27 sierpnia 2016

Ulubieńcy, jak ja to zrobię...

Okej ;-;
Co do tej serii, jakoś specjalnie pozytywnie nie jestem nastawiona, nie lubię ani jej czytać, ani nigdy nie zamierzałam jej wprowadzać...bo sama nazwa mi się wydaje głupia i dziecinna, sorki, dziwna jestem ;-; więc nazwę to pewnie "FAV", albo coś innego, nie spodziewajcie się napisu "Ulubieńcy".
KATEGORIE
Długo myślałam, jakie wprowadzić, żeby było to ciekawe dla was, oraz przyjemne dla mnie. W końcu chyba udało mi się wymyślić coś sensownego...
  • piosenki - uwielbiam słuchać muzyki, jednak nie będę raczej umiała zdecydować się na tą jedną ulubioną w danym okresie czasu, dlatego...wybiorę kilka i postaram się [może coś z tego wyjdzie] je opisać, co mi się w nich podoba, dlaczego akurat one...
  • postać z kreskówki - bardzo lubię je oglądać, więc spróbuję wybierać jakąś na każdy miesiąc, oraz napisać trochę o niej, o kreskówce, w której występuje...
  • profil na social media - czyli nie tylko kanał na yt, konto na insta...raz będzie czyiś profil z jednego portalu, raz wybiorę kogoś z jeszcze innego...myślę, że tak może być ciekawiej.
  • praca - niestety, tutaj będę wybierać jakąś moją pracę, albo w ll, albo bez ~ to zależy, która mi się spodoba [pewnie żadna ;-;]
  • komentarz - wiele osób komentuje mi posty, i zamierzam wybierać co miesiąc jeden [lub kilka, zresztą kto mnie tam wie] komentarz, który jest albo szczególnie miły [lub zawiera uzasadnioną krytykę, "bo nie" itp. się nie liczy], albo po prostu się wyróżnia [pewnie to bez sensu punkt ;-;]
  • zdjęcie - lubię robić zdjęcia [co pewnie widać], dlatego wybiorę jakieś, które mi się wydaje najlepsze lub jest najciekawiej zrobione, i pokażę w poście.
  • post - [wiecie, staram się, żeby te kategorie były oryginalne, czyli jak najmniej powtarzały się u innych, więc niektóre są mega dziwne] co miesiąc postaram się wybrać wpis na chrysi, który albo wiele dla mnie znaczy, albo najlepiej mi się go pisało, albo...co innego ;-; 
CO JESZCZE?
Nie ma tak łatwo, musiałam dodać jeszcze coś ^^
  • ANTY-fav - do pracy, komentarza, posta i zdjęcia, będę oprócz tego "naj" wybierać coś, co mi się wyjątkowo nie podoba. Czyli jakąś moją pracę, której się brzydzę [albo nie jestem z niej zbyt dumna], komentarz [albo hejt, albo po prostu dziwny kom], post, który mi nie wyszedł [w moim odczuciu], oraz wyjątkowo kiepskie zdjęcie [nikt nie jest idealny ;-;]
  • statystyka - roczne podsumowania będą w kwietniu [no, przecież wtedy blog postał, jak ktoś nie wie, kwiecień 2k15], ale co miesiąc zapodam wam statystyki z danego miesiąca, czyli ile komentarzy się pojawiło, który post był najpopularniejszy, kiedy miałam najwięcej wyświetleń [co do tego, nie jestem pewna, czy to wypali], ile wyświetleń przybyło, itp.
  • poza tym - to jest kategoria, ale...inna od reszty. W niej wybiorę coś, co nie zalicza się do żadnej z powyższych [czy też tylko w "co jeszcze?"] kategorii...
Okej, to chyba tyle...
 A, jeszcze coś: challenge. Nie wiem, czy to jakaś nowa moda, ale ostatnio tyle ludu zaczęło je wymyślać...[nie mówiąc o tym, ile razy nominujecie jedną {pozdro} osobę do "Podaj Dalej", wiece, ona może mieć dość chyba...] sensu nie widzę, ale róbta co chceta, możecie mnie nominować, i tak nie zrobię. Nie cierpię challengy, sorki.
A, i ostatnio, chyba dzięki usunięciu html'a, użytkownicy zaczęli ignorować opisy jeszcze bardziej, więc...zaczęłam blokować coraz więcej osób, ale, niestety, moja poczta nie zaczęła się włączać jakoś szybciej ;-; [najczęściej lezie 15 min, czasem jakieś święto chyba mi robi i wchodzi w 5, czasem z linkiem, a potrafi się pół h wlec ;-;] nie wiem, może należy napisać do wszystkich [kulturalnie, bez tryliardów wykrzykników, to wygląda dziwnie ;-;] żeby czytać opisy...? E tam, to nic nie da i tak ;-;

Postaram się na jutro dodać albo post o blogowaniu, albo dokumentację [lel, nawet włosy nie gotowe ;-; ech...] nowej pracy...ktoś czeka na któryś post?
PS. jak ktoś chętny, macie ankietę o rysunkach [była w poście, ale jak ktoś chce zrobić drugi raz, nie bronię...]

16 komentarzy:

  1. Ulubieńcy u ciebie?! Już się nie mogę doczekać! ^^ Te kategorie są takie supi ;3 To będzie ciekawe :D (Komy działają, taaak!!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czekam, czekam, czekam...i nie mogę się doczekać :D Na pewno będzie dużo ciekawiej/bardziej się wyróżniać niż [nie chcę nikogo urazić, czy coś...] na innych blogach ;)
    Podoba mi się pomysł z tymi statystykami, ANTY-fav i komentarzami :)

    ~~Log*ś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Na początku chciałam zrobić ogólnie ANTY-fav, z samymi najgorszymi rzeczami, ale potem stwierdziłam, że tak będzie ciekawiej. A komentarze mają was motywować do pisania ich *diaboliczny wyraz twarzy*

      Usuń
  3. Yeah, ciekawie się zapowiada 'v' Takie oryginalne kategorie ^^ Yay, Nin, szalejesz B) ~~

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie będę czytać. ^^
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jestem ciekawa. Takich kategorii nie ma chyba nikt. Czekam z ciekawością na każdy post. Więc idę czekać ;-) ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula czeka na wszystko :D ... Będzie co czytać...
    A jakoś w moim challengu brałaś udział ;-;.
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
  7. ech pewnie ni bede czytać :T [żart. ha. ha. ha.] ja na dokumentację czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ~ spoko, kilka zdjęć mi zostało do zrobienia ;-;

      Usuń
  8. Brzmi bardzo ciekawie, już nie mogę się doczekać :3 pozdro ~M

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czekam bardzo na obie rzeczy. ~Chomik

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Czekam na ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ^-^ Zawsze czekałam żeby zrobiłeś ulubieńców <3 ~Alexa_Art

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam pewna że nie zrobisz ulubieńców a tu proszę już się nie mogę doczekać... MarysART

    OdpowiedzUsuń
  13. Taa... ciekawe. Nie powiem. Zainteresowałam się jeszcze bardziej twoim blogiem... Czekamy ^^

    ~ Ashi

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję