25 września 2016

"Czym tworzę?/Przybory" - aktualizacja +Q&A

Hej~
Dzisiaj [tak, po jakimś miesiącu w końcu się za to zabrałam, jej] mam dla Was [eh, mnie też zaczęło wkurzać pisanie tego małą literą, więc...no, macie z dużej] coś jak aktualizację posta Przybory z czerwca [tak, post z czerwca, ale nowe rzeczy mam krócej, więc...eh, skomplikowane to ;-;]. Większość tego, co opublikuję teraz, będziecie mogli znaleźć w zakładce Narzędzia [zanosi się dzisiaj na dużo linków, jak coś].
Zdjęcia jakieś rewelacyjne nie są, ale mogły być gorsze...więc powinny Wam się spodobać [nie, że muszą, każdy ma swój gust przecież].
Od niedawna trzymam niektóre kredki [zwłaszcza te, które kupiłam w papierowym opakowaniu] w doniczkach...ale nie tych takich popularnych [przynajmniej jak dla mnie są popularne] z IKEI [nie jestem pewna, czy na pewno stąd, jak coś to mnie poprawcie], tylko raczej w tych, które przeznaczone są na storczyki [mam w domu masę storczyków, może kiedyś im zdjęcia zrobię i wstawię...].
Kiedyś ktoś pytał mnie o żelopis, i gdzie go kupić...ja mój dostałam w prezencie, więc nie wiem dokładnie, gdzie został kupiony [no, wiem że w Krakowie], ale kosztował ok. 8-9 zł [jak dla mnie dość tanio, ale to tylko moje odczucie jak coś], więcej o nim macie tutaj [tak, PAD ma nowy adres...raczej nie będę już tam pisać, ale służy mi jako baza recenzji różnych przyborów].
O dwa [zielony i niebieski] długopisy też dostawałam pytania...kupiłam je w sklepie papierniczym, piszą dość grubo [właśnie takie lubię, łatwiej mi nimi cieniować], ale kolorki są śliczne ^^ Roller - Tip Pen użyłam podczas robienia włosów w tej pracy. Pozostałe przybory to: dwa ołówki [jeden grubszy, drugi normalny] oraz kredka KIN Magic.
Oto wnętrze tej doniczki...ma na środku wystający element [serio, nie wiem jak to określić], który nieco ułatwia przechowywanie kredek [te mniejsze łatwiej wyjąć, nie leżą po przekątnej na samym dnie].
Oprócz długopisów i ołówków w tej doniczce trzymam też kredki FC Eco [na zdjęciu] i KIN [których recenzję porównawczą znajdziecie na chrysi]. Niedawno [wczoraj, jeśli mam być konkretna] zrobiłam pracę w TOPModel [TM] tylko tymi kredkami.
Tutaj kledecki z klecikiem ^^ Jak kilka razy pisałam, mimo tylu pochlebnych opinii co do FC Eco, mi bardziej do gustu przypadły kredki KIN. Podoba mi się też to, że są...tańsze od FC [tak, kupiłam 36 KIN i 24 FC, a i tak klecik był tańszy], a w moim odczuciu lepsze. FC są spoko, jednak dla mnie trochę za twarde ;-;
Tu porównanie różowych kredek z zastawu FC [po lewo] i KIN [po prawo]. Muszę przyznać, że w kledeckach z klecikiem przeszkadza mi chyba jedynie to, że różowa kredka jest taka..."bajkowa"? W FC ma bardziej naturalny odcień ;-;
[PS. nie patrzcie na grafit na tym zdjęciu, KIN jeszcze nie strugałam, a FC dość często, stąd są takie a nie inne...]
A tu tył kredek KIN [tym razem po lewo] i FC [po prawo], gdzie widać, że klecik ma jednak nieco grubszy rysik. Kolor, na który pomalowane są trzony, też jest dość widoczny [w realu KIN ma trochę bardziej neonowy odcień trzonu].
Kolejna doniczka, a w niej...Mondeluzy i Sharpie ^^
Ta jest jednak płaska, więc krótsze kredki najczęściej leżą sobie na spodzie, i trudniej je wydostać ;-;
Pisaków do tkanin Sharpie mam obecnie 8 [ale czarny się prawie wypisał, więc...eh]. Rzadko rysuję nimi po ubraniach [bo mam mało jasnych, czystych ciuchów bez jakiegoś nadruku], częściej np. po rysunkach.
Końcówka Sharpie przypomina nieco pędzel, przez co łatwiej nimi rysować, i można tworzyć zarówno cieniutkie jak i grube linie.
36 kredek KIN Mondeluz, które mam...i które nie są w zbyt idealnym stanie ;-; lubię je i często używam, stąd są w przeróżnych rozmiarach, rysiki mają czasami dziwne kształty...używam ich także na mokro, więc pojawia się dużo plam na drewnie ;-; hm, przynajmniej oryginalne są xD
Porównanie rysika KIN z klecikiem [po lewo] i Mondeluz [po prawo]...odcień farby na trzonie też jest inny, a rysik kredki akwarelowej jeszcze grubszy.
I...ProMarkery, które trzymam w piórniku TM [wygrałam w jakimś konku, nawet go lubię, jeśli chcecie, to pokażę kiedyś jego lepsze zdjęcia, albo napiszę coś o szkicownikach TM] razem z kartkami samoprzylepnymi i kilkoma drobiazgami [np. znalazłam tam kolczyki, lel].
Posiadam 12 kolorów +blender, które zakupiłam na stronie www.szal-art.pl [mój zestaw to 12 markerów nr.2]. Na razie uczę się ich używać, jak coś narysuję, to Wam pokażę ^^
 Tutaj kawałek dołączonej do zestawu instrukcji, razem z kodami i nazwami kolorów Markerów [jak coś to mnie poprawcie].
Instrukcja się oczywiście rozkłada, a tekst jest w kilku językach.
W piórniku TM, z tych ważniejszych dla mnie rzeczy, trzymam też ołówek, który przyszedł w paczce razem z ProMarkerami, fioletowy długopis Milan, kupiony w sklepie papierniczym, oraz Roller - Tip Pen w kolorze czerwonym [mam jeszcze gdzieś posiany niebieski i zielony].
 To jest coś, czego używam bardzo rzadko...czyli serduszka, którymi można posypać pracę, przykleić do niej...ładnie wychodzą na zdj, lel ;-;
To by było na tyle...ach, jeszcze Q&A...
W komentarzach możecie zadawać różne pytania do mnie [ale błagam, żeby choć trochę były ze mną związane], nie ma limitu ilości...i jeśli widzicie [bo możecie też nie widzieć, wtedy spokojnie], że ktoś już o coś pytał, to nie powtarzajcie tego ;-;
[a tam, i tak będę odpowiadać tylko na jedno pytanie, jeśli się dwa takie same pojawią]
Prosiłabym też o nie zadawanie pytań typu "czemu jesteś taka chamska/głupia/bezczelna?" bo niestety nie znam na nie odpowiedzi ;-;

Tak, chrysi ma nowy design...starałam się zrobić go nie takiego "słodkiego", i wiem, wiem, zaczną się komentarze "chrysi powinna być zimna", ale sorry, mamy jesień, a takie kolory bardziej mi pasowały niż np. czerwień [co nie znaczy, że nie zrobię takiego designu] ;-;


14 komentarzy:

  1. Świetny post,Nin :)
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba polychromosy zgubiłaś ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Aktualizacja", czyli pokazuję NOWE przybory ;-; pominęłam też mazaki KIN, cienkopisy Stabilo, stare Mondeluzy...Wszystko jest ok, spokojnie.

      Usuń
  3. Gdzie mieszkasz ?
    Od ilu lat rysujesz ?
    Jakie jest twoje hobby ?
    Ile masz skiczowników TM ?
    Emm chyba tyle ...
    ~marii :3

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Twoja ulubiona kreskówka na CN?
    ~Masz jakiś obrys TM na którym nie wygodnie co się rysuje?
    ~Pokażesz zdjęcie swojej ulubionej koszulki? X)
    ~Jaki jest twój ulubiony zespół (jeśli w ogóle masz...) i dlaczego?
    Post świetny~💕
    ~Marcel Dobrodziej~

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, lubię takie czytać ^^ Też trzymam niektóre kredki w doniczce po storczykach (których też mam stado w domu XD), a Promarkery w tym piórniku z TM XDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. ja trzymam kredki w pomalowanych puszkach, ale chyba je do czegoś przełożę, bo mi się nie podobają ;-;/ zawsze strugam kredki do granic możliwości xD / cena promarkerów jest zabójcza ;-; zostaję przy akwarelkach ^^ / Też mam tą MAGIC '-' i jeszcze dwie inne ^^" fajne są :T / takie pisadła z końcówką w kształcie pędzla nazywają się chyba brush peny lub brush markery...

    @~Co sądzisz o Nanami-chan?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post ^^ I fajne te doniczki, dobry pomysł ;D
    [ Ja swoje kredki, bo nie mam już opakowań, trzymam w tych wysokich pojemnikach po twarogu do sernika xD ]

    Jakie są Twoje ulubione kwiaty?
    Jakimi farbami najbardziej lubisz malować?
    Wolisz ciszę i spokój, czy jak się coś dzieje?
    Chciałaby kiedyś polecieć na księżyc?
    Serwowałabyś na desce po drodze mlecznej, gdyby było to możliwe? [no teraz to przeszłam samą siebie xD ]
    Lubisz kakao? B)


    CrL [ też mam teraz konto na TM 'v' ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki twój ulubiony kolor ?
    Masz zwierzaka ? Jak tak to jak ma na imię?
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie same problemy markery:) a tu pytanka : czym nienawidzisz rysować ulubiony przedmiot w szkole ulubiony nauczyciel (w sęsienp nauczyciel od plastyki) zniena widzimy przedmiot i nauczyciel ...ulubiony czarny charakter , ulubiona postać z kreskówki , księżniczka Disneya komputer czy telewizor jaki masz telefon czy sądzisz że ll upadnie ??? Kto to pisze????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważę tylko,że istnieje coś takiego jak pytajnik,który dajemy PO każdym pytaniu a nie na samym końcu.Można też użyć czegoś o nazwie ,,Przecinek"
      ~CM

      Usuń
  10. Jednak nie tylko ja mam w domu mase storczyków ;-; ale nigdy nie pomyślałam, żeby do doniczki włożyć kredki...
    Ogólnie super post ^^
    Pytania:
    -Gdybyś miała szanse zmiany swoich imion, zmieniłabyś je ?
    -Jaka jest ostatnio przeczytana przez Ciebie książka?
    -Znienawidzona pora roku?
    (W końcu skomentowałam post na twoim blogu XD)
    /Lusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny design :3 Czy założysz sobie konto na Elfrix? -M

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny desing. Moze zrobisz recenzję promarkerów czy cuś? I pytanka:
    Od kiedy rysujesz tak na powaznie? Gdybys mogla zyc 100 lat exstremalnie biedna czy 30 lat bogata?

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję