27 września 2016

Kolejne Q&A +ankieta

Ohayo~
Zawsze chciałam to napisać ;-; [nie żebym nagle zaczęła mangę, anime i inne takie lubić]
Dzisiaj przybywam z odpowiedziami na Wasze pytania [których, jeśli dobrze policzyłam, było ok. 40], zadane mi pod poprzednim postem.
Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś pytanie, to proszę korzystać z zakładki "Pytanka", ew. pisać pod tym postem [bo pytania, które nie są niczym związane z wpisem np. o pracach, a ktoś je zadał pod takim właśnie postem, usuwam], ale odpowiem już tylko w komentarzu ;-;

[A, i jak jakieś pytanko się powtarzało, to naturalnie dwa razy nie pisałam ;-; i nie chciało mi się {leniwa jestem} pisać już które pytanie od kogo...zmieniłam też kilka szczegółów, zwłaszcza przy pytaniach, gdzie...nie było przecinków, znaków...wiecie których...no wiem, nie każdy jest genialny z interpunkcji, ale jakiś chociaż najniższy standard trzeba niestety spełnić...bo utrudnia mi to odpowiadanie Wam ;-;]

Gdzie mieszkasz?
Na wsi, lel ;-; w Małopolsce, jak mam być bardziej konkretna...nie chcę podawać powiatu ani nic, wybaczcie...jakaś prywatność mi się należy jednak...

Od ilu lat rysujesz?
Od zawsze chyba...nie jestem w stanie podać jakiegoś konkretnego wieku, że np. mając 3 lata zaczęłam rysować [bo chyba od urodzenia bazgrałam po ścianach itp.]...

Jakie jest Twoje hobby?
Rysowanie [nie, nikt się nie domyślił], blogowanie, robienie zdjęć, czytanie [i książek i np. ciekawych artykułów], spanie [no naturalnie że moje hobby, nie?]...

Ile masz szkicowników TM?
Ojć...dużo ;-; kiedyś jeszcze je liczyłam, ale...[na 100% jest ich więcej niż tych z ll] po chyba 14-15 mi się znudziło ;-; [mam jeszcze kilka małych szkicowników, ale zgubiłam gdzieś w pokoju...]

Twoja ulubiona kreskówka na CN?
Ostatnio nie oglądam telewizji...więc się nie orientuję...

Masz jakiś obrys TM, na którym niewygodnie Ci się rysuje?
Nie przypominam sobie, żeby na jakimś obrysie TM coś mi się źle rysowało...[mają lepsze nosy niż ll, więc ten...]

Pokażesz zdjęcie swojej ulubionej koszulki?
Mam kilka, ale wstawiam zdjęcie jednej ;-; jest trochę za duża, ale mi to odpowiada [PS. narysowałam ją na jednej pracy w ll, ktoś pamięta?]

Jaki jest Twój ulubiony zespół (jeśli w ogóle masz...) i dlaczego?
Nie mam ulubionych zespołów...bardziej słucham pojedynczych piosenek lub solistów [nie znam się ani trochę na gatunkach muzyki itp., pewnie źle napisałam...]

Co sądzisz o Nanami-Chan?
Ludu...ja do niedawna nawet nie wiedziałam, kto to jest [i wtedy moje życie było piękniejsze, jeśli tak to mogę ująć ;-;]...
Nie lubię jej za bardzo...nie byłam w stanie obejrzeć w całości żadnego jej filmika [ani nawet fragmentów jej filmów u innych], przeczytać całego posta...sorry, powiem wprost: nie dość, że za mangą, anime itp. nie przepadam, to jej twory wydają mi się taką tandetą [coś jak chińskie zabawki, które wszędzie można kupić], że nawet sensownie tego ująć nie mogę...a prace...kradzione...szkoda gadać ;-; wpadłam nawet na jej insta, i...zdjęcia powietrza [bo nie wierzę jakoś, żeby chodziło o ściany] z podpisem w stylu "śniadanko"...nie wiem jak wy, ale ja bym się nie chwaliła tym, jak mało [czy też dużo] zjadłam ;-; co do wyglądu...krytyki za bardzo nie kminię ;-; wygląd to sprawa indywidualna, mi się np. jej kolor włosów podoba [tylko, z racji tego, jakie ja mam ciemne włosy, jeśli już wybrałabym sobie np. granatowy kolor farby]...

Jakie są Twoje ulubione kwiaty?
Kalanchoe, astry, chryzantemy, fiołki, niezapominajki, przetacznik ożankowy...dużo tego ;-;

Jakimi farbami najbardziej lubisz malować?
Ogólnie za farbami nie przepadam...ale lubię moje oleje i akryle 'v'

Wolisz ciszę i spokój, czy jak coś się dzieje?
Raczej ciszę...ogólnie wolę spokojne miejsca, nie lubię się stresować...

Chciałabyś kiedyś polecieć na księżyc?
E...raczej nie...nie kuszą mnie podróże w kosmos...

Surfowałabyś na desce po drodze mlecznej, gdyby to było możliwe?
Idk, ale pewnie tak...i z kimś ;-;

Jaki jest Twój ulubiony kolor?
N I E B I E S K I

Masz zwierzaka? Jeśli tak, to jak ma na imię?
Kicia [tak, to imię]

Czym nienawidzisz rysować?
Trudno stwierdzić...chyba kredkami świecowymi i pastelami...jakoś ich nie lubię ;-;

Ulubiony przedmiot w szkole? Ulubiony nauczyciel? Znienawidzony przedmiot i nauczyciel?
Ja mało lubię szkołę...nie mam ulubionego przedmiotu czy nauczyciela, znienawidzonych też nie bardzo...

Ulubiony czarny charakter?
Joker chyba...

Ulubiona postać z kreskówki?
Idk, nie mam ;-;

Ulubiona księżniczka Disneya?
Merida albo Roszpunka...trudno mi zdecydować...

Komputer czy telewizor?
Komp. Nie oglądam tv ;-;

Jaki masz telefon?
[A co Was to? Włamanie ktoś planuje...?] Samsung Galaxy Ace 4

Czy sądzisz że ll upadnie?
Heh...patrząc na to, jak [dziwnym zbiegiem okoliczności, c'nie?] ostatnio mało osób tam wchodzi i cokolwiek dodaje/komentuje, oraz ile się usunęło...wróżę im świetlaną przyszłość.

Kto to pisze?
Idk, ale fundnę Ci lekcje interpunkcji, jeśli pozwolisz...

Gdybyś miała szansę zmiany swoich imion, zmieniłabyś je?
Nie mam pojęcia, jakie inne mogłabym mieć, więc nope.

Jaka jest ostatnio przeczytana przez Ciebie książka?
Uznałam, że lektur nie będę pokazywać, więc...jest to "Korona" autorstwa Kiery Cass. Niesamowicie mi się cała seria "Rywalki" i kontynuacje spodobały ♥
 
Znienawidzona pora roku?
Hm, zwykle myślałam tylko, jaka jest moja ulubiona pora, a o znienawidzonej nie rozmyślałam...chyba lato, nie przepadam za ciepłem...

Czy założysz sobie konto na Elfrix?
No...to skomplikowane...z jednej strony nie chcę z tym całym ll mieć już nic wspólnego [nie uda mi się pewnie], a z drugiej, pewnie na Elfrixie też by mnie usunęli, zapewne za "reklamowanie bloga naruszającego dobre imię LillaLou", albo inny powód wymyślony na szybko ;-;

Od kiedy rysujesz na poważnie?
Nie kminię tego określenia...nie mam pojęcia ;-; nigdy nie robiłam tego na poważnie, rysuję dla siebie, i to mi się podoba.

Gdybyś mogła żyć 100 lat extremalnie biedna czy 30 lat bogata?
Nienawidzę takich pytań, poza tym niesamowicie mi się z HeroQuizem kojarzy ;-;



Ok, to chyba tyle...dodałam parę prac na TM, jej ^^
Następny post to będzie najprawdopodobniej FAV...ale, tak ogólnie: macie jakieś sugestie co do postów?

I...zmodyfikowana [NIE W CAŁOŚCI, LUDU] ankieta z sierpnia.





6 komentarzy:

  1. Świetny post Ninu~
    ~Marcel Dobrodziej~

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhm, te moje pytania... Oh, to dlatego, że chora byłam... i jestem ;=;
    Bardzo mi się podoba Twoja kotka 'V' i ta koszulka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię pasteli. A LL... serio, trudno odejść od czegoś, gdzie było się długo i nawiązało się jakąś tam więź czy coś takiego, a teraz...

    ~ Ashi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na to patrzę z innej strony...przysięgłam sobie, że sama się nie usunę, i tego dotrzymałam. Co poradzę, że kochani admini mają w nosie każdą sugestię, i kulturalne prośby olewali...

      Usuń
  4. Świetny postuś ;v;
    ~Choc

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobiłam cie xD mam jakieś 45 szkicownik TM (Sama nwm skąd tego aż tyle)

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję