17 września 2016

Info +gadanie

Heyo~
Dzisiaj trochę informacji [tak, wiem, miałam dodać więcej zdjęć, ale postanowiłam zrobić jeszcze kilka, żeby ich było więcej, i...to potrwa, poza tym nie wszystko na raz, nie?], trochę gadania, jeśli chcecie, to przeczytajcie i skomentujcie [nie zmuszam, jak coś], będzie mi miło ^^

FANPAGE

Już pewnie niektórzy wiedzą, ale napiszę to jeszcze tak bardziej "oficjalnie": założyłam fanpage na Facebooku. Jeśli ktoś chce, to niech wbija.
Wiem, że miałam już dwa fanpage [Paper Art Dimension, później ART by ninaleksandra, i MadCalanchoe], jednak...usunęłam konto na fb, a razem z nim zniknęły obie strony. Przez pewien czas nie chciałam zakładać kolejnego, bałam się że nie dam rady go utrzymać [bo wcześniejsze...nie jestem zbyt systematyczna na fejsie ;-;], jednak przemogłam się, i utworzyłam kolejną stronę.
Częściowo przemawiało za tym też to, by czytelnicy i inni mogli tam do mnie pisać, zamiast na ll [bo nie wszyscy mają social media takie jak Instagram, Wattpad]. Myślę, że stronka się wam spodoba, i na razie dodaję wpisy i prace w miarę systematycznie.

LL

Zwykle tego nie robię, ale dzisiaj odpowiem na jedno z pytań, które dostałam w ankiecie z poprzedniego posta
Rozumiem, że LL wkurzyło cię na maksa i jak to mówisz, nie chcesz irytować ich swoją obecnością. Czy to oznacza, że będziesz dodawać mniej swoich prac?
[Na resztę odpowiedzi będzie normalne podsumowanie]
Heh, to nie do końca tak...owszem, wkurzyło mnie, i nie chcę irytować adnimistracji swym istnieniem, ale to nie przez to dodaję mniej prac. Tak, rysuję jeszcze w ll, ale kończą mi się szkice [co łączy się też z tym, czemu dodałam na flamenco tyle prac, i tak mi zależało na wygranej, itp...], poza tym mam SZKOŁĘ. III GIMBY. E G Z A M I N. Sorry, że caps, i wiem, że to pytanie nie miało mnie urazić, ale przypominam po raz kolejny, że jakbym miała czas [no i pomysły, a chcę dodawać coś oryginalnego], to prac byłoby więcej. Wierzcie mi, trzecia klasa jest dość trudna, mam w kwietniu egzamin gimnazjalny. Ja naprawdę nie chcę tego zawalić, więc rysuję kiedy mogę, ale muszę też się uczyć do testów [i konkursów].
Dobra, nie będę się już o tym rozwodzić, wszystko chyba zdążyłam wyjaśnić.

Takie komentarze sprawiają, że tracę wiarę w ludzkość...serio, jak musicie żebrać, to lepiej to pod swoją pracą robić. Może mi nie było miło, że ktoś się reklamował pod moją pracą?


Weszłam ostatnio na mój profil na Ferosh [możecie mi NA RAZIE tam pisać na pocztę, jak mi się zaspami to napiszę], i zobaczyłam takie coś...eh ;-;

Ostatnio z ll odchodzi dużo osób...częściowo rozumiem, bo administracja potrafi zaleźć na skórę, ale...to nie są takie kiepskie osoby, raczej te najlepsze...
Nie wiem, może po ich stracie się ogarną, chociaż wątpię. Prędzej zniszczą stronkę najbardziej jak się da [jak to ll ma w zwyczaju].


Na koniec ankieta...jeśli ktoś nie chce jej wypełniać, możecie zrobić tą z poprzedniego posta, albo żadną.

14 komentarzy:

  1. LL się robi powoli śmieszne.
    Podsuwamy im pod sam nos to, co byłoby przydatne, i mają nas w nosie + odzywają się w niekorzystny sposób (mam tu na myśli "awanturę" kilka miesięcy wstecz, chyba wszyscy wiedzą kto tu zawinił..).
    Ludzie odchodzą dlatego, że LL to nie kuźnia talentów, tylko młodych niekulturalnych dzieci, które myślą że postawią jedną kreskę i od razu 300 punktów będzie..
    Osoby, które uwolniły się od tego portalu podjęły słuszną decyzję.
    To tylko narnotrastwo możliwości, których nie można tam wykorzystać.
    LL, popełniacie ogromny błąd, ignorując nas.
    I kiedyś tego pożałujecie.
    Nie będzie już tak super projektantek, bo wszyscy przeniosą się gdzie indziej.
    Mam nadzieję, że jednak ty podtrzymasz tą stronę swoim talentem, i z czyjąś pomocą ją odbudujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zauważyłam to,że usunęła się Ayris,CattyAri i parę innych osób ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A CattyAri usunęła się i założyła nowe konto, jak coś

      Usuń
  3. Ayris się usunęła???? Jeszcze trochę i zostanę na LL sama xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też nie bardzo uwierzyłam jak zobaczyłam jak mało osób ,,starszych" na LL zostało ech...
      Nike Loke

      Usuń
  4. Jezu,zapomniałam podpisu~Zgłupiały Diamencik

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami wydaje mi się że admini LL to tak naprawdę dzieci z podstawówki... Usuwają prace, piszą pod nią kom, a potem w mailu jak się ich pytam czemu ją usunęli to mówią że oni nic nie zrobili...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, oni są...czasami zastanawiam się, jakie należy mieć wykształcenie, żeby dla nich pracować, bo wygląda na to, że wystarczy gimbę ukończyć ;-; chociaż, w gim uczą o interpunkcji...
      Po prostu #LLStyle [zawsze chciałam to napisać]

      Usuń
    2. O interpunkcji uczą nawet w podstawówce i 1-3 ;-;

      Usuń
    3. O, to jeszcze lepiej...
      Widać też, że admini piszą wiele rzeczy z telefonów [tak, JA TEŻ MAM AUTOKOREKTĘ, ale poświęcam te KILKA SEKUND na poprawienie tego wyrazu...przecież nikt was nie goni...], co jest w wielu przypadkach [np. dodawanie wpisów na fb, gdzie jest więcej tekstu, pisanie na blogu ll, dodawanie aktualności na stronie] przykładem braku szacunku do użytkowników ;-;

      Usuń
  6. Zgadzam się...Wgl jak chciałam z ciekawości zobaczyć ten blog X.lila (czy jakoś tak xD) pisało że w ogóle taki nie istnieje...;;-;;
    ~Marcel Dobrodziej~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go zobaczyłam...bez obrazy, nie masz czego żałować, "mój słodziaczek kociaczek" jest dziwną stroną ;-;

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję