29 września 2016

FAV - September 2016

Heyo~^^ [te emotki...jak nick +Betty M, lel]
Druga część FAV, tym razem z września...w którym, wbrew pozorom, na chrysi dość dużo się działo...wiecie, ll i te sprawy ;-; ale ok, już nie przedłużam...

[zdjęcie nie moje, pochodzi z cudownej apki do tapet na fona]

♣ Piosenki ♣
Melanie Martinez - "Pacify Her"
Strasznie podoba mi się cała piosenka...eh, jak coś mi się podoba, najczęściej nie umiem tego sensownie opisać...
Daughter - "Still"
Refren jest po prostu niesamowity, rytm piosenki...
Angel Haze - "Battle Cry" ft. Sia [nightcore]
Ogólnie, to...teledysk jest dość specyficzny, więc cieszę się, że go nie znalazłam w Bloggerze, ale z drugiej strony, oryginał brzmi lepiej...więc, jeśli ktoś jest zainteresowany, dodaję link do piosenki na YT.
Sia - "The Greatest"
Zakochałam się w tej piosence, odkąd pierwszy raz jej posłuchałam. Znowu, Blogger mnie sabotuje, i nie daje teledysku, którego szukam ;-;
Goblins From Mars - "Imperial March"
Tego trzeba po prostu posłuchać...świetnie mi przy takiej muzyce rysować.

[Postaci z kreskówki nie ma ;-;]

♣ Profil na social media ♣
Tym razem...kanał Marco Kubiś!
Materiały strasznie mi się spodobały. Heh, lubię ciekawostki i różne dziwne [i czasami straszne] rzeczy...

♣ Praca ♣
Hm...mimo, że we wrześniu rysowałam dużo [chyba] fajnych rzeczy, to jakoś mi najbardziej podoba się ta praca. [Na TM pod pracą trwa głosowanie, którego projektu ll remake w TM mam wykonać, więc miło mi będzie, jeśli ktoś zagłosuje]
ANTY-fav
Dwie prace, w których...nie podobają mi się poszczególne elementy ;-; w fanarcie Wendy chodzi o skórę, twarz, koszulę i w pewnym momencie włosy, a w pracy na Angel skrzydła, tło oraz...nigdy nie wiem, jak to się nazywa, ale chodzi mi o jasno zielony element ubrania [nie o spódnicę] ;-;
♣ Komentarz ♣
Będę szczera - komentarz jest z samego początku września, ale od razu po przeczytaniu go wiedziałam, że to on trafi do ulubionych. Zawiera chyba wszystko to, czego ja nie umiałam ubrać w słowa, ale chyba najbardziej przemawia do mnie fragment "Byłam miła do tej pory. Patrzyłam jak LL się rozwija, ale teraz widzę ,że tylko i wyłącznie upada. To wszystko co miałam do powiedzenia" ~ jest po postu cudowny ♥ gdyby moje konto na ll jeszcze istniało, Sierra dostałaby pewnie dedykację, ale cóż...jeśli to czytasz: pozdrawiam Cię serdecznie, i dziękuję z całego serca za cudowny komentarz!
ANTY-fav
Heh, z tym miałam pewien problem...
Osoba, do której należy ta wypowiedź, napisała kilka komentarzy, więc wybór miałam utrudniony, jednak...zdecydowałam się na ten. 
Przepraszam, ale...na ll, w konkursach, liczy się osobowość czy może umiejętności? Tak między nami - komentarze na 5 kilometrów śmierdzą mi Franką [tą od e-maila z jednego z ostatnich postów], jej stylem pisania oraz chamstwem, z jakim traktuje mnie odkąd pierwszy raz dostałam od niej jakikolwiek e-mail. Jeśli to Ty ~ obrażanie choćby nie wiem jak wkurzających użytkowników, raczej Ci nie przysporzy zwolenników ani zaufania. W ani jednym mailu, nawet tym, gdzie kulturalnie pytałam o Elfrix, nie byłaś dla mnie miła. Pozdrawiam, "pasywnie-agresywna gówniara"
[pewnie się okaże, że to ktoś inny pisał...eh]

♣ Zdjęcie ♣
Hm. przy zdjęciu chyba wybór był jasny...

ANTY-fav
 Jakość i światło są beznadziejne...ech, chcecie post ze zdjęciami babeczek? 

♣ Post ♣
 W moim odczuciu będzie to "Czym tworzę?/Przybory" - aktualizacja + Q&A, wpis zwyczajnie mi się podoba. Niezbyt lubię posty z pokazywaniem rzeczy [chwalenie się ;_;], ale ten jednak przypadł mi go gustu.

ANTY-fav
Precyzyjne wypowiedzi +coś jeszcze nie podoba mi się, nawet nie jestem w stanie wskazać konkretnego powodu...

♣ STATYSTYKA ♣
Komentarze: ok. 250 [mało w porównaniu do sierpnia, ale przy liczbie postów, jakie dodałam we wrześniu, dość sporo]
Najpopularniejszy post: INFO, [które w zasadzie nie jest postem, ale...infem...ogólnie, we wrześniu miałam trzy najpopularniejsze posty ;-; ale INFO się wybiło najwyżej...] 313 wyświetleń
Wyświetlenia: 5 602 [miesiąc], ok. 185 na dzień
Najwięcej wyświetleń w dniu: 20 września, 471 wyświetleń
Poza tym...
...zostałam usunięta z ll bez podania konkretnego powodu [najpierw że jestem problemem, potem coś o łamaniu zasad, a teraz jeszcze że fejki...ale ilość fejków podałam przed tym wyjaśnieniem, więc...nie jest to jakieś naciągane?], wróciłam na TM, dostałam masę hejtu, ogólnie świat mi się po części zawalił dzięki ll, więc...miło mi, że nowym zajęciem firm jest niszczenie ludziom życia. 
Macie jeszcze ankietę w poprzednim poście...ale dam Wam tez tutaj link ~ ♣♣♣

To wszystko na dziś...wiem, dodaję wpis trochę wcześnie, ale chyba jest ok...

15 komentarzy:

  1. Śliczne masz te babeczki *o*
    Co do piosenek, to Still mi też się podoba c:
    Komentarz serio spoko, reszta też

    CRL

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ten post jest supi! Wybacz, że z anonima, ale tylko tak mi działa.

    Co to zdjęcia, JEST MEGA! Mam na telefonie podobne, wow!

    ~Yukoueł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej ^^ ta apka jest ogólnie cudowna, szkoda, że potrafi żreć pamięć czasami...

      Usuń
  3. śliczne kwiotuszki >w< i dzięki za ten niesamowity desing na hobbi *u* / tę emotkę to w sumie sama wymyśliłam ~^^ xD / Ta, Marco jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Bettysiu ^^ ja się cieszę, że wgl pozwoliłaś mi go zrobić...

      Usuń
  4. Super postełke ,jak zawsze.U Ciebie Ulubieńcy są tacy suuuper *.* Kocham Twój styl pisania postówa,awww
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ych, Choco źle napisałam Twój nick w ankiecie...ale nie złość się na mnie :(
      ~Magick (ni chce mi się całego loginu pisać)

      Usuń
    2. Nie będę się złościć,sama czasem przekręcam xD
      ~Choco

      Usuń
    3. Ja też kiedyś przekręciłam, ale nie pamiętam kiedy...[o swoim nicku mówię]

      Usuń
    4. Ja mam w maile chcolate ,a to mówi za siebie ;-;
      ~Wiesz kto

      Usuń
  5. Post super. W sumie pierwszy raz czytam tego typu i jest naprawdę ciekawy. Uwielbiam piosenki Nightcore ♡ I ta również jest świetna ♡

    ~ Ashi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, a ja drugi raz takie coś robię ;-; dziwne uczucie, pisać coś takiego...ale przynajmniej jest jakiś temat na post, jej ^^
      Nightcore tak ogólnie to nie słucham, po prostu...nie znalazłam tej piosenki w takiej wersji, w jakiej jest dostępna na YT, więc wstawiłam co było ;-;
      ~pozdro

      Usuń
  6. Heh... ja tylko wyraziłam swoje zdanie i powiedziałam co o tym wszystkim myślę. Ale cieszy mnie to, że tak bardzo spodobał ci się mój komentarz. Szczerze? Wogóle się tego nie spodziewałam. Ale i tak mi miło ^^

    Oczywiście ja Ciebie również pozdrawiam oraz wszystkich, którzy mimo tego całego zamieszania nadal pozostali na chrysi. Pozdrawiam was ciepło i mam nadzieję, że zostaniecie tu na dłużej, ponieważ Nina prowadzi naprawdę wspaniałego bloga, który naprawdę warto czytać.

    P.S. Mi również podoba się piosenka Sia ( nie umiem tego odmienić ).

    ~ Sierra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wspaniałego, że aż jestem na jakiejś czarnej liście u ll xD
      Wyrażanie swojego zdania bardzo cenię [owszem, komentarze typu "super post" są miłe, ale nic nie wnoszą...], i zachęcam Was do tego. Coś się nie podoba? Możecie śmiało pisać, tylko kulturalnie i zrozumiale [nie mam siły bawić się w interpretowanie komentarzy, wierzcie mi, mogę przez to dość do naprawdę różnych wniosków] ;-;

      Chyba odmienia się "Sii", ale pewności nie mam...

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję