jej pozbyć.
Czym na przykład? Nie wiem, rysowaniem? Rysuję codziennie [em, helou, Draw All Year]. Pisaniem o czymś ambitnym? Co, mam, jak co poniektórzy, marnować swój blog na opisywanie absolutnie każdego obrazka, jaki mi w miarę wyjdzie, i udawania wielkiej artystki? Nie zamierzam tego robić.
Ech. Co jak co, ale ostatnie zdanie mnie bardzo zabolało. Ta, licz się z czytelnikami, wiem [nie ma podpisu, niestety, więc nie wiem, kim jesteś ;-;], ale niestety, póki co, ten blog należy do mnie, i są osoby, które mnie popierają, będą to czytać i ich to interesuje.
A co do braku podpisu...
Nie łapię, skoro tak jesteś pewna swoich racji, to czemu się nie podpiszesz? Masz jakiś limit znaków czy jak?

TAK, wyniki pojawią się chyba po 12. sierpnia...
Yh. Nie wiem, może i jestem dziwna, ale ja zwykle wiem, że gdzieś jadę, wystarczająco wcześnie, żeby poinformować niektórych, że może mnie nie być, że się spóźnię...ale co ja tam wiem.

Dzisiejszy post to jakiś bezsens ;-;


Macie jakieś życzenia co do postów? [tylko nie jakieś 'Ulubieńcy', bo nie zamierzam czegoś takiego na chrysi robić, to od razu piszę]




[a, jak coś, radzę mnie dzisiaj nie denerwować ;-;]

[PS. jak ktoś ciekaw, komentarz, mimo że mnie nieco uraził, dodałam, by nie urazić czasem dumy komentatora ;-;]

19 komentarzy:

  1. Wypełniona ankietka^^ I nwm co jeszcze napisać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupia jestem ;-; Nie zrozumiałam prawie nic z posta ;-;
    Ja często spamię pod pracami i mi to nie przeszkadza,gdyby ktoś to robił pod moją pracą
    Zaraz wypełnię
    ~Beatka

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie do końca wiem co sądzić o spamiarach. Sama raczej tego nie robię ( no dobra, chyba jednak robię ). Mi akurat nikt nie spami poczty, bo talentem nie powalam ;-). Ale jest taka dziewczyna. Mianowicie : Wiktoriaz1. Zauważyłam, że ona pod większością prac/postów pisze: " Super/ Pięknie! Zapraszam do mnie! " czasem mnie to trochę wkurza, jeszcze nie spotkałam się z jej szczerą opiną, tylko zawsze " pięknie!". ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ;-; są osoby, które chyba mają tylko jeden komentarz, i dają do wszędzie...
      Ona też chyba pod absolutnie każdym komentarzem na jakimkolwiek blogu daje link do swojego ;-; [i obserwuje chrysi, ale nie wie chyba, że kanał nie działa]

      Usuń
  4. Mi Nin i mafia zrobili nawet spam pod pracą, ale ja ogólnie to lubię spamy. Fajnie je się czyta. :D ~Chomik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nwm bo mi spam pod pracami nie przeszkadza i sama spamie nwm kto mógł taki kom napisać i się nie podpisać *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też się nie podpisałeś/ałaś ;-;
      ~Beatka

      Usuń
  6. Mi spam nie przeszkadza, nie przeszkadzał...i chyba nie będzie przeszkadzać... :D pod moimi pracami jest mile widziany ^-^...też lubię czytać spamy [nie tylko z moim udziałem] ale, oby miały mniej niż 150 komów, bo więcej to mi się czytać nie chce xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ankieta wypełniona ;D Mi, tak jak mówiłaś spam "z sensem" nie przeszkadza. ;-; Za to ten na poczcie bardzo... Eh...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię spamy:) Czasem można się pośmiać xD Choć nie piszę spamów i ogólnie mało komentuje, ale czytać komentarze lubię.
    ~Zizin

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja odróżniam dwa rodzaje spamu.
    Spam-rozmowa... kiedy pod pracą pojawia się rozmowa na ten temat i często sama uczestniczę w takim spamie
    Spam-bezsensowny - pisanie byle czego żeby był spam... co jest dość denerwujące.
    ~ Flo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ;-; to jest głupie, a szczególnie, gdy autorka pracy z takim spamem sobie go nie życzy, a ktoś i tak uparcie spami ;-;

      Usuń
  10. Nineł został nominowany do LBA:
    http://studioartystycznechoculiny.blogspot.com/2016/08/2-nominacje-i-2-nowe-rysunki-d.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nina, zrobisz tą serię "Back to school"?
    Pozdrowionka, nielujka ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Spamy mi nie przeszkadzają sama spamie i można sb poczytać :) MarysART

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję