30 sierpnia 2016

Special na 30 000 wyświetleń

Heyo~
Dziękuję wszystkim, którzy zaczekali, i zapraszam na "Back to school", specjalnie na 30 000 wyświetleń, skoro tyle osób go chciało...

Od razu uprzedzam, pierwszy raz robię takie coś, więc...może wyjść dziwnie ;-; [e tam, na chrysi wszystko jest dziwne]

Większość zeszytów, które ze sobą zabiorę są z poprzedniego roku. W poście pokażę bliżej te nowe, ale jakieś zdjęcie ze starymi pewnie też się znajdzie...
 Zeszyt z sówką ^^
Ten zeszyt strasznie mi się podoba ^^ wzór widać pod światło, stąd ujęcia pod takim dziwnym kontem
 Standardowo jakiś zeszyt w kratkę w miękkiej oprawie
Ktoś chce może próbować czytać ;-;
 Jeden gruby [160 kartek] zeszyt w linie...
...i tak samo gruby w kratkę. Okładka tego drugiego jest taka śliczna...przynajmniej na mój gust ;-;
 Oto i zdjęcia kilku zeszytów, które mam zamiar kontynuować, w większości jest jeszcze miejsce na kilka lekcji, więc czemu nie?
Ach, te cienie...uroki okien dachowych ;-;
 Zdjęcia pięknych zeszytów z Biedry, których nie mogę użyć ;-; za mało przedmiotów, za dużo zeszytów...lel ;-;
 Motylki *^*
I jeszcze kilka na zapas
 Dwunastościan foremny, czyli kostka motywacyjna z My Pink Plum!
Notesik
 Mój nowy, zacny piórnik [wcześniej nosiłam kosmetyczkę ;-;]...te żółte refleksy na kwiatkach dorobiłam pisakiem do tkanin, jakoś mi pasowały
Zawartość piórnika...i teraz zaczną się zdjęcia robione o innej porze, więc nie zdziwcie się nieco inną kolorystyką ;-;
 Zakreślacze...

 Taki korektor ;-; i tak nie używam korektora [biała farba, ble], więc szczerze nie wiem po co go biorę...
Zawartość piórnika [oprócz zakreślaczy]
 To już nie do szkoły, ale...znalazłam wreszcie jakiś fajny szkicownik ^^ [nie polecajcie mi nawet Cansona, po prostu pogódźcie się z myślą, że u mnie nie ma tyle rzeczy co w większych miastach ;-; czy tam wsiach...]
 A teraz rozczaruję każdego, kto liczył na zdjęcie mojego plecaka ;-;
 Yes, noszę torbę.
A tu od środka ;-; chyba


Ok...nie wiem, czy coś z tego wyszło ;-; jak ktoś nie wypełnił jeszcze, to proszę, ankietka na koniec.


Bayo~

15 komentarzy:

  1. Uhu, supi! Widać, że robisz wszystko, dla czytelników <3 To dopiero jest podejście ;) Jeszcze raz gratuluję tylu wyświetleń! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i również gratuluję :)

      Usuń
  2. Yay!Ja dziś miałam zrobić back to school,ale mi się nie chce ;-;
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pościk i naprawdę cudne rzeczy :) Ja chyba tez skuszę się na takiego posta, bo w sumie czemu nie? Ale dopiero jutro :)

    ~Olgiteł

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam dużo zeszytów z zeszłego roku / fajna torba [ty masz torbę z kotełem, a ja plecak z piesełem~] / mam Cansona hehe '-' i ten słodki mały szkicownik wielkości połowy dłoni >w<

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulejszyn Nineł super post. ♥ Gratki za wyświetlenia. ♥
    ~Marcel Dobrodziej~

    OdpowiedzUsuń
  6. Ninu '-' Wiesz, że Nat miała sobie kupić identyczny zeszyt z napisem FRESH '-' Ale jednak kupiłam taki z napisem THE SKY IS NO LONGER THE LIMIT ^-^ Gdzie go w ogóle kupiłaś?? '-' Ja w Selgrosie ;-; I w ogóle fajny post ^-^ (Psssst! Nie mogę mogę się od wczoraj na Twojego Ciucia...to znaczy kota ^^" napatrzeć *AAAA* Jest taki KAWAII *AAAA*)
    ~Nat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dokładnie...te zeszyty mama mi kupiła, i nie jestem w stanie powiedzieć, skąd są...obstawiam papierniczy ;-;
      Kotek ma zacne imię Kicia jak coś, może czasem zapodam jakieś zdj z nią...

      Usuń
    2. Gratulację!Słodki ten kotełek na torbie------ Diamond art

      Usuń
  7. Fajnie Ci wyszedł ten post, jak na pierwszy taki. ^^ [biorąc pod uwagę, że się nie znam... ;-; ] ~~ też miałam taki zeszyt z muszelką 'v' ~~

    Pozdro, Nin B)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, graty Nin!
    Co to BTS to mam podobne zeszyty do twoich, lel ;-; I ten tego... KOTEŁ *-* Fajny post wyszedł w sumie i jeszcze raz graty!
    (Wiesz jak bardzo mi się nie chce wypełniać tej ankiety, ale to zrobię, chyba, dla cb...)
    ~ Cat

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zeszyt z napisem "Spread you wings" to ja mam taki kalendarz szkolny ^^ gratulejszyn tylu wyświetleń ;v;~~~~stworek

    OdpowiedzUsuń
  10. jej♥♥♥♥♥♥♥ MarysART

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tylu wyświetleń. Świetny post jak na pierwszy raz. A powiesz mi gdzie kupiłaś i za ile ten szkicownik? Byłabym wdzięczna. Strasznie mi się podoba, a poszukuję jakiegoś.

    ~ Sierra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w sklepie plastycznym w mojej okolicy ["Galeria Arena" się chyba nazywa], za ok. 21 złotych, i mega mi się spodobał ^^ w następnym poście postaram się trochę o nim napisać, jednak na razie nie przebił nawet Mondeluzów na mokro, jedynie ProMarkerowi nie dał rady ;-;

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję