14 września 2016

Flowers&Sky +ankieta

Hejo~
Dzisiaj...coś luźniejszego, czyli zdjęcia kwiatów, nieba [ale też okien dachowych, zresztą to zobaczycie w poście] itp., które udało mi się ostatnio zrobić...każde wykonane telefonem z aplikacją do selfie [Retrica], w mojej okolicy...jakość może i nie jest jakaś niesamowita, ale da się to przeżyć...
Okej, pod koniec posta będzie jeszcze o czymś o ll, ale to pod koniec, spokojnie...
Okno dachowe z blaskiem słońca...a, zapomniałam dodać: zdjęcia są robione...nie w jeden dzień, i nie o jednej godzinie, stąd się różnią "klimatem" i oświetleniem...
To kawałek dachu [ech, zawsze jak opisuję zdjęcia myślę o tych, którzy tego nie robią, a na ich fotografiach są czasami rzeczy, które wypada podpisać...nie żebym się czuła jakaś lepsza czy coś, tylko...nie uważacie, że czytelnicy zasługują na jakikolwiek podpis zdjęcia, żeby wiedzieć co na nim jest? To nie instagram, a dwa zdania przed zawinięciem i potem brak podpisu pod końcem posta, czy ogólnie maleńko tekstu, nie wystarcza...]
WIP challengu [tak, robię je, ale tylko z własnej nie przymuszonej woli] DYS [DrawYourSquad], do którego zainspirowała mnie +Catty Night  [pozdro]. Na rysunku znajdują się OC kilku osób, ale też jakaś randomowa laska...jeśli ktoś bardzo chce, to...napiszcie mi opis lub link do rysunku postaci, może się pojawi...[ach, Nat...sorry jak coś, ale jakoś pasowała mi Twoja postać...]
A tu już skończona praca...planuję o DYS osobny post, gdzie więcej o tym wszystkim napiszę, więc poczekajcie...
Kicia ♥ a co do bandaża...nie będę się rozwodzić, bolą mnie ręce przy rysowaniu, stąd też ostatnio brak ll ;-;
Znowu Kicia
 Tutaj zaczyna się moja zdecydowanie ulubiona seria zdjęć [no i najbardziej pasująca do tytułu posta], czyli...kwiatuszki ^^ gdzieniegdzie są też pszczoły...specjalnie robiłam zdjęcia tak, żeby były widoczne, ale nie wiem czy to wszyło...[hm, pewnie dam jedno z tych zdjęć na tło chrysi kiedyś...]
Koniec kwiatów...
Jako ciekawostkę dodam, że te kwiaty fotografowałam wczoraj wieczorem w moim ogrodzie, zaraz po powrocie do domu...miałam się zabrać za to kiedy indziej, ale tak wyszło ;-;

Okej...resztę zdjęć dodam kiedy indziej [blogger odmawia posłuszeństwa]...
Dodałam wczoraj ll ;-;
I...zapro, standard
Zaczęłam żałować dodania tego...10 min życia w plecy...

Możliwe, że wstawię tutaj jakąś ankietę [ale wtedy zmienię tytuł posta, więc się szybko zorientujecie]...



14 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ^^ Najbardziej podobają mi się te z kwiatami, uwielbiam je :3 I tak! W końcu mogę komentować, eh ten mój telefon ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej ^^ kwiatki są wszędzie piękne, mi też się najbardziej spodobały

      Usuń
  2. Zdjęcia są cudne, chyba najładniejsze z wszystkich wstawionych na chrysi :)
    ~MagickStyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia a ten kotek jest przesłodki ^^

    Pozdrawiam
    ~Olgiteł

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamo! Ja też chcę kota! XO ~~ No ale nie będę mieć ;-; xD ~~

    Śliczne kwiatki i te rysunki też ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Brak podpisu
    2. Mam stronę na pytania nie związane z postem
    3. Pisałam wiele razy ile mam, z tego do której klasy chodzę też możnato wywnioskować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak wprost: na ll mam wiek podany... [why kom tu wlazł ;';]

      Usuń
  6. Bjuti zdjęcia Nin. *-*
    ~Marcel Dobrodziej~

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia przecudne �� Najlepsze, moim zdaniem, to to pierwsze z kwiatków ♡ A to z dachem było mocne, oryginalne ��


    ~Ashi

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki kiciuś ankieta zrobiona ogólnie wszystko bjuti MarysART

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję