7 września 2016

"Gdzie jesteś?" +info

No elo~
Heh. Mam potrzebę wyjaśnienia wielu osobom paru spraw, związanych z chrysi i moim kontem na ll, więc...jeśli ktoś ciekaw, to zapraszam do czytania. Pojawi się też jakieś info, jeszcze nie wiem o czym, pewnie o ll [nyahahahahahahahahahaha].

Zacznę może od tych dotyczących mnie [czy też mojego bloga/konta] bezpośrednio spraw.
"Nin, żyjesz?"
"Wchodzisz jeszcze na ll??"
"Czemu już nie rysujesz w ll i nie piszesz bloga? Odpowiedz??"
To tylko kilka przykładów...hm.
Może to zabrzmi dziwnie, ale pisałam, że teraz jest szkoła [nie, nie żyję sobie na jakimś Saturnie, gdzie nie ma szkół, czy w moim przypadku gimnazjów, żebym miała wolne i tylko sobie blogowała czy rysowała]. Tak, chodzę do szkoły. Jeśli jeszcze ktoś nie wie - jestem w klasie trzeciej, czyli w tym roku czeka mnie egzamin gimnazjalny, od którego [jeśli dobrze mówię] zależy to, do jakiej szkoły pójdę.
Więc nie mogę tylko sobie siedzieć na kanapie z laptopem i pisać postów, czy też rysować [o rysowaniu troszkę później]. Ja zdaję sobie [analizując wyniki ankiet głównie] w pełni sprawę, że większość moich czytelników jest w wieku 11-15 lat. To jest koniec podstawówki/początek gimnazjum. Tak, mam 15 lat, i część z was jest ode mnie starsza, część młodsza. Ci starsi [nie że jakoś kogoś faworyzuję, nie] zdają się lepiej rozumieć to, że ja mam przed sobą naprawdę intensywny rok. Nie twierdzę, że młodsze osoby o tym nie wiedzą.
Jednak, pragnę wszystkich uspokoić ~ AJM STIL ELAJW BEJBE [I'm still alive, baby - chcecie, możecie sobie tłumaczyć], nie opuściłam was, spokojnie. Bloga nie usuwam [na razie ;-;], posty się pojawią, ale zrozumcie, ja chcę pisać o czymś ciekawym. Mogę walnąć felieton o tym, jak okropnie mi się chce spać, czy jak mało mam czasu dla siebie, i jaki jest dla mnie cenny, ale to by było nudne. Wierzcie mi, pracuję nad kilkoma pracami, które postaram się [może mi się nie udać na czas, to nie znaczy że sobie lekceważę czytelników, mogłam mieć dużo nauki czy późno wrócić ze szkoły] pokazać na chrysi w ten albo w następny weekend. I teraz coś, co pewnie niektórych zmartwi - nie mogę pisać co dwa/trzy dni, a przynajmniej w tej chwili jest to niemożliwe. Poświęcę się jednak, i coś dodam dwa razy w tygodniu [jak mi się nie uda, to sorry, jestem tylko człowiekiem, w dodatku, jakby nie patrzeć, młodym], żeby was nie zaniedbywać.
Mam takie wrażenie [oby to było jedynie wrażenie], że pewne osoby [błagam, żeby tylko każdy nie brał sobie tego do siebie...] przyzwyczaiły się do postów codziennie, i myślą, że w ciągu roku też będę je dodawać w takiej liczbie. No sorry, nie ma takiej opcji.
Jeśli będzie jakaś przerwa [np. świąteczna, będę mieć jakiś dłuższy weekend, ferie], to oczywiście postaram się [to nie to samo co "obiecuję"] dodawać wpisy częściej. Pamiętajcie, że też chcę mieć o czym pisać. A rysunki same się nie zrobią, niestety, rysować wzrokiem jeszcze nie umiem ;-;

Teraz o ll. Słuchajcie, tu was mniej rozumiem. Ja nie ogarniam, czemu gadacie rzeczy typu "czemu nie robisz już w ll??" ~ skąd wy to możecie wiedzieć?
Ja nie umiem zrobić pracy na zawołanie, w kilka minut. Chcę też się czegoś dowiedzieć ~ skąd wam przyszło do głowy, że ja coś codziennie muszę dodawać? Ja wiem, przez pewien okres bardzo często coś dodawałam. Ale spójrzcie na inne świetne artystki ~ jakoś potrafią nie wstawić pracy przez kilka miesięcy, a jakoś [mogę się mylić, nie jestem wszechwiedząca] mało kto śmie im zwrócić uwagę, że lekceważą stronę czy coś.
No właśnie, "lekceważą"...ludu. Błagam. Jest coś takiego, co zwie się "artblock", "brak weny"...
Mogę przecież mieć ochotę zrobić sobie przerwę od ll, bo w obecnej chwili podoba mi się rysowanie bez obrysów. Mogę? Pewnie że tak.
Mogę nie mieć pomysłu? Oczywiście.
To, że przez tydzień czegoś nie dodam, nie znaczy, że kończę z ll...[szczerze, chyba uduszę tego, kto coś takiego wymyślił...] tak, ten post nie jest miły ;-; eh, nie umiem być na siłę zawsze i wszędzie miła, sorry...
[Tak wgl, to ll mnie wkurzyło ostatnio wieloma rzeczami, więc...staram się czcigodnym adminom i reszcie nie narażać, tym że śmiałam stworzyć tam konto i nie głaskać ich po główkach ;-;]

O, widzicie to "NOWOŚCI, INFORMACJE,PLANY LILLA LOU..."? [*] dla wiadomo czego...
Hm, to jest takie ukryte, po prostu...nie wiem, czy celowo, czy jakieś inne powody.
Przeczytałam to ;-; [teraz se pokomentuję *lenny*]


NOWOŚCI, INFORMACJE,PLANY LILLA LOU....


Witajcie!
Mamy dla Was dziś sporo ekscytujących wieści. Oprócz ogłoszenia wyników konkursu, na które pewnie wszyscy z niecierpliwością czekacie, musimy się z Wami podzielić informacjami o zmianach i nowościach, które będziemy wprowadzać. A będzie ich sporo!
- Pierwsze i najważniejsze: powstaje dla Was nowa strona! Elfrix będzie platformą dla wszystkich [widzicie słowo "wszystkich"? To genialnie] z Was, którzy lubią rysować fantastykę, science fiction, wszelkiego rodzaju fanart i horror. Będzie to strona stworzona specjalnie z myślą o tych starszych użytkownikach i użytkowniczkach ["wszystkich". Hehehe.], gdzie będziecie mieć do dyspozycji nowe obrysy dostosowane do postaci fantasy, pozy waleczne oraz obrysy męskich sylwetek [widzicie, młodsi nie mogą facetów rysować ;-;].
Uwaga! Z chwilą, kiedy ruszy nowa strona, na Lilla Lou nie będzie dozwolone zamieszczanie prac zawierających przemoc, krwawych i strasznych [OMG, ej, to te stare usuną czy zostawią? Jak usuną, pewnie galeria Halloween zniknie, i pól mojego porfolio. O tym nie napisali, oj, trzeba precyzować myśli...] . Kategoria fantasy wciąż będzie dostępna i w dalszym ciągu będzie można wrzucać prace będące fanartem, jednak wszystkie treści uznane przez nas [CZY. JA. POZNAM. TYCH. CZCIGODNYCH. NAS. W. TYM. STULECIU. CZY. NIE?!] za nieodpowiednie będą usuwane.
- W przygotowaniu jest wersja mobilna strony, która ułatwi wyświetlanie jej na telefonach komórkowych i tabletach. [boję się...]
- Pracujemy nad przywróceniem do życia naszego forum, które pojawi się w wersji odnowionej i o wiele silniejszej.
- Pojawią się gry i aplikacje na smartfony i tablety! [*mdleje z przerażenia*]
- Już niebawem będzie można głosować na Lilla Lou na internetowych toplistach i zamieszczać nasze własne bannery na swoich blogach [pewnie źle to rozumiem, ale...mój baner nie jest mój, bo ll mi nie pozwoliło go zamieścić czy jak?] czy stronach internetowych.
- Odświeżamy wygląd i działanie strony, więc szykujcie się na zmianę szablonu! [i moje ewentualne apele o ogarnięcie się do drogiej administracji]
- W przyszłym tygodniu w Lublinie odbędzie się Międzynarodowy Festiwal Mody East Fashion, na który specjalnie dla Was wybiera się Lilla Lou Ferosh! Czekajcie i wypatrujcie relacji na blogu Ferosh i Facebooku. [nie poczekam i nie będę śledzić :P]
- Powstaje Lilla Lou TV, czyli nasz własny kanał na Youtube, na którym będą pojawiać się tutoriale i ciekawostki modowe.
- Art Academy Online z Maltynką odbywać się będzie w co drugą sobotę na Skype z dwiema grupami użytkowniczek. Oprócz tego czekają na Was nowe wyzwania na Lilla Lou oraz Ferosh, nowe konkursy i wiele ciekawostek na blogach, facebooku oraz naszym Instagramie - instagram.com/lillalou.pl Mam nadzieję, że cieszycie się i ekscytujecie tak samo jak my :) [polemizowałabym]

Ok. Czemu to info jest takie słabo widoczne? Specjalnie czy strona odmawia posłuszeństwa? To wie tylko ll ;-;

~do zoba jak będę mogła [do piszących ze mną: ja lubię z wami pisać, ale mam też inne sprawy...np. zadania domowe ;-;]

21 komentarzy:

  1. Eh...Ja też rzadko piszę,ale i tak mało kto to czyta. Xdd
    ~Marcel Dobrodziej~

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? Człek zrobi sobie krótką (!) przerwę i od razu wszyscy oburzeni... a co do tych "Creepy" prac, to rzeczywiście nie konkretni :D A poza tym osoby na ll które tworzyły takie prace niekoniecznie miały aż 16 lat (często mniej...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawią mnie powody ll ;-; ale o tym ani słowa...yh ;-; [chyba że słowo jest, ale ukryte jak to info]
      Na ll nie dodałam nic ponad tydzień, już panika. Post był chyba w niedzielę, eh...

      Usuń
    2. Zgadzam się. Nie mogą zrobić osobnej strony dla młodszych dzieci które się takich rzeczy boją?
      Ogarnijcie się ludzie!!!

      Usuń
  3. Czytałam wcześniej o tych nowościach i planach,ale w sumie to nie wiem o czym mam na ten temat myśleć. Wydaje mi się że LL chyba nie wie co robi...

    Taa... wiem co teraz masz. W sumie ja się tam nie stresowałam tym egzaminem, ale miałam dużo nauki. To było masakryczne.

    ~ Ashi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego chcę jednak poświęcić trochę więcej niż w poprzednich latach na naukę...niektórzy mnie rozumieją, inni niestety nie...

      Usuń
  4. a ja sb mogę ruski rok prac nie dodawać, a i tak nikt się nie przejmie :P [plusy nie bycia fejmem, hehe]

    [nah, pastel gore to też horror ;-;] ja do szesnastki nie wytrzymam bez krwi >_< [jezzz, jak to brzmi ;-;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie ;-; i to "dla wszystkich" a potem "głównie dla starszych" xD ll przeczy własnej logice, norma...

      Usuń
  5. No ja przecież wiem że nie jesteś z Saturna tylko z Neptuna XD. Na niektórych blogach posty pojawiają się co miesiąc i nikt nie mówi że za rzadko ; - ;Ech..
    -Flo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No '=' są tacy, co raz dodadzą pięć razy w tygodniu, a raz dwa przez miesiąc, i nikt nie sieje paniki ;-;

      Usuń
  6. *Nie skomentuje tego*
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale Cię rozumiem. Trzecia klasa gimnazjum jest wymagająca. Trzymaj się :3 -M

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak dawno mnie tu nie było... przepraszam ale szkoła.... ~kitty333

    OdpowiedzUsuń
  9. Wchodzę ,a tu takie BUM czcionka ;-; Nie za ładnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ktoś mi na ochotnika przetłumaczy ten komentarz na zrozumiały?
      Ludu, KTÓRA czcionka? Nagłówka? Bloga? Tytułu posta?

      Usuń
    2. Ja nie kumejszyn tego koma. Mnie tam się podoba. A tak wogóle to cudny ten nowy wygląd bloga ^^ Taki nowy/ inny. Świetny ^^

      ~ Ashi

      Usuń
    3. CHYBA (Bo nwm) nagłówek
      ~Choco

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję