29 sierpnia 2016

"Syrena", LBA #12, podsumowanie ankiety +ankieta

[Lel, skąd się tyle tego nazbierało...]
Oprócz wymienionych w tytule posta rzeczy, mam jeszcze małe info: wzbogaciłam chrysi o dodatkową stronę [pasek pod banerem] "NOMINACJE" [Cat mnie natchnęła do jej zrobienia, pozdro], i prosiłabym od teraz wszystkich, którzy nominują mnie do czegokolwiek, czy LBA, czy jakieś wyzwanie, żeby tam mi o tym pisali.
Ok, przejdźmy [ja przechodzę, wy ~ zależy...] do posta...
Praca, której dokumentację przygotowałam, miała być kompletnie inna. W teorii była to syrena [no wiecie, ogon, płetwy], ale...zmieniłam ją w takie coś ;-;
Początek, czyli kawałek włosów i oczy
Tutaj skończyłam już jeden kolor...strasznie męczące były te włosy ;-;
Drugi kolor. Jak dla mnie, wyszedł najgorzej ;-; jakoś do mnie nie przemawia...
Czerwone końcówki...robiłam je tą samą techniką, co falbanki na konek Flamenco [chyba zrobię jakieś podsumowanie tego konka ;-; albo ogólnie pokaz prac...]
Rogi. Szczerze, po zmienieniu konceptu pracy, żałowałam, że zrobiłam paciorki ;-;
Wycięta praca, przygotowana do naklejenia
Gotowa praca z improwizowanym Mondeluzowym tłem...jak coś, pod jej ręką jest niebieska kredka, a po bokach turkusowa ;-;
Jedno zbliżenie
I drugie ;-;

Ok, następnie...
LBA od +Isunna Art

1. Lubisz koty?
Lubię ^^ [tak, Choco, wiem, zdjęcie Kici]
2. Lubisz mangę lub anime?
Nołp. Sorki Isku.
3. Jaki jest twój ulubiony sport?
Badminton. [Ktoś wie na czym polega? Ktoś gra?]
4. Coca-Cola czy Pepsi?
Żadne, nie piję ani Coli, ani Pepsi od ponad 8 lat ;-;
5. Jednorożce czy pegazy?
Pegazy.
6. Karmel czy toffi? (taa.. podchwytliwe xd ;D)
Idk ;-;
7. Znasz „Homestuck”?
To chyba ja Ci go pokazałam xD
8. Znasz „OFF (the game)”? (nikt ni zno ;^;)
Nope ;-; [wgl, mam jakiś kiepski dzień na odpowiadanie na pytania ;-;]
9. Też cię teraz boli głowa? (to ten moment kiedy zaczyna mi brakować pomysłów :T)
Mega mnie boli od kilku dni ;-; *idzie po szklankę wody z kostkami lodu* och, tak lepiej.
10. Wolisz rysować w LL czy "samemu"?
Zależy ;-; jak rysowanie postaci do ramion, to samemu, a jak z resztą ciała...sorki, moja anatomia w pracach leży i kwiczy ;-; zwierzęta [np. Rybka] też bez ll
11. Też zastanawiasz się czy osoba, którą nominujesz się za to obrazi? ;^;
Nikogo nie nominowałam od jakichś 10 LBA, lol, nie mam kogo obrazić xD

Takie stjupid kueszczyn...kiedy się nazbierało tyle tych LBA? Nie no, policzę coś ;-; OMFG ;-; na samych wakacjach miałam chyba [na razie] 9 LBA. Jak...no po prostu jak? Hm ;-; i tak nie będę nikogo nominować...

A teraz...podsumowanie ankiety [oby Blogger mi tym razem nie spaprał posta...]


Co sądzisz o moim stylu rysowania, pracach, itp.?(15 odpowiedzi)

Uwielbiam twój styl, zarówno w pracach ll, jak i normalnych. Patrząc na twoje prace wiele się uczę, jak co powinno wyglądać. Jest bardzo inspirujący

Masz dużo cierpliwości, twoje prace są staranne i pomysłowe ^^

Ślicznie rysujesz ^^, tak.... pomysłowo :D

Ogólnie spoko, te z ll i te "normalne" wszystkie cudne 'v'

Wszystko co rysujesz jest mega śliczne, niezależnie, co to.

Lubię go.

Łaaadnuy jest

Jest jedyny w swoim rodzaju :3 Używasz wiele kolorów, co jest wielkim plusem, nie boisz się eksperymentować. Oby tak dalej :)

Styl rysowania - cudny / prace - piękne.

Mnie się podoba :T jest taki realistyczny...[znaczy w miarę] i kocham tą bladą skórę '-'

Rysujesz cudnie.Twoim najlepszym rysunkiem jest ryba ♡

Twój styl jest śliczny i oryginalny :> Gdy widzę twoje rysunki od razu wiem, że należą do Ciebie ^^

Twój styl mi się podoba, rysujesz bardzo fajnie ^^ (Jakby co, to ja zawsze mówię rysujesz fajnie, bo moja koleżanka bardzo ładnie rysuje, ale nie lubi słyszeć "Ale ładne" i woli "Ale fajne" xD)

Hm...Jest spoko.Bardziej podobają mi sie rysunki na szkicach,w sumie...Nie wiem czemu

Twoje prace na LL są na prawdę boskie. Podoba mi się twój styl. Jest taki... wyrazisty i estetyczny? ( nie umiem tego nazwać, ale chodziło mi o to, że wyróżniają się i są bardzo staranne )


Co mogłabym zmienić w rysowaniu? (9 odpowiedzi)

Hm.. Wszystko jest najsuper, więc.. Nic.. Z czasem na pewno nauczysz się wielu nowych technik i ten styl sam ci się jakoś zmieni. Ale jest cudowny <3

Mogłabyś... nic nie zmieniać :D

Zmienić... Ja wiem? Masz swój styl, po co go zmieniać ;-;

Nic

Nic.

cóż...uważam, że to tylko i wyłącznie twoja decyzja. Nikt nie powinien ingerować w styl artysty. sry za ten filozoficzny wywód ;-;]

Może mniej krwi xD

Powinnaś robić bardziej wesołe prace a nie krwiste
Nie zawsze czuję się dobrze rysując same wesołe rzeczy ;-; 

Myślę, że nic nie musisz zmieniać. Prace są cudne, ale każdy z kolejnym rokiem coś nowego w sobie odkrywa. Także spieszyć się nie musisz. Rysuj tak ja ty lubisz.

Co Ci się podoba w moich pracach/stylu?(13 odpowiedzi)

Gładkość tego rysunku, w sesnie tej warstwy kredek, jest taka nieskazitelna.. I wgl, to, że masz wyczucie, że np. Wiesz, gdzie na materiale ma być zagięcie, gdzie ma padać światło..

To, że prace są pomysłowe, oryginalne i szczegółowe.

Podoba mi się jak cieniujesz *^*

Wszystko

Zwracasz uwagę na detale, nawet te najmniejsze.

Dużo pasujących do siebie kolorów. Harmonia

To jak cieniujesz.

...kolorystyka. i to, że są takie..."żywe" x)

Wszystko ale szczególnie włosy *.*

Trudne pytanie, nin ;^; Chyba najbardziej podoba mi się jak rysujesz twarze i włosy xd

Hmm... Podoba mi się jak rysujesz i cieniujesz włosy...

Ogólnie podoba mi się ten efekt ,,prawdziwości" ,ale najbardziej lubię u Ciebie Materiały...

Najbardziej w twoich pracach podoba mi się to jak cieniujesz. Na pewno to również zasługa kredek, ale to w końcu Ty nimi rysujesz. Podoba mi się również to jaką masz niesamowitą wyobraźnię.
Racja, kredki wiele robią, jednak ważne jest jak się ich używa. Można mieć kredki najlepsze, a nie umieć nimi rysować ;-;

Co Ci się nie podoba w moich pracach/stylu?(7 odpowiedzi)
Nic mi się podoba, w sensie.. Inaczej: Nie mam rzeczy, która by mi się nie podobała.. Da się mnie zrozumieć?

Hmmm nic XD

Skoro mi się podoba, to nie może mi się nie podobać xD

Nic.

a ja wiem...nie przepadam za twoimi akwarelowymi [mondeluz + woda bodajże] pracami
Ja też ;-; zawsze miało to wyglądać inaczej, a wyszło...yh

Ten opis do pytania mnie rozwalił xd Wszystko mi się podoba :v

Szczerze? Nic nie mam do twoich prac. Są boskie, cudne i tak dalej. Uwielbiam je. Są inspirujące.


Masz jakieś pytania dotyczące moich prac?(8 odpowiedzi)
Skąd to wyczucie, o którym pisałam wyżej? Zapewne musisz dużo obserwować
Nie wiem ;-; ostatnio jakoś automatycznie jak na coś patrzę dobieram kolor, którym mogłabym to narysować ;-;
 
Chyba nie mam pytań [czuję się jak na sali sądowej xD jestem prokuratorem B)]
Ile czasu zajmuje ci robienie np. pracy na ll?
...zależy jakiej ;-; od godziny do kilku...nie mierzę sobie czasu, dołuje mnie to
 
Skąd bierzesz inspirację?
Z muzyki najczęściej, a czasami z otoczenia, jakiegoś cytatu...
 
Czym robisz lineart?
Nie robię ;-; mam szkic ołówkiem, jakimś cudem nigdy się nie zgubiłam w żadnym momencie [robię jasne i szczegółowe szkice ;-;]
 
W jakim szkicowniki najczęściej rysujesz?korzystasz z papieru do drukarki?
Może kogoś zaskoczę, może nie, ale mimo że mam więcej usztywnianych szkicowników, i przez to w nich częściej rysuję, wolę te z dwustronnymi obrysami ;-; mają jak dla mnie lepszy papier, i po prostu je lubię, więcej różnorodnych póz jest
 
Masz jakiś wyuczony sposób robienia skór?
Dziwnie to brzmi ;-; nie wiem czy wyuczony, każdymi kredkami robię to inaczej, ale...nie wiem
 
Czym robisz te białe wzorki?
Białym żelopisem
 O takim [nie wiem jaka to jest firma ;-;]


O czym posty lubisz czytać?(15 odpowiedzi)

Lubię czytać sr, poradniki, lba, Q&A..

Lubię czytać tutoriale, porady i tagi.

Lubię czytać twoje posty o lilla lou..., te o rysowaniu, lubię czytać SR(wiem Nin, że i tak tego nie zrobisz, wiem), Lubię posty dosyć długie i jak są często.

Generalnie lubię czytać posty, nie mam ulubionych ~~

O ll i rysunkach to najbardziej, ale wszystkie są ciekawe.

O wszystkim, żeby tylko Ktoś Kto Pisze bloga pisał ciekawie.

O rysowaniu

Dokumentacja prac

O ll.

O muzyce...jakichś ciekawych rysunkowych czelyndżach...etapy powstawiania...czegokolwiek xd

DIY (ktorego Ty chyba nie lubisz ) i ogólnie posty (co za nowość,Choco Amerykę odkryla) ,wszystko przeczytam

Od nin, o wszystkim, gdy tylko internet nie spiskuje przeciwko mnie :v Ta, głupia odpowiedź, ale jakże prawdziwa.. A tak ogólnie to lubię mangowe tutoriale.. Bo tak.

Bardzo lubię czytać posty o przemyśleniach, opowiadania.

O.......WSZYSTKIM (Eh...ten Caps Lock)

Na pewno o rysunkach. Nie chodzi mi tylko o LL. Lubię oglądać i czytać o pracach zrobionych nie na obrysie. Ale z LL też są super gdy ktoś opisuje je bardziej na blogu. O różnych, wymyślonych historiach/ opowiadania, coś tego typu. Tematy, które są ważne czyli na przykład ten upadek LL. Lubię również jak ktoś doradza innym ( chodź ci inni czasem tego nie doceniają, ale co poradzić )


Jakich postów nie lubisz?(15 odpowiedzi)

Hm... Teraz sobie nie przypomnę, ale na pewno takie są.. Musiałabym przejrzeć posty

Czemu to jest wymagane '=' nie lubię jak ktoś daje jedno zdjęcie i obcyka je ze wszystkich stron ;-;

Nwm... nie lubię postów składających się z kilku zdań tekstu ;-;

Nie wiem ;-; Wszystkie lubię ;-; 

Ulubieńcy miesiąca, chociaż myślę, że Ty zrobiłabyś to w swój oryginalny sposób, tak, że wyszedłby z tego mega ciekawy post.

Nudnych, długich i bez sensu ( takich postów chyba nikt nie lubi xD)

Długich

powtarzających się "naście" razy

Chyba żadnych...

Takich, w których tekstu jest tyle co kot napłakał, ale za to zdjęć od groma ;-;

Jedyne to sa takie ze zdjęciami Ale bez podpisow;-;

Na wielu różnych blogach spotkałam się z postami typu: "Nudzi mi się!!!", "macie jakieś pomysły na posty???" itp... Takich postów nie lubię :| 

Ja nie przepadam, za Back to school (mam nadzieję, że dobrze napisałam).

(Zostawiam puste)

No na pewno o tym pseudo odejściu. Są masakryczne. Nie cierpię ich, ale ty ( chyba ) nie odwalisz nam takiego numeru, nie? 
Nie mam w planach, spoko xD


Masz jakieś pytanie odnośnie mnie/bloga?(10 odpowiedzi)
Czy lubisz blogować? Nie męczy cię to, że codziennie musisz dodawać post? Mam nadzieję, że to pytanie nie zabrzmiało jakoś chamsko
Lubię blogować, inaczej bym tego nie robiła ;-; sama postanowiłam pisać codziennie, i na razie mi to pasuje, chociaż przyznaję, chciałam to kilka razy zostawić ;-;
 
Ten design zostanie na dłużej, czy gdzieś niedługo znów go zmienisz? ^^
Na razie raczej zostanie, na pewno go na jesień trochę zmienię, ale na razie spokojnie, zostanie
 
Lubisz mnie? xD [#stjupidqueszczynever] I ej, nadal nadużywamy ^^? [ xd] ~~
No ^^
 
Zrobisz jakiś challenge na blogu?
Może kiedyś...
 
Jakiego koloru jest twój pokój?^^
Miętowo-turkusowy [ogólnie, światło mam zielonkawe, jako jedyna w domu posiadam zielone rolety, i to stąd ;-;]
 
Nie mg koma dodać... Pisze, że pojawi się ,,Po zatwierdzeniu'' ale ja żadnego potwierdzenia ni widzę... [Tak, śmiejcie się]
Potwierdzenie jest dla mnie...ja zatwierdzam komentarze, decyduję, które dodać, które nie, więc spoko, wszystko gra
 
zrobisz etapy powstawania jakiejś pracy? [coś jak mój post z rysukiem Shiki wcinającej makaron~bettyś pozdrawia]
Zrobiłam Bettysiu dzisiaj, specjalnie
 
Daj zdjęcie kota,proszę. (Choco,zapomniałeś już jak kilka dni temu mówiłaś ze koty są zle? ) a jeśli chodzi o pytania to moźe ile masz rodzeństwa?jak się nazywają ? 
Dodam ;-; ech, to jest mały diabeł nie kot, jak coś...mam brata ;-; ale on nie lubi jak o nim gdziekolwiek cokolwiek napiszę, więc sorry
Od kiedy rysujesz (chodzi o rysowanie takie, że z cieniowaniem itp.)? 
Idk ;-; od zawsze rysuję, cieniuję od...3 lat? Coś koło tego ;-;
 
Nauczysz mnie rysować? Nie, no żart. Mam jedno. Co sprawia, że wpadasz na tak genialne pomysły odnośnie prac. Chodzi mi o to skąd bierzesz inspiracje. [ teraz dopiero zauważyłam, że mogłam zapytać się o to w 5 pytaniu xd nie chce mi się zmieniać xd ehh... trzeba skończyć z leniuchowaniem, niedługo przecie do szkoły ( płacz ) ja nie chcę... ]
Hm ;-; pisałam wyżej

Chcesz coś dodać?(11 odpowiedzi)

Pozdrawiam Mafię uhu B)
Yeah, pozdro~

Mój router tańczy sandstorma xD
Widziałam Vixiu xD

~ Flo pozdrawia ^^
Elo~

Pozdro dla Ciebie, Nin B) ~~ CRL 'v'
Jej ^^

Pozdro Dla Nin, stworka i wszystkich Wiśniaków wysyła MagickStyle
Yeah, pozdro~

#MafiaPower
#OhYeah

Pozdro~Cioci PS.jeżeli w moich odpowiedziach będą jakieś dziwactwa to zdałam to na autokorejte ;-; i sorry za nieobecność na blogu;-;
Okej, pozdro~

Mhm, pozdro dla wszystkich z mafii i emcesia ^^ ♥ (← niebieskie, nin) ~Isu
Niebieskie Isku ♥

Pozdrawiam~Zizin
Pozdro~

~Lolilolka~Pozdro dla MC i Vixu
Pozdro~

Taa... Ashi pozdrawia Ciebie i wszystkich ludziu na chrysi ^^
Jej ^^ 
Obiecane zdjęcie diabła dla Choco:
Czarno białe, bo było najładniejsze ;-; [obecnie wgl kotek obczaja jak działa mój laptop ;-;]

I...
Ja nawet nie wiem, jak wam za to dziękować...ech, ciągle przypomina mi się ten challenge Kejtisia, gdzie pisałam, że chcę zdobyć do końca wakacji 10 000 wyświetleń chrysi [ale nie ze przez wakacje tyle, ogólnie wszystkich od początku...], a mam...
Więc dziękuję każdemu, kto wchodził na chrysi ♥

Na koniec ankietka


Jeśli ktoś chętny, można wypełniać ^^
Nie wiem, może coś na to 30 000 zrobię...hm ;-;

13 komentarzy:

  1. Uu ankieta ( ͡° ͜ʖ ͡°) Coś, co tygryski lubią najbardziej ^~^ Fajny post, jeden z najlepszych! ^^ Wgl gratuluję tylu wyświetleń! *wjeżdża z tortem* Yuuupii!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super posteł ^^
    Koci,koci,koci <3 Dzięki *.*
    Ankieta wypełniona :>
    Ej,,a gdzie robisz te ,,gify"?
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  3. I Zuza przyjeżdża przez całe 4 dni nie ma neta i musi, kurcze, nadrabiać xD
    Fajny post^^ Yey ankieta;>
    Gratuluje wyświetleń;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pościk i ankietka :)

    ~Olgiteł

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój kotek jest taki cudny!!! *AAAA* I post ogólnie super ;)
    ~Nat

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypełniłam ankietę !
    Jestem wielka xD
    Rysunek mega, ja w LL nie umiem rysowac, bardziej wole sama rysowav portrety.
    Pozdrawiam!
    http://pasjenikki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Ja podobno umiem rysować bez ll ;-; no umiem, tylko...właśnie nie całe postacie ;-; portrety są cool

      Usuń
    2. Nin, bo umiesz '-' Ty pięknie rysujesz i w ll i bez ll ^^
      Podpisuję się ~ portrety som fajne '-'
      ~Nat

      Usuń
  7. Ciekawa ankieta! ^^ A co do rysowania, to całkiem nieźle Ci idzie, a praktyka czyni mistrza. ;D ~~ Wgl, to pozdro i gratki za tyle wyświetleń, Nin. <3 ~~ B)


    CRL ♥

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję